Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ж-л запису операційних втручань у стаціонарі;Ж-л оперативних нарад; Ф-ма №009/о Ж-л переливання трансфузійних рідин; Дод.5 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів 100арк.; Дод.7 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами 100арк.;Журнал обліку отруйних та сильнодіючих лікарських засобів; Журнал оперативного контролю 50арк.
Очікувана вартість
1 078,00 UAH
UA-2020-05-25-001742-c ● 8ce7be0edfe84bec8c9509cdbbb1d6ba
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
25 травня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ О.С.ЛУЧАНСЬКОГО" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05396876 |
Місцезнаходження: | 73005, Україна , Херсонська обл., м.Херсон, вул. Кримська, 138 |
Контактна особа: |
Таміла Леонідівна Трофімова 0552318222 knp-19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Протокол № 63 від 21 травня 2020р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штуки
Ж-л запису операційних втручань у стаціонарі;Ж-л оперативних нарад; Ф-ма №009/о Ж-л переливання трансфузійних рідин; Дод.5 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів 100арк.; Дод.7 Журнал обліку фактично отриманих і використаних лікарських засобів та медичних виробів постами 100арк.;Журнал обліку отруйних та сильнодіючих лікарських засобів; Журнал оперативного контролю 50арк.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73005, Україна, Херсонська область, Херсон, вулиця Кримська, 138
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 травня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22810000-1 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
25 травня 2020 16:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Рибак Андрій Андрійович #1741401870 |
Переможець |
1 078,00
UAH
|
25 травня 2020 16:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 16:26
|
звіт №898 ФОП Рибак А.А.pdf | укладений |
25 травня 2020 16:25
|
договір №898 ФОП Рибак А.А.pdf | укладений |
25 травня 2020 16:24
|