Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (дрова паливні твердих порід)
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2020-05-25-004887-b 9deec25edfe140fe829f023a469c5bb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мозгова Яна Сергіївна

+380678273015 LOREN1960@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38527798
Місцезнаходження: 43021, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО, будинок 28
Контактна особа: Мозгова Яна Сергіївна
+380678273015
LOREN1960@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 12:33
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 м3
Дрова паливні твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, Словацького, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після поставки товару відповідно наданих накладних. Категорія замовника - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, зазначеними у пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України про публічні закупівлі". Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями тощо іншою мовою ніж українська, вони повинні супроводжуватися автентичним перекладом українською мовою. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-004887-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3375004254
Дата подання: 24 червня 2020 14:59
Оскарження рішення про визнання переможцем
Матеріали вимоги у прикріплених файлах.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 10:27
Відповідь у прикріпленому файлі

Документи подані скаржником

24 червня 2020 14:59
Вимога.pdf

Документи

26 червня 2020 10:27
Відповідь на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-25-004887-b.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ФОП Ковальчук Ольга Ярославівна, Код ЄДРПОУ:3378715464
Дата подання: 24 червня 2020 15:45
Скарга Ковальчук О.Я.
25 травня 2020 року Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради (Замовник) оголосило на веб-порталі Уповноваженого органу закупівлю код ДК 021:2015 – 03410000-7 Деревина (дрова паливні твердих порід), UA-2020-05-25-004887-b. За результатами аукціону, який відбувся 10 червня 2020 року, тендерна пропозиція ФОП Ковальчук О.Я. визначена найбільш економічно вигідною. 15 червня 2020 року, за результатами розгляду тендерної пропозиції, Замовник оприлюднив протокол № 32 засідання тендерного комітету, відповідно до якого тендерна пропозиція ФОП Ковальчук О.Я. була відхилена. В подальшому, переможцем закупівлі було визнано фізичну особу-підприємця Лугового Сергія Васильовича. Вважаю, що тендерна пропозиція ФОП Ковальчук О.Я. повністю відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення про відхилення тендерної пропозиції, оформлене протоколом № 32 від 15 червня 2020 року, є незаконним та безпідставним. Свою позицію обґрунтовую наступним. 1. Однією із підстав відхилення тендерної пропозиції, на думку Замовника, є те, що «згідно пункту 1.4 частини 1 розділу III тендерної документації – «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», відсутній кваліфікований електронний підпис, який обов’язково повинна містити тендерна пропозиція». Разом з тим, відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Таким чином, Замовник, виявивши, що тендерна пропозиція не підписана кваліфікованим електронним підписом, повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису на пропозицію). Наприклад, Замовник у закупівлі UA-2020-04-30-001720-b, розмістив повідомлення про усунення невідповідностей та не відхилив учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією зекономивши 400 тис. грн. бюджетних коштів. Більше того, звертаємо увагу, що повідомлення про усунення невідповідностей є обов’язком, а не правом Замовника. 2. Наступною підставою відхилення тендерної пропозиції ФОП Ковальчук О.Я. є: «згідно пункту 5.4 частини І розділу III тендерної документації – «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник повинен був підтвердити відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, у вигляді довідок у довільній формі. Така довідка (довідки) відсутня». Відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону, замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ФОП Ковальчук О.Я. у своїй тендерній пропозиції надала довідку про відсутність підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону. Вказана довідка міститься у файлі Довідки .pdf (4 сторінка файлу). Той факт, що текст наданої довідки не відповідає на 100 % тексту ч. 2 ст. 17 Закону не може означати, що така довідка не надана, адже з її змісту зрозуміло і ясно, що у Замовника відсутні підстави для відхилення учасника відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону. Більше того, відповідно до тендерної документації, така довідка надається у довільній формі, а тому недотримання форми не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. 3. Ще однією із підстав відхилення є: «відповідно до довідки щодо виконання аналогічних договорів ФОП-Ковальчук О.Я., не прикріплено позитивні відгуки від контрагентів про належне виконання зазначених у довідці договорів». Відповідно до ч. ст. 16 Закону, замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до вимог тендерної документації, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати сканкопію договору (договорів), вказаного (-их) в вищезазначеній довідці (листі, іншому документі), а також позитивний відгук від контрагента про належне виконання такого договору (договорів). На виконання зазначеної вимоги, учасник завантажив у систему довідку із інформацією про виконання аналогічних договорів, а також копії договорів і накладних. Надані учасником копії договорів та накладних підтверджують поставку товару, тобто виконання аналогічних договорів. Підписанням накладної Покупець підтверджує отримання товару, а також відсутність претензій щодо його якості/кількості. Також, надані копії накладних містять всі необхідні реквізити відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та підтверджують здійснення господарських операцій. Окрім цього, у тендерній документації Замовник не встановив форми позитивного відгуку від контрагента, а тому копії підписаних сторонами накладних – достатні для виконання вимог тендерної документації Замовника в цій частині. Також, відповідно до абз. 2 ч. 15 ст. 29 Закону, замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Отже, Замовник міг звернутись за підтвердженням наданої інформації про відповідність кваліфікаційному критерію до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Також, якщо Замовника не влаштовувала форма наданої інформації, він мав би розмістити повідомлення із вимогою усунути невідповідності в інформації/документах. Враховуючи наведене вище, вважаємо, що рішення Замовника, оформлене протоколом № 32 від 15 червня 2020 року є незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Замовник вказаним рішенням порушив принципи здійснення публічних закупівель, зокрема недискримінації учасників, об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі, максимальної економії. Вказаним рішенням порушуються мої права та законні інтереси, адже я, ФОП Ковальчук О.Я. виконала вимоги тендерної документації, а тому мала бути визнана переможцем закупівлі та підписувати договір про закупівлю. Натомість, моя тендерна пропозиція була незаконно відхилена. На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону, прошу: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради, скасувати рішення, оформлене протоколом № 32 від 15 червня 2020 року. 3. Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради, скасувати рішення про оголошення переможцем закупівлі фізичної особи-підприємця Лугового Сергія Васильовича. 4. Зобов’язати Замовника, Комунальне підприємство «Волинський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Волинської обласної ради завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 30.06.2020 № 12716.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 19:36

