Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування). Згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом ДК 021:2015 – 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
73 838 270,40 UAH
UA-2020-05-25-005179-b 93f32c1f9a1b4f89ac48cdbf5d5b13bb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 ea.ivanishina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
ea.ivanishina@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 13:29
Очікувана вартість: 73 838 270,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 369 191,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 221514.81 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"),ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 листопада 2015 р. № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами) та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком. Договір,укладений за результатами цієї процедури набере чинності з моменту отримання резолюції Європейського Інвестиційного Банку (далі- ЄІБ)"без заперечень".У разі не надання ЄІБ резолюції "без заперечень" договірні відносини вважаються такими,що не розпочались. Жодна зі сторін майбутнього договору не несе відповідальності за резолюцію ЄІБ.

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, з урахуванням вимог пункту 7 розділу І тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі Міського Палацу дитячої та юнацької творчості за адресою: пл. Леніна, 1 в м. Запоріжжя» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, пл. Леніна, 1 (пл. Запорізька, 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт Замовник може сплатити Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання будівельно-монтажних робіт, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (аванс надається на 3 місяці з моменту виплати) Аванс 45 Календарні 30
Дата виставлення рахунку Оплата за підряд відбувається шляхом авансу і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою Пiсляоплата 45 Календарні 65
Iнша подія Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:06
ТД -ZP03_01.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документы иностранного участника
Дата подання: 29 травня 2020 15:59
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:27
Просим включить в список квалификационных требований конкретный перечень квалификационных документов иностранного участника во избежание субъективного отношения к предоставленным документов с формулировкой, "не соответствуют квалификационных требованиям" в связи с тем, что указанные в тендерной документации требования применимы исключительно к украинским участникам тендера.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації наведений порядок надання документів учасниками нерезидентами, в тому числі документів щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям
щодо розяснень тендерної документації
Дата подання: 04 червня 2020 13:11
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:57
Доброго дня. Шановний Замовник, просимо надати відповідь на наступні запитання: 1. Відповідно до п.5.3. розділу ІІІ тендерної документації, Учасник для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору повинен надати не менше 2-х аналогічних договорів протягом останніх 4-х років. Просимо чітко зазначити від якої дати має відліковуватися даний період. Чи будуть Вами прийматися договори як такі, що відповідають вимогам тендерної документації, які були укладені, наприклад у 2015 році, а виконувалися, за умовами договору, на протязі кількох років (тобто фактичне виконання та завершення робіт за даними договорами входить у 4-х річний період, який вимагається Замовником)? 2. Чи кожна сторінка підтверджуючих документів має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника? Чи можна не завіряти документи, які будуть скановані з оригіналів документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З приводу наведеного питання повідомляємо, що досвід виконання аналогічних договорів підтверджується щонайменше двома договорами, що укладалися учасником протягом останніх чотирьох років, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відритих торгів. Щодо завірення сторінок повідомляємо що відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної документації у випадку якщо в змісті цієї тендерної документації вимагається надання копії документа, копія такого документу перед скануванням має бути завірена підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності печатки) учасника, тобто будь-яка сторінка копії документа, що містить інформацію, завіряється відповідно до вимог тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 29 травня 2020 15:45
Продление сроков проведения тендера до 45 дней
Учитывая тот факт, что данный тендер проводится за счет денег выделенных Европейским Инвестиционным Банком на восстановление Украины, требуем установления срока тендера не менее 45 дней для того, чтобы в нем смогли принять максимальное количество участников и предложить максимально выгодные условия его исполнения. Такой сжатый срок проведения тендера характерен для всех коррупционных тендеров проводимых УКСом Запорожского горисполкома, для отсечения всех лишних и нежелательных участников.
Считаем ссылку нашему представителю, на законодательную норму в 15 дней совершенно необоснованной и не отвечающей реальному положению вещей.
В случае отказа мы будем аппелировать непосредственно к Европейскому Инвестиционному Банку и правоохранительным органам по факту попытки списания 73 миллионов гривен под заранее определенную компанию. Со всей ответственностью заявляем, что подготовить всю требуемую по тендеру документацию в установленный срок невозможно без инсайдерской информации о его проведении.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:26
Ознайомившись з вимогою учасника щодо продовження терміну проведення тендеру, повідомляємо, що відповідно до п. 1 ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж. Згідно з ч. 3 ст. 10 Закону у разі якщо очікувана вартість закупівлі робіт перевищує суму, еквівалентну 5150 тисячам євро, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель оприлюднюється не пізніше ніж за 30 днів до кінцевого строку подання тендерних ппропозицій. Станом на дату розміщення оголошення, враховуючи курс валют, встановленого НБУ (https://bank.gov.ua/ua/markets/exchangerates?date=25.05.2020&period=daily), очікувана вартість закупівлі не перевищує межі встановлені ч. 3 ст. 10 Закону. У зв’язку з чим, строк оприлюднення оголошення Замовник здійснює на власний розсуд, але в будь-якому разі не пізніше 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що Замовником оголошення оприлюднено з строком підготовки та подання тендерних пропозицій, що перевищує 15 днів. В той же час, учасник не доводить неможливість надання власної тендерної пропозиції та тендерних пропозицій іншими потенційними учасниками конкурентної процедури або обставини, що обумовлюють неможливість підготовки тендерної пропозиції в строки передбачені тендерною документацією. Також, слід зазначити, що «установления срока тендера не менее 45 дней» Законом не передбачено, так як від Замовника не залежить загальна тривалість процедури закупівлі, до того ж, учасник не обґрунтовує продовження проведення тендеру саме у строк більш ніж 45 днів. Висновки щодо «факту попытки списания 73 миллионов гривен под заранее определенную компанию» є необґрунтованими, непідтвердженими припущеннями та спростовуються наведеним вище змістом ч.1 та ч. 3 ст. 10 Закону. Отже, виходячи з вищенаведеного, вимога щодо продовження проведення тендеру не може бути задоволена
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 29 травня 2020 15:55
Изменгение периода исполнения работ
Согласно тендерной документации, срок исполнения работ составляет 6 месяцев и объект должен быть сдан к 31 марта 2021 года. Таким образом, все работы по реконструкции здания, включая наружные, должен быть проведены в максимально неблагоприятный для такого вида работ, с октября по март что прямо противоречит логике нормальных реставрационных работ, которые должны проводиться в максимально сухое и теплое время года, с апреля по сентябрь, а не в холодное, дождливое и морозное.
Для максимальной эффективности проведение работ по данному объекту требуем перенести исполнение работ на весенне-летний период с 1 апреля 2021 по 30 сентября 2021.
В случае отказа просим аргументированно обосновать необходимость выполнения работ в осенне-зимний период и кем конкретно было принято такое решение, которое идет вразрез с интересами Украины, деньги на восстановление которой выделены Европейским Инвестиционным Банком.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:27
З приводу наведеної вимоги звертаємо увагу учасника, що процедура вказаної закупівлі оголошена в межах реалізації Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (Проект "Надзвичайна кредитна програма для відновлення України"), ратифікованої Законом № 346-VII від 22.04.2015р., з урахуванням вимог Постанови КМУ від 25 листопада 2015 р. № 1068 «Деякі питання використання коштів для реалізації проектів у рамках Надзвичайної кредитної програми для відновлення України» (зі змінами) та Посібника із закупівель для проектів, що фінансуються Європейським Інвестиційним Банком, тендерна документації якої проходить погодження з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, а також відповідно до експертного звіту № 08-0492-19 (затвердженого ДП «Укрдержбудекспертиза» 06.09.2019 року) та пояснювальною запискою до проекту (наведені у додатку 3 тендерної документації), де встановлена загальна тривалість робіт. Виходячи з вищенаведеного, вимога щодо перенесення строку виконання робіт не може бути задоволена
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 03 червня 2020 17:03
Объективная невозможность подачи тендерного предложения иностранным участником
В своем ответе на наше требование продлить сроки приема документов Вы написали >>>
В той же час, учасник не доводить неможливість надання власної тендерної пропозиції та тендерних пропозицій іншими потенційними учасниками конкурентної процедури або обставини, що обумовлюють неможливість підготовки тендерної пропозиції в строки передбачені тендерною документацією.<<<
Рассказываем Вам почему Ваши сроки коррупционные и нереальные для иностранного участника:
1. Время перевода учредительных документов (45 страниц), контрактов, подтверждающих опыт подобных работ и актов приемки работ (75 страниц) на украинский язык не менее трех недель!
2. Заверение перевода в соответствующих государственных учреждениях Кипра - 3 дня
3. Пересылка документов экспресс- почтой DHL - 5 дней
Итого, с учетом выходных дней 30 дней
Устанавливая такой срок и прикрываясь формально нормой закона, Вы лишний раз подтверждаете свои намерения устранить от участия иностранные компании с огромным опытом высококачественных реставрационных и восстановительных работ.
Спасибо за подробный ответ, будем обращаться непосредственно к донорской организации, чтобы продемонстрировать как проводятся тендеры в Украине за их деньги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 15:59
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно з електронною системою закупівель звернення учасника міститься у розділі «Вимога про усунення порушення», в той же час, учасник не конкретизував про порушення, яке такий учасник вимагає усунути, з посиланням на норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель
Номер вимоги: UA-2020-05-25-005179-b.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ГРІН ВОРЛД КОНСТРАКШН ТА ДЕВЕЛОПМЕНТ (УКРАЇНА)", Код ЄДРПОУ:42495652
Дата подання: 03 червня 2020 17:10
Вимога щодо перенесення строку виконання робіт не може бути задоволена
Вы не ответили на поставленный вопрос! Если Вы не в состоянии понять суть вопроса повторяем.
Не путайте продолжительность работ и сроки их проведения.
Ваш ответ также как и ответ на предыдущий чисто формальный и вы не ответили по сути... в чем острая необходимость проведения работ в осенне-зимний период? И как следствие, в чем необходимость провести тендер срочно и в такие сжатые сроки? Мы будем очень внимательно наблюдать за этим тендером и условиями его исполнения.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 червня 2020 16:00
Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно з електронною системою закупівель звернення учасника міститься у розділі «Вимога про усунення порушення», в той же час, учасник не конкретизував про порушення, яке такий учасник вимагає усунути, з посиланням на норми діючого законодавства у сфері публічних закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕОС-УКБ" 72 148 545,44
UAH з ПДВ
69 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" 73 626 988,00
UAH з ПДВ
70 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" 72 594 133,84
UAH з ПДВ
70 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" 72 629 907,60
UAH з ПДВ
72 629 907,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП" 73 642 362,30
UAH з ПДВ
73 642 362,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 16:42
Електронний підпис
15 червня 2020 16:23
Договір Запоріжсталь.pdf
15 червня 2020 16:23
Лист-відгук.pdf
15 червня 2020 16:23
Додаток _ 6.pdf
15 червня 2020 16:23
Паспорт директора.pdf
15 червня 2020 16:23
Додаток _ 5.pdf
14 червня 2020 21:30
Довідка працівники.pdf
14 червня 2020 21:30
Відгук Запоріжсталь-1.pdf
14 червня 2020 21:30
Довідка Додаток 7 .pdf
14 червня 2020 21:30
Додаток 5 (Обладнання).pdf
14 червня 2020 21:30
Тендерна пропозиція.pdf
14 червня 2020 21:30
Фінансова звітність.pdf
14 червня 2020 21:30
Гарантійні листи.pdf
14 червня 2020 21:30
Пакти.pdf
14 червня 2020 21:30
Довідки 1-10 по статті 17.pdf
14 червня 2020 21:30
Рейтинг_Скан.pdf
14 червня 2020 21:30
Рейтинг.zip
14 червня 2020 21:30
Ліцензія_скан.pdf
14 червня 2020 21:30
Лiцензiя.zip
14 червня 2020 21:30
Довіреність_скан.pdf
14 червня 2020 21:30
Довiренiсть_Рижий.zip
14 червня 2020 21:30
Гарантия_3614.zip

Публічні документи

15 червня 2020 16:40
Електронний підпис
15 червня 2020 16:37
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
15 червня 2020 16:37
Пояснювальна записка.pdf
15 червня 2020 16:37
Пакт.pdf
15 червня 2020 16:37
Пакт про згоду.pdf
15 червня 2020 16:37
Ліцензія.zip
15 червня 2020 16:37
Довіреність 30.zip
15 червня 2020 16:37
Довідка санкції.pdf
15 червня 2020 16:37
Довідка пдв.pdf
15 червня 2020 16:37
Довідка мтб.pdf
15 червня 2020 16:37
Довідка корупція.pdf
15 червня 2020 16:37
Довідка єдр.pdf
15 червня 2020 16:37
Довідка дитяча праця.pdf
15 червня 2020 16:37
Довідка відповідність.pdf
15 червня 2020 16:37
Довідка банкрутство.pdf
15 червня 2020 16:37
Гарантійний лист ціна.pdf
15 червня 2020 16:37
Гарантійний довкілля.pdf
15 червня 2020 16:37
Гарантия 19229.zip
15 червня 2020 16:37
16-01 ДОГОВІРНА ЦІНА.pdf
15 червня 2020 16:37
10-00 Фінансовий звіт 2020.pdf
15 червня 2020 16:37
10-00 Фінансовий звіт 2019.pdf
15 червня 2020 16:37
10-00 Фінансовий звіт 2018.pdf
15 червня 2020 16:37
10-00 Фінансовий звіт 2017.pdf
15 червня 2020 16:37
10-00 Фінансовий звіт 2016.pdf
15 червня 2020 16:37
08-00 Листи відгуки.pdf
15 червня 2020 16:37
07-00 Договор Юность.pdf
15 червня 2020 16:37
07-00 Договор Круговая 132.pdf
15 червня 2020 16:37
07-00 Договор Корпус 51.pdf
15 червня 2020 16:37
04-01 ЛІЦЕНЗІЯ СС2,СС3.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 13:11
Електронний підпис
15 червня 2020 13:09
29 Кошторис ч.2.pdf
15 червня 2020 13:09
28 Кошторис ч.1.pdf
15 червня 2020 13:09
26 Відгук УКС Ювілейний.pdf
15 червня 2020 13:09
19 ДУ 1,2,3,4,5.pdf
15 червня 2020 13:09
12 Відгук Евробаскет.PDF
15 червня 2020 13:09
10 ДУ 9 Евробаскет.pdf
15 червня 2020 13:09
9 ДУ 8 Евробаскет.PDF
15 червня 2020 13:09
8 ДУ 7 Евробаскет.PDF
15 червня 2020 13:09
7 ДУ 6 Евробаскет.PDF
15 червня 2020 13:09
6 ДУ 5 Евробаскет.PDF
15 червня 2020 13:09
5 ДУ 4 Евробаскет.PDF
15 червня 2020 13:09
4 ДУ 3 Евробаскет.pdf
15 червня 2020 13:09
3 ДУ 2 Евробаскет.pdf
15 червня 2020 13:09
2 ДУ 1 Евробаскет.pdf
15 червня 2020 13:09
1 Договір Евробаскет.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 16:29
Електронний підпис
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 5.pdf
15 червня 2020 16:25
цінова пропозиція.pdf
15 червня 2020 16:25
статут.pdf
15 червня 2020 16:25
проект договору.pdf
15 червня 2020 16:25
пояснювальна записка.pdf
15 червня 2020 16:25
опис.pdf
15 червня 2020 16:25
обєктний кошторис.pdf
15 червня 2020 16:25
наказ.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 10.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 8.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 7.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 6.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 4.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 3.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 2.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис частина 1.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис 15.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис 14.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис 13.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис 12.pdf
15 червня 2020 16:25
кошторис 11.pdf
15 червня 2020 16:25
календарний графік.pdf
15 червня 2020 16:25
ІНН директор.pdf
15 червня 2020 16:25
єдрпоу.pdf
15 червня 2020 16:25
ДЦ.pdf
15 червня 2020 16:25
Дозвіл підв небезпека.pdf
15 червня 2020 16:25
Додаток 9.pdf
15 червня 2020 16:25
Додаток 8.pdf
15 червня 2020 16:25
витяг.pdf
15 червня 2020 16:25
виписка.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 16:11
Фінзвітність.pdf
15 червня 2020 16:11
Банківська гарантія.rar
15 червня 2020 16:11
ПАКТИ.pdf
15 червня 2020 16:11
Проект договору.pdf
15 червня 2020 16:11
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕОС-УКБ"

ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"

ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"

ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГЕОС-УКБ"
#38825398
Відхилено 69 700 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:48
ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД"
#34535784
Відхилено 70 100 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:02
ТОВ "КОМУНАЛЬНИК"
#39068134
Відхилено 70 490 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 17:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"
#40327704
Відхилено 72 629 907,60
UAH з ПДВ
22 червня 2020 18:13
ТОВ "ТЕЛЛОР-ГРУП"
#41448905
Відхилено 73 642 362,30
UAH з ПДВ
22 червня 2020 18:16

Документи

22 червня 2020 16:48
Електронний підпис

Документи

22 червня 2020 17:02
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КОМУНАЛЬНИК" #39068134

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

22 червня 2020 17:07
Електронний підпис

Документи

22 червня 2020 18:16
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
22 червня 2020 18:16
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі