капуста квашена; огірки бочкові; сухофрукти; повидло; мармелад; ікра кабачкова; паста томатна; кабачки консервовані різані 3л; огірки консервовані 3л; помідори консервовані 3л; квасоля консервована; горошок зелений; кукурудза консервована; баклажани в аджиці; ананас консервований; персик консервований
Очікувана вартість
344 800,00 UAH
UA-2020-05-25-001261-c cbf805f7025f4dbc91b253e902cf88f9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КУ Малиженський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189630
Місцезнаходження: 62232, Україна , Харківська обл., село Малижено, вулиця Підлісна.1, Золочівський район
Контактна особа: Чумак Ірина Миколаївна
+380576499515
chumak74@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 червня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 червня 2020 20:00
Початок аукціону: 17 червня 2020 15:17
Очікувана вартість: 344 800,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10 087,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 448,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кг
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
огірки бочкові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
650 кг
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
180 кг
мармелад
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кг
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
650 кг
паста томатна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 шт
кабачки консервовані різані 3л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 шт
огірки консервовані 3л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
500 шт
помідори консервовані 3л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кг
квасоля консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кг
горошок зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
200 кг
кукурудза консервована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
100 кг
баклажани в аджиці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
229.96 кг
ананас консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
229.96 кг
персик консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
360 кг
повидло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62232, Україна, Харківська область, с. Малижине, вул. Підлісна, Золочівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 червня 2020 11:41
Електронний цифровий підпис
09 червня 2020 11:33
ПЕРЕЛIК ЗМIН 3 .docx
09 червня 2020 11:33
ТД КОНСЕРВАЦIЯ (4) .docx
05 червня 2020 12:01
ПЕРЕЛIК ЗМIН 2.docx
05 червня 2020 12:01
ТД КОНСЕРВАЦIЯ (3).docx
02 червня 2020 10:51
Протокол зміни.pdf
02 червня 2020 10:51
ТД КОНСЕРВАЦIЯ (2).docx
02 червня 2020 10:51
ПЕРЕЛIК ЗМIН.docx
25 травня 2020 14:24
ТД КОНСЕРВАЦІЯ.docx
25 травня 2020 14:24
Протокол КОНСЕРВАЦІЯ.pdf
09 червня 2020 11:41
Електронний цифровий підпис
05 червня 2020 12:06
Електронний цифровий підпис
02 червня 2020 11:08
Електронний цифровий підпис
25 травня 2020 14:33
Електронний цифровий підпис
09 червня 2020 11:33
ПЕРЕЛIК ЗМIН 3 .docx
09 червня 2020 11:33
ТД КОНСЕРВАЦIЯ (4) .docx
05 червня 2020 12:01
ПЕРЕЛIК ЗМIН 2.docx
05 червня 2020 12:01
ТД КОНСЕРВАЦIЯ (3).docx
02 червня 2020 10:51
Протокол зміни.pdf
02 червня 2020 10:51
ТД КОНСЕРВАЦIЯ (2).docx
02 червня 2020 10:51
ПЕРЕЛIК ЗМIН.docx
25 травня 2020 14:24
ТД КОНСЕРВАЦІЯ.docx
25 травня 2020 14:24
Протокол КОНСЕРВАЦІЯ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-23-000020 ● a8e976bf8f2a4baba5df83bdbf26361e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-23
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-24 11:52:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

23.06.2020 №129
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Курган Г. від 23.06.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ.
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі (Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 23.06.2020 № 129)

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1. UA-2020-05-25-001261-c 25.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КУРГАН

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2020-06-23-000020 ● a8e976bf8f2a4baba5df83bdbf26361e В порядку, передбаченому ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», КУ Малиженський психоневрологічний інтернат протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію, що свідчить про аргументовані заперечення до висновку. Відповідно до частини «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема: 1. Інформація та документи, щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», в порядку, визначеному відповідно до Додатку № 1 до Тендерної документації, зокрема, відповідно до п.1.9 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен «Підтвердити застосування технологій системи екологічного управління, яка впроваджена на потужностях, які використовує учасник». На виконання вищезазначеного, у складі пропозиції учасник ФОП Семченко Людмила Миколаївна, надала: - Сертифікат на систему екологічного управління на потужності, які використовує ФОП Семченко Людмила Миколаївна, відповідно до підтвердженої інформації про залучення потужностей ТОВ ТЛК «СХІД» для зберігання та перевезення харчових продуктів (арк.47 файлу Консервація-1). 2. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. На виконання вищезазначеного, у складі пропозиції учасник ФОП Семченко Людмила Миколаївна, надала: - Інформаційну довідку про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічну специфікацію та документи, що вимагались відповідно Додатку 3 до тендерної документації (арк. 67-72 файлу Консервація-2). Ґрунтуючись на вищезазначеному, КУ Малиженський психоневрологічний інтернат діяла в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», не порушуючи законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), про що надаємо аргументоване заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2020-06-23-000020.

2020-06-30 10:27:26

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 10 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КУ Малиженський психоневрологічний інтернат, 03189630, Україна, село Малижено, вулиця Підлісна.1, Золочівський район
  2. Інформація про предмет закупівлі: повидло, 344800UAH, 15330000-0, ДК021, 360, кг
  3. Інформація про оприлюднення: cbf805f7025f4dbc91b253e902cf88f9, 2020-05-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 24 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом моніторингу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КУ Малиженський психоневрологічний інтернат (далі - Замовник) на 2020 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 09.06.2020, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Семченко Людмила Миколаївна (далі – учасник-переможець), протокол розкриття тендерних пропозицій опублікований 19.06.2020; повідомлення про намір укладання договору від 19.06.2020 року. За результатами моніторингу встановлено, що в порушення вимог пункту «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу «Інформація про предмет процедури закупівлі» учасником-переможцем, у складі тендерної пропозиції, не надано документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Таким чином, в порушення вимог абзацу третього пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника-переможця, як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Також, учасником-переможцем не надано підтвердження застосування технологій системи екологічного управління, яка впроваджена на потужностях, які використовує учасник, чим порушено вимоги підпункту 1.9 пункту першого Додатку 1 тендерної пропозиції. Таким чином, в порушення вимог абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив пропозицію учасника-переможця, як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За наслідками моніторингу питання відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації встановлено порушення абзацом першим частини третьої статті 22 та абзацу другого пункту першого частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Семченко Людмила Миколаївна 343 700,80
UAH з ПДВ
343 700,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Показій Леонід Леонідович 344 740,00
UAH з ПДВ
344 740,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 15:11
Консервация-2.pdf
16 червня 2020 15:11
Консервация-1.pdf
16 червня 2020 15:11
Гарантія.rar

Публічні документи

05 червня 2020 17:10
Пропозиція ПЛЛ ТОВРИ.pdf
05 червня 2020 17:10
Фінризики_Ліцензія.pdf
05 червня 2020 17:10
103_Показій Л. Л..pdf
05 червня 2020 17:10
Свідоцтво_ФінУстанови.pdf
05 червня 2020 17:09
103_Показій Л. Л..pdf.(2).P7S
05 червня 2020 17:09
103_Показій Л. Л..pdf.(1).P7S

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Семченко Людмила Миколаївна
#2734112806
Переможець 343 700,80
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 14:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Семченко Людмила Миколаївна
#2734112806
343 700,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 липня 2020 11:32
ДОГОВІР консервація.pdf укладений
06 липня 2020 11:29

Актуальні тендери

До пошуку