Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 208+000 – км 212+233, Черкаська область
Current average repair of the public road of state importance H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 208 + 000 - km 212 + 233, Cherkasy region
Current average repair of the public road of state importance H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 208 + 000 - km 212 + 233, Cherkasy region
Очікувана вартість
72 822 850,00 UAH
UA-2020-05-25-001695-c ● 5915c64f65d341649dd236fbbd5a9b34
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Контактна особа: |
Кучеренко Олена 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Kucherenko Olena 380688011444 TENDERCK@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 травня 2020 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 14 липня 2020 13:20 |
Очікувана вартість: | 72 822 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 728 228,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2184685.5 UAH |
Publication date: | 25 травня 2020 16:12 |
Enquiries until: | 14 червня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 20 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 24 червня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 72 822 850 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 728 229 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія: відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Category: in accordance with paragraph 3 of Part 1. Art. 2 of the Law of Ukraine "On Public Procurement" in the new wording of 19.04.2020 - a legal entity is a recipient of budget funds.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 208+000 – км 212+233, Черкаська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-16 — Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань
Current average repair of the public road of state importance H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 208 + 000 - km 212 + 233, Cherkasy region
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 16:10 |
Перелік змін 17.06.2020.docx | |
17 червня 2020 16:10 |
ТД Н-16 208-212 17.06.2020.docx |
17 червня 2020 16:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 червня 2020 16:10 |
Перелік змін 17.06.2020.docx
|
||||||
17 червня 2020 16:10 |
ТД Н-16 208-212 17.06.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про наявність працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 14 червня 2020 16:12
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:28
Згідно Розділу 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації по даному предмету передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний/трудовий договір за формою та мінімальною кількістю працівників згідно встановленої вимогами тендерної документації форми з відповідним документальним підтвердженням.
Разом з тим, підпунктом 1.2.1. цього розділу та Додатку до тендерної документації (Розділ 1.2. Додаток № 1) передбачено на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, надання у складі тендерної пропозиції серед зазначених документів також інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.
Просимо Замовника надати роз’яснення щодо неоднозначного вищезазначеного змісту тендерної документації: чи може Учасник на підтвердження інформації щодо наявності у нього працівників, яка міститься в довідці, надати у складі тендерної пропозиції цивільно-правові договори (угоди)? Крім того, у разі можливості надання у складі пропозиції цивільно-правових договорів (угод) просимо роз’яснити порядок заповнення колонки 7 Довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт.
Також, у разі позиції Замовника щодо неможливості подання у складі пропозиції цивільно-правових договорів (угод) просимо роз’яснити наявність неузгодженості та неоднозначного трактування між положеннями абзацу 2 Розділу 1.2. Додатку № 1 та пп. 1.2.1. цього з Розділу і Додатку тендерної документації та за можливості усунути вказану невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно пункту 1.2.1 Розділу 1.2. Додатку 1 тендерної документації, на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно надати у складі тендерної пропозиції, у томі числі: трудові книжки; накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Крім того, Замовником встановлялося наступні способи залучення працівників:
- згідно штатного/трудового договору;
- залучення операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки;
- залучення працівників субпідрядних організацій.»
Залучення працівників на підставі цивільно – правових угод тендерною документацією не передбачено.
- згідно штатного/трудового договору;
- залучення операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки;
- залучення працівників субпідрядних організацій.»
Залучення працівників на підставі цивільно – правових угод тендерною документацією не передбачено.
Щодо переліку обов’язкових ключових посад працівників
Дата подання: 14 червня 2020 16:13
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:29
Згідно Розділу 1.2. Додатку № 1 до тендерної документації по даному предмету передбачено, що до переліку обов’язкових ключових посад працівників, в кількісті необхідній для надання послуг/виконання робіт (згідно Технічної специфікації (Технічного завдання) по предмету закупівлі) відносяться, в тому числі водії/машиністи/оператори, тощо (у кількості, що відповідає кількості машин і механізмів, зазначених у переліку необхідної техніки та обладнання для надання послуг тендерної документації) механізмів, обладнання та устаткування тощо (25 осіб).
Разом з тим, Розділом 1.1. Додатку № 1 передбачено обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі у загальній кількості 22 одиниці.
Просимо Замовника роз’яснити наявність неузгодженості та неоднозначного трактування між положеннями Розділу 1.1. та Розділу 1.2. Додатку № 1 тендерної документації в частині кількості машин і механізмів і необхідної кількості водіїв/машиністів/операторів та за можливості усунути вказану невідповідність у разі її наявності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до умов тендерної документації
Інформація про субпідрядника/співвиконавця
Дата подання: 14 червня 2020 16:14
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:29
Пунктом 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено надання відповідного документального підтвердження у разі, якщо Учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а також якщо залучення субпідрядника не планується.
