Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти Паливо (бензин та дизпаливо)
Очікувана вартість
766 330,00 UAH
UA-2020-05-25-001973-c ● c52b3e70be8a49beb1d3d6049b1600cd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Львівський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров"я України" |
Код ЄДРПОУ: | 38501853 |
Вебсайт: | http://www.ses.lviv.ua |
Місцезнаходження: | 79014, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Круп"ярська,27 |
Контактна особа: |
Довгалюк Наталія Леонідівна +380322601413 dovgaliuknatalia@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 травня 2020 18:16 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2020 18:16 |
Початок аукціону: | 11 червня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 766 330,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 989,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16000 літр
Бензин А95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. Круп'ярська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
14000 літр
Бензин А92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. Круп'ярська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
5000 літр
Дизпаливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79014, Україна, Львівська область, Львів, вул. Круп'ярська, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 18:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 18:12 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
25 травня 2020 18:12 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-25-001973-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 17 червня 2020 15:26
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Замовником застосовано відкрито суб’єктивний (упереджений) підхід до оцінки тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Одним із базових принципів здійснення публічних закупівель, які повинні бути враховані та дотримані замовниками під час організації та проведення торгів, є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність. При плануванні ціни підприємства повинні досягти такого її рівня, який би забезпечив максимальний прибуток при оптимальному обсязі випуску продукції та рівні витрат виробництва. Ціна товару в ринкових умовах формується під впливом попиту та пропозиції. Ціна пропозиції характеризує таку ціну, яка може бути запропонована продавцем товару на ринку, виходячи із рівня витрат на його виготовлення та прибутку, який очікують, з урахуванням стану ринкової кон’юнктури. Учасники торгів на власний розсуд повинні визначати порядок формування ціни на твар, який реалізується в момент здійснення господарської діяльності підприємствами. Законодавство України не уповноважує замовників торгів щодо здійснення впливу на порядок формування ціни учасниками, дана діяльність є протизаконною. Умова тендерної документації щодо порядку формування ціни підприємствами (Додаток 4 до тендерної документації) ніяким чином не підтверджує принципи добросовісної конкуренції, а суттєво обмежує участь підприємств на торгах та носить дискримінаційний характер. Замовником не надано належного обґрунтування яким чином встановлення умови про те, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції, впливає на дотримання принципу добросовісної конкуренції, враховуючи той факт, що ціни на автозаправних станціях учасника визначаються ними самостійно, відповідно й порядок зменшення ціни за результатами редукціону є самостійним рішенням учасника.
Окрім цього, безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії, проте замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції, яка відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам, за підставою надання нижчої ціни.
Додатково повідомляємо про наявність рішення АМКУ із аналогічним предметом оскарження в частині неможливості вчинення замовником дій, які мають наслідком здійснення впливу на порядок формування ціни учасником.
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Замовником застосовано відкрито суб’єктивний (упереджений) підхід до оцінки тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Одним із базових принципів здійснення публічних закупівель, які повинні бути враховані та дотримані замовниками під час організації та проведення торгів, є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність. При плануванні ціни підприємства повинні досягти такого її рівня, який би забезпечив максимальний прибуток при оптимальному обсязі випуску продукції та рівні витрат виробництва. Ціна товару в ринкових умовах формується під впливом попиту та пропозиції. Ціна пропозиції характеризує таку ціну, яка може бути запропонована продавцем товару на ринку, виходячи із рівня витрат на його виготовлення та прибутку, який очікують, з урахуванням стану ринкової кон’юнктури. Учасники торгів на власний розсуд повинні визначати порядок формування ціни на твар, який реалізується в момент здійснення господарської діяльності підприємствами. Законодавство України не уповноважує замовників торгів щодо здійснення впливу на порядок формування ціни учасниками, дана діяльність є протизаконною. Умова тендерної документації щодо порядку формування ціни підприємствами (Додаток 4 до тендерної документації) ніяким чином не підтверджує принципи добросовісної конкуренції, а суттєво обмежує участь підприємств на торгах та носить дискримінаційний характер. Замовником не надано належного обґрунтування яким чином встановлення умови про те, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції, впливає на дотримання принципу добросовісної конкуренції, враховуючи той факт, що ціни на автозаправних станціях учасника визначаються ними самостійно, відповідно й порядок зменшення ціни за результатами редукціону є самостійним рішенням учасника.
