Поточний ремонт внутрішних приміщень ДНЗ №3 за адресою: вул. Соборна 28, м. Жмеринка
Очікувана вартість
250 689,00 UAH
UA-2020-05-25-000210-c c9965d0cce73403e964a73263b1325c1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Вебсайт: http://uposv-zmr.com.ua/
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Сергій Черемисін
+380976329355
osvita@zhmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 250 689,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішних приміщень ДНЗ №3 за адресою: вул. Соборна 28, м. Жмеринка(місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Соборна 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилка у формулюванні вимог
Дата подання: 28 травня 2020 15:21
Дата відповіді: 29 травня 2020 09:24
На ст 6 тендерної пропозиції зазначено ,що усі сторінки тендерної пропозиції учасника повинні містити підпис уповноваженої посадової особи ПІБ та посади, і тут же зазначаєте що на кошторисах підпис тідпис тільки на останнніх сторінках. Кошторис є частиною тендерної прпопозиції а отже вимога стосовно пвдпису усіх сторінок ,залишається в силі. Ваші обидві вимоги суперечать одна одній, усунте помилку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, ЗВЕРТАЄМО ВАШУ УВАГУ, що у тендрній документації визначено у ч.1 Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : "Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), а також договірної ціни та кошторису, які можуть містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), тільки на останніх сторінках.". Тому, доводимо до Вашого відома, що кошторис та договірна ціна є винятком та рахується оригіналом наданого документу, та має містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), тільки на останніх сторінках.
конфеденційна інформація
Дата подання: 29 травня 2020 11:24
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:00
В вимогах Додаток 1 ,таблиця 2 ст 21 Ви вимагаєте копію 1ДФ, та копію звіту про суми нарахованої заробітної плати. Повідомляю, що дана інформація є Конфеденційною, і вимагати її Ви не маєте права. Звертаю увагу ,що даною вимогою Ви порушуєте ЗУ "Про закупівлю". Внесіть зміни у вимоги.
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом. Відповідно до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Частиною другою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону. Замовник вважає за необхідне включення вимоги про надання копії звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період для підтвердження інформації про наявність в учасника працівників. Звіт за формою 1-ДФ не містить інформації про прізвище, ім’я та по батькові працівників, що виключає можливість ідентифікувати фізичну особу. Можливість пошуку інформації за реєстраційним номером облікової картки платника податків (серією, номером паспорта) є виключеною, оскільки відомості Державного реєстру фізичних осіб-платників податків є інформацією з обмеженим доступом. Така позиція підтверджується також практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням № 5652-р/пк-пз від 12.06.2018 року. Отже, якщо певні документи учасника містять конфіденційну інформацію, він має право не розкривати ці документи для загального огляду, проте зобов'язаний надати в складі тендерної пропозиції. Учасник може надати копію звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період з ретушуванням інформації, яку він вважає конфіденційною, надавши при цьому лист-пояснення та внутрішні розпорядчі документи, які підтверджують, що така інформація є конфіденційною. Дякуємо за запитання. Вважаємо, що підстав вносити зміни до ТД немає.
Конфеденційна інформація
Дата подання: 29 травня 2020 12:36
Дата відповіді: 29 травня 2020 14:58
Поясніть для яких цілей Вам потрібна копія паспорту та особливо ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця чи директора юридичної особи. Виникає питання доцільності такої вимоги. Що саме має підтвердити копія паспорту чи ідентифікаційний код? Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Просимо усунути данну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до частини другої статті 21 Закону України «Про інформацію» конфіденційною є інформація про фізичну особу, а також інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку відповідно до передбачених нею умов, а також в інших випадках, визначених законом.
Відповідно до статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею є інформація, яка є секретною в тому розумінні, що вона в цілому чи в певній формі та сукупності її складових є невідомою та не є легкодоступною для осіб, які звичайно мають справу з видом інформації, до якого вона належить, у зв'язку з цим має комерційну цінність та була предметом адекватних існуючим обставинам заходів щодо збереження її секретності, вжитих особою, яка законно контролює цю інформацію. Комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Частиною другою статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.
Замовник вважає за необхідне включення вимоги про надання копії звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період для підтвердження інформації про наявність в учасника працівників.
Звіт за формою 1-ДФ не містить інформації про прізвище, ім’я та по батькові працівників, що виключає можливість ідентифікувати фізичну особу. Можливість пошуку інформації за реєстраційним номером облікової картки платника податків (серією, номером паспорта) є виключеною, оскільки відомості Державного реєстру фізичних осіб-платників податків є інформацією з обмеженим доступом. Така позиція підтверджується також практикою постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням № 5652-р/пк-пз від 12.06.2018 року.
Отже, якщо певні документи учасника містять конфіденційну інформацію, він має право не розкривати ці документи для загального огляду, проте зобов'язаний надати в складі тендерної пропозиції. Учасник може надати копію звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період з ретушуванням інформації, яку він вважає конфіденційною, надавши при цьому лист-пояснення та внутрішні розпорядчі документи, які підтверджують, що така інформація є конфіденційною.
Дякуємо за запитання. Вважаємо, що підстав вносити зміни до ТД немає.
Конфеденційна іформація
Дата подання: 29 травня 2020 15:18
Дата відповіді: 01 червня 2020 09:35
Шановни й тендерний комітет! Отримавши Вашу відповідь згідно звіту 1-ДФ, з якою ми згідні так як в звіті немає зазначення Прізвища. Але однією з Ваших вимог є надання копію звіту про суми нарахованої заробітної плати за формою 4 Таблиця 6 за останій місяць. Даний звіт містить Прізвище Імя Побатькові та індефікаційний номер працівників та подається на всіх працючих, які можуть бути і не задієні у виконанні Вашої закупівлі. Для запобігання викрадення персональних даних просимо забрати дану вимогу. Більш того,якщо Ви зазначаєте, що на дані які є конфеденційними можна надати відповідні внутрішні документи, та їх не надавати, тому ми не розуміємо, для яких цілей Ви вимагаєте дні про суми доходів працівників. Для підтвердження наявності працівників достатньо і 1ДФ чи штатного розпису.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, Замовник вважає за необхідне включення вимоги про надання копії звіту за формою 1-ДФ за останній звітній період для підтвердження інформації про наявність в учасника працівників., Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які не мають працівників відповідної кваліфікації, проте записують в інших довідках недостовірну інформацію, щодо наявності працівників. Наголошуємо, що В Довідці (складеній учасником в довільній формі) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі обов’язково зазначаються наступна інформація: загальну кількість працівників із зазначенням їх ПІБ, посади, освіти, спеціальності, кваліфікації, досвіду роботи на посаді). Відтак, саме Звіт 1 ДФ підтвердить наявність або спростує факт наявності найманих працівників.
Звертаємо Вашу увагу, що Учасник може надати копію звіту за формою 1-ДФ за останній звітний період з ретушуванням інформації (наприклад ідентифікаційні коди), яку він вважає конфіденційною, надавши при цьому лист-пояснення та внутрішні розпорядчі документи, які підтверджують, що така інформація є конфіденційною.
Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може надати запитуваний звіт, з підтвердженням реальних найманих працівників, інформація яка взаємопов’язана з довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Крім того, учасник зобов’язаний надати Листи- згоду на обробку персональних даних працівників задіяних у виконані договору, згідно умов тендерної документації.

Повторюємо запитання, так як Ви не надали відповідь на наше запитання
Дата подання: 29 травня 2020 15:23
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:38
Поясніть для яких цілей Вам потрібна копія паспорту та особливо ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця чи директора юридичної особи. Виникає питання доцільності такої вимоги. Що саме має підтвердити копія паспорту чи ідентифікаційний код? Повноваження директора (в тому числі з приводу укладення договору) зазвичай прописані в Статуті підприємства, в Наказі про призначення директора або ж протоколі загальних зборів учасників на яких було призначено директора. Також ПІБ директора зазначені в ЄДР і цю інформацію можна переглянути в реєстрі за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Просимо усунути данну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учаснику даної вимоги в тендерній документації не передбачено.
Згода на обробку персональних данних
Дата подання: 29 травня 2020 15:36
Дата відповіді: 01 червня 2020 12:03
Перед тим, як учасником буде надана згода на обробку його персональних даних, він має бути повідомлений замовником відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про захист персональних даних": "Суб’єкт персональних даних повідомляється про володільця персональних даних, склад та зміст зібраних персональних даних, свої права, визначені цим Законом, мету збору персональних даних та осіб, яким передаються його персональні дані: в момент збору персональних даних, якщо персональні дані збираються у суб’єкта персональних даних; в інших випадках протягом тридцяти робочих днів з дня збору персональних даних.". Тобто, просимо надати данні про наявність : 1) мети обробки персональних даних відповідно до закону (абзац четвертий статті 2, частина перша статті 6 Закону України "Про захист персональних даних"); 2) складу персональних даних, який йому має бути наданий учасником (абзац третій статті 2 Закону України "Про захист персональних даних"); 3) визначена Вами процедура оброблення персональних даних (абзац третій статті 2 Закону України "Про захист персональних даних")
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”).
Згідно ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.. Це, наприклад: дипломи про закінчення навчальних закладів; накази про призначення; трудові книжки; паспортні дані, посвідчення з охорони праці, звіти які містять ПІП, коди, паспортні дані, тощо. Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожен бажає оприлюднювати.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, відтак відповідність учасника встановленим каліфікаційним критеріям визначених ст.16 є підставою для надання Учасником відповідних документів та в результаті обробки Замовником, а відтак Замовник зобов’язаний отримати згоду на обробку персональних даних працівників Учасника та безпосередньо учасника процедури закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-25-000210-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ФУРОР ГРАНД СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:43620377
Дата подання: 29 травня 2020 16:04
Щодо виключення із тендерної документації вимоги про надання відгуку на виконання аналогічного договру та його датування не раніше дати оприлюднення цієї закупівлі
Відповідно до пункту 3.2. Додатоку 1до тендерної документації на закупівлю – Поточний ремонт внутрішних приміщень ДНЗ №3 за адресою: вул. Соборна 28, м. Жмеринка (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи) визначено необхідність надання позитивного відгуку (або рекомендаційний лист, тощо) інформацію про виконання аналогічного договору, при цьому зазначено, що цей відгук повинен бути датований, тобто дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Жодних вимог щодо надання відгуку, а тим паче щодо дати відгуку, який має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, закон не містить.
Отже, дана вимога, щодо надання як самого відгуку, та і дати його складення, є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
1. Закон вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що може бути підтверджено наявністю самого договору та факту його виконання, а не відгуком.
2. У аналогічних договорах, які підтверджують досвід виконання, прописано умови саме виконання аналогічних робіт, і не має умов прописаних у цих договорах, щодо обов’язку замовника надавити відгуки, тим паче, кожного разу, на дату звернення, що звужує наші права як виконавця, і ставить в залежність від особистого відношення керівника замовника з яким було укладено договір до виконавця та ставить в залежність від його настрою. А що вже казати, коли керівництво може змінитись, або коли у них просто не має бажання кожного разу давати безглузді відгуки.ж
Враховуючи вищевикладене , вважаємо дану вимогу щодо надання відгуку та дати його складення незаконною та дискримінаційною і просимо виключити інакше вимушені будемо її оскаржити до АМКУ, що призведе до небажаного затягування з виконанням робіт через зупинку закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 09:27
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність та прозорість. Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) інформацію про виконання якого надана у складі тендерної пропозиції, що мають бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений печаткою та підписом керівника замовника, повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності). Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою. Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 червня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тріумф-СП 229 604,18
UAH з ПДВ
229 604,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 23:55
sign.p7s
09 червня 2020 23:52
Тендерна пропозиція.pdf
09 червня 2020 23:52
статут.pdf
09 червня 2020 23:52
проект договору.pdf
09 червня 2020 23:52
посвідчення.pdf
09 червня 2020 23:52
погодження умов.pdf
09 червня 2020 23:52
медичні довідки.pdf
09 червня 2020 23:52
Кошторис.pdf
09 червня 2020 23:52
копії сертифікатів.pdf
09 червня 2020 23:52
календарний графік.pdf
09 червня 2020 23:52
зразок підпису.pdf
09 червня 2020 23:52
Довідки.pdf
09 червня 2020 23:52
довідка з налогової.pdf
09 червня 2020 23:52
Гарантійний термін.pdf
09 червня 2020 23:52
Витяг з ЄДРЮО.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
10 червня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку