Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійний комплект
Очікувана вартість
950 000,00 UAH
UA-2020-05-25-001925-c 7539a47ea6554348b26000f5b6a12664
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савоненко Оксана Миколаївна

+380545851257 trostgorono@online.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Тростянецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 35157487
Місцезнаходження: 42600, Україна , Сумська обл., місто Тростянець, вул. Вознесенська, 53в
Контактна особа: Савоненко Оксана Миколаївна
+380545851257
trostgorono@online.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 17:25
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 17:30
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 17:30
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:24
Очікувана вартість: 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 шт
Мультимедійний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42600, Україна, Сумська область, м. Тростянець, вул. Вознесенська 53в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 27 травня 2020 17:51
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:04
Доброго дня! Чи потрібен вам монтаж інтерактивних комплексів?
Відповідь: Добрий день, так потрібен в Додатку 4 проект Договору передбачено монтаж мультимедійних комплектів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-001925-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 27 травня 2020 18:01
Технічні вимоги.
Шановний Замовник!
Згідно з технічними вимогами - під опис прописаного вами в технічних вимогах проектору підходить лише проектор Epson EB-530, ща має ринкову ціну від 31 000 грн і вище
https://hotline.ua/office-proektory/epson-eb-530-v11h673040/prices/#cond_new
Якщо враховувати ваш бюджет - 50 000 грн на комплект, то яким чином учасник може вам запропонувати інтерактивну дошку та ноутбук за 15 000 - 20 000 грн під ваші вимоги?
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме вказати технологію проектору Технологія: 3LCD або DLP та наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 2 Вт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 16:18
У відповідь на звернення з вимогою щодо внесення змін у Додаток 3 до тендерної документації Замовника на закупівлю код ДК 021:2015:32320000-2, телевізійного й аудіовізуального обладнання (Мультимедійний комплект) оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2020-05-25-001925-c повідомляємо: Зміни, які будуть внесені до тендерної документації стосовно предмета закупівлі ДК 021:2015 – 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійний комплект) матимуть наступне вираження:
У п. 4.3 загальні положення тендерної документації змінено відомості щодо місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)
Було: місце поставки (передачі) товару: Україна, 42600, Сумська область, Тростянецький район, місто Тростянець, вулиця Вознесенська, буд. 53в;
Змінено на: місце поставки (передачі) товару: Згідно Додатка 5 тендерної документації.
У Додаток 3 до тендерної документації в Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі доповнено технічні характеристики мультимедійного проектора
Було: Технологія: 3LCD . Змінено на: Технологія: 3LCD або LCD.
Було наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 16 Вт. Змінено на: наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 10Вт.
Номер вимоги: UA-2020-05-25-001925-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Проксіма-сервіс, Код ЄДРПОУ:37524487
Дата подання: 22 червня 2020 16:27
Неправомірне визнання переможця
17.06.2020 року Замовником було опубліковано Протокол засідання тендерного комітету № 126 від 17.06.2020 року (надалі – Протокол), відповідно до якого прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ФОП Дубовченком Антоном Івановичем.
ТОВ "Проксіма-сервіс" не погоджується з рішенням Замовника викладеним у Протоколі, оскільки вважає, що Пропозиція ФОП Дубовченка Антона Івановича не відповідає умовам тендерної документації (надалі – Документація).
Замовником були порушені принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а також права та законні інтереси ТОВ "Проксіма-сервіс", що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, ТОВ "Проксіма-сервіс" подає скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Дубовченка Антона Івановича.
Рішення Замовника, що викладене у Протоколі, зокрема, права ТОВ "Проксіма-сервіс" на об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ "Проксіма-сервіс".
ТОВ "Проксіма-сервіс" не погоджується визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Дубовченка Антона Івановича, виходячи з наступного:

1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з іншими документами, передбаченими Документації.
Таблицею 2 Додатку 2 Документації встановлено перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам Документації, зокрема, вимагається надання копії паспорту (для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб).

У складі Пропозиції ФОП Дубовченка Антона Івановича міститься паспорт ФОП Дубовченка Антона Івановича. Разом з тим, у даному паспорті відсутні всі сторінки, отже документ надано не в повному обсязі.
15.06.2020 року Замовником було направлено вимогу про усунення невідповідностей ФОП Дубовченку Антону Івановичу, зокрема, щодо надання повної копії паспорту.

