Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання програмного забезпечення для організації та контролю паркування транспортних засобів «CarP»
Очікувана вартість
48 750,00 UAH
UA-2020-05-25-003526-b 93b40eabb34841c790afe3a76fa1119a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tender.rada.vk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04062216
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, ПЛОЩА ЦЕНТРАЛЬНА, 1
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tender.rada.vk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Вид послуги:
- Ліцензія використання програмного забезпечення "Інспектор з паркування" адміністративна (серверна) частина та її супровід - на 8 місяців;
- Ліцензія використання програмного забезпечення "Інспектор з паркування" частина інспектора-користувача (мобільна та одного інспектора) та її супровід на 8 місяців.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з постачання програмного забезпечення для організації та контролю паркування транспортних засобів «CarP» (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, площа Центральна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

25 травня 2020 13:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІСАЙД ЛТД"
#32874942
Переможець 48 750,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 13:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 15:28
Додатковий договір №1-6458-юр.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:27
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 13:28
Договір №6356-юр.pdf укладений
25 травня 2020 13:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків
Номер договору про закупівлю: 6356-юр
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/6458-юр
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 562,50
UAH (в тому числі ПДВ 6 093,75 UAH)