Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення AutoCAD LT 2021 Commercial
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2020-05-25-005755-b fc14fb6b9fd748a99a118551cc6f2307
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

school sidur

+380502845302 schoolsidur@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛА СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ ІМ. ВАДИМА СІДУРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42587109
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Контактна особа: school sidur
+380502845302
schoolsidur@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 19:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:08
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48320000-7: Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями


програмне забезпечення AutoCAD LT 2021 Commercial (для комерційного використання, не для закладів освіти)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Програмне забезпечення AutoCAD LT 2021 Commercial
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 48320000-7 — Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-005755-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Євтух, Код ЄДРПОУ:3300704453
Дата подання: 10 червня 2020 10:30
Помилкове скасування свідоцтва ПДВ
На веб-порталі ДФС, помилковано скасоване свідоцтво як платника ПДВ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 18:03
На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Тендерним комітетом КП «Школа сучасного образотворчого мистецтва та дизайну ім. Вадима Сідура» ДМР було прийнято рішення про відхилення Вашої пропозиції не на підставі анулювання Вашої реєстрації, як платника ПДВ, а за сукупністю наступних обставин:
По-перше, Вами не виконана вимога документації даної допорогової закупівлі щодо надання документу, який підтверджує Ваші повноваження на розповсюдження програмного забезпечення, яке є предметом закупівлі. Причому зазначеною документацією допускається надання будь-якого документу, (а не тільки ліцензії чи сертифікату) з якого можна було б дійти висновку про те, що ми отримаємо ліцензоване програмне забезпечення;
По-друге, у поданій Вами пропозиції міститься суперечлива інформація щодо ціни Товару. Зокрема, у ціновій пропозиції Вами зазначені суми:
- 4 999 грн. (вартість Товару без ПДВ) та
- 6 666 грн. (вартість Товару з ПДВ).

Можна припустити, що зазначивши остаточну ціну, яка включає ПДВ, а саме 6 666 грн., ця сума і є Вашою ціновою пропозицією, але згідно п. 26¹ підрозд. 2 розд. XX Податкового кодексу України, операції з постачання програмного забезпечення звільнено від оподаткування ПДВ, крім того, за інформацією, яка міститься в реєстрі платників ПДВ на сайті ДФС, Ваша реєстрація, як платника ПДВ анульована ще 17.04.2019 року. Таким чином, зазначення суми цінової пропозиції, яка включає ПДВ є безпідставним. Тобто, з поданої Вами інформації неможливо дійти однозначного висновку за якою ціною має відбутися продаж Товару. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має обрати з поданих учасниками пропозицій зрозумілу, конкретну та найбільш вигідну ціну, а не з’ясовувати, яку ціну мав на увазі учасник у поданій пропозиції.
Щодо Вашого твердження про помилковість анулювання реєстрації платника ПДВ, то маємо зазначити, що тендерний комітет при прийнятті рішень керується документами та інформацією, які завантажені учасниками у систему електронних закупівель, а також які містяться у відкритих та доступних реєстрах та базах даних. Наразі ані в системі електронних закупівлель, ані в реєстрі платників ПДВ на сайті ДФС відсутня інформація щодо помилковості або незаконності анулювання Вашої реєстрації, як платника ПДВ.
По-третє, згідно п. 13 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. За інформацію, яка міститься на веб-порталі ДФС, за Вами рахується податковий борг, при цьому Вами не надано жодних документів, які свідчили б про відсутність податкового боргу, або його розстрочення чи відстрочення, що взагалі виключає можливість розгляду Вашої цінової пропозиції.
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005755-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Євтух, Код ЄДРПОУ:3300704453
Дата подання: 11 червня 2020 12:42
Готовність
Ми. готові надати послугу, згідно технічної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 18:08
Підстави для відхилення даної вимоги наведені у відповіді на вимогу щодо Помилкового скасування свідоцтва ПДВ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Євтух 6 666,00
UAH
6 666,00
UAH
Документи
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА" 8 900,00
UAH
8 400,00
UAH
Документи
ТОВ" МОСТ АЙ ТІ" 8 830,00
UAH
8 740,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 15:41
Електронний підпис
05 червня 2020 15:15
Документи
03 червня 2020 11:02
Електронний підпис
03 червня 2020 11:00
Object303062020.pdf
03 червня 2020 11:00
Object103062020.pdf
03 червня 2020 11:00
D YAV.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 14:55
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 14:55
Статут, опис.pdf
03 червня 2020 14:55
Сертифікат Autedsk.pdf
03 червня 2020 14:55
Виписка витяги.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 17:49
Електронний підпис
03 червня 2020 17:48
Цінова пропозиція.pdf
03 червня 2020 17:48
Технічні вимоги.pdf
03 червня 2020 17:48
Статут.pdf
03 червня 2020 17:48
Проект договору.pdf
03 червня 2020 17:48
Інформаційний лист.pdf
03 червня 2020 17:48
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 17:48
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Євтух

ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА"

ТОВ" МОСТ АЙ ТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Євтух
#3300704453
Відхилено 6 666,00
UAH
09 червня 2020 17:59
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА"
#42517010
Переможець 8 400,00
UAH
11 червня 2020 18:35

Документи

09 червня 2020 17:59
Електронний підпис
09 червня 2020 17:54
Витяг з Протоколу.PDF

Документи

11 червня 2020 18:35
Електронний підпис
11 червня 2020 18:33
Витяг з протоколу.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТКЕЙ ЮА"
#42517010
8 400,00
UAH
Документи

Документи

11 червня 2020 18:35
Електронний підпис
11 червня 2020 18:33
Витяг з протоколу.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2022 18:05
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:27
Договір.pdf укладений
19 червня 2020 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 8 400,00
UAH