Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ВНУТРІШНІХ ПРИМІЩЕНЬ І СИСТЕМ ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЛІ УЧБОВОГО КОРПУСУ КВНЗ "ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ЗА АДРЕСОЮ: м. ХАРКІВ, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, 24
Очікувана вартість
143 050,80 UAH
UA-2020-05-25-001827-c 0d3fd24bae5741819840938108bab803
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Панасенко Наталія

+380577313750 panacenko.n@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний вищий навчальний заклад "Харківська академія неперервної освіти"
Код ЄДРПОУ: 31584378
Вебсайт: http://edu-post-diploma.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Пушкінська, 24
Контактна особа: Панасенко Наталія
+380577313750
panacenko.n@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 12:05
Очікувана вартість: 143 050,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 715,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50700000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій


Вимоги до предмета закупівель:

«Послуги щодо поточного ремонту внутрішніх приміщень і систем енергозабезпечення учбового корпусу будівлі
комунального вищого навчального закладу
"Харківська академія неперервної освіти ",
за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 24»
1. Технічне завдання:
1.1. Об’єми послуг:


п/п Найменування Одиниця вимiру Кiлькiсть Примітка
1 2 3 4 5
Кабінет №19, 20
1 Демонтаж вимикачів, розеток од 36,0
2 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" (Демонтаж) м2 33,0
3 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" (Демонтаж) м2 33,0
4 Розбирання дерев'яних плінтусів м 42,0
5 Демонтаж відкритої електропроводки м одного проводу 44,0
6 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу м2 78,0
7 Заповнення каркасів стін мінераловатними плитами при товщині заповнення 50 мм м2 -78,0
8 Улаштування обшивки стін гіпсокартонними плитами [фальшстіни] по металевому каркасу м2 43,4
9 Улаштування обшивки укосів гіпсокартонними і гіпсоволокнистими листами з кріпленням шурупами з улаштуванням металевого каркасу без утеплення м2 3,2
10 Суцiльне шпатлювання внутрiшнiх стiн шпатлiвками KNAUF за два рази: шпатлювання стiн по поверхнi з гiпсокартону м2 121,6
11 Обклеювання шпалерами тисненими та щільними м2 121,6
12 Прокладання проводів при схованій проводці в порожнинах перекриттів і перегородок м проводу 143,0
13 Установлення блоків з кількістю установлюваних апаратів [вимикачів і штепсельних розеток] 4 шт од 12,0
14 Установлення вимикачів утопленого типу при схованій проводці, 2-клавішних од 2,0
15 Улаштування каркасу підвісних стель "Армстронг" м2 33,0
16 Укладання плит стельових в каркас стелі "Армстронг" м2 33,0
17 Улаштування плінтусів полівінілхлоридних на шурупах м 42,0
18 Суцiльне шпатлювання внутрiшнiх укосів шпатлiвками KNAUF за два рази: шпатлювання укосів по обштукатуренiй поверхнi м2 11,48
19 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами укосів, підготовлених під фарбування м2 11,48
Водопостачання та опалення
20 Демонтаж радіаторів масою до 80 кг од 7,0
21 Установлення опалювальних радіаторів сталевих кВт радіаторів 14,5
22 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 20 мм м трубопроводу 18,0
23 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 25 мм м трубопроводу 26,0
24 Прокладання трубопроводу опалення з труб поліетиленових (поліпропіленових) діаметром 32 мм м трубопроводу 4,0

1.2. Умови надання послуг :
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Робота на ринку, надання послуг щодо ремонту будівель та споруд.
2. Вимоги щодо пропозиції
2.1. Обов’язковим є ознайомлення Учасника з об’єктом будівництва, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В акті обов’язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.
2.2. Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, та завантаження файлів з інформацією та документами, що вимагаються згідно з умовами цієї документації.
2.3. Пропозиція повинна бути розміщена на електронному майданчику до закінчення строку подання пропозицій. У разі відсутності всіх документів на майданчику Замовник відхиляє пропозицію Учасника.
2.4. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною та перебуває в статусі «Розгляд пропозиції / Кваліфікація переможця / Період кваліфікації», зобов’язаний протягом одного робочого дня після допущення його до розгляду (після завершення аукціону або відхилення попередньої пропозиції тощо) розмістити на майданчику окремим додатковим файлом лише остаточну пропозицію (цінову) за результатами пониження ціни на аукціоні, у разі пониження ціни, оформлену згідно з Додатком 1 завірену підписом уповноваженої особи. У випадку порушення даної умови (відсутності оновленої цінової пропозиції або порушення терміну її розміщення або розміщення інших додаткових документів) Замовник може відхилити таку пропозицію.

