Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приміщення спортивного залу Явірської ЗОШ І-ІІІ ступеня у с.Явора Турківського району Львівської області (коригування)
Очікувана вартість
4 500 000,00 UAH
UA-2020-05-25-000769-c 42785cb4b9874037ae1dac87810991bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрич Дмитро Васильович

+380326931454 tur-osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Турківської РДА
Код ЄДРПОУ: 02144648
Місцезнаходження: 82500, Україна , Львівська обл., Турка, Січових Стрільців, 23
Контактна особа: Кудрич Дмитро Васильович
+380326931454
tur-osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 12:00
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 12:04
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 12:04
Початок аукціону: 25 червня 2020 15:59
Очікувана вартість: 4 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 22000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщення спортивного залу Явірської ЗОШ І-ІІІ ступеня у с.Явора Турківського району Львівської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82522, Україна, Львівська область, село Явора, вул. Центральна, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:15
Зміни Явора.pdf
17 червня 2020 10:15
Тендерна_документацiя явора last changes.docx
09 червня 2020 10:05
Перелік змін Явора.pdf
17 червня 2020 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 травня 2020 12:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:15
Зміни Явора.pdf
17 червня 2020 10:15
Тендерна_документацiя явора last changes.docx
09 червня 2020 10:05
Тендерна_документацiя явора оновлена ЗІ ЗМІНАМИ.docx
25 травня 2020 12:00
Тендерна_документацiя явора оновлена.docx
09 червня 2020 10:05
Перелік змін Явора.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 26 травня 2020 10:40
Дата відповіді: 26 травня 2020 10:41
Доброго дня! Під виконанням аналогічних договорів слід розуміти реконструкцію будь-яких приміщень чи тільки спортивного залу? Дякую за відповідь!
Відповідь: Під виконанням аналогічних договорів слід розуміти реконструкцію будь-яких приміщень.
тендерна документація
Дата подання: 26 травня 2020 19:53
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:51
Доброго дня Замовник......все таки аналізуючи ваші здібності в даній процедурі все більше переконуємось що не виходить просунути "свого" підрядника і далі граєте в ігри із законодавством України..... Тому і надалі просимо Вас надати нам чітку відповідь чому під час виконання даного об'єкту ви як замовник не використовуєте такі вимоги до потенційних учасників: 1. Розділом 10 п.82 Технічного завдання до ТД передбачено установлення і розбирання зовнішніх інвентарних риштувань підвісних висотою до 16 м... отже в учасника повинне бути у власності чи на праві користування риштування, яке відповідає цим вимогам. Однак у ТД відсутня відповідна вимога щодо наявності риштування та підтвердження цього. До того ж риштування підлягає сертифікації на відповідність. На нашу думку, враховуючи вимоги технічного завдання та для забезпечення виконання робіт кваліфікованим учасником, у якого наявна відповідна матеріально-технічна база просимо внести відповідні зміни до ТД та передбачити вимогу щодо наявності риштування та підтвердження його відповідності. В іншому випадку складається враження, що роботи такої складності і на таку значну вартість можна виконувати без необхідного обладнання і дозволів. 2. Згідно п. 37 Розділу 4 Технічного завдання передбачається виконання робіт з нанесення механiзованим способом вогнезахисного матерiалу на горизонтальнi i вертикальнi поверхнi дерев'яних конструкцiй. Зазначений вид робіт потребує отримання окремої ліцензії у органах ДСНС відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення». Вимоги щодо надання учасником такої ліцензії у ТД немає...виникає питання, чому замовником вона не передбачена. Просимо внести зміни. 3.Чому не внесена вимога щодо наявності працівників, які пройшли перевірку з охорони праці, електробезпеки та робіт на висоті враховуючи вимоги технічного завдання. Без перевірки знань працівник не може виконувати роботи підвищеної небезпеки. А отже відсутність такої вимоги дає підстави сумніватися в розумінні замовником характеру робіт та вимог, які повинні ставитися до підрядника, який їх виконує. Просимо внести відповідні зміни до ТД. 4. Відповідно до п.6 Розділу 6 ТД не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить забезпечення виконання договору в розмірі 1 % вартості договору у формі безвідсоткового депозиту на розрахунковий рахунок замовника. Просимо внести зміни до зазначеного положення та передбачити можливість надання банківської гарантії виконання зобов'язань, оскільки така зміна дозволить забезпечити виконання зобов'язань Підрядником без вилучення його обігових коштів на весь період виконання договору. І на майбутнє просимо вас визначитися з тим, яку саме гарантію банку Вам потрібно...бо в минулому тендері не вимагалося грошове забезпечення гарантії, а учасники відхилялися через відсутність грошового покриття!!! Також бажаємо успіху в правомірному прийнятті рішення, щоб не відчути в майбутньому тягару відповідальності за порушення згідно зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі", які вступили в дію 19 квітня 2020р. Чекаємо на Вашу відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Ваші зауваження щодо вимог тендерної документації тендерним комітетом відділу освіти Турківської РДА взято до уваги, їх буде проаналізовано та в разі необхідності буде внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Користуючись нагодою, звертаємось до Вас із проханням, про надання доказів про упереджене чи неупереджене ставлення посадових чи службових осіб Замовника до потенційних учасників даної закупівлі. Конфіденційність наданої Вами інформації гарантуємо.
Також висловлюємо Вам безмежну подяку за те, що Ви провели свій субєктивний аналіз наших здібностей. Маємо надію, що в майбутньому ми також скористаємось своєю можливістю з метою оцінки вже Ваших здібностей .
Щодо поере
Дата подання: 27 травня 2020 11:47
Дата відповіді: 27 травня 2020 11:54
Відповідь: Доброго дня, будь-ласка сформулюйте коректніше своє запитання. Дякуємо.
Щодо попереднього уточнення
Дата подання: 27 травня 2020 12:01
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:13
Доброго дня, шановний Замовнику! Аналізуючи вищенаведене уточнення, адресоване Вам, хочемо сказати, що будь-який потенційний добросовісний учасник даної закупівлі має відповідні ліцензії, дозволи та сертифікати на виконання зазначених робіт, і всі вищенаведені вимоги і підтвердження передбачені ліцензійними вимогами та дозволами. Тобто, беручи участь у даній закупівлі, учасник гарантує дотримання всіх вимог АВТОМАТИЧНО. І щодо сертифікату на риштування,хочемо зазначити, що учасник не зобов*язаний отримувати такий сертифікат для УЧАСТІ у закупівлі, у якій він може і не здобути перемогу. Адже деяке обладнання чи мехінзми, необхідні для виконання зазначених робіт, можуть бути залучені або орендовані у ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ. Тому вважаємо, що вимоги Замовника є цілком адекватними і справедливими та не стануть тягарем у майбутньому.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, вимога щодо надання Учасниками торгів та/або субпідрядною організацією ліцензій та чинних дозволів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання встановлено в тендерній документації даної закупівлі. Будь-ласка уважніше читайте вимоги документації.
Щодо вимог у Тендерній документації
Дата подання: 27 травня 2020 12:12
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:16
У п.2.1. Тендерної документації, Вами зазначено наступну вимогу: "2.1. Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. На вимогу замовника інформація може підтверджуватися документами про освіту та/або підвищення кваліфікації головного інженера, інженера з техніки безпеки , викон.роб. та інших працівників зазначених в таблиці «б».". Просимо Вас надати чітку відповідь, чи потрібно у складі тендерної пропозиції для участі надавати документами про освіту та/або підвищення кваліфікації головного інженера, інженера з техніки безпеки , викон.роб. та інших працівників чи ця вимога буде поставлена під час виконання/укладення договору? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції документів про освіту та/або підвищення кваліфікації головного інженера, інженера з техніки безпеки , викон.роб. та інших працівників не всановлена у ТД.
тендерна документація
Дата подання: 29 травня 2020 13:22
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:16
доброго дня шановний Замовник..... вивчивши вашу тендерну документацію хочемо Вам сказати, що враховуючи дані роботи і те, що вони будуть проводитися в навчальному закладі, згідно з чинним законодавством доцільно би було, щоб їх виконувала професійна будівельна компанія. В тендерній документації відсутні вимоги щодо наявності ліцензії, дозвільних документів у підрядника, також відсутні вимоги щодо проходження працівниками підрядника навчання з питань охорони праці, пожежної безпеки, що відповідає виду предмету закупівлі. Також у тендерній документації відсутні вимоги щодо сертифікації матеріалів, які будуть встановлені у школі. Тому звертаємося до Вас з питанням, чому Замовник не ставить за мету виконання робіт належної якості професійним підрядником...вважаємо, що за наявної тендерної документації не вдасться забезпечити належну якість робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Ваші пропозиції буде детально розглянуто та за необхідності буде внесено зміни .
Вимога щодо надання Учасниками торгів та/або субпідрядною організацією ліцензій та чинних дозволів на відповідний вид діяльності з переліком видів робіт відповідно до Технічного завдання встановлено в тендерній документації даної закупівлі. Будь-ласка уважніше читайте вимоги документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-25-000022 ● 8be26be351634eaca9ed023ca57fe20b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 серпня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.08.2020 № 152

