Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів км 59+240, Тернопільська область
Очікувана вартість
15 204 528,00 UAH
UA-2020-05-23-000119-c f9417f02e54c4705a6ca6f5d668aff14
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:05
Очікувана вартість: 15 204 528,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 022,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76022.64 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Т-09-03 Галич-Підгайці-Сатанів км 59+240, Тернопільська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2020 18:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2020 18:28
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 13 150 000,00
UAH з ПДВ
13 073 977,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 13 287 000,00
UAH з ПДВ
13 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 липня 2020 15:24
Електронний підпис
09 липня 2020 15:19
Документи переможця.rar
26 червня 2020 14:01
Електронний підпис
15 червня 2020 12:28
Електронний підпис
15 червня 2020 12:06
Машини і механізми.rar
15 червня 2020 12:05
Банківська гарантія.rar
15 червня 2020 11:39
Електронний підпис
15 червня 2020 11:37
Банківська гарантія.rar
15 червня 2020 11:37
Техпаспорта.rar
15 червня 2020 11:37
Машини і механізми.rar
15 червня 2020 11:37
Договір лабораторія.rar
15 червня 2020 11:36
Повноваження.rar
15 червня 2020 11:36
Працівники.rar
15 червня 2020 11:36
Договір оренди бази.pdf
15 червня 2020 11:36
Витяг ПДВ.PDF
15 червня 2020 11:36
Аналогічний досвід.rar
15 червня 2020 11:36
17. Інформація ст. 17.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 09:22
Електронний підпис
13 червня 2020 09:19
Технічна специфікація.pdf
13 червня 2020 09:17
Статут.PDF
13 червня 2020 09:17
ВПВ 17,пояснення.pdf
13 червня 2020 09:17
Опис до Статуту.PDF
13 червня 2020 09:17
Чинні дозвола.pdf
13 червня 2020 09:17
Довідка повноваження.pdf
13 червня 2020 09:16
Ліцензія з додатком.PDF
13 червня 2020 09:16
Гарантія_76 022,64 UAH.pdf
13 червня 2020 09:16
Гарантія_76 022,64 UAH.pdf.p7s.p7s
13 червня 2020 09:16
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 13 073 977,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 19:56

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей 1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів, зазначених у рядках 11, 12, 13, 44, 45, 46, 53 Інформації про перелік основних машин та механізмів, а саме: - повітродув ранцевий; - щітка для навантажувача; - віброплита з транспортувальними колесами та системою водозрошування; - швонарізувач; - швонарізувач; - віброплита з транспортувальними колесами та системою водозрошування; - обладнання для ремонту доріг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «1. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів Учасник у складі пропозиції на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 2 надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати інвентарні картки обліку об’єктів основних засобів для підтвердження: - повітродува ранцевого; - щітки для навантажувача; - віброплити з транспортувальними колесами та системою водозрошування; - швонарізувача; - швонарізувача; - віброплити з транспортувальними колесами та системою водозрошування; - обладнання для ремонту доріг. 2. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано копію технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію на машину яка підлягає обов’язковій державній реєстрації, зазначену у рядку 29 Інформації про перелік основних машин та механізмів, а саме: - коток дорожній ДУ 96. Потрібно відмітити, що загальна кількість техніки, яку зазначив учасник по вказаній позиції «2», однак документи надані лише на 1 коток дорожній. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у пункті 1 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «1. Для підтвердження наявності власних машин та механізмів Учасник у складі пропозиції на кожну одиницю зазначену в Таблиці № 2 надає: - на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію; - на інше обладнання (машини та механізми), реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів». Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати вказану у тендерній документації копію технічного паспорту або свідоцтва про реєстрацію на машину коток дорожній ДУ 96.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 14:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
13 073 977,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:22
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:40
ДУ №3 до БДР 91-07-20.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2020 17:48
ДУ №2 до БДР 91-07-20.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 17:48
Електронний підпис зміни до договору
28 липня 2020 17:51
ДУ №1 до БДР 91-07-20.pdf зміни до договору
28 липня 2020 17:51
Електронний підпис укладений
20 липня 2020 16:52
БДР 91-07-20.pdf укладений
20 липня 2020 16:51
БДР 91-07-20.pdf укладений
20 липня 2020 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №1 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-91/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-91/07-20 від 20.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.4. та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-91/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-91/07-20 від 20.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-91/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-91/07-20 від 20.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 072 145,09
UAH (в тому числі ПДВ 1 678 690,84 UAH)