Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рукавички оглядові латексні, рукавички оглядові нітрілові, рукавички хірургічні латексні
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-05-25-006140-b 31fda7402fb14aabbb5ac392f5240433
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Трембач

+380965126527
+0382705716
fin.khmldc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 42980032
Місцезнаходження: 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54
Контактна особа: Жанна Трембач
+380965126527,+0382705716
fin.khmldc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 15:51
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Код згідно з НК 024:2019
47172-Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
47174-Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні
47179 – Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 пара
Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані), розмір S, M, L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
55000 пара
Рукавички оглядові нітрилові (нестерильні, хлоровані, текстуровані, без пудри), розміри XS,S, M, L
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
8000 пара
Рукавички хірургічні латексні (стерильні, з пудрою, текстуровані, з валиком на манжеті) розмір 7,5, 8, 8.5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:57
тендерна пропозиція рукавички.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-26-000041 ● 525227ac2f684e4ab0d0b25e31e68438
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 травня 2020 17:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

26.05.2020 № 31

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 26.05.2020 № 31
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Відповідальний за здійснення моніторингу.
1. UA-2020-05-25-006140-b; 25.05.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок державної аудиторської служби України від 27.05.2020р. , тендерний комітет КП "ХМЛДЦ" ХМР прийшов до ухвали рішення щодо скасування відкритих торгів в зв'язку з технічною неможливістю усунути виявлені порушення.

2020-06-02 10:20:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 02.06.2020 №18).

2020-06-02 15:25:52

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 02 червня 2020 10:33
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скасування закупівлі в зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень
Документи:
02 червня 2020 10:32
Scan1.PDF
Виконано
Дата оприлюднення: 02 червня 2020 10:35
Кінець періоду оскарження: 13 червня 2020 00:00
Дата відміни: 13 червня 2020 00:00
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: скасування закупівлі в зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень
Документи:
02 червня 2020 10:35
Електронний підпис
02 червня 2020 10:34
Scan1.PDF