Черевики з високими берцями літні
Очікувана вартість
399 000,00 UAH
UA-2020-05-25-000757-a 04c88ec7d7954f4d9009ffa328eaf67d
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Військова частина 3045 Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 08803715
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., місто Вараш, Військова частина 3045 Національної гвардії України
Контактна особа: Воляк Ярослав Васильович
+380363664091
wol2906@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 червня 2020 13:00
Очікувана вартість: 399 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 пар
Черевики з високими берцями літні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, Військова частина 3045 Національної гвардії України
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 18830000-6 — Захисне взуття

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000061 ● 74e9a45526ef47ef993aa1aa2c91b24b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-01 18:03:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.06.2020 № 38

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.06.2020 № 38.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-05-25-000757-a 25.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненній в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області


Віктор ГРИГОРУК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зауваження враховано, зміни до тендерної документації внесено

2020-06-05 18:03:37

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 03 червня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 18 червня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина 3045 Національної гвардії України, 08803715, Україна, місто Вараш, Військова частина 3045 Національної гвардії України
  2. Інформація про предмет закупівлі: Черевики з високими берцями літні, 399000UAH, 18830000-6, ДК021, 250, пар
  3. Інформація про оприлюднення: 04c88ec7d7954f4d9009ffa328eaf67d, 2020-05-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 3045 Національної гвардії України (далі-Замовник) на 2020 рік (UA-P-2020-05-25-002902-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену Рішенням тендерного комітету (протокол засідання від 25.05.2020 № 12). За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 1 розділу ІІ. «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», зазначено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів, тоді як частиною другою статті 24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електрона система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру. Також, у пункті 2 вищезазначеного розділу Замовником зазначено інформацію, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, в той час як стаття 24 Закону (поточна редакція) не містить таких вимог. У пункті 4 розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та в Додатку 1 тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону. Крім того, тендерна документація Замовника не містить вимог про необхідність подання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, чим порушено вимоги частини шостої статті 17 Закону. Замовником у розділі VІ. «Оцінка тендерної пропозиції» у пункті 4 істотні умови, які обов’язково включаються до договору про закупівлю, здійснено посилання на невідповідні статті чинної редакції Закону (статті 32, 35, 36, замість статей 33, 40, 41 Закону).
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм частини шостої статті 17 Закону, пункту 11 частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо внесення змін до тендерної документації, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 червня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАЛАНПРОМ" 399 000,00
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:07
sign.p7s
05 червня 2020 11:06
23 дилерський договір.pdf
05 червня 2020 11:06
21 Сертифікат ISO.pdf
05 червня 2020 11:06
20 дилерський договір.pdf
05 червня 2020 11:06
16 копія статуту.pdf
05 червня 2020 11:06
15 відгук.JPG
05 червня 2020 11:06
9 проект договору.pdf
05 червня 2020 11:06
3 гарантійні листи.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
14 червня 2020 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку