Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування лікарняних ліфтів)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2020-05-22-005924-c 72d8465efea14dc983b9740f31482d7d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Віталійович Ткачук

+380688398993
+380963204661
knpmml9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Ігор Віталійович Ткачук
+380688398993,+380963204661
knpmml9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 03 червня 2020 14:29
Очікувана вартість: 27 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 135,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


З-№301: Технічні вимоги до предмета закупівлі та Кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, форма «Пропозиція учасника-гарантійний лист», проект Договору - позначено та оприлюднено в окремих документах закупівлі. Умови надання послуг - згідно умов проекту договору про надання послуг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
1) Послуги з технічного обслуговування лікарняного ліфта. Реєстраційний № 84349
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів
1 послуга
2) Послуги з технічного обслуговування лікарняняного ліфта. Реєстраційний № 83884
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 18:21
3 форма ПРОПОЗИЦIЯ учасника.doc
22 травня 2020 18:21
2 Вимоги до кваліфікації учасників.doc
22 травня 2020 18:21
1 ТЗ - технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
22 травня 2020 18:21
4_проект_ДОГОВIР_-_КНП.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 червня 2020 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Астрей" 26 950,91
UAH з ПДВ
26 950,91
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІФТОВИК 3" 27 000,00
UAH з ПДВ
27 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 11:25
пропоз.9.PDF
03 червня 2020 19:30
проп 9.PDF
28 травня 2020 15:38
статут.PDF
28 травня 2020 15:38
справка о субподряде.PDF
28 травня 2020 15:38
справка инструмент.PDF
28 травня 2020 15:38
справка банка.PDF
28 травня 2020 15:38
справка автмобили.PDF
28 травня 2020 15:38
протокол собрания.PDF
28 травня 2020 15:38
приказ директора.PDF
28 травня 2020 15:38
персонал.PDF
28 травня 2020 15:38
опыт работы.PDF
28 травня 2020 15:38
лицензия.PDF
28 травня 2020 15:38
един.налог.PDF
28 травня 2020 15:38
дозвил лифты.PDF
28 травня 2020 15:38
Довідка2.PDF
28 травня 2020 15:38
Довідка1.PDF
28 травня 2020 15:38
дов чист акт.PDF
28 травня 2020 15:38
данные предприятия.PDF
28 травня 2020 15:38
витяг.PDF
28 травня 2020 15:38
витяг пдв.PDF
28 травня 2020 15:38
проп 9.PDF

Публічні документи

28 травня 2020 16:17
спр.статист. стр2 001.JPG
28 травня 2020 16:17
спр.статист. стр1 001.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Астрей"

ТОВ "ЛІФТОВИК 3"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Астрей"
#20343848
Переможець 26 950,91
UAH з ПДВ
05 червня 2020 12:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2020 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Астрей"
#20343848
26 950,91
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:44
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 09:03
ду 1 до договору 70_150 выд 11.06.2020.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 09:01
Договір про надання послуг №70-150 від 11.06.2020р..pdf укладений
11 червня 2020 11:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за рахунок власних коштів 7700,26 грн. (сім тисяч сімсот гривень, 26 коп.), у т.ч. ПДВ-1283,38 грн., за рахунок місцевого бюджету 19250,65 грн. (дев'ятнадцять тисяч двісті п'ятдесят гривень, 65 коп.), у т.ч. ПДВ-3208,44 грн.
Номер договору про закупівлю: №70/150
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 950,91
UAH (в тому числі ПДВ 4 491,82 UAH)