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.08.2020 № 152.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-25-000769-c 25.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Висновок Управління Західного Офісу Держаудитслужби у Львівській області від 27 серпня 2020 року про результати моніторингу UA-M-2020-08-25-000022 повідомляємо наступне. 1. Щодо невідображення у річному плані UA-P-2020-05-25-000363-a вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закону), а саме: інформації про місцезнаходження та категорію Замовника, повідомляємо, що згадані відомості були внесені під час реєстрації й внесення змін на електронному майданчику та автоматично відображаються на офіційному майданчику з проведення закупівель. Крім цього, оскільки, станом на момент оголошення закупівлі UA-2020-05-25-000769-c електронні майданчики не були повністю адаптовані до змін законодавства у сфері публічних закупівель, тому під час створення рядка річного плану механічно не заповнено відомості, передбачені п.1 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Щодо порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону в частині не зазначення в тендерній документації електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, повідомляємо, що згідно із пп. 2 п. 2 розділу І тендерної документації зазначена наступна інформація, а саме: «З усіх питань, пов’язаних з організацією проведення процедури закупівлі, підготовкою та подачею тендерної пропозиції, отримання інформації щодо предмета закупівлі, його технічних, якісних та кількісних характеристик звертатися до Голови тендерного комітету відділу освіти Турківської РДА Д.В. Кудрич за тел.+380326931113.» Також в оголошенні про проведенні закупівлі UA-2020-05-25-000769-c в розділі «КОНТАКТНІ ОСОБИ» зазначено наступну інформацію: «Контактні дані відповідальної особи: Кудрич Дмитро Васильович,Телефон +380326931454,Факс +380326931454,E-mail tur-osvita@ukr.net .Слід також зазначити, що тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тобто, це розміщений в електронній системі закупівель документ Замовника, який повинен відповідати вимогам законодавства. Разом з цим звертаємо увагу на те, що Наказом № 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України затвердило Примірну тендерну документацію. Примірна тендерна документація не є документом, форму якого не можна порушувати, а має значення взірця. Згідно із ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію, що визначена в ч. 2 Закону та може містити іншу інформацію відповіно до ч. 3 ст. 22 вищезазначеного Закону. А відтак, інформація про посаду особу замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками, містить посилання саме на голову тендерного комітету. 3. Стосовно порушення вимог пунктів 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-05-25-000769-c не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції повідомляємо наступне. згідно із п. 7 розділу І тендерної документації зазначена наступна інформація, а саме: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.» 4. Щодо порушення частини 6 статті 17 Закону, щодо ненадання переможцем торгів у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю відомостей з відкритих реєстрів про відсутність підстав визначених пунктом 3 і 8 частини першої статті 17 Закону повідомляємо наступне. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону «Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.» При розгляді тендерної пропозиції поданої Учасником ФОП Здебський Олег Михайлович на закупівлю UA-2020-05-25-000769-c було досліджено відсутність підстав визначених пунктом 3 і 8 частини першої статті 17 Закону за допомогою відкритих реєстрів. Надалі зобов’язуємось дотримуватись вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель.

2020-09-03 20:46:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. Згідно розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення частини 6 статті 17 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 16:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ 2 593 438,80
UAH з ПДВ
2 593 438,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР" 3 199 914,80
UAH з ПДВ
2 949 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Сян" 3 214 617,60
UAH з ПДВ
2 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 3 459 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія" 3 895 025,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 21:34
Електронний підпис
23 червня 2020 21:33
МТБ.rar
23 червня 2020 21:33
Доповнення ЯВОРА.rar
23 червня 2020 21:33
ЯВОРА БАНК.rar
23 червня 2020 21:33
ТЧ__.rar
23 червня 2020 21:33
ЯВОРА 1506.rar

Публічні документи

24 червня 2020 10:17
Електронний підпис
23 червня 2020 16:08
техпаспорт варіо.pdf
23 червня 2020 16:08
Підписаний_Лицензия_.pdf
23 червня 2020 16:08
r_25_ДЦ_ССР.rtf
23 червня 2020 16:08
r_25_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
23 червня 2020 16:08
r_25_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
23 червня 2020 16:08
r_25_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
23 червня 2020 16:08
r_25_ДЦ_ДЦ.rtf
23 червня 2020 16:08
r_25_ДЦ_Д1Ц.rtf
23 червня 2020 16:08
техпаспорт 1.pdf
23 червня 2020 16:08
технічне завдання.pdf
23 червня 2020 16:08
тех.паспорт.pdf
23 червня 2020 16:08
тех паспорт.pdf
23 червня 2020 16:08
статут.pdf
23 червня 2020 16:08
реєстр документів.pdf
23 червня 2020 16:08
пропозиція.pdf
23 червня 2020 16:08
проект договору.pdf
23 червня 2020 16:08
Підписаний_G0620-7895-GL_tender.pdf
23 червня 2020 16:08
паспорт директора.pdf
23 червня 2020 16:08
наявність мтб.pdf
23 червня 2020 16:08
ліцензія.pdf
23 червня 2020 16:08
лист про санції.pdf
23 червня 2020 16:08
лист про демпінг.pdf
23 червня 2020 16:08
Лист згода.pdf
23 червня 2020 16:08
кошторис.pdf
23 червня 2020 16:08
захист довкілля.pdf
23 червня 2020 16:08
договірна ціна.pdf
23 червня 2020 16:08
довідка ощадбанк.pdf
23 червня 2020 16:08
дипломи.pdf
23 червня 2020 16:08
відомості з ЄДРПОУ.pdf
23 червня 2020 16:08
відгук галицька дах.jpg
23 червня 2020 16:08
Document_USR_1006763716.rtf

