Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Очікувана вартість
293 000,00 UAH
UA-2020-05-25-001293-a 6c3f63fb330a4e918f6bfaff6696efd6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сажнєв Олександр Юрійович- начальник відділу організації матеріально- технічного забезпечення

0432554454 gosp@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Сажнєв Олександр Юрійович- начальник відділу організації матеріально- технічного забезпечення
0432554454
gosp@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 15:21
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 15:16
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 15:16
Очікувана вартість: 293 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 465,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


безлотова закупівля

Джерело фінансування: Кошти фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття. Місцезнаходження замовника: м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а, категорія: цільові фонди страхування на випадок безробіття. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3450 пачок
Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару - Розрахунки за поставлений товар здійснюються за фактом постачання Замовнику. - Замовник здійснює оплату Товару Постачальнику на підставі видаткових накладних. - Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 5- ти банківських днів з моменту поставки Товару. - У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5- ти банківських днів з дати отримання Замовником фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 травня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 15:21
ТЕНДЕР ПАПІР 2020 рік (4).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 239 085,00
UAH з ПДВ
239 085,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 11:00
Електронний підпис
10 червня 2020 11:00
Документи частина 2.rar
10 червня 2020 11:00
Документи частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Інформація про відміну

Дата відміни
10 червня 2020 15:16
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій