Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області»
Очікувана вартість
7 833 644,00 UAH
UA-2020-05-25-004482-b 5029af189f9845f780a3122ccb0369de
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Мірошниченко

+380612246542 mirolga180@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Ольга Мірошниченко
+380612246542
mirolga180@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 14:29
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 11:54
Очікувана вартість: 7 833 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 168,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закінчення робіт. Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, вони повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72355, Україна, Запорізька область, Мелітопольський район, с. Семенівка, вул. Першотравнева
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перерахувати Генпідряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 14:29
Тендерна документація.docx
25 травня 2020 14:29
Додаток 4.docx
25 травня 2020 14:29
Додаток 3 Проект Договору про закупівлю.docx
25 травня 2020 14:29
Додаток 2 ТЗ Семенівка.rtf
25 травня 2020 14:29
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-004482-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТД МАГНУМ", Код ЄДРПОУ:42460860
Дата подання: 20 червня 2020 17:01
Оскарження визнання переможця
ВИМОГА
на прийняте рішення Замовником рішення в протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 46/3 від 19.06.2020 р.
на участь у відкритих торгах
«Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області»

1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Довідка «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» , а саме інформація «Загальний стаж роботи на посаді, років» ТОВ «ГРИФОН ГРУП» зазначає, що загальний стаж роботи Д’яченко А. В. – 6 років; Голубенко О. М. – 21 рік; Моісєєв О. Ю. – 16 років; Волинець С. М. – 42 роки. Проте дата державної реєстрації ТОВ «ГРИФОН- ГРУП» 01.12.2014 р., тобто 5 років 6 місяців. У довідці мається на увазі стаж роботи на «ПОСАДІ» на конкретному підприємстві, проте стаж роботи не за «ПРОФЕСІЄЮ». Поняття “професія” та “посада” не тотожні поняття. Тобто якщо підприємству 5 років та 6 місяців, то ніяким чином загальний строк на посаді не може бути більший ніж цей термін.
2. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації, а саме Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник від Учасників вимагає підтвердження довідки: Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: будівництва, чи капітального ремонту, чи реконструкції житлових будинків / або закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням наступних документів: 1) договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір); 2) акт(и) виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; 3) «Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору.
По-перше, відповідно до вищевказаного ТОВ «ГРИФОН ГРУП» повинен був надати ОРИГІНАЛ Договору разом з невід’ємними його частинами, проте ніяк не КОПІЮ.
По-друге, аналогічний договір ТОВ «ГРИФОН ГРУП» «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі ЗОШ №13 по вул. Рекунова, 11А в смт. Гостомель (з утепленням фасадів, даху та заміною вікон та опалення) Договір №97-17, від 11.08.2017 року подано до Тендерної пропозиції не в повному обсязі, відсутні його невід’ємні частини.
По-третє, відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ від 17.06.2020р. Замовник зазначив: «Наданий Учасником аналогічний договір не в повному обсязі, а саме: відсутній розділ 16 договору; надані Додатки 4, 5, 6, 7 до аналогічного договору оформлені не в повному обсязі, відсутні підпис та печатка Замовника. Також відсутня додаткова угода № 1 до аналогічного договору. Для усунення невідповідностей необхідно доповнити аналогічний договір оформленими Додатками до нього, або надати обгрунтоване по’яснення щодо оформлення додатків, відсутності розділу 16, та додати Додаткову угоду № 1.» На що, Учасник ТОВ «ГРИФОН-ГРУП» надав пояснення в якому вказувалось, що Договір наданий у повному обсязі, відповідає оригіналу та містить усі сторінки та розділи.
У листі-поясненні Учасник також зазначив: «Замовником, а саме Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (перейменоване на Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), було допущено технічну помилку, Додаткова угода №1 відсутня, замість неї наявна Додаткова угода №2, Замовник помилився в нумерації та розпочав одразу з Додаткової угоди №2, тож згідно вищевказаного Договір наданий у повному обсязі, відповідає оригіналу та містить усі Додаткові угоди…»
Учасник надав посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-30-001205-b, проте інформація щодо Додаткової угоди №2 ВІДСУТНЯ. Проте є Додаткова угода №3 від 13.09.2018 р. до договору №97-17 від 11.08.2017 р.
Отже, пояснення до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ від 17.06.2020 р. не є обґрунтованими.
Також слід зазначити, що за посиланням на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-30-001205-b відповідно п.6 Додаткової угода №3 до договору № 97-17 від 11.08.2017 р. зазначено: «Ця Додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору». А у Додатку 1 до Довідки тендерної документації у примітках зазначено, що договір до тендерної пропозиції додається разом з невід’ємними його частинами. Таким чином Додаткова угода №3 з додатками до неї є невід’ємною частиною договору №97-17 від 11.08.2017 р. ВИХОДЯЧИ З ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО УЧАСНИК НЕ НАДАВ ДОГОВІР У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
У Тендерній документації, а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.»
По-четверте, додатки до Договору, які надані, оформлені неналежним чином, відсутні печатки та підписи Замовника, додатки не мають обов’язкових реквізитів, що може вважатись, що Замовник не був з ними ознайомлений.
Відповідно до Вимоги Замовник зазначив, що «Для усунення невідповідностей необхідно доповнити аналогічний договір оформленими Додатками до нього, або надати обгрунтоване пояснення щодо оформлення додатків, відсутності розділу 16, та додати Додаткову угоду № 1», проте ані доповненого аналогічного договору, ані обґрунтованого пояснення Учасник не надав, а Додаткова угода №2 (відповідно до пояснення Учасника), як і Додаткова угода №1 взагалі відсутні у документах за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-30-001205-b, яку надав Учасник.
Учасник мав достатньо часу, щоб привести аналогічний договір з додатками у належний стан, проте він цього не зробив. А лише вводить в оману Замовника посилаючись на Додаткову угоду №2, на розділ 17 Договору, проте не надає їх Замовнику, що не відповідає інформації по закупівлі за посиланням на закупівлю https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-06-30-001205-b, яку надав Учасник.
По-п’яте, У Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога щодо надання: «Оригіналу позитивного листа - відгука (якщо в довідці зазначено декілька аналогічних догорів, лист-відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці) (дата повинна бути не раніше ніж за 10 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків». З наданого Учасником листа-відгуку можна зрозуміти, що наданий НЕ ОРИГІНАЛ ЛИСТА-ВІДГУКУ, а його сканована копія, а також лист-відгук не містить печатки Замовника (навіть з нечіткої та неповної копії аналогічного договору зрозуміло, що Замовник використовує у своїй діяльності печатку), що не може гарантувати той факт, що лист-відгук наданий саме Замовником.

3. Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції міститься таке формулювання вимоги до тендерної пропозиції: «Сканована копія чинної ліцензії та дозволів, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.»
У Додатку 2 до тендерної документації у Технічному завданні містяться такі види робіт, як: Вогнезахист будівельних конструкцій; Пусконалагоджувальні роботи (система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління людей евакуацією), що ліцензуються відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Однак, УЧАСНИК НЕ НАДАВ ЛІЦЕНЗІЮ ПО ДАНИМ ВИДАМ РОБІТ, ПРОТЕ І НЕ НАДАВ ДОВІДКУ ПРО ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКА, ЯКИЙ МАЄ ВІДПОВІДНУ ЛІЦЕНЗІЮ, а надав довідку про не залучення субпідрядника.

4. У Додатку № 1 до тендерної документації зазначений перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям необхідно додати до Тендерної пропозиції Довідку «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази». У Примітках до Довідки вказано «Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї.»
По-перше, Учасник ТОВ «ГРИФОН ГРУП» надав договір оренди обладнання №11/01-19 від 11 січня 2019 р. з ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» у якій зазначені такі будівельні машини, механізми, обладнання: 1) Коток самохідний дорожній HAMM HD 90; 2) Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т МАЗ 5334КС3577; 3) Асфльтоукладач VOGELE 07.82 SUPER 1600-1; 4) Самоскид Renault kerax 330.26; 5) Сідловий тягач Renault premium 420; 6) Екскаватор одноковшевий дизельний на гусеничному ходу Liebherr A914B; 7) Каток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу Bomag BW138AD; 8) Навантажувач Manitou MLT 634. Технічні паспорти на дане обладнання додане, проте слід зазначити той факт що ДОГОВІР №11/01-19 ВІД 11 січня 2019 р., а копії технічних паспортів, які додані до Тендерної пропозиції завірені від 17.04.2018 р. та 08.12.2017 р., а саме Коток самохідний дорожній HAMM HD 90 – копія технічного паспорта завірена від 17.04.2018 р., Екскаватор одноковшевий дизельний на гусеничному ходу Liebherr A914B – копія технічного паспорта завірена від 08.12.2017 р.; Каток дорожній самохідний на пневмоколісному ходу Bomag BW138AD – копія технічного паспорта завірена від 17.04.2018 р.; Навантажувач Manitou MLT 634 – копія технічного паспорта завірена від 17.04.2018 р.
По-друге, слід зазначити, що Учасник ТОВ «ГРИФОН ГРУП» не надав у Довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» у повному обсязі обладнання , яке необхідне для виконання Технічного до Додатку 2 до тендерної документації, без якого неможливо виконувати роботи. Наприклад прокладання
Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається Тендерною документацією на закупівлю «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області» або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного учасник не надав в повному обсязі інформацію, яку вимагав Замовник відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п 1. ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установлені ст. 16 цього Закону.
При невиконанні вимоги, ми будемо змушені звернутися до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів з урахуванням Закону України "Про публічні закупівлі",

Враховуючи викладене, керуючись ст .ст. 16, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», –

ПРОШУ
1. Прийняти рішення про скасування протоколу №46/3 від 19.06.2020р. – Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації , по закупівлі UA-2020-05-25-004482-b.
2. Відхилити тендерну пропозиції ТОВ «ГРИФОН ГРУП» ЄДРПОУ 39519966, як таку що не відповідає кваліфікаційним критеріям.
3. Переглянути тендерні пропозиції та прийняти рішення про визнання переможцем процедури того Учасника закупівлі UA-2020-05-25-004482-b, що запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та відповідає кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2020 10:48
Відповідь знаходиться у файлі.
Номер вимоги: UA-2020-05-25-004482-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ СІНО-ФОРТ,ЛТД, Код ЄДРПОУ:36065172
Дата подання: 13 серпня 2020 12:40
Скасування рішення тендерного комітету за протоколом №46/6 від 03.08.2020
Пропозиція відхилена за незначними формальними ознаками. Замовник не звертався з вимогою усунення невідповідностей.
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

20 червня 2020 17:01
ВИМОГА .pdf

Документи

25 червня 2020 10:48
Пояснення на вимогу.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-25-004482-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД МАГНУМ", Код ЄДРПОУ:42460860
Дата подання: 27 червня 2020 20:48
Оскарження рішення про визнання переможця
СКАРГА на дії Замовника 25 травня 2020р. Замовником - Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації було відкрито торги на закупівлю робіт по об’єкту «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області»(Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-004482-b Аукціон відбувся 12.06.2020р. в 11:54. Відповідно до протоколу розкриття пропозицій від 12 червня 2020р. пропозиції надали наступні учасники: 1. ТОВ ГРИФОН ГРУП – 7110800,00 грн. 2. ТОВ СІНО ФОРТ, ЛТД – 7149995,50 грн. 3. ТОВ «ТД МАГНУМ» - 7349696,26 грн. 4. ТОВ «МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ» -7565166,00 грн. 5. ТОВ «АРБИС-ПЛЮС» - 7800000,00 грн. Згідно з Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 46/3 від 19.06.2020 р. Пропозиція учасника ТОВ ГРИФОН ГРУП код ЄДРПОУ 39519966 відповідає кваліфікаційним критеріям критеріям, встановленим статтею 16, статею 17 Закону України «Про публічні закупівлі», умовам тендерної документації. Переможцем визначено: ТОВ ГРІФОН ГРУП код ЄДРПОУ 39519966. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: відсутні. Також, було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір. Товариство з обмеженою відповідальністю «ТД МАГНУМ» код ЄДРПОУ 42460860 (далі-Скаржник) вважає, що Замовником - Департаментом капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації було порушено порядок проведення процедури закупівлі «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області»(Ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-25-004482-b), проігноровані основні норми Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Тендерної документації по Закупівлі. ТОВ «ТД МАГНУМ» вважає, що Тендерна пропозиція ТОВ ГРИФОН ГРУП була неправомірно прийнята Замовником. Учасником ТОВ ГРИФОН ГРУП було допущено наступні помилки: 1. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, а саме Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник від Учасників вимагає підтвердження довідки: Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: будівництва, чи капітального ремонту, чи реконструкції житлових будинків / або закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням наступних документів: 1) договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір); 2) акт(и) виконаних робіт (форма №КБ-2в) відповідно до наданого договору; 3) «Довідка(и) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) відповідно до наданого договору. По-перше, відповідно до вищевказаного ТОВ «ГРИФОН ГРУП» повинен був надати ОРИГІНАЛ Договору разом з невід’ємними його частинами, проте ніяк не КОПІЮ. По-друге, аналогічний договір ТОВ «ГРИФОН ГРУП» «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі ЗОШ №13 по вул. Рекунова, 11А в смт. Гостомель (з утепленням фасадів, даху та заміною вікон та опалення) Договір №97-17, від 11.08.2017 року подано до Тендерної пропозиції не в повному обсязі, відсутні його невід’ємні частини. По-третє, відповідно до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ від 17.06.2020р. Замовник зазначив: «Наданий Учасником аналогічний договір не в повному обсязі, а саме: відсутній розділ 16 договору; надані Додатки 4, 5, 6, 7 до аналогічного договору оформлені не в повному обсязі, відсутні підпис та печатка Замовника. Також відсутня додаткова угода № 1 до аналогічного договору. Для усунення невідповідностей необхідно доповнити аналогічний договір оформленими Додатками до нього, або надати обгрунтоване по’яснення щодо оформлення додатків, відсутності розділу 16, та додати Додаткову угоду № 1.» На що, Учасник ТОВ «ГРИФОН-ГРУП» надав пояснення в якому вказувалось, що Договір