Публічні документи

24 червня 2020 11:38
Електронний підпис
24 червня 2020 11:35
ТЧКошторис.pdf
24 червня 2020 11:35
ТЧЗведений кошторис.pdf
24 червня 2020 11:35
ТЧДоговірна ціна.pdf
24 червня 2020 11:35
ТЧГрафік виконання.pdf
24 червня 2020 11:35
ТЧ Кошторис.rar
24 червня 2020 11:35
ТЧТехнічні вимоги.pdf
24 червня 2020 11:35
ТЧДовкілля.pdf
24 червня 2020 11:35
ТЧГарантійний строк.pdf
24 червня 2020 11:35
КК Посвідчення Бутима.pdf
24 червня 2020 11:35
ККАкти Гармонія.pdf
24 червня 2020 11:35
КК Павлюк диплом.pdf
24 червня 2020 11:35
кк Охорона праці.pdf
24 червня 2020 11:35
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Працівники.pdf
24 червня 2020 11:34
ККВідгук Гармонія.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Обладнання.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Диплом_Павлюк_2.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Диплом_Бутим.pdf
24 червня 2020 11:34
КК дипломи Ворик.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Диплом_Петрушак.jpg.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Диплом_Павлюк.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Диплом Чад.pdf
24 червня 2020 11:34
КК Диплом Стецун.pdf.pdf
24 червня 2020 11:34
ККДоговір Гармонія.pdf
24 червня 2020 11:34
КК диплом Мацокіна.pdf
24 червня 2020 11:34
КК диплом Ворик.jpg
24 червня 2020 11:34
КК Відгук Береги.jpg
24 червня 2020 11:34
Цінова пропозиція.pdf
24 червня 2020 11:34
ІДСтатут СЧН.pdf
24 червня 2020 11:34
ІДСанкції.pdf
24 червня 2020 11:34
ІДПаспортнi данi.pdf
24 червня 2020 11:34
ІДРозрахована ціна.pdf
24 червня 2020 11:34
ІДРішення засновника.jpg
24 червня 2020 11:33
ІДовідка Аваль.pdf
24 червня 2020 11:33
ІДЛіцензія ДСНС.pdf
24 червня 2020 11:33
ІДЛіцензія.pdf
24 червня 2020 11:33
ІДДозвіл СЧН.pdf
24 червня 2020 11:33
ВПВ17.pdf
24 червня 2020 11:33
ІДВідомості з ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 11:33
ІДЗапропонована ціна.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 09:57
Електронний підпис
23 червня 2020 17:37
Ліцензія з додатком.pdf
23 червня 2020 17:37
Листи відгуки.pdf
23 червня 2020 17:37
Лист - погодження.pdf
23 червня 2020 17:37
інша інформація1.pdf
23 червня 2020 17:37
Згода на обробку даних.pdf
23 червня 2020 17:37
Дотримання санкцій.pdf
23 червня 2020 17:37
Договірна ціна.pdf
23 червня 2020 17:37
Тверда договірна ціна.pdf
23 червня 2020 17:37
Декларація ПП СВТК.pdf
23 червня 2020 17:37
Проєкт договору Явора.pdf
23 червня 2020 17:37
Графік виконання.pdf
23 червня 2020 17:37
Працівники нов.pdf
23 червня 2020 17:37
Потреба в працівниках.pdf
23 червня 2020 17:37
ПКД Явора.pdf
23 червня 2020 17:37
Відомість учасника.pdf
23 червня 2020 17:37
Витяг сканований.pdf
23 червня 2020 17:37
Підписаний_Лицензия.pdf
23 червня 2020 17:37
Scan4.jpg
23 червня 2020 17:37
паспорт та ІПН.pdf
23 червня 2020 17:36
Scan2.jpg
23 червня 2020 17:36
Scan1.jpg
23 червня 2020 17:36
Матеріальна база нов.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ

ПП будівельно-торгова фірма "ЧЕРТУР"

ПП "Сян"

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

ПП Самбірська виробничо-транспортна компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
#2854809216
Переможець 2 593 438,80
UAH з ПДВ
15 липня 2020 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЗДЕБСЬКИЙ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
#2854809216
2 593 438,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 18:11
Договір укладений
06 серпня 2020 18:09