Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 38420000-5 (Лічильники води ультразвукові одноканальні)»
Очікувана вартість
3 535 128,00 UAH
UA-2020-05-25-003697-b 631557fe2c2b4224a737e730ef4bf6b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крестіна Юлія Володимирівна

+380504749692 tender@donvoda.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Вебсайт: http://www.donvoda.com
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Контактна особа: Крестіна Юлія Володимирівна
+380504749692
tender@donvoda.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 13:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 10 червня 2020 13:41
Очікувана вартість: 3 535 128,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 675,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 комплект
«Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів – за кодом CPV за ДК 021:2015 – 38420000-5 (Лічильники води ультразвукові одноканальні)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 38420000-5 — Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 13:39
ТД_лічильники одноканальні_сайт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога пронадання листа-згоди
Дата подання: 29 травня 2020 11:36
Дата відповіді: 01 червня 2020 12:11
Просимо надати роз’яснення щодо вимоги надання учасником листа-згоди про те, що він сам несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній формі. Шановні, згідно якої норми Закону ця вимога? Шановні, а хто ще, крім самого Учасника, може нести відповідальність за неякісне складання ним тендерної пропозиції торгів? Шановні, система Prozorro працює таким чином, що Учасник або подає свою пропозицію до торгів або не подає (це його особиста справа), тоді до чого лист-згода про несвоєчасне подання тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 №680, зміст кожного розділу тендерної документації, яку Замовник складає на основі Примірної тендерної документації, затвердженої наказом, він визначає самостійно.
При цьому Мінекономрозвитку звертає увагу, що вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації, і перелік документів, якими повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам кожен з Учасників торгів, Замовники визначають самостійно з урахуванням специфіки того чи іншого предмета закупівлі, дотримуючись при цьому законодавства, в тому числі і принципи публічних закупівель.
Замовник розробив тендерну документацію згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», дотримуючись усіх вимог.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-003697-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП НВФ "ЕРГОМЕРА ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42817901
Дата подання: 27 травня 2020 11:59
Вимога щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Згідно вимог тендерної документації на лічильники води ультразвукові одноканальні, технічні вимоги щодо предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації, Таблиця 2) містять вимоги, які або допускають можливість не одностайного трактування функції предмету закупівлі або суперечать чинному законодавству України:
1. «П. 7. Засоби захисту від несанкціонованого втручання у налаштування лічильника», підпункти 7.1 – 7.3:
По перше: Вимоги до захисту від несанкціонованого втручання одностайно викладені в обов’язковому для виконання документі «Технічний регламент засобів вимірювальної техніки», затвердженому постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. додаток 1 п.26-30. Спосіб реалізації визначається розробником та перевіряється органом з оцінки відповідності під час проведення перевірки типу ЗВТ.
По друге: відповідним пунктом Технічних вимог щодо предмету закупівлі для виключення можливості лобіювання інтересів певного Постачальника повинно бути встановлення вимоги щодо оцінки відповідності засобу вимірювальної техніки (який і є предметом закупівлі, і до якого КМУ встановлено необхідну вимогу), а не спосіб реалізації законодавчо регульованої вимоги.
По третє: саме для галузі застосування предмета закупівлі «Технічний регламент засобів вимірювальної техніки», затверджений постановою КМУ №163 від 24.02.2016 р. передбачає вимогу: «30. Для засобів вимірювальної техніки, результати вимірювання яких використовуються для проведення розрахунків за комунальні послуги, показання загальної поставленої кількості продукції або показання, з яких може бути визначено загальну кількість поставленої продукції, повне або часткове посилання на які служить основою для оплати, не повинні допускати переналаштування в період експлуатації.», яка передбачає нікчемність функцій доступу до зміни налаштувань предмета Закупівлі.
2. «П. 15 вбудований імітатор каліброваних часових затримок для виконання калібрування та повірки каналів вимірювання витрати Лічильника в імітаційний спосіб»:
По перше: дані щодо необхідних метрологічних характеристик «імітатора каліброваних часових затримок» не наведені, дані щодо окремої оцінки відповідності «імітатора каліброваних часових затримок» відсутні, що робить неможливим надання пропозиції, яка задовольнить обґрунтовані технічні вимоги Замовника.
По друге: зважаючи на те, що виходячи із опису функції «імітатора каліброваних часових затримок» в Технічних вимогах щодо предмету закупівлі, «імітатор каліброваних часових затримок» передбачає застосування під час виконання робіт із періодичної повірки ЗВТ, вищеозначена функція відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» повинна піддаватися окремій процедурі оцінки відповідності (п. 20 додатку 1 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого наказом №94 КМУ від 13 січня 2016 року);
По третє: включення до вимог щодо предмету закупівлі додаткової функції, яка не може бути використана безпосередньо Замовником (на разі відсутності у Замовника окремої повірочної лабораторії, акредитованої на право проведення повірки лічильників води відповідно до вимог ДСТУ ISO 17025), необґрунтовано завищує вартість предмету закупівлі та може привести до нецільового використання коштів.

Враховуючи вищенаведене, пропонуємо виключити п.7.1-7.3 та п.15 технічних вимог щодо предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації, Таблиця 2), як такі що порушують вимоги Статті 22. п.2 та Ст5 п.1 та п.2, а також Статті 23. пункт 3 та пункт4, Закону України "Про публічні закупівлі") на вимоги щодо технічних та якісних характеристик або детального опису функціонування, наприклад: замість "вбудований імітатор каліброваних часових затримок" вказати: можливість забезпечення проведення повірки імітаційним методом на місці експлуатації.
Запропоновані описи на відміну від попередньо застосованих, передбачають однозначне тлумачення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу
1. Розглянути вимогу в установлений законом строк.
2. Усунути вимоги в Тендерній документації (Додаток 3, Таблиця 2, пункти 7.1-7.3, 15) шляхом їх уточнення або виключення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 12:06
Оскільки лічильники води, які передбачається придбати у результаті тендеру, планується встановлювати з урахуванням економічної доцільності та технічної можливості у тому числі і на об’єктах, що не належать Замовнику (на об’єктах контрагентів чи третіх сторін як контрольні чи дублюючі ) або на важко доступних для регулярного відвідування і контролювання об’єктах (наприклад, розташованих у притул до лінії ведення бойових дій), то задля забезпечення суворої відповідності умовам викладеним у п.26-30 Додатку 1 до затвердженого постановою КМУ від 24.02.2016 №163 документу «Технічний регламент засобів вимірювальної техніки» (надалі Технічний регламент ЗВТ) висунуто жорсткі вимоги щодо захисту результатів вимірювання приладів від стороннього втручання, а саме щодо наявності на додачу до апаратного засобу запобігання зміні метрологічно вагомих параметрів ще й програмного захисту - паролів. Таким чином ставиться за мету одержати інструмент дистанційного із застосуванням, наприклад, стільникового зв’язку контролювання можливих порушень з боку не сумлінних контрагентів або третіх сторін умов викладених у п.30 Технічного регламенту ЗВТ.
Вимога щодо ієрархічної (багаторівневої) системи паролів (п.7.2 Таблиці 2 «Технічні вимоги щодо предмету закупівлі» Додатку 3 до тендерної документації, надалі Технічні вимоги) обумовлена тим, що не всі параметри сучасних ультразвукових лічильників води є метрологічно вагомими (наприклад, параметри, за якими конфігурується канал обміну даними приладу обліку та зовнішнього пристрою – комп’ютеру, контролеру тощо) і, з огляду на згадані складнощі у безпосередньому доступу до лічильників води персоналу Замовника, визнано за доцільне надавати умовно довіреним персонам обмежені повноваження на зміну таких параметрів (за умови фіксації таких подій у відповідних архівних записах лічильників згідно із п.7.5 Технічних вимог).
Вимога щодо забезпечення ідентифікації персони, що здійснюватиме втручання у налаштування лічильника води (п.7.3 Технічних вимог) викладена згідно із п.6.8.2.1.b ДСТУ EN ISO 4064-1:2014 «Лічильники холодної питної води та гарячої води. Частина 1», саме за відповідності якому надається презумпція відповідності засобів вимірювальної техніки - лічильників води суттєвим вимогам установленим у Додатку 1 та вимогам установленим у Додатку 3 Технічного регламенту ЗВТ.
«Данні щодо метрологічних характеристик імітатору часових затримок» у Технічних вимогах не викладено, з метою не створювати дискримінаційних умов у відповідності зі статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки ці характеристики можуть бути індивідуальними для конкретного типу лічильника води і повинні зазначатись у відповідному сертифікаті перевірки типу згаданого у п.4 Додатку 3 до тендерної документації.
Твердження щодо необхідності піддавати функцію, яку виконує імітатор каліброваних часових затримок (п.15 Технічних вимог), окремій процедурі оцінки відповідності є безпідставним припущенням автора(ів) поданої вимоги і може бути справедливою лише за підтвердження певним чином органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Наявність у лічильнику води імітатору каліброваних часових затримок дозволятиме здійснювати повірку цього приладу на місці експлуатації із залученням повірника без застосування специфічного і/або незручного у користуванні устаткування. Таким чином забезпечуватиметься економія безпосередньо фінансових ресурсів підприємства - замовника торгів та сприяння безперервності виконання вимірювань. Припускаємо, що звинувачення у марнотратстві, яке, начебто, може спричинити вимога щодо наявності у лічильниках води імітатора каліброваних часових затримок, висунуто автором Вимоги через брак інформації про складні і специфічні умови ведення діяльності підприємством-замовником торгів.
Викладене вище переконливо свідчить про законність, обґрунтованість та доцільність вимог викладених у п.7.1-7.3 та п.15 Технічних вимог.
Отже констатуємо, на прохання автора Вимоги ми роздивились Вимогу в установлений законом строк та надали вичерпні уточнення щодо вимог викладених у п.7.1-7.3 та п.15 Технічних вимог. Дякуємо за увагу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БІЛОШЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 3 535 120,00
UAH з ПДВ
2 942 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Енергооблік" 3 534 960,00
UAH з ПДВ
3 534 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 20:05
Електронний підпис
17 червня 2020 14:09
Електронний підпис
17 червня 2020 09:59
Електронний підпис
17 червня 2020 09:56
Довідка_20158628760820823689.pdf.p7s
17 червня 2020 09:56
Довідка_20158628760820823689.pdf
05 червня 2020 19:28
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БІЛОШЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ПрАТ "Енергооблік"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БІЛОШЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2757713177
Переможець 2 942 300,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 14:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БІЛОШЕНКО МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#2757713177
2 942 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 14:08
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
21 липня 2021 14:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:06
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 08:31
Договір_11-20-96Т.pdf укладений
02 липня 2020 08:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 11-20-96Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 979 300,00
UAH