Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мережеве обладнання (Комплект локального мережевого спеціалізованого обладнання)
Очікувана вартість
1 599 400,00 UAH
UA-2020-05-25-001996-c ● c974e5a20a0e40ed9ad046ec25b54fbe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне неприбуткове підприємство "Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування" Покровської міської ради Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 01990884 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Руднєва, 73 |
Контактна особа: |
Воротіленко Галина Олександрівна +380623926300 pokrovskaliltender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2020 14:36 |
Очікувана вартість: | 1 599 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 997,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання
Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 32420000-3 - Мережеве обладнання (Комплект локального мережевого спеціалізованого обладнання) - 1 комплект. Більш детально в Додатку 1 тендерної документації. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Мережеве обладнання (Комплект локального мережевого спеціалізованого обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Руднєва,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата Товару відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 04.12.2019 №1070 здійснюється Покупцем поетапно, а саме: 50% передоплата, 50% по факту поставки Товару або його частини на підставі оформлених належним чином документів протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та за умови отримання Покупцем документів, зазначених в п. 4.6 Договору. | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Поставка товару | Оплата Товару відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 04.12.2019 №1070 здійснюється Покупцем поетапно, а саме: 50% передоплата, 50% по факту поставки Товару або його частини на підставі оформлених належним чином документів протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та за умови отримання Покупцем документів, зазначених в п. 4.6 Договору. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 14:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc | |
03 червня 2020 13:49 |
Нова редакція тендерної документації з додатками.doc | |
25 травня 2020 19:08 |
Тендерна документація з додатками.doc |
03 червня 2020 14:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 червня 2020 13:49 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТД.doc
|
|||
03 червня 2020 13:49 |
Нова редакція тендерної документації з додатками.doc
|
|||
25 травня 2020 19:08 |
Тендерна документація з додатками.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Банківська гарантія
Дата подання: 30 травня 2020 16:15
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:13
Добрий день.
Чи потрібно надавати забезпечення тендерної пропозиції? Посилаючись на пункт 1 статті 25 Закону України Про Публічні закупівлі повідомлення про необхідність банківської гарантії повинно бути вказано в оголошенні.
Відповідь: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне, у оголошенні було допущено технічну помилку, а саме не зазначено інформацію про забезпечення тендерної пропозиції. Замовником будуть внесені відповідні зміни до умов закупівлі (оголошення № UA-2020-05-25-001996-c), а також дані зміни будуть оприлюднені у спосіб та строк визначені Законом України "Про публічні закупівлі". Дякуємо за звернення.
Питання по технічній специфікації
Дата подання: 30 травня 2020 16:19
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:14
Шановний замовник! Уважно вивчивши вимоги Тендерної документації, ми виявили ознаки грубого порушення вимог Закону про публічні закупівлі, а саме ст. 5: «1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників» та ст. 23 п.4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"». Згідно вимог Додаток №1 до Тендерної документації вказано точний перелік обладнання конкретного виробника Fortinet з точними парт-номерами та немає інформації, щодо обґрунтування необхідності придбання саме цього рішення. Просимо надати роз′яснення: (1) Чи будуть прийняти до розгляду пропозиції, що містять аналогічні рішення, обладнання та програмне забезпечення, які відповідають технічним вимогам додатку №1 до Тендерної документації, від інших виробників? (2) Чи будуть якість додаткові обмеження/вимоги пов′язані з інтеграцією з існуючими системами, уніфікацією, поновленням ліцензій та сервісом у разі розгляду пропозиції від інших аналогічних виробників? (3) Чи існують якість обмеження щодо виробників аналогічного обладнання, які можуть бути запропоновані, але не можуть з вашої думки повноцінно функціонувати на фізичному та логічному рівні? Дякуємо за розуміння, та будемо вдячні за розгорнуті відповіді по кожному з питань!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
А також, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, але містити вираз «або еквівалент».
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням наявної потреби даного предмета закупівлі та ідентичного обладнання у підпорядкованих Замовнику закладах (амбулаторіях) було зазначено чіткий опис предмету закупівлі з метою синхронної роботи та уніфікації мережевого обладнання в комплексі.
Для сучасного медичного закладу передбачено ряд заходів для покращення матеріально-технічної бази та приведення у відповідність до національних та європейських стандартів надання послуг з медичного обслуговування населенню.
