Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ |
Код ЄДРПОУ: | 01034662 |
Місцезнаходження: | 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4 |
Контактна особа: |
Дмитро Миколайович Гончаров +380553641046 dzo.kanal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 12:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 12:52 |
Очікувана вартість: | 884 928,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 849,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту про виконання енергетичного обстеження на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 червня 2020 17:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 червня 2020 17:29 |
Оголошення про проведення відкритих торгів 2.pdf | |
09 червня 2020 17:29 |
Додаток 2 із змінами.pdf | |
09 червня 2020 17:29 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
09 червня 2020 17:28 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 4.pdf | |
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 5.pdf | |
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 6.pdf | |
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 1.pdf | |
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 3.pdf |
09 червня 2020 17:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 червня 2020 17:29 |
Оголошення про проведення відкритих торгів 2.pdf
|
|||
09 червня 2020 17:29 |
Додаток 2 із змінами.pdf
|
|||
09 червня 2020 17:29 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
09 червня 2020 17:28 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 4.pdf
|
|||
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 5.pdf
|
|||
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 6.pdf
|
|||
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 1.pdf
|
|||
25 травня 2020 12:22 |
Додаток 3.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 28, п. 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НЕРУЙНУЮЧОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ», ознайомившись з протоколом відхилення тендерної пропозиції вважає, що відхилення пропозиції відбулось не у відповідності із ЗУ «Про публічні закупівлі» (Стаття 31, п. 1):
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
Зазначені у протоколі відхилення невідповідності не відносяться до наведеного вище переліку причин відхилення, а отже Замовником має бути надане повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомляємо, що у разі ігнорування даної вимоги та порушення прав Учасника, ТОВ «ЛАБОРАТОРІЯ НЕРУЙНУЮЧОГО КОНТРОЛЮ ТА ТЕХНІЧНОГО ДІАГНОСТУВАННЯ» буде оскаржувати рішення та дії замовника у встановлений законом шлях.
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування", Код ЄДРПОУ:31445850 не була відхилена через невідповідність її вимогам згідно статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.
Якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Рішення про відхилення тендерної пропозиції тендерним комітетом Замовника було прийняте та опубліковане на сайті 30 черв. 14:45
Таким чином:
1) Вимог про усунення невідповідностей в інформаціїї (або документах) щодо Учасника ПП «ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС» - не було опубліковано.
2) Рішення про дискваліфікацію винесено тендерним комітетом Замовника без урахування даної норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо анулювати рішення про дискваліфікацію, надати можливість усунути недоліки в інформації та документах, та признати нас Переможцем тендеру.
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ПП "ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС", код ЄДРПОУ 34868910 не була відхилена через невідповідність її вимогам згідно статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.
1. Форма «Тендерна пропозиція» вих. №79 від 16.06.2020р. в пункті 2 Вами зазначено: «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Наша пропозиція буде обов'язковою для нас у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.». Таким чином, форма «Тендерна пропозиція» взагалі не містить строк її дії.
2. Гарантійний лист вих. № 75 від 06.06.2020р. в якому міститься інформація: «Підписавши тендерну пропозицію згідно додатку 5 тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу),я, Фізична особа – підприємець Бородіна Вікторія Андріївна, погоджуюсь дотримуватися свої тендерної пропозиції протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій». Отже, Вами чітко обумовлено в цьому гарантійному листі строк дії Вашої тендерної пропозиції, який складає 120 днів із дати розкриття тендерних пропозицій. Невідповідність полягає в наступному: 120 робочих днів та 120 днів – це різні проміжки часу; визначення перебігу зазначеного Вами «із дати розкриття тендерних пропозицій» та наведеного у пункті 4 розділі 3 документації «із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій» різняться.
Тендерний комітет під час прийняття рішення про відхилення Вашої тендерної пропозиції керувався принципами визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, тендерним комітетом в протоколі №349 від 14 липня 2020 року було наведено вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції ФОП "БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3432205389. Положення пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Шановний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна пропозиція ФОП "БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3432205389 не була відхилена через невідповідність її вимогам згідно статті 16 цього Закону та підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.
Компанія ТОВ ЕСКО «Екологічні Системи» має наступні зауваження та питання щодо визначення переможця закупівель:
1. У протоколі від 17.07.2020 року №353 засідання тендерного комітету Управління Головного Каховського магістрального каналу щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ ЕСКО «Екологічні Системи» (далі – Протокол) невірно вказаний код ЄДРПОУ підприємства, тому виникає питання, чи розглядали Ви пропозиції щодо участі у закупівлях безпосередньо нашої компанії?
ЄДРПОУ ТОВ ЕСКО «Екологічні Системи» 30398962, в протоколі зазначено – 40364772.
