Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2020-05-25-005176-b 38de4a726fd94520a75eaa8fb5420a52
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Дзюбенко

+380665444157 svetapravdop@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОХТИРСЬКИЙ МІСЦЕВИЙ ЦЕНТР З НАДАННЯ БЕЗОПЛАТНОЇ ВТОРИННОЇ ПРАВОВОЇ ДОПОМОГИ
Код ЄДРПОУ: 39772028
Вебсайт: http://sumy.legalaid.gov.ua/ua/
Місцезнаходження: 42700, Україна , Сумська обл., м. Охтирка, вул. Перемоги, буд. 13
Контактна особа: Світлана Дзюбенко
+380665444157
svetapravdop@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка картриджа лазерного принтера Brother ( 4 заправки по 200 грн.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки ( заправка картриджа лазерного принтера Brother )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42700, Україна, Сумська область, м.Охтирка, вул.Перемоги, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 травня 2020  —  25 травня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданої послуги здійснюється замовником шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок виконавця згідно виставленого рахунку та акту здачі-приймання послуг на протязі 10 банківських днів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

25 травня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП КОСТЮК СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2624402911
Переможець 800,00
UAH
25 травня 2020 15:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2020 10:43