наданий у повному обсязі, відповідає оригіналу та містить усі сторінки та розділи. В наданій копії аналогічного договору «Капітальний ремонт щодо покращення енергозбереження будівлі ЗОШ №13 по вул. Рекунова, 11А в смт. Гостомель (з утепленням фасадів, даху та заміною вікон та опалення) Договір №97-17, від 11.08.2017 наявна Договірна ціна без розрахунків , а пункт 3.2 даного договору вказано перелік документації, з яких складається Договірна ціна , а саме: локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (Форма Т2, тощо.);економічним обгрунтуванням змін та/або вартості оренди машино-годин орендованої будівельної техніки; розрахунок прибукту та адміністративних витрат відповідно до вимог ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:3013 (Додатки Д та Е); розрахунок за статтями витрат договірної ціни, Розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи з структури цих витрат по підприємсту за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації. Або довідку у відповідній формі , якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не впроводилась; розрахунок кошторисної заробітної плати. ТОВ ГРІФОН ГРУП перелічених документів не було надано. У листі-поясненні Учасник також зазначив: «Замовником, а саме Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (перейменоване на Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації), було допущено технічну помилку, Додаткова угода №1 відсутня, замість неї наявна Додаткова угода №2, Замовник помилився в нумерації та розпочав одразу з Додаткової угоди №2, тож згідно вищевказаного Договір наданий у повному обсязі, відповідає оригіналу та містить усі Додаткові угоди…» Учасник надав посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір,проте інформація щодо Додаткової угоди №2 ВІДСУТНЯ. Проте є Додаткова угода №3 від 13.09.2018 р. до договору №97-17 від 11.08.2017 р. Отже, пояснення до ВИМОГИ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ від 17.06.2020 р. не є обґрунтованими. Також слід зазначити, що за посиланням на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний договір,відповідно п.6 Додаткової угода №3 до договору № 97-17 від 11.08.2017 р. зазначено: «Ця Додаткова угода з моменту набрання нею чинності є невід’ємною частиною Договору». А у Додатку 1 до Довідки тендерної документації у примітках зазначено, що договір до тендерної пропозиції додається разом з невід’ємними його частинами. Таким чином Додаткова угода №3 з додатками до неї є невід’ємною частиною договору №97-17 від 11.08.2017 р. ВИХОДЯЧИ З ВИЩЕЗАЗНАЧЕНОГО УЧАСНИК НЕ НАДАВ ДОГОВІР У ПОВНОМУ ОБСЯЗІ. У Тендерній документації, а саме Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено: «Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.» По-четверте, додатки до Договору, які надані, оформлені неналежним чином, відсутні печатки та підписи Замовника, додатки не мають обов’язкових реквізитів, що може вважатись, що Замовник не був з ними ознайомлений. По-п’яте, У Додатку 1 до тендерної документації міститься вимога щодо надання: «Оригіналу позитивного листа - відгука (якщо в довідці зазначено декілька аналогічних догорів, лист-відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці) (дата повинна бути не раніше ніж за 10 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій) за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків». З наданого Учасником листа-відгуку можна зрозуміти, що наданий НЕ ОРИГІНАЛ ЛИСТА-ВІДГУКУ, а його копія, а також лист-відгук не містить печатки Київської обласної державної адміністрації департаменту регіонального розвитку. 2. Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції міститься таке формулювання вимоги до тендерної пропозиції: «Сканована копія чинної ліцензії та дозволів, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.» У Додатку 2 до тендерної документації у Технічному завданні містяться такі види робіт, як: Вогнезахист будівельних конструкцій; Пусконалагоджувальні роботи (система пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління людей евакуацією), що ліцензуються відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Однак, УЧАСНИК НЕ НАДАВ ЛІЦЕНЗІЮ ПО ДАНИМ ВИДАМ РОБІТ, ПРОТЕ І НЕ НАДАВ ДОВІДКУ ПРО ЗАЛУЧЕННЯ СУБПІДРЯДНИКА, ЯКИЙ МАЄ ВІДПОВІДНУ ЛІЦЕНЗІЮ. 3. Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Довідка «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» , а саме інформація «Загальний стаж роботи на посаді, років» ТОВ «ГРИФОН ГРУП» зазначає, «загальний стаж роботи,років» чим порушує форму документу відповідно до Тендерної документації, та вказує стаж вказаних працівників від 6 до 42 років, проте дата державної реєстрації ТОВ «ГРИФОН- ГРУП» 01.12.2014 р., тобто 5 років 6 місяців. У довідці мається на увазі стаж роботи на «ПОСАДІ» на конкретному підприємстві, проте стаж роботи не за «ПРОФЕСІЄЮ». Поняття “професія” та “посада” не тотожні поняття. Тобто якщо підприємству 5 років та 6 місяців, то ніяким чином загальний строк на посаді не може бути більший ніж цей термін. 4. У Додатку № 1 до тендерної документації зазначений перелік документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям необхідно додати до Тендерної пропозиції Довідку «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази». У Примітках до Довідки вказано «Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї.» По-перше, Учасник ТОВ «ГРИФОН ГРУП» надав договір оренди обладнання №11/01-19 від 11 січня 2019 р. з ТОВ «Бахмачгазбудсервіс» та технічні паспорти на вказане обладняння, проте слід зазначити той факт що ДОГОВІР №11/01-19 ВІД 11 січня 2019 р., а копії технічних паспортів, які додані до Тендерної пропозиції завірені від 17.04.2018 р. та 08.12.2017 р. По-друге, слід зазначити, що Учасник ТОВ «ГРИФОН ГРУП» не надав у Довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» у повному обсязі обладнання , яке необхідне для виконання Технічного до Додатку 2 до тендерної документації, без якого неможливо виконувати роботи. Наприклад, відповідно до технічного завдання : - п.261. Прокладання поліетиленових труб по основі підлоги, діаметр труб до 25 мм. – виконання даної роботи вимагає використання спеціальних Апаратів для зварювання поліетиленових труб; - п.20. – монтаж м/конструкцій шахти – виконання даних робіт вимагає використання зварювального апарату. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається Тендерною документацією на закупівлю «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області» або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції. Виходячи з вищевикладеного учасник не надав в повному обсязі інформацію, яку вимагав Замовник відповідно до ст.. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до п 1. ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям установлені ст. 16 цього Закону. Враховуючи викладене, керуючись ст .ст. 16, 18, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу ТОВ «ТД МАГНУМ» код ЄДРПОУ 42460860 до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі згідно з оголошенням № UA-2020-05-25-004482-b на закупівлю «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області». 3. Зобов’язати Замовника - Департамент капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації скасувати протоколу №46/3 від 19.06.2020р. та рішення про визнання переможцем ТОВ ГРИФОН ГРУП.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 липня 2020 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Колегія зобов'язала Департамент капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ГРИФОН ГРУП" переможцем за процедурою закупівлі – «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області», (ДК 021:2015: 45215000-7 Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень), оголошення про проведення якої оприлюднене за № UA-2020-05-25-004482-b.
Дата виконання рішення замовником: 31 липня 2020 15:17

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРИФОН ГРУП 7 830 294,63
UAH з ПДВ
7 110 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНО-ФОРТ,ЛТД 7 790 372,40
UAH з ПДВ
7 149 995,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ" 7 349 696,26
UAH з ПДВ
7 349 696,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" 7 565 166,00
UAH з ПДВ
7 565 166,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АБРИС-ПЛЮС" 7 800 000,00
UAH з ПДВ
7 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 13:21
Електронний підпис
10 червня 2020 13:08
34. Реєстр.pdf
10 червня 2020 13:08
31.2.Допугоди_41від18072016.pdf
10 червня 2020 13:08
30.Досвід_довідка.pdf
10 червня 2020 13:08
29.Надурочні і свята.pdf
10 червня 2020 13:08
27.Гарантія екобезпеки.pdf
10 червня 2020 13:08
23.Ліцензія_дозвіл.pdf
10 червня 2020 13:08
22.Витяг ОКПО.pdf
10 червня 2020 13:08
21.Свідоцтво_ПДВ.pdf
10 червня 2020 13:08
20.Статут.pdf
10 червня 2020 13:08
16.Повноваження_Наказ.pdf
10 червня 2020 13:08
14.Графік.pdf
10 червня 2020 13:08
13.ДЦ_ИВР.pdf
10 червня 2020 13:08
11.ДЦ_додаток договору.pdf
10 червня 2020 13:08
10.Проект договору.pdf
10 червня 2020 13:08
9.Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 13:08
7.Відповідність ТЗ_Сем.pdf
10 червня 2020 13:08
5.Про працівників.pdf
10 червня 2020 13:08
1.Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 09:48
Електронний підпис
11 червня 2020 14:05
Електронний підпис
11 червня 2020 14:04
тп.pdf
11 червня 2020 14:04
Сертификат сметчика.pdf
11 червня 2020 14:04
пропозиція.pdf
11 червня 2020 14:04
проект договору.pdf
11 червня 2020 14:04
Лицензия.pdf
11 червня 2020 14:04
лицензия 2.pdf
11 червня 2020 14:04
копія статуту.pdf
11 червня 2020 14:04
договора транспорт.pdf
11 червня 2020 14:04
декларація новая.pdf
11 червня 2020 14:04
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 14:04
аналог дог.pdf
11 червня 2020 14:04
аналог дог лист.pdf
11 червня 2020 14:04
аналог дог доп угод.pdf
11 червня 2020 14:04
аналог дог виполнение.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 14:46
Електронний підпис
11 червня 2020 14:24
5.1. Договірна ціна.pdf
11 червня 2020 14:24
2. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
11 червня 2020 14:24
1. Реєстр.pdf
11 червня 2020 14:24
9.6. Сертифікат ISO.pdf
11 червня 2020 14:24
9.5. Декларація МТБ.pdf
11 червня 2020 14:24
9.4. Ліцензія.pdf
11 червня 2020 14:24
9.2. Копія статуту.pdf
11 червня 2020 14:24
6.4. Копія паспорту +ІПН.pdf
11 червня 2020 14:24
6.1.1. Лист-пояснення.pdf
11 червня 2020 14:24
6.1. Рішення учасника.pdf
11 червня 2020 14:24
3.3.5. Листи-відгуки.pdf
11 червня 2020 14:24
2.1. Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 13:11
Електронний підпис
11 червня 2020 12:57
цінова пропозиції.pdf
11 червня 2020 12:57
13_Лiцензiя.pdf
11 червня 2020 12:57
3_Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРИФОН ГРУП