2. Очікувана вартість закупівлі становить 884 928,0 грн, з ПДВ
Ціна переможця ТОВ «ТЕХНОІНДУСТРІЯ» - 871 371,0 грн, без ПДВ
Чи не суперечить це пункту 4 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»- «Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Беручи до уваги вищевикладене у тендерного комітету відсутні підстави для задоволення вимоги.
Згідно із "Тендерною пропозицією", наданою учасником ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ", надана учасником інформація щодо вартості надання послуг суперечить поданій вартості в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а саме: у формі "Тендерна пропозиція" вартість складає 871 317, 00 грн без ПДВ, а в електронному вигляді скаладає 871 317,00 грн з ПДВ. Тобто, згідно із інформацією, наданою у "Тендерній пропозиції", учасником ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ" відбулось порушення 4 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі»- «Ціна тендерної пропозиції/пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі»
Як компанія, що надала найбільш економічно вигідну вартість виконання робіт, ми щиро стурбовані таким станом речей та наголошуємо, що дана ситуація має бути узгоджена у відповідності із чинним законодавством. Також зазначаємо, що наведена причина є достатньою для дискваліфікації учасника, підтвердженням цьому є численні рішення тендерних комітетів.
Повідомляємо, що ігнорування даної вимоги призведе до оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця торгів у встановлений законодавством шлях.
Порядок подання учасником тендерної пропозиції визначено статтею 26 Закону. На звернення заявника щодо електронного аукціону, ціни договору з переможцем процедури закупівлі повідомляємо, що ціна є вартісним вираженням закупівлі, у зв'язку з чим оцінка поданих пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель за запропонованими цінами незалежно від того чи є суб'єкт господарювання платником ПДВ або неплатником ПДВ. Таким чином за результатами закупівлі укладається договір з переможцем за ціною, визначеною електронною системою закупівель.
Нормами статті 41 Закону встановлено, що Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Враховуючи вищенаведене, з боку тендерного комітету не встановлено дискримінаційних вимог до учасників в частині визначення формування ціни виключно в урахуванням податку на додану вартість, а навпаки розширено коло учасників з урахуванням того, що всі зацікавлені учасники закупівельного процесу можуть взяти участь у відкритих торгів як суб’єкт господарської діяльності платник податку на додану вартість так і платник єдиного податку.
Звертаємо увагу, що згідно інформації, зазначеній в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, щодо обраного переможця, видами діяльності ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ» є:
Код КВЕД 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту;
Код КВЕД 46.69 Оптова торгівля іншими машинами й устаткованням;
Код КВЕД 46.73 Оптова торгівля деревиною, будівельними матеріалами та санітарно-технічним обладнанням;
Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний);
Код КВЕД 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук;
Код КВЕД 33.12 Ремонт і технічне обслуговування машин і устатковання промислового призначення.
Наголошуємо, що для проведення енергоаудиту необхідний, згідно державного класифікатора, КВЕД 71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, який відсутній в учасника ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ.".
Обов’язкова наявність відповідного КВЕД в ЄДР передбачена діючим податковим законодавством, а також підтверджена судовою практикою, зокрема:
ВАСУ ухвалою від 18.05.2017 р. у справі № 826/13764/15 зазначив, що контрагент позивача надавав послуги, які не відповідають видам діяльності підприємства згідно з КВЕД. Оскільки основними видами діяльності відповідно до статистичної довідки є будівництво житлових і нежитлових будівель, будівництво доріг і автострад, будівництво споруд електропостачання та телекомунікацій тощо, підприємство не має жодного відношення до надання інформаційно-консультаційних послуг, які воно надавало згідно з укладеними договорами.
Аналогічний висновок знаходимо в рішенні Харківського окружного адміністративного суду від 10.06.2019 р. у справі № 520/1562/19 (наразі це рішення оскаржується в суді апеляційної інстанції). За обставинами справи між позивачем та його контрагентами було укладено низку договорів на виконання проектно-вишукувальних робіт (діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах; код 71.12 КВЕД-2010), а також договори підряду на виконання будівельних робіт (секція F «Будівництво» КВЕД-2010). Водночас жоден із пунктів вказаного підрозділу не зазначений як вид діяльності підприємства-контрагента. Суд також зазначив, що відсутність у виконавця в ЄДР виду діяльності за КВЕД, яку він збирається здійснити, свідчить про те, що він не має жодного відношення до здійснення певного виду діяльності, а отже, не може виконати взяті на себе зобов’язання.
Таким чином вимагаємо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000090 ● 7e7bae71e70a4c4b8bcefe466fbe79fa
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2020 15:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
10.08.2020 № 58
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
В.о. начальника управління Олена ЛЕЙЧЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 10.08.2020 № 58.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-05-25-002679-b 25.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK2-13
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Віктор ГРИГОРУК
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" |
410 400,00
UAH з ПДВ
|
359 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС" |
540 000,00
UAH з ПДВ
|
360 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН" |
536 000,00
UAH з ПДВ
|
389 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Леонова Лариса Миколаївна |
820 000,00
UAH з ПДВ
|
390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЯСНО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ" |
814 133,76
UAH з ПДВ
|
398 217,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА" |
707 777,00
UAH з ПДВ
|
441 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ТОП-ІНФОРМ |
620 000,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" |
880 000,00
UAH з ПДВ
|
737 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" |
884 928,00
UAH з ПДВ
|
737 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ." |
871 317,00
UAH з ПДВ
|
871 317,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" #31445850 |
Відхилено |
359 900,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 15:53
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 червня 2020 14:01
|
ПП "ЕНТАЛЬПІЯ ПЛЮС" #34868910 |
Відхилено |
360 000,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 14:46
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 27 червня 2020 00:00
|
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН" #39728136 |
Відхилено |
389 000,00
UAH з ПДВ
|
06 липня 2020 15:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 липня 2020 00:00
|
ФОП Леонова Лариса Миколаївна #2314803288 |
Відхилено |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 15:45
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00
|
ТОВ "ЯСНО ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ" #40124047 |
Відхилено |
398 217,60
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 16:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 липня 2020 00:00
|
ФОП "БОРОДІНА ВІКТОРІЯ АНДРІЇВНА" #3432205389 |
Відхилено |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 12:58
|
|
ПП ТОП-ІНФОРМ #32466955 |
Відхилено |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 13:29
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 липня 2020 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВЕСКО" #40364772 |
Відхилено |
737 000,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 15:47
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ЕНЕРГОСЕРВІСНА КОМПАНІЯ "ЕКОЛОГІЧНІ СИСТЕМИ" #30398962 |
Відхилено |
737 440,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 14:02
|
|
ТОВ "ТЕХНОІНДУСТРІЯ." #42701120 |
Переможець |
871 317,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2020 13:43
|
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf | укладений |
17 грудня 2020 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2020 13:41
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 13:38
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 13:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:28
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:26
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2020 10:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 вересня 2020 15:40
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 15:37
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf | зміни до договору |
18 вересня 2020 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:18
|
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:15
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2020 11:15
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2020 15:36
|
Протокол розгляду вимоги 6.pdf | укладений |
05 серпня 2020 15:34
|
Договір.pdf | укладений |
05 серпня 2020 15:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9.3 розділу 9 Договору про надання послуг №532 від 05.08.2020р. уклали дану Додаткову угоду до Договору про надання послуг № 532 від 05.08.2020року про наступне: У зв’язку з великим терміном розгляду пропозицій учасників тендеру UA-2020-05-25-002679-b (Послуги з проведення енергоаудиту комплексу споруд насосних станцій Управління Головного Каховського магістрального каналу) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони домовились внести зміни до п. 5.1 Договору про надання послуг № 532 від 05.08.2020 р. та викласти його в такій редакції: « 5.1. Строк проведення енергетичного обстеження складає 25 робочих днів з дня підписання Сторонами Договору та отримання вихідної інформації. Виконавець повинен до 19.09.2020р. виконати послуги, які є предметом даного договору.». |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, у зв’язку зі зміною коду програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету для Держводагентства України відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 03.07.2020 №751-IX уклали дану Додаткову угоду до Договору про надання послуг № 532 від 05.08.2020 р. (далі - Договір) про наступне: Сторони домовились внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції: В зв’язку зі зменшенням обсягів робіт Сторони домовились внести коригування в Додаток № 1 до Договору та викласти його в новій редакції що додається до цієї Додаткової угоди. В наслідок зменшення обсягів робіт Сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 28 540 грн. та викласти пункт 3.1 Договору в такій редакції: «3.1. Ціна Договору становить 842 777,00 грн. (вісімсот сорок дві тисячі сімсот сімдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ за Послуги, що зазначені в пункті 1.1. цього Договору.». У зв’язку з тимчасовою непрацездатністю по виробничим причинам насосних станцій, що унеможливила зняття показників якості електричної мережі сторони домовились внести зміни до п. 5.1 Договору про надання послуг № 532 від 05.08.2020 р. та викласти його в такій редакції: «5.1. Виконавець повинен виконати послуги енергетичного обстеження до 05.10.2020р.» |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, уклали дану Додаткову угоду до Договору про надання послуг № 532 від 05.08.2020 р. (далі - Договір) про наступне: Сторони дійшли згоди викласти Додаток №1 до Договору в остаточній редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, уклали дану Додаткову угоду до Договору про надання послуг № 532 від 05.08.2020 року (далі -Договір) про наступне: В зв’язку з значним обсягом інформації в Звіті енергетичного аудиту, Сторони домовились збільшити строк перевірки Звіту Замовником та викласти п. 5.5. Договору в такій новій редакції: Замовник протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дня отримання Звіту енергетичного аудиту зобов'язується підписати Акт про виконання енергетичного обстеження або направити письмово мотивовану відмову від підписання Акту про виконання енергетичного обстеження. |
Номер договору про закупівлю: | 532 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |