Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання (багатофункціональний пристрій – принтер, сканер, копір та ноутбук для Нової української школи).
Очікувана вартість
427 871,00 UAH
UA-2020-05-25-001803-b 7c31b209823f43a0bc20a2ef8fa61368
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Надія Дроботенко

+380970915095 nadezda201110@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ Освіти Гайворонської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144000
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., м. Гайворон, вул. Гайворонська, 1
Контактна особа: Надія Дроботенко
+380970915095
nadezda201110@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 12:40
Очікувана вартість: 427 871,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 139,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 комплект
Комплект комп’ютерного обладнання (багатофункціональний пристрій – принтер, сканер, копір та ноутбук для Нової української школи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата поставленого Товару здійснюється частинами протягом 180 календарних днів з дати отримання Товару (цей строк може продовжуватися у разі затримки надходження бюджетних коштів) згідно видаткових накладних. Оплата товарів здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання. Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неможливість виконання умов технічних характеристик
Дата подання: 28 травня 2020 18:14
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:06
Шановний Замовнику. Згідно з нашим досвідом, моніторингом цін, виконання технічних умов тендера за відповідний кошторис неможливе, або можливе за умови придбання під видом ліцензійного програмного забезпечення контрафактного товару. Прохання навести приклад ноутбуку, з розрахунку якого виконано технічну документацію. Обов’язково зверніть увагу щодо запобігання закупівлі неліцензійної продукції під видом офіційної (писилання додається) https://drive.google.com/file/d/12QvXzU92OA-tFpY_SBhGmvCHuy6F3X83/view
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва…».
Закупівля коп’ютерного обладнання здійснюється відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-техніної) освіти затвердженого Наказом Міністетства освіти і науки України 02.11. 2017р. № 1440 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" 413 493,60
UAH з ПДВ
399 796,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" 424 164,00
UAH з ПДВ
399 828,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ 426 790,00
UAH з ПДВ
400 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 12:16
Електронний підпис
13 червня 2020 10:46
Електронний підпис
13 червня 2020 10:45
технічна документація.pdf
13 червня 2020 10:45
уставні документи.pdf
13 червня 2020 10:45
порівняльна таблиця.pdf
13 червня 2020 10:45
технічна специфікація.pdf
13 червня 2020 10:45
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 12:10
Електронний підпис
25 червня 2020 11:23
Довідка податк 230620.pdf
25 червня 2020 11:23
Довідки ст17.pdf
24 червня 2020 12:25
Електронний підпис
10 червня 2020 16:11
Електронний підпис
04 червня 2020 20:36
Електронний підпис
04 червня 2020 16:45
Статут Еменс.pdf
04 червня 2020 16:45
СанГиг ноут_планшет.pdf
04 червня 2020 16:45
Сангиг бфп принтери.pdf
04 червня 2020 16:45
Проект договору.pdf
04 червня 2020 16:45
Копія ЕМЕНС ПК ISO.pdf
04 червня 2020 16:45
договір,ВН Красноград.pdf
04 червня 2020 16:45
Виписка ЄДР.pdf
04 червня 2020 16:45
Витяг ЄДР 041219.pdf
04 червня 2020 16:45
Витяг ПДВ.pdf
04 червня 2020 16:45
Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 16:45
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"

