Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

лікарські засоби (Comb drug (Комбінований препарат); Левосимендан; Желатин та його препарати; Протамін; Альбумін; Норепінефрин; Тайгециклін; Іміпенем і циластатин натрію; Моксифлоксацин; Цефтазидим; Натрію хлорид; Mono (Моно); Еноксапарин; Лінезолід; Алтеплазе; Ілопрост; Меропенем; Гідроксіетилкрохмаль та натрію хлорид; Гепарин; Лінезолід; Comb drug (Комбінований препарат); Гадобутрол.)
Очікувана вартість
2 885 754,66 UAH
UA-2020-05-25-005118-b 9c60140905394c1186b6e21b617b2fb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Конюшок

+380442498999 amosova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ СЕРЦЕВО-СУДИННОЇ ХІРУРГІЇ ІМЕНІ М.М.АМОСОВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 05493562
Вебсайт: http://amosovinstitute.org.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Амосова, 6
Контактна особа: Олександр Конюшок
+380442498999
amosova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 11:00
Очікувана вартість: 2 885 754,66 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

29 травня 2020 12:32
Електронний підпис
29 травня 2020 12:31
Перелік змін.docx
29 травня 2020 12:31
ТД.docx
25 травня 2020 15:03
Проект договору.docx
29 травня 2020 12:32
Електронний підпис
25 травня 2020 15:05
Електронний підпис
29 травня 2020 12:31
Перелік змін.docx
29 травня 2020 12:31
ТД.docx
25 травня 2020 15:03
ТД.docx
25 травня 2020 15:03
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи переможця
Дата подання: 29 травня 2020 10:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:31
Доброго дня! Відповідно до пп.5.2 п. 5 р. 3 тендерної документації учасник-переможець торгів має надати замовнику ОРИГІНАЛ АБО ЗАВІРЕНУ УЧАСНИКОМ КОПІЮ ДОВІДКИ, виданої Департаментом інформатизації МВС України, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. «Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем особисто чи засобами кур’єрської доставки за адресою: вул. М. Амосова, 6, м. Київ, 03038, тендерний комітет». Враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», органи, які видають довідки, що вимагає замовник, обмежили прийом громадян і просять користуватись переважно засобами електронного зв’язку, тобто видають довідки виключно в електронному вигляді з накладанням ЕЦП/КЕП. Відповідно до ч. 6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» в ред. Закону України від 19 вересня 2019 року № 114-IX, «переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті». Крім того, враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», органи, які видають довідки, що вимагає замовник, обмежили прийом громадян і просять користуватись переважно засобами електронного зв’язку, тобто видають довідки виключно в електронному вигляді з накладанням ЕЦП/КЕП. Просимо внести зміни до пп.5.2 п. 5 р. 3 тендерної документації наступного змісту: «учасник-переможець торгів має надати замовнику оригінал або завірену учасником копію довідки, АБО ЕЛЕКТРОННИЙ ОРИГІНАЛ ДОВІДКИ, виданої Департаментом інформатизації МВС України, про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ ЇХ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Тендерною документацією вимагається надання оригіналу довідки або завіреної учасником копії довідки. Оригінал довідки видається уповноваженим органом, як в паперовому так і в електронному вигляді. Учасник на свій вибір визначає в якому вигляді (паперовому чи електронному) надати замовнику вказані документи.
Відповідно до статті 7 Закону України від 22.05.2003р №851-IV “Про електронні документи та електронний документообіг”, якщо автором створюються ідентичні за документарною інформацією та реквізитами електронний документ та документ на папері, кожен з документів є оригіналом і має однакову юридичну силу. В той же час копією документа на папері для електронного документа є візуальне подання електронного документа на папері, яке засвідчене в порядку, встановленому законодавством.
Тому вважаємо що в цій частині тендерна документація відповідає вимогам ЗУ “Про електронні документи та електронний документообіг”, ЗУ «Про публічні закупівлі» та не потребує редагування.

В той же час для виключення ситуацій невірного трактування положень тендерної документації прийнято рішення викласти примітку до п.5.2 Розділу ІІІ з позначкою ** в новій редакції, наступного змісту,: « Документи зазначені в п. 5.2 цього розділу тендерної документації надаються Замовнику Переможцем через електронну систему закупівель особисто чи засобами кур’єрської доставки за адресою: вул. М. Амосова, 6, м. Київ, 03038, тендерний комітет, телефон/факс: (044) 249–89–99.»

З повагою, тендерний комітет.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Кустодіол розчин для перфузій 1000мл №1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 516 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 2 580,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 12 червня 2020 14:09
Закінчення: 12 червня 2020 14:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

150 флак.
Кустодіол розчин для перфузій 1000мл №1
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Comb drug
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. М. Амосова, 6, м Київ, Київська область, 03038, Україна
Дата доставки: 29 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар, який надано Постачальником, проводиться за фактом поставки протягом 30 робочих днів, у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 14:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 516 000,00
UAH з ПДВ
516 000,00
UAH з ПДВ
Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЄКС" 513 000,00
UAH з ПДВ
513 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 10:43
Електронний підпис
10 червня 2020 10:39
Проект договору.pdf
10 червня 2020 10:39
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЄКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЄКС"
#32227577
Переможець 513 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 13:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЄКС"
#32227577
513 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:23
Договір 52ЛЗ.pdf укладений
07 липня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 13:23
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2021 11:55
ДУ №3.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:14
ДУ 2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:12
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 10:25
ДУ №1.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 10:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 52ЛЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 52ЛЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору в межах не більше 20%.
Номер договору про закупівлю: 52ЛЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 613 548,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 138,65 UAH)