Просимо Замовника надати роз’яснення щодо переліку документів (документального підтвердження), які повинен надати Учасник, у разі залучення до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що менший 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, Учасник у разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання. Крім того, ч. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД містить вичерпну інформацію щодо переліку документів які надаються Учасником у разі залучення субпідрядника/співвиконавця без обмежень щодо обсягів робіт/послуг.
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
Дата подання: 14 червня 2020 16:16
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:30
Пунктом 1 ”Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що документи, які завантажуються в електронну систему у вигляді файлів мають бути належного рівня якості зображення, що гарантує їх правильне розуміння замовником та не повинні дублюватись.
При цьому, тендерною документацією передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі інформацією щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону (Додаток №2 ТД).
Разом з тим, згідно підпункту 5.4. п. 5 “Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону” Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону у вигляді довідок (зведеної довідки, тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Отже документи, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації, частково дублюються з переліком документів, подання яких передбачено підпунктом 5.4. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
Просимо Замовника роз’яснити, чи подання документів Учасником у складі тендерної пропозиції повинно здійснюватися згідно вимог Додатку №2 до тендерної документації та окремо згідно вимог підпункту 5.4. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації? Чи подання документів згідно вимог підпункту 5.4. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації частково (наприклад, крім антикорупційної програми та наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми) забезпечує виконання вимог щодо надання документів, передбачених Додатком №2 до тендерної документації?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Подання документів Учасником у складі тендерної пропозиції надається згідно Додатку №2 ТД, умови якого передбачають надання інформаційної довідки (зведеної довідки), що підписується керівником або уповноваженою особою Учасника - юридичної особи, фізичної особи – підприємця, завірені печаткою (у разі її використання). Подання документів Переможцем надається згідно п.5.5. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації.
Обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки
Дата подання: 14 червня 2020 16:24
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:31
Розділом 1.1 Додатку №1 до тендерної документації передбачено обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі.
Просимо Замовника роз’яснити, чи потрібно подавати в інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) інформацію щодо всієї техніки, виходячи зі змісту технічної специфікації (технічного завдання) по даному предмету закупівлі, в тому числі і щодо тої, що міститься в обов’язковому переліку та кількісті необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі вказаного Розділу 1.1 Додатку №1 до тендерної документації, чи достатньо у складі пропозиції надати інформації стосовно лише переліку необхідної техніки, передбаченої вищезазначеним Додатком?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділом 1.1 Додатку №1 тендерної документації передбачено обов’язковий перелік та кількість необхідної техніки та обладнання для надання за предметом закупівлі. Учасник може надати інформацію, щодо всієї техніки, яку він планує залучити для виконання робіт/надання послуг по об’єкту. В такому випадку, Учасник повинен документально підтвердити фактичну наявність техніки та обладнання у відповідності з умовами ТД.
Інженерно-технічні працівники
Дата подання: 14 червня 2020 16:26
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:33
Згідно підпункту 1.2.1. Розділу 1.2. Додатку №1 до тендерної документації передбачено для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо. Для геодезиста обов’язково надання кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста у складі пропозиції. Однак, відповідно до Порядку роботи Кваліфікаційної комісії, видачі та анулювання кваліфікаційного сертифіката інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста, складання інженерами-геодезистами кваліфікаційного іспиту Кваліфікаційній комісії та підвищення кваліфікації сертифікованими інженерами-геодезистами здійснюються на базі факультетів геодезичного або землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації, які уклали договір з Держгеокадастром. Відповідно до Рекомендацій Держгеокадастру стосовно переліку та змісту документів, що подаються особами, зацікавленими у складанні кваліфікаційного іспиту: 3.3. Вищою освітою за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії визнається вища освіта за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра:3.3.1. «Геодезія» (7.08010101, 8.08010101), «Картографія» (7.08010102, 8.08010102), «Геоінформаційні системи і технології» (7.08010105, 8.08010105), «Фотограмметрія та дистанційне зондування» (7.08010106, 8.08010106), «Космічний моніторинг Землі» (7.08010107, 8.08010107), «Маркшейдерська справа» (7.05030104, 8.05030104), що присвоєна відповідно до постанови Кабінет Міністрів України від 27.08.2010 № 787 «Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра».3.3.2. «Геодезія» (7.070901, 8.070901), «Фотограмметрія» (7.070902, 8.070902), «Картографія» (7.070903, 8.070903), «Геоінформаційні системи і технології» (7.070908, 8.070908), «Маркшейдерська справа» (7.090307, 8.090307), що присвоєна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.05.1997 № 507 «Про перелік напрямів та спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями».3.3.3. «Маркшейдерія» (7.070901), «Інженерна геодезія» (7.070802), «Астрономогеодезія» (7.070803), «Фотограмметрія» (7.070804), «Картографія» (7.070807), «Геоінформаційні системи i технології» (7.070808), «Морська геодезія» (7.070809), «Космічна геодезія» (7.070910), що присвоєна відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.05.1994 № 325 «Про Перелік напрямів підготовки фахівців з вищою освітою за професійним спрямуванням, спеціальностей різних кваліфікаційних рівнів та робітничих професій».3.3.3. Вища освіта кваліфікаційного рівня «спеціаліст» із присвоєнням кваліфікації інженера-геодезиста, аерофотогеодезиста, фотограмметриста, маркшейдера, що присвоєна до затвердження постанови Кабінету Міністрів України від 18.05.1994 № 325 «Про Перелік напрямів підготовки фахівців з вищою освітою за професійним спрямуванням, спеціальностей різних кваліфікаційних рівнів та робітничих професій», в тому числі у вищих навчальних закладах колишнього СРСР. Тобто, серед переліку вищезазначених спеціальностей та кваліфікацій відсутні кваліфікації «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Отже, вимогами Замовника до посади геодезиста як до інженерно-технічного працівника є обов’язкова наявність у нього вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо та наявність кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста. Проте ці вимоги є взаємовиключні, оскільки для отримання кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста, особа повинна мати вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії.
Тому, просимо виключити вимогу щодо обов’язкової наявності вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо для геодезиста з тендерної документації, або роз’яснити застосування вказаного положення тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділом 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної документації встановлено що для інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення такими працівниками учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо. Тобто, інженерно-технічні працівники Учасника можуть мати іншу кваліфікацію ніж «будівельник», «інженер-будівельник» за іншою спеціальністю ніж будівництво, експлуатаційне утримання і ремонт автомобільних доріг. Умови щодо підтвердження кваліфікації геодезиста встановлені у тендерній документації.
Залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо)
Дата подання: 14 червня 2020 16:27
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:40
Підпунктом 1.2.2. Розділу 1.2. Додатку №1 до тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної документації певних документів, у разі залучення Учасником операторів (водіїв, машиністів (їх помічників), тощо) на підставі договору оренди/послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо).
Просимо Замовника роз’яснити, чи поширюються на вищезазначений випадок також ще і вимоги, передбачені п. 8 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (у випадку закупівлі робіт чи послуг)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та відповідно вимоги Закону України ”Про публічні закупівлі” ( у новій редакції) в частині залучення субпідрядників/співвиконавців?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділом 1.2. Кваліфікаційний критерій «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» тендерної документації встановлені умови щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в тому числі у разі залучення Субпідрядників/співвиконавців, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції).
Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві
Дата подання: 14 червня 2020 16:42
Дата відповіді: 17 червня 2020 15:41
Підпунктом 1.2.1. Розділу 1.2. Додатку №1 до тендерної документації передбачено, що загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років.
Просимо Замовника роз’яснити: вказана норма застосовується лише до інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, чи до всих працівників, зазначених у вказаній Довідці?
Крім того, просимо надати роз’яснення щодо того чи вказана вимога (загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років) поширюється на інженера по охороні праці, який фактично не має вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, тощо, а вимоги тендерної документації в принципі не дозволяють надавати підтвердження стосовно посадових осіб, що не відповідають вказаній кваліфікації стосовно освіти, але при цьому мають посвідчення щодо проходження навчання з правил охорони праці?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років для інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.). Інженерно-технічні працівники Учасника можуть мати іншу кваліфікацію ніж «будівельник», «інженер-будівельник» за іншою спеціальністю ніж будівництво, експлуатаційне утримання і ремонт автомобільних доріг.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 липня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, будинок 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 |
72 000 000,00
UAH з ПДВ
|
71 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
72 150 000,00
UAH з ПДВ
|
71 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ШРБУ-48 #39835082 |
Переможець |
71 270 000,00
UAH з ПДВ
|
15 липня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2020 09:58
|
1_ДУ №4 до дог. 120.1-03 від 10.11.2020.pdf | укладений |
12 листопада 2020 09:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 листопада 2020 09:30
|
ДУ №4 до дог. 120.1-03 від 10.11.2020 (1).pdf | зміни до договору |
12 листопада 2020 09:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 13:50
|
ДУ №3 до дог. 120.1-03 від 15.10.2020 (1).pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 13:49
|
Електронний підпис | укладений |
28 липня 2020 14:41
|
Дог. №120.1-03 від 27.07.2020 р..pdf | укладений |
28 липня 2020 14:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.07.2020 р. №539 «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення» зі змінами згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.09.2020 №890 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»; п. 5 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи листи Підрядника від 06.10.2020 р. № 1020 (вх. № 1149/01-14 від 06.10.2020 р.) та від 06.10.2020 №1021 (вх. №1152/01-14 від 06.10.2020), керуючись пунктами 5.7., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 120/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів закупівлі, керуючись п. 3.6, 17.8, Договору 3.1. Ціна цього Договору становить 71 136 129,06 грн. (сімдесят один мільйон сто тридцять шість тисяч сто двадцять дев’ять гривень 06 коп.) з ПДВ. Ціна Договору без ПДВ становить – 59 278 418,14 грн. ПДВ – 11 857 710,92 грн. У 2020 році за рахунок коштів державного бюджету 71 136 129,06 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 120/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |