Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивної зали будівлі Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Смілянської міської ради Черкаської області за адресою: вул.Сунківська, 12, м.Сміла Черкаської області
Очікувана вартість
97 300,00 UAH
UA-2020-05-25-002796-b f403fa033786452183e7606a6606dd97
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Охріменко

+380984442258 buhgalteriaschool6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 6 Смілянської міської ради Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 21380716
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Сунківська, 12
Контактна особа: Людмила Охріменко
+380984442258
buhgalteriaschool6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 04 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 97 300,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 946,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт спортивної зали будівлі Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Смілянської міської ради Черкаської області за адресою: вул.Сунківська, 12, м.Сміла Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20709, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул.Сунківська,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 12:34
оголошення1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 25 травня 2020 15:54
Дата відповіді: 25 травня 2020 16:33
Чи потрібна ліцензія на виконання даних робіт, якщо відповідно до п. 1 Постанови від 7 червня 2017 р. № 406 "Про затвердження переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію" її можна не надавати?
Відповідь: Ліцензія не обов'язкова.
Додаток 2
Дата подання: 26 травня 2020 16:03
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:39
В пункі 8 додатку 2 вказано що учасник, пропозиція якого економічно вигідна протягом 2 робочих днів повинен розмістити ДЦ на сайті Прозорро. Справа в тому, що на сайті прозорро в новинах від 14.05.2020 повідомлено, що "Ми встановили в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі." Тобто учасник не матиме змоги підгружати документи до того часу, доки цього учасника не визнають переможцем! Прошу внести відповідні зміни до даного пункту!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник,пропозиція якого буде визначена найбільш економічно вигідною,тобто Переможець,повинен розмістити в системі документи згідно пункту 8 додатку 2 оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-002796-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Івченко Євген Сергійович, Код ЄДРПОУ:3108313977
Дата подання: 09 червня 2020 11:07
Оскарження
1.Довідку про наявну матеріальну технічну базу надали (шуруповерт і перфоратор). Таке ж обладнання передбачене і в кошторисні йдокументації!
2.Довідку про працівників надали, з договорами і наказами, які мають знання та досвід виконання робіт.
3. Вимог тендерної документації не було надати зведений кошторисний розрахунок.
4. Вимог тендерноїх документації, щодо наявності кошторисника, тим більше сертифікованого, тим більше, щоб була печатка не було.
Ви відхилили ФОП Івченка Є. С. безпідставно, на підставі "ненаданих документів", які взагалі не були передбачені умовами тендерної документації.
Зауважуємо, що Скарга на Ваші дії буде подана у відповідні органи державної влади.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 09:47
1.Відповідно ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ст.16 цього Закону.Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. У наданій Вами довідці зазначені працівники (5 осіб). З них двоє на ЦПУ, від 18.03.2020 року, де, предметом договору є надання послуг згідно технічного завдання(п.1.1). В обов’язках виконавців, відповідно до п.2.1 даного договору, є лише надання послуг відповідно ТЗ «Технічне завдання для проведення ремонту будівлі ЧНУ ім. Б.Хмельницького за адресою бул. Шевченка, 81 в м. Черкаси». Строк дії таких договорів (п. 6.1) до моменту виконання Сторонами своїх зобов’язань,тобто працівники прийняті на роботу тільки на виконання робіт по ТЗ «Технічне завдання для проведення ремонту будівлі ЧНУ ім. Б.Хмельницького за адресою бул. Шевченка, 81 в м. Черкаси».
2. Довідка про наявність обладнання та матеріально технічної бази , яка надана учасником не відповідає вимогам для проведення робіт щодо ремонту стелі спортивної зали освітньої установи,а саме відсутнє обладнання для здійснення робіт на висоті.
3. Учасник повинен надати копію посвідчення про ІТП, перевірка знань з охорони праці та пожежної безпеки, виданим Державним експертно-технічним центром, а не фізичною особою.
4. Згідно до технічних вимог, Примітки п.2 Згідно з ДСТУ Б.Д.1.1.-2013 Дод.К.п4 необхідно було передбачити в зведеному кошторисі витрати на технічний нагляд 1.5.% за главами 1-9. Зведений кошторис не наданий
5.Згідно ст. 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» організація, яка розробляє кошторис на капітальний ремонт за рахунок державних коштів , за спрощеною документацією, основним складовими якої є дефектний акт та кошторис, повинна мати в штаті інженера-кошторисника. Наявність відповідного кваліфікаційного сертифіката є обов'язковою умовою (лист Міністерства регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.07.2012 №7/17-12127)
5. Копії наданих договорів учасника не відповідають вимогам для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним категоріям (розділ 3 п.2 додатка 2 ), а саме роботи які були виконані в період 2018-2019 рр.,що вказує на недостатній досвід роботи за даним напрямком.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Івченко Євген Сергійович 80 848,12
UAH
78 902,12
UAH
Документи
ПП "Т-Т ПЛЮС" 89 200,00
UAH
80 840,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 16:05
Електронний підпис
04 червня 2020 16:04
Дц з додатками.pdf
04 червня 2020 15:48
Гант лист.pdf
04 червня 2020 15:48
Дов зах довк.pdf
04 червня 2020 15:48
Дов додатково.pdf
02 червня 2020 15:17
Електронний підпис
02 червня 2020 13:59
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2020 13:59
Проект договору.pdf
02 червня 2020 13:59
Повноваження.rar
02 червня 2020 13:59
Паспорт_ІПН.pdf
02 червня 2020 13:59
Лист розяснення.pdf
02 червня 2020 13:59
Кваліфікація.rar
02 червня 2020 13:59
Додаток 1.pdf
02 червня 2020 13:59
Довідка відомості.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 11:25
кошторис.FR12.pdf
02 червня 2020 23:35
Аналогічні договориFR12.pdf
02 червня 2020 23:35
Довідки .FR12.pdf
02 червня 2020 23:35
установчі.FR12.pdf
02 червня 2020 23:35
Цінова пропозиція.FR12.pdf
02 червня 2020 23:35
Key-6.dat

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Івченко Євген Сергійович

ПП "Т-Т ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Івченко Євген Сергійович
#3108313977
Відхилено 78 902,12
UAH
09 червня 2020 10:26
ПП "Т-Т ПЛЮС"
#41814449
Переможець 80 840,00
UAH
11 червня 2020 14:32

Документи

09 червня 2020 10:26
Електронний підпис
09 червня 2020 10:18
протокол.pdf

Документи

11 червня 2020 14:32
Електронний підпис
11 червня 2020 14:30
протокол 4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 червня 2020 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Т-Т ПЛЮС"
#41814449
80 840,00
UAH
Документи

Документи

11 червня 2020 14:32
Електронний підпис
11 червня 2020 14:30
протокол 4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 12:04
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 17:17
Графік спортзал.pdf укладений
22 червня 2020 15:48
Кошторис спортзал (1).pdf укладений
22 червня 2020 15:48
Договір на спортзал.pdf укладений
22 червня 2020 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 685,00
UAH