Наголошуємо, що відповідно до ч.16 ст. 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.

Звертаємо увагу, що відповідно до таблиці 2 Додатку 2 Документації паспорт не відноситься до документів, які надаються для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Таблицею 2 Додатку 2 Документації встановлено вичерпний перелік документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю, а саме:
- Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника;
- Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження);
- Копія наказу про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
- Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1.- 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність.

Враховуючи наведене, Замовником було помилково надано можливість виправити невідповідності ФОП Дубовченку Антону Івановичу в частині щодо надання повної копії паспорту.
З наведеного вище, можливо встановити, що Пропозиція ФОП Дубовченка Антона Івановича не відповідала умовам Документації та повинна бути відхилена Замовником.


2. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону згідно таблиці 3 Додатку 2.
Таблицею 3 Додатку 2 Документації встановлено Перелік документів на підтвердження відповідності тендерних пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, учасникам необхідно надати інформацію про відсутність підстави , що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.

Пунктом 5 розділу 3 Документації встановлено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника відповідно до частини першої статті 17 Закону, зокрема якщо, учасник визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
У разі, якщо учасник процедури закупівлі надає недостовірну інформацію щодо його відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям або не відповідає кваліфікаційному (кваліфікаційним) критеріям та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до частини першої статті 31 Закону.

У складі Пропозиції ФОП Дубовченка Антона Івановича міститься Лист-гарантія про відсутність підстав відмови Замовником Учаснику в участі в процедурі закупівлі відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» б/н б/д, в якому Учасником зазначено, що ФОП Дубовченко Антон Іванович не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура.
Наведене вище, свідчить, що в ФОП Дубовченка Антона Івановича наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону для відхилення відповідно до частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Дубовченка Антона Івановича не відповідала умовам Документації та повинна бути відхилена Замовником.


3. Таблицею 1 Додатку 2 Документації встановлено Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частина друга статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема, вимагається надати Довідку на фірмовому бланку у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучатися до виконання договору.

У складі Пропозиції ФОП Дубовченка Антона Івановича міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідні знання та досвід б/н б/д. У вказаній довідці міститься інформація лише щодо одного працівника, а саме – керівника Дубовченка Антона Івановича.
Звертаємо увагу, що Документацією вимагалася інформація про наявність «працівників» отже їх повинно бути 2 і більше. Щодо даного порушення Колегією АМКУ (Рішення № 10380-р/пк-пз від 09.10.2018, Рішення № 5270-р/пк-пз від 01.06.2018) встановлено, що наявність лише одного працівника (в даному випадку він же учасник ФОП) є невідповідністю кваліфікаційному критерію, установленим п. 2 ч. 2 ст. 16 Закону.
Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Дубовченка Антона Івановича не відповідала умовам Документації та повинна бути відхилена Замовником.

4. Відповідно до пункту 1 розділу 3 Документації Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - форма згідно Додатку 3, на бланку підприємства за підписом керівника або уповноваженої особи.
Додатком 3 Документації встановлено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, встановлено, що батарея ноутбука повинна бути ємністю не менше ніж 3000 mAh.

У складі Пропозиції ФОП Дубовченка Антона Івановича містяться Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі б/н б/д та Порівняльна таблиця б/н б/д. У наведених вище документах міститься інформація про технічні характеристики запропонованого обладнання, зокрема, ноутбуку HP 255 G7 (8MJ01EA). В технічних характеристиках ноутубку HP 255 G7 (8MJ01EA) зазначено, що батарея – 3-елементний літій-іонний акумулятор, 41 Вт/г. Час автономної роботи – до 10 годин 30 хвилин.
Разом з тим учасником не було зазначено ємність батареї, що повинна складати не менше ніж 3000 mAh.

Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Дубовченка Антона Івановича не відповідала умовам Документації та повинна бути відхилена Замовником.


5. Додатком 3 Документації встановлено Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, встановлено, що Інтерактивна дошка і програмне забезпечення, що поставляється в комплекті, має бути сумісним з операційними системами: Windows, MacOc, Linuz та мова інтерфейсу: обов’язково повинна бути Українська, Російська, Англійська, наявність інших мов у інтерфейсі не забороняється
ФОП Дубовченком Антоном Івановичем пропонується до постачання інтерактивна дошка Molyboard IO-8083. Разом з тим, запропонована інтерактивна дошка не відповідає вимогам Додатку 3 Документації, а саме:
– на сайті виробника http://www.molyboard.com/en/pro_info.asp?NID=2332 зазначено інтерактивна дошка Molyboard IO-8083 сумісна лише з операційними системами Windows, що є порушенням Документації;
- ФОП Дубовченко А.І. зазначено, що передбачено постачання ПЗ Molystudio, а в керівництві з експлуатації ПЗ Molystudio зазначено, що програма підтримує більше 10 мов, та української серед них немає.
Звертаємо увагу, що такі характеристики товару, що пропонується ФОП Дубовченко А.І., не тільки не відповідають вимогам Документації, але й значно звужують можливості використання такого товару, або навіть роблять таке використання неможливим.

Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Дубовченка Антона Івановича не відповідала умовам Документації та повинна бути відхилена Замовником.

6. Таблицею 2 Додатку 2 Документації встановлено перелік документів, які надаються усіма учасниками для підтвердження відповідності вимогам Документації. Серед іншого вимагалося надання копії наказу про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від учасника із зазначенням цього), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника.
ФОП Дубовченко А.І. не надано наказ в складі Пропозиції. Надано довідку, шо не надається наказ про призначення керівника, так як ФОП Дубовченко А.І. не є юридичною особою. Однак накази про призначення (вступ) на посаду ведуться фізичними-особами підприємцями. Також, відповідний лист, що вказаний наказ не ведеться, не наданий в складі Пропозиції ФОП Дубовченка А.І.

Враховуючи наведене, Пропозиція ФОП Дубовченка Антона Івановича не відповідала умовам Документації та повинна бути відхилена Замовником.

Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених частини 1 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі": об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника та неуважний аналіз кваліфікаційної відповідності учасників призвели до визначення переможцем у тендерній закупівлі ФОП Дубовченка Антона Івановича.
Таким чином, дії, бездіяльність, рішення Замовника щодо повідомлення про намір укласти договір з ФОП Дубовченка Антона Івановича порушують, зокрема, права суб'єкта оскарження на об'єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси ТОВ "Проксіма-Сервіс".

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. ст. 3, 18, 30 Закону України "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,

ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Визнати неправомірним та скасувати Протокол засідання тендерного комітету № 126 від 17.06.2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Дубовченка Антона Івановича в процедурі закупівлі з ідентифікатором UA-2020-05-25-001925-c.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 10:56
І. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно таблиці 2 додатку 2 тендерної документації міститься перелік документів, які подаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації. «2.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі на укладання (підписання) договору про закупівлю:
2.1.1. Протокол загальних зборів щодо обрання керівника юридичної особи або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи (відповідно до процедури обрання, яка визначена статутом чи іншими установчими документами), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника;
2.1.2. Протокол загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання договору або його затвердження за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту чи інших установчих документів щодо підписання керівником договорів певного виду, затвердження укладених договорів загальними зборами (чи будь-яким іншим органом управління товариства), в тому числі по сумам, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника (надаються виключно у випадку, якщо статутом чи іншими установчими документами передбачено певні обмеження);
2.1.3. Копія наказу про призначення (вступ) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього), завірену підписом уповноваженої особи та печаткою Учасника.
2.1.4. Довіреність, якщо повноваження особи визначені довіреністю, при цьому документи визначені пп. 2.1.1.- 2.1.3. надаються в повному обсязі на особу, яка надала таку довіреність.»
В своїй тендерній пропозиції ФОП Дубовченко Антон Іванович ІПН 3290102292 не надав вищевказані документи так як вони є ознаками документа обігу юридичних осіб та не стосуються фізичних осіб – підприємців. Натомість в пропозиції учасника ФОП Дубовченко Антон Іванович надав копію паспорта, але при розгляді було виявлено не всі копії сторінок паспорту, тому відповідно до ч. 16 ст. 29 ЗУ « Про публічні закупівлі» Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Замовником 15.06.2020 року було направлено вимогу до учасника ФОП Дубовченко Антон Іванович про усунення невідповідносте, а саме надання повної копії паспорта, Учасником у встановлений термін було усунуто невідповідність. Надані копії сторінок паспорту ФОП Дубовченко А.І. містять всю необхідну інформацію, відносно особи Дубовченко А.І., який є учасником торгів, та повністю співпадає з інформацією зазначеною у Витязі з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб –підприємців та громадських формувань і є достатньою для підтвердження повноважень щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника та договору за результатами закупівлі.
Щодо даного порушення Колегією АМКУ (Рішення № 18335- р/пк-пз від 10.12.2019) встановлено шо наявність окремих сторінок паспорту які подаються в тендерній пропозиції Учасника, та які дають можливість ідентифікувати особу не порушує умов тендерної документації.
Враховуючі наведене, учасником ФОП Дубовченко А.І. надано документи у відповідності до тендерної документації.

ІІ. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч. 5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до таблиці 3 додатоку2 тендерної документації «Перелік документів на підтвердження відповідності тендерних пропозиції вимогам, визначеним у статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про відсутність підстав надають в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі наявності). Додатково Замовник самостійно перевіряє інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відкритий реєстр – за посиланням https://kap.minjust.gov.ua/services/registry (знаходиться на офіційному сайті Мін’юсту).
Відповідно до розділу 3 тендерної документації передбачено Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявлені формальних (несуттєвих) помилок незначного характеру ( орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції) Наприклад: наявність орфографічних, граматичних, стилістичних та інших помилок, неправильне вживання слів, технічних та інших термінів, вживання русизмів тощо;
При розгляді тендерної пропозиції ФОП Дубовченко А.І було виявлено формальну (нестатеву) помилку в «листі гарантія ст.17» де прописано «Фізична особа-підприємець Дубовченко Антон Іванович НЕ визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура» в відповідно до Додатку 2 таблиці 3 тендерної документації замовник додатково (самостійно) перевіряє інформацію наданою Учасником що міститься у відкритому реєстрі. Тому Замовником було перевірено дану інформації (відповідь на запит додається). В результаті перевірки було встановлено, що в учасника ФОП Дубовченко Антон Іванович ІПН 3290102292 відсутні підстави, встановлені п.8 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» для відхилення відповідно до частини першої ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, описка Учасника ніяким чином не впливає на результати розгляду пропозицій.

ІІІ. Відповідно таблиці 1 додатку 2 тендерної документації п.2 наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід передбачає довідку на фірмовому бланку у довільній формі, завірена печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть залучатися до виконання договору.
Учасник ФОП Дубовченко А.І в складі своєї пропозиції надає довіку в довільній формі (файл « підтвердження ст.16») де зазначається що для виконання умов договору є працівник ФОП Дубовченко Антон Іванович. У тендерній документації відсутні окремі вимоги до кількості працівників. (аналогічне рішення Колегії АМКУ № №7562-р/пк-пз 21.04.2020).
Враховуючи наведене, учасником ФОП Дубовченко А.І. не порушив умови тендерної документації в цій частині.

ІV.Згідно додатком 3 тендерної документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зокрема батарея ноутбука повинна бути ємкістю не менше ніж 3000 mAh (або аналог)
У складі Пропозиції ФОП Дубовченко Антон Іванович пропонує поставити ноутбук HP 255 G7(8MJ01EA). В технічних характеристиках ноутбуку HP 255 G7(8MJ01EA) зазначено, що батарея – 3- елементний літій-іонний акумулятор, 41 Вт/г. Час автономної роботи – 10 годин 30 хвилин.
При розгляді пропозиції учасника Замовником було перевірено запропоновано Учасником модель ноутбука на офіційному сайті https://www8.hp.com/ua/ru/hp-information/hp-ukraine/,а саме, батарея то за своїми технічними характеристиками є аналогом.
В тендерній документації не встановлено вимог що технічна характеристика батареї повинна зазначатися тільки mAh.
Враховуючи наведене учасником ФОП Дубовченко А.І. не порушив умови тендерної документації подавши характеристику батареї що є аналогом та навіть краще ємкістю не менше ніж 3000 mAh.

V. Додатком 3 тендекрної документації встановлено Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі зокрема, встановлено, що Інтерактивна дошка і програмне забезпечення повинна бути сумісна з операційними системами: Windows, MacOc, Linuz. Мова інтерфейсу обов’язково повинна бути Українська, Російська, Англійська, наявність інших мов у інтерфейсі не забороняється.
Звертаємо Вашу увагу, на те, що програмне забезпечення повинно бути сумісним, а необов’язково встановленим. Дійсно дана інтерактивна дошка на сайті компанії Beijing Moly Techndogy Co, якає високотехнічна інноваційна компанія, яка розробляє і реалізовує інтерактивне обладнення під торговою маркою Molyoard, наявна інформація про надання додаткових драйверів в комплекті з дошкою, які дають можливість працювати на операційними системами:, MacOc, Linuz.
Додатково зазначаємо що дошка входить до мультимедійного комплекту де додатком 3 тендерної документації вимагається попередньо встановлена на ноутбук операційна система Windows.
Щодо мов то згідно інформації на офіційному сайті http://www.molyboard.com/en/index.asp підтримує 23 мови в переліку яких наявні Українська, Російська, Англійська тощо.
Враховуючи наведене учасником ФОП Дубовченко А.І. не порушив умови Тендерної документації в цій частині.

VІ. Відповідно до п.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Таблиця 2 додатку 2 Тендерної документації встановлено перелік документів, які надаються усіма учасника для підтвердження відповідності вимогам Документації.
Замовник при розгляді тендерної пропозиції ФОП Дубовченко А.І. наявні довідки в архіві в файлі « Кваліфікаційні документи-довідки» де зазначено що Статут, наказ про призначення на посаду, протокол загальних зборів Учасник не надає так як не є юридичною особою.
Враховуючи наведене, учасником ФОП Дубовченко А.І. не порушив умови Тендерної документації в цій частині.

Документи

26 червня 2020 10:56
Протокол 128
26 червня 2020 10:56
відповідь запит

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-25-001925-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Проксіма-сервіс, Код ЄДРПОУ:37524487
Дата подання: 25 червня 2020 17:23
Скарга на дії (бездіяльність) замовника процедури відкритих торгів
Просимо прийняти дану скаргу до розгляду
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 21:21

Документи подані скаржником

25 червня 2020 16:44
Скарга до АМКУ
25 червня 2020 16:44
Додаток 1
05 липня 2020 23:04
Додаток 1(пояснення)
06 липня 2020 16:29
Клопотання

Документи подані замовником

06 липня 2020 08:24
Пояснення.pdf
06 липня 2020 08:24
відповідь на запит.pdf
06 липня 2020 08:24
Лист від виробника (4).jpg
06 липня 2020 08:24
ПЗ Molystudio (3).png
10 липня 2020 08:56
Пояснення по суті.pdf
10 липня 2020 08:56
відповідь на запит.pdf
10 липня 2020 08:56
Лист від виробника (4).jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ 735 300,00
UAH з ПДВ
735 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ 848 350,00
UAH з ПДВ
760 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 792 615,78
UAH з ПДВ
779 959,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ 811 300,00
UAH з ПДВ
779 969,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Проксіма-сервіс 849 984,00
UAH з ПДВ
849 984,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кириченко Світлана Геннадіївна 938 980,00
UAH з ПДВ
938 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 15:14
Довідки ст.17.pdf
22 червня 2020 15:14
Довідка ДПС.pdf
22 червня 2020 15:14
Довідка МВС.pdf
16 червня 2020 13:35
Паспорт та код.pdf
16 червня 2020 13:35
Паспорт та код.pdf
10 червня 2020 16:52
Електронний підпис
10 червня 2020 16:50
Підтвердження ст.16.pdf
10 червня 2020 16:50
Згода з Додатком 3.pdf
10 червня 2020 16:50
Проект договору.pdf
10 червня 2020 16:50
Лист гарантія ст.17.pdf
10 червня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:50
Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 13:44
Документи ePresenter_EP-84T.pdf
10 червня 2020 13:44
Документи Epson EB-530.pdf
10 червня 2020 13:44
3.1. Лист-погодження.pdf
10 червня 2020 13:44
4.1. Проект договору.pdf
10 червня 2020 13:44
Документи HP 250.pdf
10 червня 2020 13:44
3.2. Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 13:44
2.6. Копія паспорту.pdf
10 червня 2020 13:44
1.2.Довідка про ПДВ.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 17:37
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
09 червня 2020 17:37
Declaration_EMC_projectors_2011-07-14.pdf
09 червня 2020 17:37
СЭС_2021.pdf
09 червня 2020 17:37
СЭС Molyboard 03.2022.pdf
09 червня 2020 17:37
28. Довідка про рахунок.pdf
09 червня 2020 17:37
250 G7 HP TR RED (TPN-C135) 23_11_2018.pdf
09 червня 2020 17:37
25. Витяг з ЄДРПОУ 02.06.2020.pdf
09 червня 2020 17:37
20. Протокол 83.pdf
09 червня 2020 17:37
11. Витяг ПДВ (копія).pdf
09 червня 2020 17:37
03. Копія статуту.pdf
09 червня 2020 17:37
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:18
Електронний підпис
10 червня 2020 17:12
Сертифікати.pdf
10 червня 2020 17:12
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 17:12
Сертифікати Оригінал.pdf
10 червня 2020 17:12
Інформаційна довідка.pdf
10 червня 2020 17:12
Гарантійний лист.pdf
10 червня 2020 17:12
Проект договору.pdf
10 червня 2020 17:12
Довідка про витрати.pdf
10 червня 2020 17:12
Лист гарантія ст 17.pdf
10 червня 2020 17:12
Аналогічні договори.pdf
10 червня 2020 17:12
Довідка не юр особа.pdf