Окрім цього, безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії, проте замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції, яка відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам, за підставою надання нижчої ціни.
Додатково повідомляємо про наявність рішення АМКУ із аналогічним предметом оскарження в частині неможливості вчинення замовником дій, які мають наслідком здійснення впливу на порядок формування ціни учасником.
Розгорнути
Згорнути
Замовником застосовано відкрито суб’єктивний (упереджений) підхід до оцінки тендерної пропозиції ПП «ОККО КОНТРАКТ».
Одним із базових принципів здійснення публічних закупівель, які повинні бути враховані та дотримані замовниками під час організації та проведення торгів, є добросовісна конкуренція серед учасників та максимальна економія та ефективність. При плануванні ціни підприємства повинні досягти такого її рівня, який би забезпечив максимальний прибуток при оптимальному обсязі випуску продукції та рівні витрат виробництва. Ціна товару в ринкових умовах формується під впливом попиту та пропозиції. Ціна пропозиції характеризує таку ціну, яка може бути запропонована продавцем товару на ринку, виходячи із рівня витрат на його виготовлення та прибутку, який очікують, з урахуванням стану ринкової кон’юнктури. Учасники торгів на власний розсуд повинні визначати порядок формування ціни на твар, який реалізується в момент здійснення господарської діяльності підприємствами. Законодавство України не уповноважує замовників торгів щодо здійснення впливу на порядок формування ціни учасниками, дана діяльність є протизаконною. Умова тендерної документації щодо порядку формування ціни підприємствами (Додаток 4 до тендерної документації) ніяким чином не підтверджує принципи добросовісної конкуренції, а суттєво обмежує участь підприємств на торгах та носить дискримінаційний характер. Замовником не надано належного обґрунтування яким чином встановлення умови про те, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції, впливає на дотримання принципу добросовісної конкуренції, враховуючи той факт, що ціни на автозаправних станціях учасника визначаються ними самостійно, відповідно й порядок зменшення ціни за результатами редукціону є самостійним рішенням учасника.
Окрім цього, безумовно, при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність економії, проте замовник приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції, яка відповідає кваліфікаційним, технічним вимогам, за підставою надання нижчої ціни.
Додатково повідомляємо про наявність рішення АМКУ із аналогічним предметом оскарження в частині неможливості вчинення замовником дій, які мають наслідком здійснення впливу на порядок формування ціни учасником.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2020 14:51
Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Поряд з цим, відповідно до ст.24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Звернень про надання роз’яснень щодо тендерної документації або ж вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надходило, а отже учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» погодився з усіма вимогами тендерної документації.
Крім того, учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» було надано тендерну пропозицію за формою Додатку №4 до тендерної документації, в якій учасник пунктом 3 підтвердив, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції.
Тендерна пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» підписана представником учасника Кучабською І.А. та накладено КЕП, чим підтверджено факт згоди з усіма умовами тендерної документації.
Поряд з цим, відповідно до ст.24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Замовник має право за результатами звернень внести зміни до тендерної документації.
Звернень про надання роз’яснень щодо тендерної документації або ж вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі ПП «ОККО КОНТРАКТ» не надходило, а отже учасник ПП «ОККО КОНТРАКТ» погодився з усіма вимогами тендерної документації.
Крім того, учасником ПП «ОККО КОНТРАКТ» було надано тендерну пропозицію за формою Додатку №4 до тендерної документації, в якій учасник пунктом 3 підтвердив, що вартість одиниці товару не є нижчою більше ніж на 2% (два відсотки) від встановлених цін на АЗС, які знаходяться у нашій власності/користуванні на момент розкриття пропозиції.
Тендерна пропозиція ПП «ОККО КОНТРАКТ» підписана представником учасника Кучабською І.А. та накладено КЕП, чим підтверджено факт згоди з усіма умовами тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 червня 2020 14:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
652 800,00
UAH з ПДВ
|
652 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" |
668 500,00
UAH з ПДВ
|
668 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАЙПІАНТ" |
706 860,00
UAH з ПДВ
|
706 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
652 800,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 14:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" #41449359 |
Відхилено |
668 500,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 15:28
|
ТОВ "ТАЙПІАНТ" #42742213 |
Відхилено |
706 860,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 17:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 червня 2020 17:36
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі