Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» - за кодом CPV за ДК 021:2015 — 71250000-5 (надання послуг із розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) комунальної власності для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури на території Катеринівської сільської ради Костянтинівського району Донецької області – 1 комплект технічної документації за адресою Замовника).
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2020-05-25-000795-c 79d43e28de534010ae7f6344ec7381c1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дворцова Виктория Николаевна

(0629) 58-73-98 tender@donvoda.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Компанія «Вода Донбасу»
Код ЄДРПОУ: 00191678
Вебсайт: http://www.donvoda.com
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Карла Лібкнехта, 177а, Донецька область, м.Маріуполь
Контактна особа: Дворцова Виктория Николаевна
(0629) 58-73-98
tender@donvoda.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги


Місцезнаходження замовника: вул.Карла Лібкнехта (Митрополитська), 177А, м.Маріуполь, 87547; категорія замовника - юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини 1 стаття 2 Закону.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
«Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги» - за кодом CPV за ДК 021:2015 — 71250000-5 (надання послуг із розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) комунальної власності для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд технічної інфраструктури на території Катеринівської сільської ради Костянтинівського району Донецької області – 1 комплект технічної документації за адресою Замовника).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі - кошти обласного бюджету. Замовник проводить розрахунки з Виконавцем за фактом отримання послуг за актом виконаних робіт (наданих послуг) в умовах відстрочки платежу до 10 робочих днів. У випадку затримки оплати послуг Замовником, як отримувачем бюджетних коштів (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку Замовника), Замовник зобов’язується провести оплату наданих Виконавцем послуг протягом 30 банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:51
Оголошення.doc
27 травня 2020 14:51
Додаток 1 - Технічне завдання.doc
25 травня 2020 12:06
Додаток 3- проект договору.doc
25 травня 2020 12:06
Додаток 2 - Форма пропозиції.doc
27 травня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 12:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 14:51
Оголошення.doc
25 травня 2020 12:06
Оголошення.doc
27 травня 2020 14:51
Додаток 1 - Технічне завдання.doc
25 травня 2020 12:06
Додаток 1 - Технічне завдання.doc
25 травня 2020 12:06
Додаток 3- проект договору.doc
25 травня 2020 12:06
Додаток 2 - Форма пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 27 травня 2020 10:43
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:40
Пунктом 10 Технічного завдання передбачено надання учасником закупівлі копій реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС. Але 31.12.2019 року на підставі постанови КМУ від 04.12.2019р. № 1141 втратила чинність постанова КМУ від 13.07.1998р.№ 1075 " Про Порядок використання апаратури супутникових радіонавігаційних систем під час проведення топографо-геодезичних, картографічних, аерофотознімальних, проектних, дослідницьких робіт і вишукувань та кадастрових зйомок",згідно з якою апраратура СРНС підлягала обов'язковій реєстрації в Держгеокадастрі. У зв'язку з цим вимога щодо надання учасником закупівлі копій реєстраційного посвідчення (свідоцтва) встановленого зразка про реєстрацію та облік апаратури СРНС є такою ,що суперечить діючим нормативним вимогам та підлягає видаленню із умов закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Найближчим часом будуть внесені зміни до оголошення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 червня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАЙЧИКОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 9 663,00
UAH з ПДВ
9 663,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 14:29
Електронний підпис
01 червня 2020 14:24
1пропоз .pdf
01 червня 2020 14:24
6 аналог дог, відгук .pdf
01 червня 2020 14:24
5проект дог..pdf
01 червня 2020 14:24
4документи (2).pdf
01 червня 2020 14:24
3мтб.pdf
01 червня 2020 14:24
2 квалиф+сертификати.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАЙЧИКОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАЙЧИКОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2786405170
Переможець 9 663,00
UAH з ПДВ
10 червня 2020 14:21

Документи

10 червня 2020 14:21
Електронний підпис
10 червня 2020 14:21
292.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 червня 2020 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАЙЧИКОВ ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2786405170
9 663,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 червня 2020 14:21
Електронний підпис
10 червня 2020 14:21
292.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:43
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 09:57
Договір 05-20-89 від 22.06.2020.pdf укладений
23 червня 2020 09:40

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 663,00
UAH