3. Пропозиція повинна складатися з:
3.1. Договірна ціна з розрахунками, проект календарного плану виконання робіт та копія підписаного з обох сторін акту огляду об’єкту.
3.2. Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції - у разі, якщо учасником є юридична особа, то учасник надає документ, який підтверджує її повноваження (наказ про призначення керівника підприємства на посаду або протокол рішення власників чи акціонерів про призначення керівника або виписку з протоколу засновників про призначення директора, президента, голови правління і т. п. або довіреність керівника учасника, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис пропозиції та/або договору про закупівлю, або інше).
3.3. У разі, якщо учасником є фізична особа або фізична особа-підприємець – копіями сторінок (1, 2, 3 та прописка) паспорту громадянина (у разі, якщо підписувати пропозицію та/або договір про закупівлю буде уповноважена учасником особа необхідно додатково надати нотаріально посвідчену довіреність, яка засвідчує повноваження уповноваженої особи на підпис про позиції та/або договору про закупівлю).
3.4. Копії статуту або іншого установчого документу в останній редакції. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника (для юридичних осіб).
3.5. Копії витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників податку на додану вартість), видану не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів
3.6. Ліцензії або інший документ, який підтверджує право на зайняття видом господарської діяльності, відповідно до предмету закупівлі.
3.7. Відомості/довідка з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій, видані не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів.
3.8. Оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, видані не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів.
3.9. Довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, видана не раніше двадцятиденної давнини відносно дати виходу оголошення про проведення цих торгів. Довідка/довідки повинні бути надані зі всіх обслуговуючих/обслуговуючого банку/банків, у яких в Учасника наявні рахунки.
Надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах з зазначенням всіх існуючих відкритих рахунків), видану не раніше дати виходу оголошення про проведення цих торгів.

4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з поточного ремонту та працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
4.1. Довідка (складена в довільній формі), яка містить інформацію про наявність власного або залученого обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для надання послуг з поточного ремонту, який є предметом закупівлі, із зазначенням переліку наявного обладнання та матеріально-технічної бази, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою. У даній довідці має бути обов’язково зазначено підстави використання або залучення, термін експлуатації, відомості про технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, наявну кількість та місцезнаходження.
4.2. Довідка (складена в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; посади, кваліфікації; досвіду роботи (стажу роботи), завірена підписом уповноваженої особи Учасника. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, посади (або професії), кваліфікації, умови працевлаштування (робота у штаті за основним місцем роботи; робота за сумісництвом; робота за трудовим договором/цивільно-правовою угодою; тощо), досвіду роботи.

5. Наявність документально підтвердженого досвіду
виконання аналогічного договору:
5.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність документально підтвердженого


досвіду виконання аналогічного договору/договорів із зазначенням інформації про дату укладення та номер договору; назви контрагента, з яким було укладено договір; відповідальних осіб за виконання робіт з боку контрагента, контактного телефону; року/років виконання договору, завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою.
5.2. Оригінал/копія позитивного листа-відгуку за підписом керівника контрагента, з яким було укладено договір, щодо підтвердження виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, адресований Замовнику. Відгук має містити інформацію про номер та дату укладення , строк виконання , строк дії ,строк виконання відповідного договору, щодо виконання якого надається відповідний відгук, інформацію про найменування та обсяг виконаних робіт контрагенту, інформацію про виконання учасником своїх обов’язків згідно договору в частині якісних (технічних, тощо) вимог до предмету договору, своєчасності та повноти виконання робіт згідно з договором.
5.3. Оригінали або копії, завірені підписами уповноважених осіб обох сторін, аналогічного договору ,зазначеного у довідці. Учасник додає копії актів виконаних робіт КБ-2 та копії довідок форми КБ-3 по зазначених об’єктах/у

6. Вимоги до документів, що входять до складу пропозиції

6.1. Документи, що входять до складу пропозиції повинні бути скановані по порядку, у форматі PDF (Portable Document Format).
6.2. Сканований документ повинен бути розбірливим та читабельним.



Склала Завідувач ЕГВ О.А. Гур’єва


Перевірила Проректор з АГР Н.А. Панасенко
[посада, підпис (ініціали, прізвище)]





Віза:
Кіт Т.М.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ПОСЛУГИ З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ВНУТРІШНІХ ПРИМІЩЕНЬ І СИСТЕМ ЕНЕРГОЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БУДІВЛІ УЧБОВОГО КОРПУСУ КВНЗ "ХАРКІВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ЗА АДРЕСОЮ: м. ХАРКІВ, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська область, Харків, Пушкінська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2020  —  20 липня 2020
ДК 021:2015: 50700000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:40
ДОГОВОР.pdf
25 травня 2020 16:40
Внутр. прим. і сист. енергозаб..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТИЛАЙС" 137 145,60
UAH з ПДВ
134 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РЯБОШТАН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 142 871,00
UAH з ПДВ
134 998,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 12:42
Електронний підпис
04 червня 2020 12:38
20 Статут Стилайс.pdf
04 червня 2020 12:38
19 Рішення директор.pdf
04 червня 2020 12:38
18 Приватбанк.pdf
04 червня 2020 12:38
16 Опис Стилайс 05.06.pdf
04 червня 2020 12:38
14 Ліцензія.pdf
04 червня 2020 12:38
12 Кредобанк.pdf
04 червня 2020 12:38
9 Довідка рахунки ДФС.pdf
04 червня 2020 12:38
8 Відомості ЄДРПОУ.PDF
04 червня 2020 12:38
6 Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2020 12:38
5 Акт огляду.PDF

Публічні документи

04 червня 2020 17:42
5_3 Довідка 1_127 КБ3.pdf
04 червня 2020 17:42
5_3 Акт 1_127 КБ2.pdf
04 червня 2020 17:42
5_3 Довідка 1-126 КБ3.pdf
04 червня 2020 17:42
5_3 Акт 1_126 КБ2.pdf
04 червня 2020 17:42
5_2 Лист-відгук.pdf
04 червня 2020 17:42
3_7 Відомості з ЄДРПО.pdf
04 червня 2020 17:42
3_3 Паспорт Рябоштан Д О.pdf
04 червня 2020 17:42
3_1_3 Акт обстеження.pdf
04 червня 2020 17:42
3_1_2 Календарний план.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СТИЛАЙС"

ФОП "РЯБОШТАН ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТИЛАЙС"
#37997793
Переможець 134 900,00
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:12

Документи

09 червня 2020 17:12
Електронний підпис
09 червня 2020 17:06
Protokol_2_квал и дог.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 червня 2020 17:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТИЛАЙС"
#37997793
134 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 червня 2020 17:12
Електронний підпис
09 червня 2020 17:06
Protokol_2_квал и дог.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
134900.pdf укладений
22 липня 2020 11:22
Доп.угод_2_compressed (1) (1).pdf зміни до договору
21 липня 2020 17:07
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 17:05
Protokol_5_compressed (1).pdf зміни до договору
23 червня 2020 17:04
Dop_ygoda_1_compressed.pdf укладений
23 червня 2020 17:02
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 13:18
Dogovor_17.pdf укладений
16 червня 2020 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ПРОТОКОЛ № 5 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 22.06.2020 року м. Харків 14.00 год Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель (далі – Закону), «Положення про уповноважену особу (осіб) щодо здійснення спрощених закупівель» у КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»», що затверджене наказом № 45 від 22.05.2020 року, з метою організації закупівлі послуг з поточного ремонту внутрішніх приміщень і систем енергозабезпечення будівлі учбового корпусу КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 24, враховуючи очікувану вартість предмета закупівлі у сумі 143050,80 грн (сто сорок три тисячі п’ятдесят гривень 80 коп.), в т.ч. ПДВ – 23841,80 грн., 25.05.2020 року було оприлюднено через авторизований електронний майданчик оголошення про проведення спрощеної закупівлі, проект договору та вимоги до предмета закупівлі шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення процедури спрощеної закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, передбаченому у ст. 10 Закону – номер тендеру – 5926261, номер тендеру в ЦБД - UA-2020-05-25-001827-c. В оголошенні помилково було вказано орієнтовний термін початку послуг «15.06.2020р», що є не обов’язковим (поле для заповнення не обов’язкове – інструкція по роботі «Допорогові/спрощені процедури»). В проекті договору строки надання послуг не зазначено. 09.06 2020 року було розміщено повідомлення про намір укласти договір і 16.06.2020 року підписано договір з переможцем , в якому строки надання послуг вказані з «16.06.2020р» ВИРІШИЛА: 1. Вважати дату «15.06.2020р», яку було вказано під час оголошення закупівлі послуг з поточного ремонту внутрішніх приміщень і систем енергозабезпечення будівлі учбового корпусу КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 24 (номер тендеру в ЦБД - UA-2020-05-25-001827-c) - технічною помилкою. 2. Вказану в договорі №17 від 16.06.2020р про надання послуг з поточного ремонту внутрішніх приміщень і систем енергозабезпечення будівлі учбового корпусу КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» за адресою: м. Харків, вул. Пушкінська, 24, дату початку послуг вважати - «16.06.2020 р». Уповноважена особа ________________________/Н.А. Панасенко/ Віза: Кіт Т.М.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для поліпшення якості предмета закупівлі під час надання послуг послуг з поточного ремонту внутрішніх приміщень і систем енергозабезпечення учбового корпусу будівлі КВНЗ "Харківська академія неперервної освіти" за адресою: вул. Пушкінська, 24 (ДК 021:2015 – 50700000-2 – послуги з ремонту і технічного обслуговування будівельних конструкцій) та згідно ДБН А.2.2-3:2014 необхідно було провести незначну зміною складу та обсягів послуг.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 134 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 483,33 UAH)