ФОП КИРИЛЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
#40175293
Відхилено 399 796,80
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 15:45
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
Переможець 399 828,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 09:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 16:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до п. 1.3 додатку №4 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учаснику необхідно надати копію договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту) у разі якщо учаснику не належать транспортні засоби, які будуть використовуватися для поставки товару. На виконання даної вимоги, учасник у складі тендерної пропозиції надав Заяву про приєднання до Договору про надання послуг з перевезення №272969 від 17 квітні 2019 р., а не сам договір, відповідно до вище наведеного. ВИМОГА 1: Усунути невідповідності шляхом надання Договору про надання послуг з перевезення №272969 від 17 квітня 2019р. зазначеного в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій вих. № 12/0620-24 від 12.062020 р. 2. В складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій вих. № 12/0620-24 від 12.062020 р. в якій зазначено перелік обладнання, машин, виробничих і невиробничих приміщень і таке інше, серед якого п. 2 – персональні комп’ютери – 8 шт., п.3 персональні комп’ютери (ноутбуки) – 5 шт., п.5 БФП Canon – 2 шт. та п.6 Телефони – 8 шт. За умовами п.1.2 додатку №4 до тендерної документації Учасник зобов’язаний надати правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази зазначених в інформаційній довідці (п.1.1) ВИМОГА 2: На виконання п. 1.2 додатку №4 до тендерної документації необхідно надати правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази зазначених в інформаційній довідці, а саме п. 2 – персональні комп’ютери – 8 шт., п.3 персональні комп’ютери (ноутбуки) – 5 шт., п.5 БФП Canon – 2 шт. та п.6 Телефони – 8 шт. 3. В складі тендерної пропозиції на виконання п.1.2. додатку №4 до тендерної документації надано договір суборенди нежитлового приміщення №10/10/17-КМ5 від 10 жовтня 2017 р., відповідно до якого (п. 4.2) строк дії договору до 31.10.2018р. ВИМОГА 3: Надати підтверджуючі документи, щодо дійсності договору суборенди нежитлового приміщення №10/10/17-КМ5 від 10 жовтня 2017 р.

Документи

19 червня 2020 15:19
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. В складі тендерної пропозиції подано інформаційну довідку про технічні можливості учасника вих. №ЕМ/00001 від 04.06.2020 року в якій зазначено перелік обладнання, серед яких п.1-6: системний блок Impression P+ (Pentium N3701/4Gb/500GB/WIN 10 PRO UKR), монітор Acer V226HQL, клавіатура Defender Element HB-520 USB Blak, миша GENIUS DX-110 Чорний, багатофункціональний пристрій Xerox WC3215. За умовами п.1.2 додатку №4 до тендерної документації Учасник зобов’язаний надати правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази зазначених в інформаційній довідці (п.1.1) ВИМОГА 1: На виконання п. 1.2 додатку №4 до тендерної документації необхідно надати правові підстави наявності обладнання/матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу обладнання або інвентаризаційний опис матеріальних цінностей або інший правовстановлюючий документ) зазначених в інформаційній довідці, а саме п.1 системний блок Impression P+ (Pentium N3701/4Gb/500GB/WIN 10 PRO UKR) – 2 шт., п.2 монітор Acer V226HQL – 2 шт., п. 3 клавіатура Defender Element HB-520 USB Blak – 2 шт., п.4 - миша GENIUS DX-110 Чорний – 4 шт., п. 6 - багатофункціональний пристрій Xerox WC3215 1 шт. 2. В складі тендерної пропозиції на виконання п.1.2. додатку №4 до тендерної документації надано договір найму транспортного засобу від 21 травня 2019 р. строк дії якого до 21 листопада 2019 року. Також, в складі тендерної пропозиції надано лист ТОВ «ЕМЕНС» за підписом Чечини-Дмитренко Наталії Вікторівни в якому йде мова про поновлення вище зазначеного договору до 21 травня 2020 року. ВИМОГА 2: Надати підтверджуючі документи, щодо дійсності договору найму транспортного засобу від 21 травня 2019 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС"
#42647754
399 828,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:42
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 09:54
ДУ №1 від 03.08.20р..pdf зміни до договору
04 серпня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 13:25
Додаток 1 до №207.pdf укладений
09 липня 2020 13:22
Договір №207.pdf укладений
09 липня 2020 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, а саме зміна моделі багатофункціонального пристрою з Epson L3150 на Epson3151 з покращеними характеристиками (удосконаленим дизайном).
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 399 828,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 638,00 UAH)