Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) на ділянці км 24+050, Київська область
Очікувана вартість
23 438 902,00 UAH
UA-2020-05-23-000098-c ● 3c8bb07d6c944dbcba0e2fd0db1e5899
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Роман Субчак +380442570231 tender.fininpro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2020 17:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 червня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 16 червня 2020 12:20 |
Очікувана вартість: | 23 438 902,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 117 194,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 117194.51 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на Люблін) на ділянці км 24+050, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками Сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на виконання Робіт в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків вартості річного обсягу робіт, а саме загальної вартості робіт (Договірної ціни) на підставі наданих рахунків - фактур | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 17:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 17:29 |
зміни до проєкту Договору.docx | |
05 червня 2020 17:29 |
Тендерна документація (зі змінами).docx |
05 червня 2020 17:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2020 17:29 |
зміни до проєкту Договору.docx
|
|||
05 червня 2020 17:29 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-23-000098-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура", Код ЄДРПОУ:42229523
Дата подання: 16 липня 2020 11:53
Вимога усунення порушень
Шановний Замовник! Вами було опубліковано протокол №188 від 10.07.2020 року про обрання переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" (надалі – учасник), не зважаючи увагу на грубе порушення ним умов тендерної документації, а саме:
Згідно пункту 2 «»Забезпечення тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначені вимоги щодо забезпечення пропозиції де поміж іншого чітко зазначено, що текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Звертаємо Вашу увагу на те, що надана учасником банківська ГАРАНТІЯ No 19222 згідно пункту 6 містить інформацію про право відмовити Бенефіціару в задоволенні його вимог у наступних випадках:
6.1. якщо Вимога по Гарантії є неналежно представленою;
6.2. якщо Вимога по Гарантії надана Банку-Гаранту після закінчення строку, передбаченого п. 4.2. цієї Гарантії. (цей пункт стосується як раз посилання на строк дії забезпечення та крім нього не може бути інших умов).
Отже, як бачимо наявне грубе порушення прямої вимоги умов тендерної документації. Тому пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" має бути відхилена, у разі не виконання даної вимоги до кінця строку для оскарження визначення переможця ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Згідно пункту 2 «»Забезпечення тендерної пропозиції розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначені вимоги щодо забезпечення пропозиції де поміж іншого чітко зазначено, що текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Звертаємо Вашу увагу на те, що надана учасником банківська ГАРАНТІЯ No 19222 згідно пункту 6 містить інформацію про право відмовити Бенефіціару в задоволенні його вимог у наступних випадках:
6.1. якщо Вимога по Гарантії є неналежно представленою;
6.2. якщо Вимога по Гарантії надана Банку-Гаранту після закінчення строку, передбаченого п. 4.2. цієї Гарантії. (цей пункт стосується як раз посилання на строк дії забезпечення та крім нього не може бути інших умов).
Отже, як бачимо наявне грубе порушення прямої вимоги умов тендерної документації. Тому пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" має бути відхилена, у разі не виконання даної вимоги до кінця строку для оскарження визначення переможця ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 липня 2020 16:34
Шановний учаснику! У пункті 2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначена вимога надання безумовної та безвідкличної банківської гарантії відповідно до вимог постанови правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» з обов’язковим вказанням назви закупівлі та її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу.
ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА" надано у складі тендерної пропозиції банківську гарантію, яка є безумовною та безвідкличною та оформленою відповідно до вимог вказаної постанови правління НБУ.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав підстав відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА", яке надало банківську гарантію відповідно до вимог тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що аналогічні обставини викладені в рішенні №11923-р/пк-пз від 16.06.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА" надано у складі тендерної пропозиції банківську гарантію, яка є безумовною та безвідкличною та оформленою відповідно до вимог вказаної постанови правління НБУ.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не мав підстав відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СТ "ГАЛАКТИКА", яке надало банківську гарантію відповідно до вимог тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що аналогічні обставини викладені в рішенні №11923-р/пк-пз від 16.06.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 червня 2020 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
20 239 000,00
UAH з ПДВ
|
19 932 788,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасна транспортна інфраструктура" |
21 070 153,06
UAH з ПДВ
|
19 932 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Данко |
21 860 000,00
UAH з ПДВ
|
21 070 150,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
23 154 367,93
UAH з ПДВ
|
23 154 367,93
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" #38260976 |
Переможець |
19 932 788,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 14:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 19:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:42
|
ДУ №3 до БДР 98-07-20.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 10:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 листопада 2020 14:33
|
ДУ №2 до БДР 98-07-20.pdf | зміни до договору |
09 листопада 2020 14:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 11:36
|
ДУ №1 до БДР 98-07-20.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 11:35
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 17:43
|
БДР 98-07-20.pdf | укладений |
24 липня 2020 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 5.4., Розділу 16 та Додатку 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | БДР-98/07-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №БДР-98/07-20 від 24.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 1.1. та Додатку 2 Договору |
Номер договору про закупівлю: | БДР-98/07-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 до Договору №БДР-98/07-20 від 24.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | БДР-98/07-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №3 до Договору №БДР-98/07-20 від 24.07.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |