Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-05-25-002262-b 3a9b477631f04aabbb222328ed7d1529
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Поліщук

+380665817152 alina0669793476@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧАПЛИНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Код ЄДРПОУ: 26348829
Місцезнаходження: 75200, Україна , Херсонська обл., Чаплинський р-н, смт. Чаплинка, вул. ПАРКОВА, буд. 40
Контактна особа: Вадим Поліщук
+380665817152
alina0669793476@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 11:52
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 08:14
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 08:14
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:02
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 літр
Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75200, Україна, Херсонська область, смт. Чаплинка, вул. ПАРКОВА, буд. 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 травня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:12
Додаток Договір про закупівлю бензин.docx
25 травня 2020 20:39
ТД бензин 2020.docx
29 травня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 20:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 12:12
Додаток Договір про закупівлю бензин.docx
25 травня 2020 20:39
ТД бензин 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання роз’яснення до тендерної документації Замовника
Дата подання: 26 травня 2020 12:12
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:11
Доброго дня! Завантажте, будь ласка, проект договору про закупівлю. Дякуємо
Відповідь: проект договору долучено

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-002262-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАНГО-ГРУП", Код ЄДРПОУ:39039648
Дата подання: 15 червня 2020 16:47
Вимога
Рішенням тендерного комітету Чаплинської селищної ради, що оформлене Протоколом №1/24.06.2019, опублікованим 12.06.2020р., було вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ «МАНГО-ГРУП» з двох причин:
1) учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – документ щодо фінансової спроможності надано у нечитабельному вигляді, тому він вважається не поданим;
2) тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме – учасник у складі тендерної пропозиції не надав скановані копії талонів.
Вважаємо зазначене рішення замовника таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі», тендерну пропозицію ТОВ "МАНГО-ГРУП" такою, що відповідає вимогам тендерної документації, а ТОВ «МАНГО-ГРУП» таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим законом та тендерною документацією, з огляду на нижчевикладене.
Щодо невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям
Згідно пункту 5 розділу 3 Тендерної документації, тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:
- документів для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника (Додаток 2,4)
- форму «Тендерна пропозиція» (Додаток 3);
- технічна частина (Додаток 1)
- інші документи відповідно до вимог Документації.
Не зважаючи на те, що відповідно до пункту 5 розділу 3 Тендерної документації, документи для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника мали міститися у Додатках 2, 4 до Тендерної документації, проте «Перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону) та для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації», наведені замовником у Додатку №5 до Тендерної документації.
Так, згідно п.10 Додатку №5, наявність фінансової спроможності учасника має підтверджуватися фінансовою звітністю, а саме - бухгалтерською звітністю за І квартал 2020 року: копія балансу, звіти про рух грошових коштів та фінансові результати тощо.
Частиною 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Тобто, визначальним показником для замовника по кваліфікаційному критерію фінансової спроможності, є саме чистий дохід учасника від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (рядок 2000 Звіту про фінансові результати), який у наданій ТОВ «МАНГО-ГРУП» сканкопії Звіту про фінансові результати, дуже гарно читається, та за 1 квартал 2020 року складає 264 017 тис. грн.
Крім того, частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Абзацом 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Проте, замовник повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, що були подані ТОВ «МАНГО-ГРУП» у його тендерній пропозиції, зокрема, щодо надання якіснішої копії Балансу та Звіту про фінансові результати, в електронній системі закупівель не розміщував.
Тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з тих підстав, що воно не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – через погану якість копії Балансу та Звіту про фінансові результати, наданих у складі його тендерної пропозиції, є грубим порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», а також прав та інтересів ТОВ «МАНГО-ГРУП».
Щодо ненадання ТОВ «МАНГО-ГРУП» сканованих копій талонів
ТОВ «МАНГО-ГРУП» у складі його тендерної документації було надано архівний файл під назвою «Кваліфікац.документація.zip» (опубліковано в ЦБД: 09.06.2020р. в 14:03), який містить файл «Зразки талонів МАНГО», в якому якраз і наведені скановані копії талонів ТОВ «МАНГО-ГРУП».
Тому твердження замовника, що тендерна пропозиція ТОВ «МАНГО-ГРУП» не відповідає умовам тендерної документації, а саме – не містить скановані копії талонів, є абсолютно необґрунтованим та абсолютно не відповідає дійсності.
Таким чином, ТОВ «МАНГО-ГРУП» у складі його тендерної документації було надано усі документи, які вимагалися тендерною документацією, тому відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП» з вищевказаних підстав є абсолютно неправомірним.
Згідно ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МАНГО-ГРУП», оформлене Протоколом №1/24.06.2019, опублікованим 12.06.2020р., та прийняти нове рішення, яким визнати ТОВ «МАНГО-ГРУП» переможцем процедури закупівлі UA-2020-05-25-002262-b і направити йому повідомлення про намір укласти договір.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 червня 2020 14:16
частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У Вашому ж випадку нечитабельність документа ні є невідповідністю, а рахується як ненадання документу в цілому.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 252 300,00
UAH з ПДВ
231 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 261 000,00
UAH з ПДВ
232 290,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Діском Юкрейн 280 575,00
UAH з ПДВ
252 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС" 272 310,00
UAH з ПДВ
260 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 297 540,00
UAH з ПДВ
280 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 14:35
Електронний підпис
09 червня 2020 14:13
Згода з Договор ЧСР.pdf
09 червня 2020 14:13
Установчі.zip
09 червня 2020 14:13
Тех. докум-я.zip
09 червня 2020 14:13
Тенд.док.(додатки).zip

Публічні документи

01 липня 2020 15:12
Електронний підпис
01 липня 2020 15:12
ДФС до 09.07.2020 (2).zip
01 липня 2020 15:12
Довідка ст.17 (2).pdf
01 липня 2020 15:12
мвд до 17.07.2020 (2).zip
01 липня 2020 14:29
Електронний підпис
01 липня 2020 14:24
Корегована пропоз.pdf
18 червня 2020 13:10
Електронний підпис
18 червня 2020 13:09
МВД до 09.07.2020 (2).zip
18 червня 2020 13:09
Довідка ст.17 (8).pdf
18 червня 2020 13:09
ДФС до 20.06.2020 (3).zip
16 червня 2020 12:14
Електронний підпис
16 червня 2020 12:14
Корегована пропоз.pdf
16 червня 2020 12:14
ДОВІДКА.pdf
05 червня 2020 11:06
Електронний підпис
05 червня 2020 11:05
9. ПУМБ 22.05.2020.pdf
05 червня 2020 11:05
8. Акти МТБ.pdf
05 червня 2020 11:05
6. Ліцензія СС (2).pdf
05 червня 2020 11:05
4. Перелік АЗС БРСМ СС.pdf
05 червня 2020 11:05
4. Зразки талонів.pdf
05 червня 2020 11:05
2. Статут ТОВ СС.pdf
05 червня 2020 11:05
2. Статут копія.pdf
05 червня 2020 11:05
2. Описи Солвінг.pdf
05 червня 2020 11:05
2. заява Директора.pdf
05 червня 2020 11:05
2. Виписка Солвінг.pdf
05 червня 2020 11:05
1. Рішення учасника 2 (2).pdf
05 червня 2020 11:05
1. Рішення Учасника (3).pdf
05 червня 2020 11:05
1. Рішення адреса.pdf
05 червня 2020 11:05
1. Наказ на директора.pdf
05 червня 2020 11:05
1. Відомості СС.pdf
05 червня 2020 11:05
1. Витяг 25.05.2020.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:20
Електронний підпис
09 червня 2020 17:18
Накладна 2019.PDF
09 червня 2020 17:18
Копія накладна 2019.PDF
09 червня 2020 17:18
Ивановка 2019.PDF
09 червня 2020 17:18
Ивановка 2018.PDF
09 червня 2020 17:18
Иванівка 2019 Копія.PDF
09 червня 2020 17:18
Баланс на 31 03 2020.PDF
09 червня 2020 17:18
Иванівка 2018 Копія.PDF
09 червня 2020 17:17
Устан документи.PDF
09 червня 2020 17:17
Статут Оригінал 2020.PDF
09 червня 2020 17:17
Статут Копія Новий 2020.PDF
09 червня 2020 17:17
Рішення про створення.PDF
09 червня 2020 17:17
Рішення про створення.PDF
09 червня 2020 17:17
Рішення 1706.PDF
09 червня 2020 17:17
Рішення 1706.PDF
09 червня 2020 17:17
Рішення 2.PDF
09 червня 2020 17:17
Паспорт.PDF
09 червня 2020 17:17
Опис.PDF
09 червня 2020 17:17
Договір Амік 2020.PDF
09 червня 2020 17:17
Наказ оригінал.PDF
09 червня 2020 17:17
Ліцензія.PDF
09 червня 2020 17:17
Договір АМІК Україна.PDF
09 червня 2020 17:17
Витяг 13.05.2020.PDF
09 червня 2020 17:17
Витяг 13.05.2020 Копія.PDF
09 червня 2020 17:17
Довідка ЄДРПОУ.PDF
09 червня 2020 17:17
Сертифіка А-95.PDF
09 червня 2020 17:17
Пропозиція.PDF
09 червня 2020 17:17
Проект договору0001.PDF
09 червня 2020 17:17
Зразки талонів 1.PDF
09 червня 2020 17:17
Документи.PDF
09 червня 2020 17:17
Довідки.PDF

Публічні документи

09 червня 2020 17:11
Електронний підпис
09 червня 2020 16:55
Чисті активи.pdf
09 червня 2020 16:55
Форма пропозиції.pdf
09 червня 2020 16:55
Термін дії пропозиції.pdf
09 червня 2020 16:55
Статут, протокол,описи.pdf
09 червня 2020 16:55
ст.17.pdf
09 червня 2020 16:55
ст 17.pdf
09 червня 2020 16:55
Санкції.pdf
09 червня 2020 16:55
Пояснення.pdf
09 червня 2020 16:55
Перелік АЗС.pdf
09 червня 2020 16:55
Ліцензія.pdf
09 червня 2020 16:55
Лист пояснення.pdf
09 червня 2020 16:55
Захист довкілля.pdf
09 червня 2020 16:55
дод 4.pdf
09 червня 2020 16:55
Дод 1.pdf
09 червня 2020 16:55
Довідка працівники.pdf
09 червня 2020 16:55
Довідка МТБ.pdf
09 червня 2020 16:55
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

ТОВ Діском Юкрейн

ТОВ "ТРАНС ОЙЛ СЕРВІС"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МАНГО-ГРУП"
#39039648
Відхилено 231 420,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 12:59
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Рішення скасоване 232 290,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 11:43
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Переможець 232 290,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:21

Документи

12 червня 2020 12:59
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Місцезнаходження заправок (АЗС) Учасника: м. Херсон та вся територія України. Просимо долучити інформацію, щодо наявності запрвок у смт.Чаплинка , як частини України

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
232 290,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 08:18
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 09:20
додатк.5132.pdf зміни до договору
23 липня 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2020 09:32
додатк.4131.pdf зміни до договору
21 липня 2020 09:29
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 11:17
додатк.3130.pdf зміни до договору
20 липня 2020 11:08
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 10:12
дод2128.pdf зміни до договору
17 липня 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 08:29
додаткова122.pdf укладений
16 липня 2020 08:18
додаткова122.pdf зміни до договору
16 липня 2020 08:16
Електронний підпис зміни до договору
15 липня 2020 08:35
ПРОТОКОЛ визнання доп угоди недійсною.doc зміни до договору
15 липня 2020 06:52
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 09:12
бен120.pdf укладений
11 липня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни Товару на підставі ст.41 Звкону України "Про публічні закупівлі", відповідно до якого істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов"язань сторонами у повному обсязі, крім випадків зміни ціни за одиницю товару не більше як на 10 відсотків у разі коливання такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, изначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 166
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 680,00 UAH)