Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту на об’єкті: "Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів по пр. Богоявленському, 316,318,318/1, 322 у Корабельному районі м. Миколаєва"
Очікувана вартість
3 216 000,00 UAH
UA-2020-05-25-000227-a 75425962bfa247eca6ca015738950bdc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаніцина Інна Леонідівна

+380512600277 inna_02112008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410607
Вебсайт: https://corabeldistr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, 54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 314
Контактна особа: Степаніцина Інна Леонідівна
+380512600277
inna_02112008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020 10:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:11
Очікувана вартість: 3 216 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16080 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні бути складені українською або російською мовами (більш детально у п. 7 тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту на об’єкті: "Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів по пр. Богоявленському, 316,318,318/1, 322 у Корабельному районі м. Миколаєва"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, по пр. Богоявленському, 316,318,318/1, 322, територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує авансовий платіж (попередня оплата) у розмірі вартості матеріалів, згідно кошторису та у відповідності з лімітом фінансування видатків на термін не більше 3 (трьох) місяців, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-26-000003 ● 7ddabde87c77438986deba14ad7bf1bc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 15:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2020 № 202

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-25-000227-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 25 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) надаємо інформацію, стосовно усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу. З метою усунення та недопущення порушення вимог чинного законодавства з питань публічних закупівель, тендерним комітетом адміністрації району прийнято рішення визнати договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти «Роботи з капітального ремонту на об’єкті: "Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів по пр. Богоявленському, 316,318,318/1, 322 у Корабельному районі м. Миколаєва" (код за ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від 13.07.2020 №196, укладений з Фізичною особою-підприємцем Басистим Д.О. нікчемним та розірвати без будь-яких претензій (копія додаткової угоди та звіту про розірвання договору додається). Додатково повідомляємо, що додаткова угода знаходиться на стадії підписання та буде оприлюднена разом зі звітом про виконання договору про закупівлю найближчим часом.

2020-07-28 15:46:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2020-07-30 11:44:51

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА" 2 915 850,00
UAH з ПДВ
2 915 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАСИСТИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 3 210 848,27
UAH з ПДВ
3 194 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АМБАРЦУМЯН АРТУР ГРАНТІКОВИЧ" 3 215 771,91
UAH з ПДВ
3 199 691,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 12:39
Електронний підпис
16 червня 2020 12:36
Договірна ціна.pdf
16 червня 2020 12:36
ВН Sakai Каток HV50ST.pdf
10 червня 2020 08:49
Електронний підпис
10 червня 2020 08:47
Договірна ціна.pdf
10 червня 2020 08:47
Статут з описом.pdf
10 червня 2020 08:47
Протокол.pdf
10 червня 2020 08:47
Ліцензія.pdf
10 червня 2020 08:47
Довідка про субпідряд.pdf

Публічні документи

04 липня 2020 13:54
Електронний підпис
04 липня 2020 12:29
Паспорт.pdf
04 липня 2020 12:29
Довідка МВС.pdf
04 липня 2020 12:29
Довідка ДПС.pdf
04 липня 2020 12:29
Витяг ЄП.pdf
04 липня 2020 12:29
Виписка ЄДР.pdf
09 червня 2020 12:58
Електронний підпис
09 червня 2020 12:26
Проект договору.pdf
09 червня 2020 12:26
Паспорт.pdf
09 червня 2020 12:26
Ліцензія Басистий.pdf
09 червня 2020 12:26
Лист-згода з Додатком 1.pdf
09 червня 2020 12:26
Ідентифікаційний код.pdf
09 червня 2020 12:26
Договір оренди МТБ.pdf
09 червня 2020 12:26
Витяг ЄП.pdf
09 червня 2020 12:26
Виписка ЄДР.pdf

Публічні документи

08 червня 2020 11:11
Уставні документи.pdf
08 червня 2020 11:11
Аналогічний договір.pdf
08 червня 2020 11:11
7 Довідка щодо санкцій.pdf
08 червня 2020 11:11
5 Лист згода Додатку 2.pdf
08 червня 2020 11:11
2 Лист згода додатку 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"

ФОП "БАСИСТИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "АМБАРЦУМЯН АРТУР ГРАНТІКОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА"
#42917809
Відхилено 2 915 850,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 13:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 13:51
ФОП "БАСИСТИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3021606057
Переможець 3 194 700,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:40

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей відкриті торги на закупівлю робіт: Роботи з капітального ремонту на об’єкті: «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїздів по пр. Богоявленському, 316,318,318/1, 322 у Корабельному районі м. Миколаєва» код за ДК 021-2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь пропозиції учасника ТОВ «ІНЖИНІРИНГ ГРУПП УКРАЇНА» На виконання вимог ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Вам необхідно виправити невідповідність в інформації та або/документах, що подані Вами у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: - документально не підтверджено право власності на обладнання, машини та механізми вказані у пунктах з 11 до 15 (вібраційна плита Hyundai HPC 450W, швонарізчик Masalta MF 16-2, молоток відбійний BOSH GSH 16-30, повітродувка Husqvarna 125BVx, ручний вальців каток Sakai HV60) довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 09.06.2020 №55, не відповідає вимогам пп. б п. 1.1. додатку 3 до тендерної документації; - не надано довідку/лист учасника в довільній формі з інформацією про службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та службову (посадову) особу учасника (зазначити ПІБ та посаду), яка підписала тендерну пропозицію і у подальшому буде підписувати договір про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання/наявності), не відповідає вимогам пп. 3.5. п. 3 додатку до тендерної документації; - в процесі розгляду пропозиції учасника виявилась, що не всі надані відомості та інформація зазначені учасником в пропозиції достовірні. Відповідно до статті 26 Закону «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Учасником під час заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну вказана ціна вартості виконання робіт за даною закупівлею 2 915 850,00 грн. з ПДВ, а згідно форми попередня «Договірна ціна» з обов’язковим зазначенням, що вона тверда за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою вартість складає 2 915 850,13 грн. з ПДВ.

Документи

19 червня 2020 13:20
Електронний підпис
19 червня 2020 12:37
протокол
17 червня 2020 15:32
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БАСИСТИЙ ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3021606057
3 194 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 10:57
додткова угода укладений
30 липня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 14:24
Договір про закупівлю робіт укладений
13 липня 2020 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку за результатами моніторингу та керуючись ст. 43 ЗУ "Про публічні закупівлі", ст. 215 ЦКУ сторони дійшли згоди визнати договір від 13.07.2020 №196 нікчемним (недійсним) та розірвати його без будь-яких штрафних санкцій, пені і інфляції .