Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 284+000 – км 296+000
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2020-05-22-006070-c 56dc87a1e37f4da498d87ce3557de6ad
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 12:42
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
розробка проектної документації по капітальному ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-05 Київ – Одеса на ділянці км 284+000 – км 296+000 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи. 3.2 Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти здачі-приймання виконаних робіт, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 25 числа поточного місяця. До акту здачі-приймання виконаних робіт додаються виконавчі кошториси. 3.3 Замовник на протязі 15 днів (при наявності відкритих бюджетних асигнувань) від дня одержання акту здачі-приймання виконаних робіт перевіряє належність його виконання та підписує його і повертає Підряднику або надає мотивовану відповідь від прийняття робіт з переліком недоліків в письмовому вигляді. Якщо Замовник у зазначений термін письмово не висунув мотивованих зауважень до проектно-кошторисної документації - вона вважається такою, що прийнята Замовником без зауважень і підлягає оплаті. Якщо при здаванні-прийманні робіт будуть виявлені суттєві недоробки, що виникли з вини Підрядника, Замовник не підписує акт і затримує оплату робіт, виконаних з порушенням. 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 травня 2020 20:32
Електронний цифровий підпис
22 травня 2020 20:32
ТД ПКД М-05 284-296 21 05 20 (1).docx
22 травня 2020 20:32
проект договору (2).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 13:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 7 200 000,00
UAH з ПДВ
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НВФ "Мостопроект" 7 600 000,00
UAH з ПДВ
7 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Парк Нових Технологій" 7 670 000,00
UAH з ПДВ
7 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 15:15
sign.p7s
02 липня 2020 14:27
sign.p7s
05 червня 2020 14:51
Ст.17 701-20.pdf
05 червня 2020 14:51
Тендерна пропозиція.7z

Публічні документи

05 червня 2020 17:09
sign.p7s
05 червня 2020 16:50
ТЗ.pdf
05 червня 2020 16:50
Тендерна пропозиція.pdf
05 червня 2020 16:50
Листи орендодавців.pdf
05 червня 2020 16:50
Довідка ГІПа.pdf
05 червня 2020 16:50
Гарантійний лист.pdf
05 червня 2020 16:50
Гарантійний лист ТЗ.pdf
05 червня 2020 16:50
Статут.pdf
05 червня 2020 16:50
ст. 17 ЗУ.pdf
05 червня 2020 16:50
Сертифікат ISO.pdf
05 червня 2020 16:50
Проект договору.pdf
05 червня 2020 16:50
Обладнання та мтб.pdf
05 червня 2020 16:50
Довідки щодо санкцій.pdf
05 червня 2020 16:50
Довідка щодо підпису.pdf
05 червня 2020 16:50
Довідка ст.17 ЗУ.pdf
05 червня 2020 16:50
Довідка довкілля.pdf
05 червня 2020 16:50
Довідка до Статуту.pdf
05 червня 2020 16:50
Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2020 16:50
Витяг ЄДР копія 15.05.20.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Переможець 7 200 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 липня 2020 14:31

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ДП "УКРДІПРОДОР" надано «Довідку, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі програмного забезпечення)», так в ній вказано в п. 1 «Лазерна рулетка» в кількості 2 штуки, на підтвердження надано бухгалтерську довідку, в якій вказана «Лазерна рулетка Disto Lite» лише 1 штука. 2) В «Бухгалтерській довідці» в графі «Інвентарний номер» відсутня інформація по пунктам 25-40 Довідки. 3) В «Довідці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» указано, що головним інженером проекту буде призначено Баланчука Сергія Миколайовича, проте в його сертифікаті відсутня інформація щодо класу наслідків. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 тендерної документації (далі-ТД) для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 2) відповідно до п.1.1 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/ устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає бухгалтерську довідку про наявність в нього на бухгалтерському обліку, на дату подання тендерної пропозиції, зазначеного обладнання/устаткування/матеріально-технічної бази із вказівкою найменування, кількості, інвентарного номеру, балансової вартості активу.» 3) відповідно до п.1.2 розділу І КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ Додатку 3 ТД на працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації, подаються копії чинних сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми, при цьому вимагається Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа. 3. Прелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) На виконання вимог пункту 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку бухгалтерську довідку, а саме: додати до довідки підтвердження на ще одну лазерну рулетку Disto Lite. 2) На виконання вимог пункту 1.1., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації – привести у відповідність довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (в тому числі програмного забезпечення), а саме вказати інформацію, якої не вистачає в графі «інвентарний номер» по пунктам 25-40 Довідки. 3) На виконання вимог пункту 1.2., частини І. КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ, додатку 3 тендерної документації надати інформацію, чи сертифікований Баланчук Сергій Миколайович працювати на об’єктах класу наслідків СС3.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
7 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 липня 2020 20:45
10ПКД М-05 284-296 Укрдіпродор 23 07 20.pdf укладений
28 липня 2020 20:45
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2020 11:01
ДУ1 10ПКД М-05 284-296 07 08 20 (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Фінансування з загального фонду державного бюджету (КПКВК 3111020) на 2020 рік, відповідно до Постанови КМУ № 539 від 01 липня 2020 року «Про виділення коштів для здійснення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», встановлено у розмірі – 4 500 000,00 грн. 2. Фінансування за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету (КПКВК 3111020) на 2020 рік, відповідно до Постанови КМУ № 36 від 29 січня 2020 року «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), встановити у розмірі 350 000,00 грн. 3. План фінансування на 2020 рік становить 4 850 000,00 грн. 4. Календарний графік виконання робіт та план фінансування викласти у новій редакції, що додається. 5. Розділ 3. «Порядок здійснення оплати» доповнити пунктами 3.6. та 3.6.1.: п. 3.6. Можлива попередня оплата за договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», на строк не більше трьох місяців, відповідно до належним чином оформленного рішення головного розпорядника бюджетних коштів та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється попередня оплата за рік не може суммарно перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт. З моменту надходження коштів, як попередньої оплати, Підрядник підтверджує їх використання за призначенням «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ - 2в) та «Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (форма № КБ - 3), підписаними уповноваженими представниками Сторін у строки на які надана попередня оплата. п. 3.6.1. За несвоєчасне виконання робіт на загальну суму попередньої оплати, або несвоєчасний звіт по загальній сумі отриманої попередньої оплати Підрідник сплачує пеню у розмірі однієї облікової ставки НБУ від суми попередньої оплати за кожен день затримки. Усі невикористані суми попередньої оплати Підрядник зобов’язаний повернути Замовнику (з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнту 1.2) до моменту спливу трьохмісячного строку, на який надавалась попередня оплата. У випадку несвоєчасного повернення (неповернення) невикористаних сум попередньої оплати Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ від невикористаної суми попередньої оплати за кожен день прострочення.
Номер договору про закупівлю: 10ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку