Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджів)
Очікувана вартість
4 900,00 UAH
UA-2020-05-25-000201-c 8290ee08a3054106b27c297d0c4a0118
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кісь Олена Анатоліївна

+380433243389 uriskonsultlvl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Жмеринська лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 39875078
Вебсайт: https://zmerlvl.lic.org.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., Жмеринка, вул. Добролюбова,2
Контактна особа: Кісь Олена Анатоліївна
+380433243389
uriskonsultlvl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджів). Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" (відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (заправка картриджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, Жмеринка, вул. Добролюбова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

25 травня 2020 09:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Кривошея Вадим Михайлович
#2857706056
Переможець 4 900,00
UAH
25 травня 2020 09:47

Документи

25 травня 2020 09:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 15:39
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 09:49
договір укладений
25 травня 2020 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 900,00
UAH