Технічне завдання до предмету закупівлі було розроблено з урахуванням вже наявного у замовника обладнання та рекомендацій відповідних фахівців по мережевому обладнанню, а також орієнтуючись на цінову політику Виробників такого обладнання.
Стосовно Ваших питань:
1. Всі подані пропозиції будуть розглядатися Замовником у спосіб та згідно із критерієм оцінки в порядку подання їх на кваліфікацію електронною системою закупівель.
2. Всі вимоги до предмету закупівлі зазначені по тексту тендерної документації разом із додатками.
3. Всі вимоги до предмету закупівлі зазначені по тексту тендерної документації разом із додатками.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, якщо Учасник не має в наявності всього переліку (комплектуючих) товару, що є предметом даної закупівлі, з відповідними характеристиками, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі/збуту/впровадження. А також Вами не надано доказів що умови даної закупівлі не можуть виконати 2 та більше Учасників.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
А також, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, але містити вираз «або еквівалент».
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням наявної потреби даного предмета закупівлі та ідентичного обладнання у підпорядкованих Замовнику закладах (амбулаторіях) було зазначено чіткий опис предмету закупівлі з метою синхронної роботи та уніфікації мережевого обладнання в комплексі.
Для сучасного медичного закладу передбачено ряд заходів для покращення матеріально-технічної бази та приведення у відповідність до національних та європейських стандартів надання послуг з медичного обслуговування населенню.
Технічне завдання до предмету закупівлі було розроблено з урахуванням вже наявного у замовника обладнання та рекомендацій відповідних фахівців по мережевому обладнанню, а також орієнтуючись на цінову політику Виробників такого обладнання.
Стосовно Ваших питань:
1. Всі подані пропозиції будуть розглядатися Замовником у спосіб та згідно із критерієм оцінки в порядку подання їх на кваліфікацію електронною системою закупівель.
2. Всі вимоги до предмету закупівлі зазначені по тексту тендерної документації разом із додатками.
3. Всі вимоги до предмету закупівлі зазначені по тексту тендерної документації разом із додатками.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, якщо Учасник не має в наявності всього переліку (комплектуючих) товару, що є предметом даної закупівлі, з відповідними характеристиками, то йому нічого не заважає закупити їх на ринку, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі/збуту/впровадження. А також Вами не надано доказів що умови даної закупівлі не можуть виконати 2 та більше Учасників.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, на думку Замовника у тендерній документації відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до умов тендерної документації в цій частині.
Дякуємо за звернення.
Запитання по Додатку №1
Дата подання: 30 травня 2020 16:23
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:15
Добрий день! Проаналізувавши тендерну документацію даної закупівлі ми помітили ряд дискримінаційних вимог в Додатку №1 до тендерної документації «Технічне завдання щодо предмету закупівлі» до тендерної документації цієї закупівлі, що на нашу думку суттєво обмежують кількість рішень, що можуть бути запропоновані учасниками, та принципи добросовісної конкуренції, а саме: ==>
1. Вимоги п.п.4. «Порти: Console Port, USB Port, 2x GE RJ45 Management/HA Ports, 2x GE RJ45 WAN Ports, 14x GE RJ45 Ports, 4x GE SFP Slots, продуктивність міжмережевого екрану (1518 / 512 / 64 byte UDP packets) 20 / 20 / 9 Гбит/с, кількість конкурентних сесій 2 000 000, нових сесій в секунду 135 000, продуктивність IPSec-VPN 7.2 Гбит/с, продуктивність SSL-VPN 900 Мбит/с, число одночасних SSL-VPN користувачів (максімум) 500, SSL инспекція 820Мбит, продуктивність IPS 2.2 Гбит/с, продуктивність NGFW 1.8 Гбит/с, продуктивність Threat Protection 1.2 Гбит/с, максимальне число FortiToken 5000, максимальне число FortiAP (Total / Tunnel Mode) 128/64» - характеризують пропрієтарне рішення конкретного виробника Fortinet про використання токенів та функціональні можливості міжмережевого екрану керувати точками доступу бездротової мережі, це запатентовані технології, які не можуть бути замінені «аналогами». Вимагаємо їх виключення з Додатку 1 до тендерної документації як таку що взагалі виключає конкуренцію. ==>
2. Вимоги п.п.4. «Порти: Console Port, USB Port, 2x GE RJ45 Management/HA Ports, 2x GE RJ45 WAN Ports, 14x GE RJ45 Ports, 4x GE SFP Slots,
продуктивність міжмережевого екрану (1518 / 512 / 64 byte UDP packets) 20 / 20 / 9 Гбит/с, кількість конкурентних сесій 2 000 000, нових сесій в секунду 135 000, продуктивність IPSec-VPN 7.2 Гбит/с, продуктивність SSL-VPN 900 Мбит/с, число одночасних SSL-VPN користувачів (максімум) 500, SSL инспекція 820Мбит, продуктивність IPS 2.2 Гбит/с, продуктивність NGFW 1.8 Гбит/с, продуктивність Threat Protection 1.2 Гбит/с, максимальне число FortiToken 5000, максимальне число FortiAP (Total / Tunnel Mode) 128/64 - характеризують пропрієтарне рішення конкретного виробника Fortinet та наведені точні дані з специфікації конкретної моделі обладнання. Потреби, які вказані в даному пункті не відображають реальну необхідність, а використовують лабораторні висновки, які ніколи не відтворюються в умовах реального навантаження мережі. В зв’язку з цим. просимо викласти вимоги даного пункту в наступній редакції: « - Продуктивність системи за умов роботи всіх модулів безпеки не нижче 5 Гбіт/с (у режимі без втрат, на середніх пакетах розміром 450 байт або Enterprise Mix / Real-World Mix / APPMIX); - Не менше ніж 5 Гбіт/с для сервісуIPSec VPN (3DES/AES); - Не менше ніж 50 000/cек нових з’єднань для сервісу міжмережевого екрану; - Не менше 8 GE RJ45 Ports»; - SSL инспекція 500Мбит. Судячи з існуючої практики розгляду скарг антимонопольним комітетом та на підставі діючого законодавства, технічне завдання має передбачати можливість запропонувати потенційними учасниками рішення щонайменше трьох виробників, які можуть задовольнити відповідні вимоги тендерної документації. У зв’язку з цим наполягаємо на внесенні змін в тендерну документацію, що зазначені вище. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
А також, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, але містити вираз «або еквівалент».
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням наявної потреби даного предмета закупівлі та ідентичного обладнання у підпорядкованих Замовнику закладах (амбулаторіях) було зазначено чіткий опис предмету закупівлі з метою синхронної роботи та уніфікації мережевого обладнання в комплексі.
Для сучасного медичного закладу передбачено ряд заходів для покращення матеріально-технічної бази та приведення у відповідність до національних та європейських стандартів надання послуг з медичного обслуговування населенню.
Технічне завдання до предмету закупівлі було розроблено з урахуванням вже наявного у Замовника обладнання та рекомендацій відповідних фахівців по мережевому обладнанню, а також орієнтуючись на цінову політику Виробників такого обладнання.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, якщо Учасник не має в наявності всього переліку (комплектуючих) товару, що є предметом даної закупівлі, з відповідними характеристиками, то йому нічого не заважає розширити свій асортимент на різну цінову аудиторію, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі/збуту/впровадження. А також Вами не надано доказів що умови даної закупівлі не можуть виконати 2 - 3 та більше Учасників.
Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави вносити зміни до умов тендерної документації. Дякуємо за звернення, а також звертаємо Вашу увагу, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень під час організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.
Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими. Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
А також, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, але містити вираз «або еквівалент».
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням наявної потреби даного предмета закупівлі та ідентичного обладнання у підпорядкованих Замовнику закладах (амбулаторіях) було зазначено чіткий опис предмету закупівлі з метою синхронної роботи та уніфікації мережевого обладнання в комплексі.
Для сучасного медичного закладу передбачено ряд заходів для покращення матеріально-технічної бази та приведення у відповідність до національних та європейських стандартів надання послуг з медичного обслуговування населенню.
Технічне завдання до предмету закупівлі було розроблено з урахуванням вже наявного у Замовника обладнання та рекомендацій відповідних фахівців по мережевому обладнанню, а також орієнтуючись на цінову політику Виробників такого обладнання.
Крім того, Вами не обґрунтовано як саме це обмежує Вашу участь у даній закупівлі, якщо Учасник не має в наявності всього переліку (комплектуючих) товару, що є предметом даної закупівлі, з відповідними характеристиками, то йому нічого не заважає розширити свій асортимент на різну цінову аудиторію, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі/збуту/впровадження. А також Вами не надано доказів що умови даної закупівлі не можуть виконати 2 - 3 та більше Учасників.
Стосовно рішень органу оскарження, звертаємо Вашу увагу, вони не є загальноприйнятою практикою, а стосуються певної закупівлі, її оскарження, а також, трапляються випадки коли однотипні скарги мають кардинально різні результати розгляду органом оскарження.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави вносити зміни до умов тендерної документації. Дякуємо за звернення, а також звертаємо Вашу увагу, що Учасники не повинні здійснювати тиск на Замовника в частині прийняття рішень під час організації та проведення процедур закупівель. Замовник діяв в межах та спосіб визначені законодавством.
Запитання блок живлення, порт
Дата подання: 30 травня 2020 16:51
Дата відповіді: 03 червня 2020 13:23
Шановний замовник, прошу Вас обгрунтувати необхідність таких вимог: 1) Вимога "блок живлення достатньо 400Вт" чи розглядаєте ви можливість поставки блока живлення менше 400Вт, якщо його потужності в повному обсягу достатньо для надійної роботи ПК, який буде повністю відповідати вимогам? 2) Вимога "не менше ніж 1 порт з підтримкою стандартів IEEE - не гірше 1394 а/в/с" просимо обгрунтувати необхідність цього порта та вказати пристрої, які будуть підключатися за допомогою цього порта. Чи розглядаєте ви можливість використання іншого порта для задоволення ваших потреб або перехідник на заявлений порт у комплекті?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вельми шановний учасник, розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне.
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, але містити вираз «або еквівалент».
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням наявної потреби даного предмета закупівлі та ідентичного обладнання у підпорядкованих Замовнику закладах (амбулаторіях) було зазначено чіткий опис предмету закупівлі з метою синхронної роботи та уніфікації мережевого обладнання в комплексі.
Для сучасного медичного закладу передбачено ряд заходів для покращення матеріально-технічної бази та приведення у відповідність до національних та європейських стандартів надання послуг з медичного обслуговування населенню.
Технічне завдання до предмету закупівлі було розроблено з урахуванням вже наявного у Замовника обладнання та рекомендацій відповідних фахівців по мережевому обладнанню, а також орієнтуючись на цінову політику Виробників такого обладнання.
Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (комплектуючих) товару, що є предметом даної закупівлі, з відповідними характеристиками, то йому нічого не заважає розширити свій асортимент на різну цінову аудиторію, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі/збуту/впровадження.
Дякуємо за звернення.
Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, але містити вираз «або еквівалент».
Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 цього Закону. Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації.
З урахуванням наявної потреби даного предмета закупівлі та ідентичного обладнання у підпорядкованих Замовнику закладах (амбулаторіях) було зазначено чіткий опис предмету закупівлі з метою синхронної роботи та уніфікації мережевого обладнання в комплексі.
Для сучасного медичного закладу передбачено ряд заходів для покращення матеріально-технічної бази та приведення у відповідність до національних та європейських стандартів надання послуг з медичного обслуговування населенню.
Технічне завдання до предмету закупівлі було розроблено з урахуванням вже наявного у Замовника обладнання та рекомендацій відповідних фахівців по мережевому обладнанню, а також орієнтуючись на цінову політику Виробників такого обладнання.
Якщо Учасник не має в наявності всього переліку (комплектуючих) товару, що є предметом даної закупівлі, з відповідними характеристиками, то йому нічого не заважає розширити свій асортимент на різну цінову аудиторію, звісно, якщо є бажання співпрацювати з іншими виробниками чи іншими суб’єктами даної сфери торгівлі/збуту/впровадження.
Дякуємо за звернення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2020 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
1 338 867,90
UAH з ПДВ
|
1 199 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Гребенюк Олександр Сергійович |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Заварзін Микола Васильович |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Рішення скасоване |
1 199 994,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 16:24
|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Відхилено |
1 199 994,00
UAH з ПДВ
|
19 червня 2020 16:38
|
ФОП Гребенюк Олександр Сергійович #3170700194 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 10:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 10:41
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2020 14:28
|
Договір | укладений |
14 липня 2020 14:27
|