Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації з обстеження будівлі для подальшого проведення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт - проведення термосонації будівлі; утеплення зовнішніх стін в будівлі КНП "КМЦ громадського здоров'я" на вул. Волоській,19»
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-05-25-005554-b 48e9eafaf79143acb0842b843faedcc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дейнеко Антон

380686382064 anton.kcphc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр громадського здоров'я" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 41785277
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., Київ, Пров. Георгіївський, 9
Контактна особа: Дейнеко Антон
380686382064
anton.kcphc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 13:36
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації з обстеження будівлі для подальшого проведення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт - проведення термосонації будівлі; утеплення зовнішніх стін в будівлі КНП "КМЦ громадського здоров'я" на вул. Волоській,19»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Волоська, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:00
ДОДАТОК №6 Гарантійний лист.docx
25 травня 2020 15:30
ДОДАТОК №6 Гарантійний лист.docx
25 травня 2020 16:59
ДОДАТОК №5 Загальна інформація про учасника.docx
25 травня 2020 15:29
ДОДАТОК №5 Загальна інформація про учасника.docx
25 травня 2020 16:59
ДОДАТОК №4 Проект договору.docx
25 травня 2020 15:29
ДОДАТОК №4 Проект договору.docx
25 травня 2020 16:59
ДОДАТОК №3 Перелік документів.docx
25 травня 2020 15:29
ДОДАТОК №3 Перелік документів.docx
25 травня 2020 16:59
ДОДАТОК №2 Завдання на проектування.docx
25 травня 2020 15:28
ДОДАТОК №2 Завдання на проектування.docx
25 травня 2020 16:58
ДОДАТОК №1 Кваліфікаційні критерії.docx
25 травня 2020 15:28
ДОДАТОК №1 Кваліфікаційні критерії.docx
25 травня 2020 16:58
ОГОЛОШЕННЯ Розробка проектно-кошторисної документації.docx
25 травня 2020 15:27
ОГОЛОШЕННЯ Розробка проектно-кошторисної документації.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 25 травня 2020 18:00
Дата відповіді: 26 травня 2020 14:11
Просимо надати розяснення, що являється предметом закупівлі: обстеження будівлі та обмірні креслення, згідно технічного завдання, чи розробка проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт - проведення термосонації будівлі; утеплення зовнішніх стін в будівлі КНП "КМЦ громадського здоров'я" який включає в себе 10. "Інженерні вишукування" п10 "Завдання на проектування"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі являється розробка проектно-кошторисної документації для подальшого проведення Капітального ремонту - проведення термосонації будівлі; утеплення зовнішніх стін в будівлі КНП "КМЦ громадського здоров'я.
Питання щодо кваліфікації виконавців
Дата подання: 28 травня 2020 15:26
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:56
Надайте відповідь, згідно Завдання на проектування п. 20- необхідно розробити розділ проектної документації "Енергоефективність" та зареєструвати Енергетичний сертифікат, для таких видів робіт, згідно законодавства необхідний працівник, який має Кваліфікаційний атестат з проведення аудиту енергоефективності будівель, чому у тендерній документації відсутні вимоги, щодо надання такого атестату.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У Тендерній документації розписані загальні вимоги для учасників. Детальна інформація та вимоги щодо предмета закупівлі викладено у Додатках до документації, що являються невід'ємною частиною Тендерної документації.
Щодо кваліфікаії учасника
Дата подання: 01 червня 2020 15:41
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:14
Просимо надати розяснення: Згідно Завдання на проектування, назви предмету закупівлі та умов проекту договору необхідно зробити обстеження будівля для кап. ремонту, чи необхідно в штаті підприємства експерт з технічного обстеження будівель та споруд?
Відповідь: Так. Для подальшого отримання позитивного експертного висновку проектно-кошторисну докуменацію мають розробляти сертифіковані профільні спеціалісти, у тому числі експерт з технічного обстеження будівель та споруд.
Щодо матеріально-технічної бази
Дата подання: 03 червня 2020 11:30
Дата відповіді: 04 червня 2020 16:14
Відповідно до підпунктів 5.2.1., 5.2.2., 5.2.3. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовник у якості кваліфікуючих критеріїв вимагає від Учасників наявність складських та виробничих приміщень, а також автотранспорту. Крім того, на підтвердження наявності вказаної МТБ, потрібно надати витяг з Державного реєстру прав на нерухоме майно та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Просимо Замовника пояснити, яке відношення наявність автотранспорту та складських приміщень має до предмету закупівлі, та як їх відсутність або наявність впливає на розробку проектно-кошторисної документації? Також, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації у частині кваліфікуючих вимог.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Тендерній документації наведенні загальні умови закупівлі, згідно чинного законодавства. Підпункти 5.2.1., 5.2.2., 5.2.3. не є основною вимогою. Якщо для виконання робіт передбачено наявність переліченого в даних підпунктах, тоді потрібно надати підтверджуючі документи. У випадку, якщо не передбачено, документи не надаються і Ваша пропозиція розглядається як і інші.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС" 335 000,00
UAH з ПДВ
332 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "САБІ" 388 000,00
UAH з ПДВ
332 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ" 449 374,39
UAH з ПДВ
449 374,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ 449 800,00
UAH з ПДВ
449 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 14:37
Електронний підпис
13 червня 2020 13:39
pb_2758413057.jks
13 червня 2020 13:39
Фінансова звітність.pdf
13 червня 2020 13:39
Аналогічні договори.pdf
13 червня 2020 13:39
Сертифікати.pdf
13 червня 2020 13:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 17:53
Електронний підпис
15 червня 2020 17:52
працівники.pdf
15 червня 2020 17:52
доки повноваження.pdf
15 червня 2020 17:52
баланс.pdf
15 червня 2020 17:52
Пропозиція.pdf
15 червня 2020 17:52
Кваліфікація.pdf
15 червня 2020 17:52
досвід.pdf
15 червня 2020 17:52
7_договір 64 з актом (1).pdf

Публічні документи

24 червня 2020 14:54
Довідка про банкрутство
24 червня 2020 14:51
Цінова пропозиція
15 червня 2020 14:57
Електронний підпис
15 червня 2020 14:55
Тендерна пропозиція..pdf
15 червня 2020 14:55
Лист щодо ліцензії.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 14:41
Електронний підпис
15 червня 2020 14:20
Електронний підпис
15 червня 2020 14:17
Пропозиція.pdf
15 червня 2020 14:17
Проект договору.pdf
15 червня 2020 14:17
Довідки.pdf
15 червня 2020 14:17
витяг Едр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС"

ПП "САБІ"

ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"

ТОВ УКРБУДІНЖИНІРІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОЕКТНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "БАЗИС"
#40646167
Відхилено 332 600,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 16:58
ПП "САБІ"
#31943632
Відхилено 332 700,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:00
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"
#36957016
Переможець 449 374,39
UAH з ПДВ
22 червня 2020 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМСЕРВІСПРОЕКТ"
#36957016
449 374,39
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 12:55
додаткова угода №1 пкд.pdf зміни до договору
22 липня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:06
Договір ПКД фасад.pdf укладений
15 липня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін виконання робіт збільшено в зв'язку зі збільшенням термінів проходження експертизи та отримання Експертного висновку.
Номер договору про закупівлю: 1БР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 449 374,39
UAH