Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Очікувана вартість
3 000 000,00 UAH
UA-2020-05-25-002852-b 526d44f637fa41f39fb5e57b30098f04
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боярчук Віктор Михайлович

048-705-51-19 077odessa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")"
Код ЄДРПОУ: 23211998
Місцезнаходження: 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А
Контактна особа: Боярчук Віктор Михайлович
048-705-51-19
077odessa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 12:33
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання


Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) – визначена у Додатку 3 до тендерної документації.

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється у національній валюті України – гривні, відповідно до Плану-графіку здійснення розрахунків за надані послуги з технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі за умови отримання відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Оплата здійснюється Замовником за Кодом згідно КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)». Оплата послуг з технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі здійснюється Замовником щомісячно не пізніше 15-го числа наступного за звітним місяця на підставі відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг та за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. Вартість щомісячної оплати послуг зазначена в Плані-графіку здійснення розрахунків за надані послуги з технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 12:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
25 травня 2020 12:34
ДОДАТОК 1.docx
25 травня 2020 12:34
ДОДАТОК 2.docx
25 травня 2020 12:34
ДОДАТОК 4.docx
25 травня 2020 12:34
ДОДАТОК 5.docx
25 травня 2020 12:33
ДОДАТОК 3 (1).docx
25 травня 2020 12:33
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ" 2 909 400,00
UAH з ПДВ
2 909 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 16:10
Електронний підпис
09 червня 2020 16:07
Реєстр_документів.pdf
09 червня 2020 16:07
7.rar
09 червня 2020 16:07
6.rar
09 червня 2020 16:07
5.rar
09 червня 2020 16:07
4.rar
09 червня 2020 16:07
3.rar
09 червня 2020 16:07
2.rar
09 червня 2020 16:07
1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СТРАЖ"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 червня 2020 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій