Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сучасні меблі для початкових класів
Очікувана вартість
1 115 796,00 UAH
UA-2020-05-25-005568-b 2f3559db00f847bebc7c46f1317feacf
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Логачова Світлана Іванівна

+380577251693 ruo_frun@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ АДМІНІСТРАЦІЇ НЕМИШЛЯНСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02146340
Місцезнаходження: 61091, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ТАНКОПІЯ, будинок 15/2
Контактна особа: Логачова Світлана Іванівна
+380577251693
ruo_frun@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 14:42
Очікувана вартість: 1 115 796,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 578,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Джерело фінансування: кошти мсцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт.
Сучасні меблі для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61091, Україна, Харківська область, Харків, Танкопія, 15/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється тільки за фактично отриманйи товар за рахунок коштів місцевого бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 червня 2020 12:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:15
ТД меблі зі змінами нова редакція.doc
07 липня 2020 13:15
Перелік змін до тендерної документації нова редакція.doc
30 червня 2020 12:06
ТД меблі зі змінами.doc
30 червня 2020 12:06
Перелік змін до тендерної документації(1).doc
02 червня 2020 11:14
Додаток 6, зі змінами.doc
01 червня 2020 13:20
Технічні характеристики.doc
25 травня 2020 15:27
ТД меблі 25.05.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тех. характеристик
Дата подання: 25 травня 2020 15:56
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:34
У Тех. характеристиках залишилася фраза з попередньої документації: Все програмне забезпечення повинно бути попередньо інстальованим та мати активовану ліцензію. Стосовно парт: Ростова група повинна бути 3-5? Форма столешні значення не має?
Відповідь: Доброго дня, будуть внесені відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-005568-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ Розком, Код ЄДРПОУ:32210799
Дата подання: 28 травня 2020 13:39
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний замовник.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та встановлено наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно правових форм, також забороняється замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

В тендерній документації згідно п.1, п.3 ч.5 розділу 3, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї пропозиції надає наступні документи:
«1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
а) інформаційну довідку, складену у довільній формі, про наявність автотранспорту із зазначенням власника, реєстраційного номеру автомобіля у кількості 3 одиниць;
б) свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів;
За відсутністю у Учасника власного спеціалізованого автотранспорту, Учасник надає крім перелічених документів:
- у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі:
документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом;
- у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання, який здійснює перевезення вантажів:
чинний договір Учасника з Перевізником, який укладений згідно з вимогами законодавства України. Такий договір повинен підтверджувати надання саме Перевізником послуг перевезення Учаснику (згідно із ч. 1 ст. 902 ЦК України);
- відомості/або довідку з ЄДРПОУ щодо Перевізника (для юридичних осіб);
- довідку Головного управління статистики щодо Перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців).
3. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
а) інформацію у формі таблиці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за участі яких буде здійснюватись поставка предмету закупівлі до закладів Замовника, а саме: про наявність водіїв, вантажників, транспортних експедиторів та комплектувальників.
Всі повідомлені Учасником працівники повинні мати стаж роботи за вказаними спеціальностями (професіями) не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи.
Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, окрім комплектувальників (комплектувальників у кількості одного працівника);
б) медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом, та особисті медичні книжки для усіх працівників.
в) щодо всіх вказаних працівників: трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі;
г) податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників.»


Вказані вимоги є дискримінаційними відносно учасників та несуть корупційні ризики виходячи з наступного.
Учасники які є виробниками але не мають в штаті співробітників на посадах перелічених в вимогах тендерної документації, та учасників які не є виробниками будуть дискваліфіковані, що порушує принципи здійснення закупівель.
Відповідно до постанови КМУ від 23 травня 2001 р. № 559 «Про затвердження переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» відсутня необхідність обов'язкових профілактичних медичних оглядів для робітників підприємств виробників меблів та відповідно наявність медичних книжок, що порушує принципи здійснення закупівель.

В таблиці щодо працівників відповідної кваліфікації є необхідність вказати персональні дані (ідентифікаційний номер) працівників, також персональні дані містяться в інформації: «податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників.», яку ви вимагаєте, на розголошення яких, працівники можуть не надати згоди, відповідно неподання таких персональних даних буде підставою для дискваліфікації учасника, що порушує принципи здійснення закупівель.

Також незрозуміло які підстави встановлення кількості працівників вказаних посад в тендерній документації відносно кількості автотранспорту на підприємстві. В жодному нормативно правовому акті не передбачено обов’язок юридичної особи мати відповідну кількість персоналу з посадами вказаними у тендерній документації відносно кількості автотранспорту.

Вважаємо, вищевказані вимоги порушують принципи здійснення закупівель та звужують коло підприємств, які мають бажання брати участь у закупівлі та мають необхідний досвід для виконання договору про закупівлю.
Відповідно вимагаємо виключити з тендерної документації вимоги щодо: кількості автотранспорту; наявності посад водіїв, вантажників, транспортних експедиторів, комплектувальників; встановлення кількості працівників вказаних посад відносно кількості автотранспорту на підприємстві; надання медичних довідок та книжок працівників; надання інформації щодо податкових розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за перший квартал 2020 року, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку.

В разі залишення вимоги без задоволення залишаємо за собою право на звернення до органу оскарження у сфері публічних закупівель - Антимонопольного комітету України відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Також просимо пояснити необхідність встановлення таких вимог.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2020 11:06
Доброго дня. Дякуємо вам за запитання. Розглянувши дане питання повідомляємо, що при підготовці тендерної документації тендерний комітет керувався умовами Закону України «Про публічні закупівлі» та іншими підзаконними актами.
Що стосується наявності у тендерній документації нібито дискримінаційних вимог повідомляємо, що тендерний комітет, також як і Уповноважений орган Антимонопольного комітету України з питань розгляду скаргу у сфері публічних закупівель розглядає кожен випадок окремо. Якщо ви дійсно є потенційним учасником, а не будь-яка інша організація (хочемо наголосити, що питання та вимоги до закупівлі, згідно діючого законодавства, подаються виключно потенційними учасниками, не зважаючи на те, що технічно це може зробити будь-яка особа зареєстрована на майданчику) то пропонуємо вам надати підтверджуючі документи, які б підтверджували вказане вами вище: що ви не в змозі укласти Договори на надання вам транспортних послуг, або узяти в оренди автомобілі, або у вас відсутній власний автомобіль. Також це стосується наявності і працівників, пропонуємо вам надати такі документи, що будуть підтверджувати дану вимоги тендерної документації, що саме вона дискримінує вас, як потенційного учасника.
Також звертаємо вашу вагу, що у відповідності до частини 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». А частиною 2 статті 16 вище згаданого Закону передбачено:
«Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Таким чином Замовник під час підготовки тендерної документації керувався виключно умовами даного Закону.
Якщо ви є потенційним учасником і вище викладені вимоги є по відношенню до вас дискримінаційною пропонуємо вам подати вимогу з підтверджуючими документами, а не голослівно звинувачувати Замовника у дискримінації вас.
Підсумовуючи вище вказане ми вимушені вам відмовити у задоволенні вашої вимоги так, як вказані вами вимоги не можуть вважатись дискримінаційними.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-25-005568-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42705894
Дата подання: 04 червня 2020 16:27
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 20:11
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідності до рішення Уповноваженого органу були внесені відповідни зміни до тендорної документациї
Дата виконання рішення замовником: 30 червня 2020 12:15
Номер скарги: UA-2020-05-25-005568-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 21 серпня 2020 16:51
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 21:28
рішення від 27.08.2020 № 16161+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 21:28
рішення від 02.09.2020 №16538.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2020 18:23
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол № 96
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 10:19

Документи подані скаржником

04 червня 2020 15:25
2. Штатний розпис.PDF
04 червня 2020 15:25
Скарга Немилшянський.pdf
04 червня 2020 16:20
Відмова Савченко.PDF
04 червня 2020 16:20
Відмова Гребенюк.PDF
04 червня 2020 16:20
Відмова Гусєв.PDF
04 червня 2020 16:20
Відмова Ірха.PDF
04 червня 2020 16:20
Відмова Приходько.PDF
04 червня 2020 16:20
Відмова Балахнін.PDF

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 16:01
Протокол № 70.docx
21 серпня 2020 16:01
Скарга Немишлянський.pdf

Документи подані замовником

01 вересня 2020 15:01
Пояснення.docx
09 вересня 2020 10:19
Протокол № 96.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 966 000,00
UAH з ПДВ
966 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 1 115 793,00
UAH з ПДВ
1 115 793,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 14:11
Електронний підпис
07 липня 2020 14:09
Трудові книжки.pdf
07 липня 2020 14:09
Статут.pdf
07 липня 2020 14:09
Паспорт.pdf
07 липня 2020 14:09
Накази та протоколи.pdf
07 липня 2020 14:09
Медичні довідки.pdf
07 липня 2020 14:09
Документи авто.pdf
07 липня 2020 14:09
Відомості з ЄДР.pdf
07 липня 2020 14:09
Висновок СЕС.pdf
07 липня 2020 14:09
Аналогічні договори.pdf
07 липня 2020 14:09
4. Цінова пропозиція.pdf
07 липня 2020 14:09
3. Тех. як. кіл хар-ки.pdf
07 липня 2020 14:09
2. Проект договору.pdf
07 липня 2020 14:09
1. Інф. довідка.pdf
07 липня 2020 14:09
1 ДФ.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 12:59
Довідки додаткові.pdf
14 липня 2020 12:59
Довідки додаткові.pdf
09 червня 2020 09:10
Довідки.pdf
09 червня 2020 09:10
Аналогічний договор.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Очікує рішення 966 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 10:17
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 966 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 10:17
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШЕВЧУК ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#2723711716
Рішення скасоване 1 115 793,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 10:17

Документи

09 вересня 2020 10:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 серпня 2020 09:53
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:53
Протокол № 70.docx

Документи

12 серпня 2020 09:55
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:55
Протокол № 71.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 14:07
Кінець періоду оскарження: 22 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 22 вересня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Попилка у стовпці "Джерело фінансування"
Документи:
11 вересня 2020 14:07
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:55
Протокол № 97.docx