Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) на ділянці км 24+050, Київська область
Очікувана вартість
23 438 902,00 UAH
UA-2020-05-23-000098-c 3c8bb07d6c944dbcba0e2fd0db1e5899
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2020 17:15
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 12:00
Початок аукціону: 16 червня 2020 12:20
Очікувана вартість: 23 438 902,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 117 194,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 117194.51 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) на ділянці км 24+050, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 17:29
зміни до проєкту Договору.docx
05 червня 2020 17:29
Тендерна документація (зі змінами).docx
05 червня 2020 17:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 17:29
зміни до проєкту Договору.docx
05 червня 2020 17:29
Тендерна документація (зі змінами).docx
23 травня 2020 17:15
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-23-000098-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура", Код ЄДРПОУ:42229523
Дата подання: 16 липня 2020 11:53
Вимога усунення порушень
Шановний Замовник! Вами було опубліковано протокол №188 від 10.07.2020 року про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" (надалі – учасник), не зважаючи увагу на грубе порушення ним умов тендерної документації, а саме:
Згідно пункту 2 «»Забезпечення тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначені вимоги щодо забезпечення пропозиції де поміж іншого чітко зазначено, що текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Звертаємо Вашу увагу на те, що надана учасником банківська ГАРАНТІЯ No 19222 згідно пункту 6 містить інформацію про право відмовити Бенефіціару в задоволенні його вимог у наступних випадках:
6.1. якщо Вимога по Гарантії є неналежно представленою;
6.2. якщо Вимога по Гарантії надана Банку-Гаранту після закінчення строку, передбаченого п. 4.2. цієї Гарантії. (цей пункт стосується як раз посилання на строк дії забезпечення та крім нього не може бути інших умов).
Отже, як бачимо наявне грубе порушення прямої вимоги умов тендерної документації. Тому пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" має бути відхилена, у разі не виконання даної вимоги до кінця строку для оскарження визначення переможця ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 16:34
Шановний учаснику! У пункті 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначена вимога надання безумовної та безвідкличної банківської гарантії відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» з обов’язковим вказанням назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.

ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА" надано у складі тендерної пропозиції банківську гарантію, яка є безумовною та безвідкличною та оформленою відповідно до вимог вказаної постанови правління НБУ.

Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав підстав відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА", яке надало банківську гарантію відповідно до вимог тендерної документації.

Додатково повідомляємо, що аналогічні обставини викладені в рішенні №11923-р/пк-пз від 16.06.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" 20 239 000,00
UAH з ПДВ
19 932 788,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" 21 070 153,06
UAH з ПДВ
19 932 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Данко 21 860 000,00
UAH з ПДВ
21 070 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 22 000 000,00
UAH з ПДВ
22 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 23 154 367,93
UAH з ПДВ
23 154 367,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 11:03
Електронний підпис
15 липня 2020 11:02
Підтвердження ст.17.pdf
15 липня 2020 11:02
Довідка МВС.pdf
26 червня 2020 14:59
Електронний підпис
14 червня 2020 22:11
Електронний підпис
14 червня 2020 22:10
технічне завдання.pdf
14 червня 2020 22:10
Субпідряд довідка.pdf
14 червня 2020 22:10
Підтвердження ст 17.pdf
14 червня 2020 22:10
Гарантія.zip
14 червня 2020 22:10
гарантійний лист.pdf
14 червня 2020 22:09
Відгук ЄВРОИНТЕРБУД.PDF

Публічні документи

15 червня 2020 10:18
Електронний підпис
15 червня 2020 10:15
19232 ТОВ СТІ p7s.zip
15 червня 2020 10:15
35.Виписка по рахунку.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 11:44
Електронний підпис
15 червня 2020 11:37
подача4.rar
15 червня 2020 11:37
подача3.rar
15 червня 2020 11:37
подача2.rar
15 червня 2020 11:37
подача1.rar

Публічні документи

15 червня 2020 11:52
Електронний підпис
15 червня 2020 11:47
Проект договору.pdf
15 червня 2020 11:47
Копія свідоцтва ПДВ.pdf
15 червня 2020 11:47
Копія ліцензії.pdf
15 червня 2020 11:47
Копiя_сертифiкату_ISO_9001.pdf
15 червня 2020 11:47
Довіреність.pdf
15 червня 2020 11:47
Гарантійний Лист.pdf
15 червня 2020 11:47
Витяг з ПДВ_від 23.04.20.pdf
15 червня 2020 11:47
6_Забезпечення ТП М-07.7z
15 червня 2020 11:47
5_ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
15 червня 2020 11:47
4.2.2_Копія договору Р-19.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 19:02
Електронний підпис
12 червня 2020 19:02
Статут 2019.pdf
12 червня 2020 19:02
Накази.pdf
12 червня 2020 19:02
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
12 червня 2020 19:02
ВИТЯГ ПДВ.pdf
12 червня 2020 19:02
Витяг 18.05.2020.pdf
12 червня 2020 19:01
8. Технічне завдання.pdf
12 червня 2020 19:01
7. Довідки ст. 17 Закону.pdf
12 червня 2020 19:01
6. Довідка про досвід.pdf
12 червня 2020 19:01
Довідка+Виписка.pdf
12 червня 2020 19:01
Кошторис Частина 5.pdf
12 червня 2020 19:01
Кошторис Частина 4.pdf
12 червня 2020 19:01
Кошторис Частина 3.pdf
12 червня 2020 19:01
Кошторис Частина 2.pdf
12 червня 2020 19:01
Кошторис Частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура"

ТОВ Данко

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
Переможець 19 932 788,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 19:07

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів за договорами з ТОВ "ВТС-ТЕХАВТО", ТОВ "ДБК-ЛІНАРІС", ТОВ "ВІТ-УКРАЇНА" та Ткаченком Валентином Миколайовичем, які не посвідчені належним чином. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у пункті 2 Інформації про перелік основних машин та механізмів Додатку №3 тендерної документації вимагається: «2. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всі вказані в Таблиці № 2, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - належним чином посвідчену орендодавцем, лізингодавцем або іншою особою, яка зазначена у відповідному договорі (з дотриманням вимог законодавства України щодо порядку посвідчення підпису фізичних осіб) копію документу, який підтверджує право власності на вказану техніку; - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт». 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати належним чином посвідчені копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів за договорами з ТОВ "ВТС-ТЕХАВТО", ТОВ "ДБК-ЛІНАРІС", ТОВ "ВІТ-УКРАЇНА" та Ткаченком Валентином Миколайовичем.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
19 932 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:23
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:42
ДУ №3 до БДР 98-07-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 14:33
ДУ №2 до БДР 98-07-20.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 14:33
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:36
ДУ №1 до БДР 98-07-20.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 11:35
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 17:43
БДР 98-07-20.pdf укладений
24 липня 2020 17:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 5.4., Розділу 16 та Додатку 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-98/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 1.1. та Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-98/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-98/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-98/07-20 від 24.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 18 002 092,92
UAH (в тому числі ПДВ 3 000 348,82 UAH)