Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліки
Очікувана вартість
19 009,00 UAH
UA-2020-05-23-000020-c 9d2708fae3124104844b920383e90e8f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Орлянська

+380563757104
+380634913521
+380672998608
hospital21_zam@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 21 ім. проф. Є.Г.Попкової" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01984659
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Канатна, буд. 17
Контактна особа: Марина Орлянська
+380563757104,+380634913521,+380672998608
hospital21_zam@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказів Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366 «Про затвердження Методичних рекомендацій розрахунку кількості (запасу) засобів індивідуального захисту, необхідних для забезпечення медичних працівників в період спалаху інфекційних хвороб із невизначеними шляхами передавання та інфікування», рішення виконавчого комітету міської ради від 03.03.2020 № 286 «Про виділення коштів із резервного фонду міського бюджету», протоколом № 4 засідання міської комісії з питань, техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Дніпровської міської ради від 02.03.2020 з метою запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції Закону від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон) для закупівлю Ліків може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка для укладення договору з обраним учасником вимагає попередньо проведення з ним переговорів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 травня 2020 10:26
Оскарження наміру укласти договір: 29 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 упаковка
АТРАКУРІУМ-НОВО. Розчин для ін`єкцій, 10 мг/мл по 5 мл у флаконах № 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Канатна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

23 травня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 травня 2020 10:23
протокол 77.pdf
23 травня 2020 10:23
Резервний фонд 286.pdf
23 травня 2020 10:23
Протокол 4 від 02.03.2020 .FR11.pdf
23 травня 2020 10:23
проект договору.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 19 009,00
UAH з ПДВ
23 травня 2020 10:26

Документи

23 травня 2020 10:26
Електронний підпис
23 травня 2020 10:25
Рішення 78.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2020 10:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
19 009,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 травня 2020 10:26
Електронний підпис
23 травня 2020 10:25
Рішення 78.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2020 17:07
доп угода № 2.FR12.pdf зміни до договору
03 серпня 2020 17:06
Електронний підпис зміни до договору
31 липня 2020 07:12
доп угода Бадм 152.FR12.pdf зміни до договору
31 липня 2020 07:11
Електронний підпис укладений
30 травня 2020 10:17
Бадм 152 від 29,05.FR12.pdf укладений
30 травня 2020 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): допугода в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 152
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 009,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 243,58 UAH)