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ковальчук Ольга Ярославівна 288 000,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович 347 200,00
UAH з ПДВ
345 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ" 349 980,00
UAH з ПДВ
347 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 19:05
Електронний підпис
19 червня 2020 19:03
public_doc (3).p7s
19 червня 2020 19:03
Довідка МВС.pdf
19 червня 2020 19:02
Довідка ДФС_public_doc.pdf
09 червня 2020 13:10
Електронний підпис
09 червня 2020 13:08
Уставні документи.pdf.zip

Публічні документи

09 червня 2020 12:51
Електронний підпис
09 червня 2020 12:50
Фінансова звітність.pdf
09 червня 2020 12:50
Технічний паспорт.pdf
09 червня 2020 12:50
Технічна специфікація.pdf
09 червня 2020 12:50
Стаття 17.pdf
09 червня 2020 12:50
Пропозиція.pdf
09 червня 2020 12:50
Проект договору.pdf
09 червня 2020 12:50
Паспорт, код.pdf
09 червня 2020 12:50
Лист-гарантія.pdf
09 червня 2020 12:50
Лист підтвердження.pdf
09 червня 2020 12:50
Копія ІПН.pdf
09 червня 2020 12:50
Копія відгуку.pdf
09 червня 2020 12:50
Довідка.pdf
09 червня 2020 12:50
Довідка про зміни.pdf
09 червня 2020 12:50
Гарантійний лист.pdf
09 червня 2020 12:50
Витяг з ЄДР 31.03.pdf
09 червня 2020 12:50
Витяг єдиний податок.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ковальчук Ольга Ярославівна

Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович

ФОП "СЄМІКІН ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ковальчук Ольга Ярославівна
#3378715464
Відхилено 288 000,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 12:55
Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович
#2377200673
Переможець 345 400,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Луговий Сергій Васильович
#2377200673
345 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:26
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 15:46
Договір №412.pdf укладений
03 липня 2020 15:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 345 400,00
UAH