Публічні документи

09 червня 2020 19:54
Електронний підпис
09 червня 2020 19:51
20.Сертифікати.pdf
09 червня 2020 19:51
19.Лист пояснення.pdf
09 червня 2020 19:51
10.Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 19:51
8.Технічні вимоги.pdf
09 червня 2020 19:51
7.Документи ТОВ.pdf
09 червня 2020 19:51
5.Відповідність ст.17.pdf
09 червня 2020 19:51
11.Порівняльна таблиця.pdf
09 червня 2020 19:51
3.Довідка про досвід.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 16:32
Електронний підпис
10 червня 2020 16:27
27 Сертифікати iso.pdf
10 червня 2020 16:27
24. Авторизація БІ-ПРО.pdf
10 червня 2020 16:27
17. Право підпису.pdf
10 червня 2020 16:27
13. Договір Більмак.pdf
10 червня 2020 16:27
12. Договір Петрове 2018.pdf
10 червня 2020 16:27
11.Договір Петрівськ 2019.pdf
10 червня 2020 16:27
10. Довідка про досвід.pdf
10 червня 2020 16:27
6. Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:27
3. Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ

ЗАХАРОВ КИРИЛ ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"

ФОП КАРАБАНОВ ЄВГЕНІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВ Проксіма-сервіс

ФОП Кириченко Світлана Геннадіївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ
#3290102292
Переможець 735 300,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 17:35
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 17:10

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді тендерної пропозиції було виявлено невідповідність в інформації та документах наданих Вами, а саме 1) завантежено окремі сторінки паспорту (1,2,3,10,11); 2) в довідці про досвід виконання аналогічних договорів Вами зазначенв інформація про укладенні з ФОП Болотний Ярослав Ігорович ІПН 3214503937 Договір №20200310/1 від 10.03.2020р та ФОП Болотний Ярослав Ігорович ІПН 3214503937 Договір № 4 від 01.04.2020р, а в завантажених сканкопіях договорів Договір № 4 від 01.04.2020р не відповідає зазначеной інформії в довідці; Додаток 2 таблиця 2 п.7 Тендерної документацією вимагається копія паспорту (для фізичних осіб-підприємців та фізичних осіб) тобто всі сторінки паспорту. Додаток 2 таблиця 1 п 3 тендерної документації вимагається довідка за наведеною формою надати юінформацію. Просимо надати повну копію паспорту, та виправити надану інформаці. в довідці про досвід виконання анологічного договору за передметом закупівлі (Договір № 4 від 01.04.2020р хто покупець ФОП Болотний Ярослав Ігорович ІПН 3214503937 чи ФОП Бутенко Денис Миколайович ІПН 3229318932).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ДУБОВЧЕНКО АНТОН ІВАНОВИЧ
#3290102292
735 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 08:31
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 12:53
ду 2 муль.19шт.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 11:51
ДУ 1до договора 57 від 28.07.20.pdf зміни до договору
30 липня 2020 11:49
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 15:42
Договір _ 57 мультимедійне обладнення 19 шт.pdf укладений
28 липня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із оскарженням процедури закупівлі від 25 червня 2020 № UA-2020-05-25-001925-c.b3 що призвело до затягування строків укладання договору,продовжити строк поставки товару до 31.08.2020 року
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 735 300,00
UAH