Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція очисних споруд господарсько-побутових стічних вод в смт. Чорнобай Черкаської області
Очікувана вартість
17 072 351,00 UAH
UA-2020-05-25-001602-a b3b91b7892ea4e318b43691c8745e97b
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацко Олександр Францович

+380472500469 40422357@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40422357
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223
Контактна особа: Мацко Олександр Францович
+380472500469
40422357@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 17 072 351,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136 578,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 84000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція очисних споруд господарсько-побутових стічних вод в смт. Чорнобай Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19901, Україна, Черкаська область, смт. Чорнобай, смт. Чорнобай Черкаської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику аванс. Розмір авансу не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, відповідно до Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» від 27 грудня 2001 року № 1764. Оплата авансу здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного Казначейства України протягом 14 банківських днів з дати отримання рахунку на оплату. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу, що буде підтверджено примірними формами КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт», КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати». Датою отримання авансу вважається дата отримання Підрядником коштів на рахунок. По закінченню терміну використання авансу, невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Розміри та терміни закриття авансу в наступних роках визначаються додатковими угодами до даного договору, за наявності затверджених кошторисних призначень. Аванс 14 Банківські 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною Пiсляоплата 14 Банківські 65
Виконання робіт Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг Пiсляоплата 14 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 16:34
ТД.docx
25 травня 2020 16:34
Оголошення відкриті торги.doc
25 травня 2020 16:34
Додаток 5 Гарантії.docx
25 травня 2020 16:34
Додаток 4 Проект договору.docx
25 травня 2020 16:34
Додаток 3 Технічне завдання.rtf
25 травня 2020 16:34
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
25 травня 2020 16:34
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АМТ- ГРУПП" 15 999 908,00
UAH з ПДВ
15 999 908,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 17:41
Електронний підпис
10 червня 2020 17:40
ЗагальніАМТ.pdf
10 червня 2020 17:40
проект договору.pdf
10 червня 2020 17:40
КошторисАМТ.pdf
10 червня 2020 15:27
ТП_АМТ.pdf
10 червня 2020 15:27
Наявність МТБ.pdf
10 червня 2020 15:27
КадриАМТ.pdf
10 червня 2020 15:27
АналогиАМТ.pdf
10 червня 2020 15:27
72.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АМТ- ГРУПП"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 червня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій