Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Хмельницький міський лікувально-діагностичний центр" Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42980032 |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Подільська, буд. 54 |
Контактна особа: |
Жанна Трембач +380965126527,+0382705716 fin.khmldc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 15:51 |
Очікувана вартість: | 450 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
47172-Непудровані, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, нестерильні
47174-Непудровані оглядові / процедурні рукавички з синтетичного полімеру, нестерильні
47179 – Припудрені, оглядові / процедурні рукавички з латексу гевеї, стерильні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 16:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 15:57 |
тендерна пропозиція рукавички.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-26-000041 ● 525227ac2f684e4ab0d0b25e31e68438
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2020 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.05.2020 № 31
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 26.05.2020 № 31
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Відповідальний за здійснення моніторингу.
1. UA-2020-05-25-006140-b; 25.05.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок державної аудиторської служби України від 27.05.2020р. , тендерний комітет КП "ХМЛДЦ" ХМР прийшов до ухвали рішення щодо скасування відкритих торгів в зв'язку з технічною неможливістю усунути виявлені порушення.
2020-06-02 10:20:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в річному плані закупівель інформації щодо місцезнаходження Замовника та його категорії. Встановлено порушення законодавства в частині не зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів якою (якими) мовою повинні готуватися тендерні пропозиції. При підготовці тендерної документації не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником оприлюднено рішення про відміну тендеру на підставі пункту 2 частини першої статті 32 Закону через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (протокол від 02.06.2020 №18).
2020-06-02 15:25:52
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 02 червня 2020 10:33 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скасування закупівлі в зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень |
02 червня 2020 10:32
|
Scan1.PDF |
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 10:35 |
Кінець періоду оскарження: | 13 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 13 червня 2020 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | скасування закупівлі в зв'язку з неможливістю усунення виявлених порушень |
02 червня 2020 10:35
|
Електронний підпис |
02 червня 2020 10:34
|
Scan1.PDF |