Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
Очікувана вартість
1 749 982,42 UAH
UA-2020-05-25-005488-b 906970c118434342a6e48eeae3dd50ed
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
10.02.2020 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» (UA-2020-02-10-002020-a).
З переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАНБУД» (Надалі – ТОВ «АГРАНБУД»), був укладений Договір Підряду № 172/20 – 25 від 11.03.2020 на суму 3 562 242,65 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» отримано позитивний експертний звіт ТОВ «ПРОЕКСП» від «23» квітня 2020 року № V-0067-20/ПРОЕКСП.
Відповідно до проектної документації передбачено виконання обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проектно-кошторисною документацією, а саме:

- Відредаговано обсяги виконання робіт на архітектурні та конструктивні рішення.
- Відредаговано обсяги на роботи з електроосвітлення, в тому числі на придбання устаткування електрообладнання та електроосвітлення.
- Відредаговано обсяги робіт по :
- влаштуванню гарячого водопроводу (Т3,Т4)+;
- влаштуванню каналізації (К1,К2,К3);
- системі вентиляції та опалення.
- Враховано обсяги робіт по слабкострумовій системі, а саме :
- оповіщення про пожежу;
- пожежної сигналізації;
- на придбання устаткування систем пожежної сигналізації та безпеки;
- на автоматизацію внутрішнього протипожежного водопроводу, та автоматизацію клапанів протипожежних;
- на систему контролю довибухонебезпечних концентрацій газу, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на комплексну автоматизацію;
- на структуровану кабельну систему та робоче місце, а також придбання устаткування по її влаштуванню;
- на радіофікацію;
- на систему контролю та управління доступом.
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «АГРАНБУД», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «АГРАНБУД», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД» з ТОВ «АГРАНБУД» у відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Необхідність проведення закупівлі додаткових робіт підтверджується наступними документами:
1. Зведений кошторисний розрахунок.
2. Копія позитивного експертного висновку ТОВ «ПРОЕКСП» від «23» квітня 2020 року № V-0067-20/ПРОЕКСП.
3. Договір Підряду № 172/20 – 25 від 11.03.2020 по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД».
4. Доповідна записка заступника директора Лисиченка В.В. від 25.05.2020 №172/754.
З огляду на викладені обставини, голова тендерного комітету Тарнавський А.Ф. запропонував застосувати переговорну процедуру закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД». Секретар тендерного комітету Сидоренко О.В. повідомив, що застосувати переговорну процедуру закупівлі можливо після проведення з учасником переговорів та запропонував надіслати ТОВ «АГРАНБУД» запрошення щодо участі у переговорах стосовно закупівлі додаткових робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 09:56
Оскарження наміру укласти договір: 14 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту «Капітальний ремонт приміщень центрального стерилізаційного відділення із заміною існуючого обладнання Київської міської клінічної лікарні № 3, на вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі в т.ч. виготовлення ПКД»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Петра Запорожця, 26 у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 70

Тендерна документація

25 травня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГРАНБУД"
#42143944
Переможець 1 749 982,42
UAH з ПДВ
03 червня 2020 09:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "АГРАНБУД" #42143944

№ рішення у справі

55-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 09:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АГРАНБУД"
#42143944
1 749 982,42
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:05
ДУ №2 до Дог._172-20-89.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:04
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 17:07
ДУ №1 до Дог.172_20-89.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 14:49
Дог 172_20-89 від 15.06.2020.pdf укладений
15 червня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із уточненням обсягів робіт; Зменшення обсягів закупівлі; Покращення якості предмета закупівлі.
Номер договору про закупівлю: №172/20-89
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 593 014,59
UAH (в тому числі ПДВ 265 502,43 UAH)