Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Радунка» у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
7 779 976,00 UAH
UA-2020-05-25-001675-a c1ed43ea5e034b88a63614656bada656
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 12:44
Очікувана вартість: 7 779 976,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 899,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт благоустрою парку «Радунка» у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київська область, м. Київ, парк «Радунка» у Дніпровському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платіжками в міру виконання робіт. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 18:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 18:03
Перелік внесених змін.docx
02 червня 2020 18:03
ТД.docx
02 червня 2020 18:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 17:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 18:03
Перелік внесених змін.docx
02 червня 2020 18:03
ТД.docx
25 травня 2020 17:00
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" 7 337 516,11
UAH з ПДВ
7 337 516,11
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД" 7 779 702,67
UAH з ПДВ
7 779 702,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ" 7 779 819,86
UAH з ПДВ
7 779 819,86
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ" 7 779 848,00
UAH з ПДВ
7 779 848,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 16:40
Електронний підпис
10 червня 2020 16:39
26. календарний план.pdf
10 червня 2020 16:39
25. Витяг з ЄДР.pdf
10 червня 2020 16:39
24. тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 16:39
22. Проект договору.pdf
10 червня 2020 16:39
6. Ліцензія.pdf
10 червня 2020 16:39
5. Статут АДАМАНТ.pdf
10 червня 2020 16:39
2.8. Договір ДБУ–208.pdf
10 червня 2020 16:39
2.7. Договір Експрес-ВР.pdf
10 червня 2020 16:39
2.5. Договір Буд-Обєкт.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 14:07
Електронний підпис
10 червня 2020 17:38
Електронний підпис
10 червня 2020 17:34
1.imd
10 червня 2020 17:34
Статут (комлект).pdf
10 червня 2020 17:34
Досвід 1.pdf
10 червня 2020 17:34
Договір озеленення..pdf
10 червня 2020 17:34
Досвід 2.pdf
10 червня 2020 17:34
Договір буд машин.pdf
10 червня 2020 17:34
Кошторис..pdf
10 червня 2020 17:34
Анти програма та наказ.pdf

Публічні документи

10 червня 2020 17:02
Електронний підпис
10 червня 2020 17:01
Комерційна_перила.pdf
10 червня 2020 16:56
Електронний підпис
10 червня 2020 16:54
Розрахунок ЗВВ.pdf
10 червня 2020 16:48
Об'єктний кошторис.pdf
10 червня 2020 15:18
Електронний підпис
10 червня 2020 15:18
Електронний підпис
10 червня 2020 15:16
7.2. Дог. з суб. підряд.pdf
10 червня 2020 15:16
6.4.4. Захист довкілля.pdf
10 червня 2020 15:16
Додаток №4 Технічні.pdf
10 червня 2020 15:16
Додаток №2 Договір.pdf
10 червня 2020 15:16
Додаток №3 Лист-згода.pdf
10 червня 2020 15:16
Додаток №1 Пропозиція.pdf
10 червня 2020 15:16
тенедр радунка 7 779 819 89.imd
10 червня 2020 15:16
Розр. прибутку.pdf
10 червня 2020 15:16
Підс. відом. рес..pdf
10 червня 2020 15:16
Рахунок.pdf
10 червня 2020 15:16
Лок. кошторис.pdf
10 червня 2020 15:16
Деф. акт.pdf
10 червня 2020 15:16
кп.PDF
10 червня 2020 15:16
Розр. адміню витрат.pdf
10 червня 2020 15:16
Дог. ціна.pdf
10 червня 2020 15:16
Поясн. до дог. ціни.pdf
10 червня 2020 15:16
Дов. про калькуляції.pdf
10 червня 2020 15:16
5.3.4.3 Аналог. договір_3.pdf
10 червня 2020 15:16
5.3.5 Статут.pdf
10 червня 2020 15:16
5.3.4.1а Фото до дог_1.pdf
10 червня 2020 15:16
5.3.8.1 Протокол зборів.pdf
10 червня 2020 15:16
5.3.10. Довідка.pdf
10 червня 2020 15:16
5.3.9. Витяг платника ПДВ.pdf
10 червня 2020 15:16
5.3.4.3а Фото до дог_3.pdf
10 червня 2020 15:15
5.3.4.2 Аналог. договір_2.pdf
10 червня 2020 15:15
5.3.4.4 Відгук.pdf
10 червня 2020 15:15
5.3.4.2а Фото до дог_2.pdf
10 червня 2020 15:15
5.3.4.1 Аналог. договір_1.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 11:47
Установчі документи.pdf
03 червня 2020 11:47
Досвід.rar
03 червня 2020 11:47
Договір Техніка.pdf
03 червня 2020 11:47
Договір Озеленення.pdf
03 червня 2020 11:47
Довідки.pdf
03 червня 2020 11:47
4 Додаток.pdf
03 червня 2020 11:47
3 Додаток.pdf
03 червня 2020 11:47
1 Додаток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"

ТОВ "БУДСЕРВІСГРУП ІНВАЙТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДКОМ-СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ"
#36972558
Відхилено 7 337 516,11
UAH з ПДВ
18 червня 2020 17:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
Переможець 7 779 702,67
UAH з ПДВ
23 червня 2020 17:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 17:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ АЛЬЯНС БУД"
#39277776
7 779 702,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:59
ду5_231-7.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:52
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 14:40
2020113010232100154.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:38
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 16:25
ДУ 3 від 02.11.20 до Д 231.7 від 06.07.20.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 16:14
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 16:05
ДУ 2 від 04.09.20 до Д 231.7 від 06.07.20.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 15:59
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 10:05
ДУ 1 від 18.08.2020 до Д 231.7 від 06.07.2020.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 08:28
договір укладений
07 липня 2020 08:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів Підрядника, Сторони дійшли згоди викласти Розділ 16. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА ПІДПИСИ СТОРІН у новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 231/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 231/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 231/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором, відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06 листопада 2020 року №1785, протоколу виїзної наради по об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою парку «Радунка» у Дніпровському районі» від 28 жовтня 2020 року №35.10, Сторони дійшли згоди викласти в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 231/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. Договору у новій редакції. Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 3) Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт (Додаток 5) викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 231/7
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 675 509,61
UAH (в тому числі ПДВ 1 279 251,60 UAH)