ТОВ СІНО-ФОРТ,ЛТД

ТОВ "ТД МАГНУМ"

ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"

ПП "АБРИС-ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Рішення скасоване 7 110 800,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 14:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 15:15
ТОВ ГРИФОН ГРУП
#39519966
Відхилено 7 110 800,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 15:13
ТОВ "ТД МАГНУМ"
#42460860
Очікує рішення 7 349 696,26
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 11:48
ТОВ СІНО-ФОРТ,ЛТД
#36065172
Відхилено 7 149 995,50
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:46

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області», (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ «ГРИФОН ГРУП» код ЄДРПОУ 39519966 у складі тендерної пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Згідно 4 абзацу приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерною документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: Для підтвердження наявності власних працівників (ІТР, робочі професії) зазначених в таблиці надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за квітень 2020 року, чи документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника). Проте, Учасник надав копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за травень 2020 року, чим не дотримався вищезазначеної вимоги та не підтвердив наявність зазначеного в довідці власного персоналу. Для усунення невідповідності необхідно подати документи, що підтверджують наявність власних працівників (ІТР, робочі професії) зазначених в таблиці довідки, а саме: надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за квітень 2020 року чи документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника). Посилання на вимогу: 4 абзац приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерною документації. 2. В останньому стовбці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерною документації необхідно зазначити Термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць). Проте, Участник в наданій довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не вказав термін виконання робіт. Згідно Приміток Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерною документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: будівництва, чи капітального ремонту, чи реконструкції житлових будинків / або закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням наступних документів: - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір). Наданий Учасником аналогічний договір не в повному обсязі, а саме: відсутній розділ 16 договору; надані Додатки 4, 5, 6, 7 до аналогічного договору оформлені не в повному обсязі, відсутні підпис та печатка Замовника. Також відсутня додаткова угода № 1 до аналогічного договору. Для усунення невідповідностей необхідно доповнити аналогічний договір оформленими Додатками до нього, або надати обгрунтоване по’яснення щодо оформлення додатків, відсутності розділу 16, та додати Додаткову угоду № 1. В Довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерної документації необхідно зазначити окрім початку та закінчення (рік, місяць) термін виконання робіт. Посилання на вимогу: Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 та примітки до неї. Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

31 липня 2020 15:13
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «Нове будівництво амбулаторії групової практики за адресою: с. Семенівка, вул. Першотравнева, Мелітопольського району, Запорізької області», (ДК 021:2015: 45215000-7 — Будівництво закладів охорони здоров’я та будівель соціальних служб, крематоріїв і громадських убиралень) виявлено невідповідності в документах, що подані учасником ТОВ "ТД МАГНУМ" код ЄДРПОУ 42460860 у складі тендерної пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1. В останньому стовпці Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до тендерною документації необхідно зазначити Загальний стаж роботи на посаді, років. Проте, Учасник в наданій довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не вказав загальний стаж роботи на посаді. Згідно Приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку № 1 до тендерною документації вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: Для підтвердження наявності власних працівників (ІТР, робочі професії) зазначених в таблиці надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за квітень 2020 року, чи документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника). В складі своєї тендерної пропозиції для підтвердження наявності власних працівників Учасник надав накази в яких зазначена інформація не в повному обсязі, а саме: умови прийняття на роботу, табельні номери, умови праці, тривалість робочого дня. Згідно 2 абзацу приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: в додаток до довідки надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника (будь-який з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо). В складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» в якій за п. 6 зазначена Самойленко Т.А. за посадою інженер - кошторисник, що підтверджено наданим кваліфікаційним сертифікатом, але за Наказом № 63 від 10.05.2020р. про прийняття на роботу Самойленко Т. А. назначена на посаду інженер-проектувальник. Для усунення невідповідності необхідно: надати оформлені в повному обсязі копії наказів про прийняття на роботу до Учасника що підтверджують наявність власних працівників та підтвердити наявність спеціаліста інженера – кошторисника на підприємстві згідно вимог приміток Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерної документації, а саме: в додаток до довідки надати копію документу, що підтверджує кваліфікацію спеціаліста-кошторисника (будь-який з документів: сертифікат, диплом, свідоцтво про підвищення кваліфікації тощо) . В Довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вказати загальний стаж роботи на посаді. Посилання на вимогу: Довідка «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до тендерною документації та приміток до неї. 2. В останньому стовпці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерною документації необхідно зазначити Термін виконання робіт, початок, закінчення (рік, місяць). Проте, Учасник в наданій довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» не вказав термін виконання робіт. Також, в в 4 стовпці Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерною документації необхідно зазначити Вартість договору, грн. Проте учасником вказана вартість договору в наданій Довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів)» яка не співпадає з наданою додатковою угодою до аналогічного договору № 83 від 14.06.2019 р. що є його не від’ємною частиною та актів виконаних робіт. Для усунення невідповідностей необхідно в Довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» зазначити окрім початку та закінчення (рік, місяць) термін виконання робіт та вказати вартість договору, грн. згідно додатковою угодою до договору № 83 від 14.06.2019 р. що є його не від’ємною частиною та актів виконаних робіт. Посилання на вимогу: Довідка «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку № 1 до тендерною документації та примітки до неї. 3. Згідно приміток Довідки «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Додатку № 1 до тендерною документації вимогою Замовника щодо надання необхідних документів зазначене наступне: Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї. В наданій учасником Довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» в п. 26 зазначена техніка КАМАЗ 5330 за реєстраційним номером 9041ЗПП яка знаходиться у користуванні згідно Договору № 28/05 про надання послуг спецтехніки від 28.05.2020 р., проте в наданому технічному паспорті, який підтверджує права власності зазначена техніка за маркою моделі КАМАЗ 5320 реєстраційним номером 9041ЗПП. В 2 стовпці Довідки «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Додатку № 1 до тендерною документації вимогою Замовника необхідно зазначити: Назву, марку або тип обладнання матеріально-технічної бази (машин, механізмів тощо). Проте, в наданій довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Учасник зазначив тільки назву обладнання матеріально-технічної бази. Для усунення невідповідностей необхідно в Довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» зазначити Назву, марку або тип обладнання матеріально-технічної бази (машин, механізмів тощо), та в Довідці «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» привести до відповідності зазначену інформацію в п. 26 а саме: необхідно надати згідно вимог Замовника підтверджуючі наявності зазначеної в таблиці довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» техніки, що знаходиться у користуванні, учасник повинен надати скановані копії відповідного договору (-ів) (оренда, лізинг, надання послуг, тощо) та надати копії технічних паспортів, які підтверджують права власності на неї. Посилання на вимогу: Довідка «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази» Додатку № 1 до тендерною документації та примітки до неї.

Документи

10 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:45
ПС.pdf

Документи

03 серпня 2020 16:46
Електронний підпис

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 27 серпня 2020 12:14
Кінець періоду оскарження: 07 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 07 вересня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: ч.1 п.1 ст. 32. Закону,Замовник відміняє тендер у разі: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;у зв’язку з необхідністю коригування проектно-кошторисної документації,
Документи:
27 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:12
Протокол відміни.pdf