Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка – (М-16) на ділянці км 22+308, Вінницька область
Очікувана вартість
7 846 398,00 UAH
UA-2020-05-23-000118-c 272248c372cd45a2a61aee8e865f0b6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2020 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 15:39
Очікувана вартість: 7 846 398,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 231,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 39231.99 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з малим діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-33 Вінниця – Турбів – Гайсин – Балта – Велика Михайлівка – (М-16) на ділянці км 22+308, Вінницька область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 травня 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2020 18:23
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 05 червня 2020 00:27
Дата відповіді: 05 червня 2020 16:52
Доброго дня,шановний замовник! При ознайомленні з вимогами тендерної документації виникли наступні запитання : 1) чи необхідно завантажувати договірну ціну та розрахунки (кошторис) в складі тендерної пропозиції; 2) додатком №2 до тендерної документації передбено, що при погодженні договірної ціни, замовник розглядаючи її складові перевіряє ціни на матеріально-технічні ресурси, які приймаються за відповідно обґрунтуваннями з боку учасника переможця цінами...Кожна інформаційна позиція має бути підтверджена документом (комерційна пропозиція, ціновий запит, рахунок фактура, накладна на придбання, калькуляції, тощо). Кожна інформаційна позиція має містити данні про виробника (постачальника), назву та шифр матеріалу (відповідно до стандарту та технічних умов) поточну ціну на матеріал, складові умов поставки, необхідний обсяг поставки для виконання завдання. Поточну ціну потрібно визначити за одиницю виміру матеріалу, окремо зазначати: - відпускну ціну (обов’язково); - вартість тари (за наявності); - вартість вантажних робіт (за наявності) - вартість транспортування (обов’язково). Вказані документи в додатку 2 подаються в складі тендеоної пропозиції чи безпосередньо при підписанні договору за результатами процедури? 3) Пунктом 3 додатку №3 до тендерної документації передбачено надання інформації про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) по будівельно-монтажних роботах. Просимо уточнити, зазначеним пунктом вимагається надання декількох аналогічних договорів чи достатньо одного? Крім того, в цьому ж пункті 3 додатку №3 до тендерної документації зазначено, що Відповідно до п.6.4.2. ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 при розрахунках за виконані будівельні роботи за контрактами, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів міжнародних фінансових установ за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, застосовуються примірні форми первинних облікових документів "Звіт про виконання робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період (місяць/ рік)" (примірна форма № 1), "Підсумковий звіт про вартість виконаних робіт за контрактом на об'єкті будівництва за період" (примірна форма № 2), "Акт здавання-приймання виконаних будівельних робіт" (примірна форма № 3), які наведено у додатках Ф, Х, Ц. Викладена інформація носить інформативний характер, чи Замовник має наувазі, що аналогічними вважаються договори на роботи, фінансування яких здійснюється за рахунок коштів міжнародних фінансових установ за міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України? Заздлегідь вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
- Щодо необхідності завантаження договірної ціни та розрахунків в складі тендерної пропозиції.
Тендерною документацією не передбачено завантаження договірної ціни та розрахунків в складі тендерної пропозиції.
- Щодо надання документів передбачених Додатком №2 тендерної документації.
На етапі укладання договору учасник-переможець повинен надати розрахунок договірної ціни, відповідно до порядку формування договірної ціни та порядку погодження договірної ціни, наведених у Додатку № 2.
- Щодо надання необхідної кількості аналогічних договорів.
В складі тендерної пропозиції, учасник може надати як один так і декілька аналогічних договорів.
- Щодо аналогічного договору.
Під аналогічним договором необхідно розуміти договір (ри) з будівництва (реконструкції, капітального ремонту) автомобільних доріг загального користування, вулиць та доріг населених пунктів беручи до уваги склад і обсяги основних видів робіт згідно з технічним завданням тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" 7 646 398,00
UAH з ПДВ
7 646 398,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНДОР" 7 751 835,98
UAH з ПДВ
7 751 835,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 11:17
Електронний підпис
02 липня 2020 11:16
IMG_20200701_0001 (1).pdf
02 липня 2020 11:16
ч. 2 ст. 17 ЗУ.pdf
02 липня 2020 11:16
п.12 ч. 1 ст. 17 ЗУ.pdf
02 липня 2020 11:16
Довідка ДПС.pdf
11 червня 2020 16:24
Електронний підпис
11 червня 2020 16:00
Електронний підпис
11 червня 2020 15:59
виписка 39 231,99 (1).pdf
11 червня 2020 15:59
ISO і лист.pdf
11 червня 2020 15:59
Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 15:59
ст. 17 по пунктах.pdf
11 червня 2020 15:59
ст. 17 загальна.pdf
11 червня 2020 15:59
Протокл ЗЗУ.pdf
11 червня 2020 15:59
Проект договору.pdf
11 червня 2020 15:59
Ліцензія.pdf
11 червня 2020 15:59
Інформація про досвід.pdf
11 червня 2020 15:59
Інформація Додаток №3.pdf
11 червня 2020 15:59
Витяг ПДВ.pdf
11 червня 2020 15:59
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 11:10
Електронний підпис
15 червня 2020 11:09
Ліцензія.pdf
15 червня 2020 11:09
Довідка Додаток№2.pdf
15 червня 2020 11:09
Витяг ЄДР 10_06_2020 року.pdf
15 червня 2020 11:09
Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"

ТОВ "ВІНДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
#41925143
Переможець 7 646 398,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 19:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 19:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД"
#41925143
7 646 398,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:33
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 13:06
ДУ №2 до БДР 86-07-20.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 12:15
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 17:00
ДУ №1 до БДР 86-07-20.pdf зміни до договору
24 вересня 2020 17:00
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 20:26
БДР 86-07-20.pdf укладений
10 липня 2020 20:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.4., Розділу 16 та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-86/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-86/07-20 від 10.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-86/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-86/07-20 від 10.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 719 452,35
UAH (в тому числі ПДВ 1 119 908,72 UAH)