Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки, комплекти у складі багатофункціонального пристрою (БФП) «Фабрика друку» та ламінатора для початкових класів НУШ
Очікувана вартість
445 873,00 UAH
UA-2020-05-25-002033-b f67703ac7fad41d1b1d909f71115d3ff
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Олександрівна Коблик

+380977038894
+380992341449
osvita_dubr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145837
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., м. Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
Контактна особа: Віра Олександрівна Коблик
+380977038894,+380992341449
osvita_dubr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 09:46
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 09:46
Очікувана вартість: 445 873,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 445,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 штуки
Ноутбуки, комплекти у складі багатофункціонального пристрою (БФП) «Фабрика друку» та ламінатора для початкових класів НУШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за поставлений товар здійснюються на протязі 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання коштів на особовий рахунок Замовника для фінансування даної закупівлі. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 09:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 09:47
протокол внесення змін до Тендерної документації №3.docx
02 червня 2020 09:47
Тендерна документація нова редакція №3.docx
02 червня 2020 09:47
Перелік внесених змін до Тендерної документації №3.docx
27 травня 2020 11:12
Тендерна документація.docx
27 травня 2020 11:11
Перелік внесених змін до тендерної документації 2.docx
27 травня 2020 11:11
Тендерна документація нова редакція 2.docx
27 травня 2020 11:11
протокол внесення змін до т.д. 2.docx
26 травня 2020 10:09
Перелік внесених змін до тендерної документації.doc
26 травня 2020 10:09
протокол внесення змін до т.д..docx
26 травня 2020 10:09
Тендерна документація нова редакція.docx
25 травня 2020 11:40
Протокол застосування ВТ.docx
25 травня 2020 11:40
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Гарантійне обслуговування
Дата подання: 25 травня 2020 13:58
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:12
Шановний Замовник. У Проекті Договору є п.2.5 "Постачальник дає гарантію, що весь Товар не має дефектів, пов'язаних з матеріалом, з якого виготовлений, або з процесом його виробництва, на період 36 місяців від дати поставки". Іншими словами від постачальника вимагається період гарантійного обслуговування всього обладнання не менше 36 місяців. Але, в п.2.3 Додатку 3 "ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ" і у описі вимог до обладнання окремо (у вимогах до БФП та ламінатора зокрема) зазначено :" Гарантійний лист про надання гарантії на весь товар строком не менше 12 місяців.", що є логічним, оскільки гарантія виробника на обладнання, що є предметом закупівлі як раз і складає 12 місяців. Тож, просимо, привести п.2.5 проекту договору у відповідність з реальними строками гарантійного обслуговування, що надають виробники обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення опрацьоване, внесені зміни до Тендерної документації, а саме: у проекті договору зазначений гарантійний термін 12 місяців.
Програмне забезпечення
Дата подання: 25 травня 2020 14:08
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:44
Шановний Замовник. Чи буде відповідати Вашим вимогам, вказаним у Додатку 3 пакет офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення Libre Office?
Відповідь: Доброго дня. Так, буде
Вимоги до БФП
Дата подання: 25 травня 2020 14:21
Дата відповіді: 25 травня 2020 14:45
Шановний Замовник. у Додатку 3 у вимогах до БФП-"фабрики друку" вказано: "швидкість друку: не менше ніж 25стор./хв". Ця вимога стосується швидкості для чорнобілого друку? Адже вимагається БФП "для друку кольорових та чорно-білих документів". Уточніть, будь ласка, для якої технології друку вказана зазначена вимога. А також- чи вірно ми розуміємо: вимагається саме "фабрика друку"- тобто обладнання зі вбудованою ( оригінальною) системою чорнильних контейнерів, що легко перезаправляються користувачем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Так, вимога "не менше 25 стор./хв." стосується чорнобілого друку; вимагається саме "Фабрика друку".
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 26 травня 2020 17:19
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:13
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Шановний Учаснику,

На Вашу вимогу UA-2020-05-25-002033-b.b1 щодо доповнення до Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» повідомляємо наступне:
Відділ освіти Дубровицької райдержадміністрації (далі відділ) – Замовник – є органом влади, основним завданням якого, відповідно до Положення про відділ, затвердженого розпорядженням голови Дубровицької райдержадміністрації від 08.01.2020 року № 3, є забезпечення реалізації державної політики у галузі освіти на території Дубровицького району. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, розпорядженнями голови Рівненської обласної державної адміністрації, голови Дубровицької районної державної адміністрації, актами відповідних органів місцевого самоврядування.
При закупівлі комп’ютерного обладнання для закладів освіти Дубровицького району, відділ керується наказом Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 02.11.2017 року № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 15.01.2018 р. за № 55/31507, в якому прописані вимоги до персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук, зокрема вимоги до операційної системи.
Окрім того, відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Однак, враховуючи положення на ринку України, тендерний комітет відділу бере до уваги Вашу вимогу, та внесе зміни до Тендерної документації, доповнивши пункт 2.4. Додатку 3 до Тендерної документації.

В.о. голови тендерного комітету Віра КОБЛИК
ламінатор , технічні вимоги
Дата подання: 26 травня 2020 17:23
Дата відповіді: 28 травня 2020 09:17
Шановний Замовник. В додатку 3 до тендерної документації , а саме ламінатор , вами вимагається-Можливість регулювання температури, чи буде розглядатись варіант з встановленими режимами) ? дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Так, буде
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 26 травня 2020 20:57
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:23
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. 1. У нашій технічні специфікації до предмету закупівлі немає посилання на конкретну марку чи виробника, отже, немає необхідності у використанні виразу "або еквівалент". 2 Відповідно до пункту .1.4. Додатку 3 Тендерної документації "Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник". Отже, навчання не входить у наші вимоги до закупівлі, однак не є порушенням.
Проект договору
Дата подання: 28 травня 2020 10:48
Дата відповіді: 28 травня 2020 11:09
Шановний Замовник! В п .3.2. проекту догвоору зазначаєтьс наступне: Ціна Товару за даним Договором включає всі витрати на транспортування, страхування, проведення розвантажувально-навантажувальних робіт, зберігання на площі для розвантаження на період до вивезення до безпосередніх споживачів, доставку до безпосередніх споживачів, сплату всіх необхідних податків та зборів, передбачених чинним законодавством, сплату митних тарифів, а також усіх інших витрат тощо. Прохання надати роз’ясненя щодо страховування. Що саме Ви маєте на увазі? При підписані договору про закупівлю товарів за державні кошти, учасник - переможець повинен надати договір страхування майна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ні, не повинен. Перелік документації, яка повинна надаватись Учасником до підписання договору, чітко визначений в Тендерній документації. Проект договору в Тендерній документації є типовим, незмінними залишатимуться істотні умови договору.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-002033-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 26 травня 2020 17:19
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 травня 2020 11:11

Шановний Учаснику,

На Вашу вимогу UA-2020-05-25-002033-b.b1 щодо доповнення до Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» повідомляємо наступне:
Відділ освіти Дубровицької райдержадміністрації (далі відділ) – Замовник – є органом влади, основним завданням якого, відповідно до Положення про відділ, затвердженого розпорядженням голови Дубровицької райдержадміністрації від 08.01.2020 року № 3, є забезпечення реалізації державної політики у галузі освіти на території Дубровицького району. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами та іншими нормативно-правовими документами Міністерства освіти і науки України, розпорядженнями голови Рівненської обласної державної адміністрації, голови Дубровицької районної державної адміністрації, актами відповідних органів місцевого самоврядування.
При закупівлі комп’ютерного обладнання для закладів освіти Дубровицького району, відділ керується наказом Міністерства освіти і науки України (далі – МОН) від 02.11.2017 року № 1440 «Про затвердження Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти», зареєстрованого в міністерстві юстиції України 15.01.2018 р. за № 55/31507, в якому прописані вимоги до персонального комп’ютера форм-фактора ноутбук, зокрема вимоги до операційної системи.
Окрім того, відповідно до частини 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до частини 2 статті 22 Закону. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Однак, враховуючи положення на ринку України, тендерний комітет відділу бере до уваги Вашу вимогу, та внесе зміни до Тендерної документації, доповнивши пункт 2.4. Додатку 3 до Тендерної документації.

В.о. голови тендерного комітету Віра КОБЛИК

Документи подані скаржником

Документи

27 травня 2020 11:11
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 09:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 438 714,00
UAH з ПДВ
438 714,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 червня 2020 09:46
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій