Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public highway of the local value О251509 Pryluky - Serhiivka - Biloshapky - Lynovytsia on the part km 0+000 - km 64+100 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Вебсайт: | http://ukb.cg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Контактна особа: |
Артеменко Ірина Анатоліївна +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration |
National ID: | 04014246 |
Contact point: |
Artemenko Irina Anatolyevna +380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 липня 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 липня 2020 19:00 |
Початок аукціону: | 15 вересня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 25 817 008,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 770000 UAH |
Publication date: | 22 травня 2020 17:43 |
Enquiries until: | 06 липня 2020 19:00 |
Complaints submission until: | до 12 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 липня 2020 19:00 |
Information
Estimated total value: | 25 817 008 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 130 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 липня 2020 17:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 липня 2020 17:35 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 6 Прилуки-Сергіївка.docx | |
09 липня 2020 17:35 |
ТД зі змінами 6 Прилуки-Сергіївка.doc | |
08 липня 2020 17:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 5 Прилуки-Сергіївка.docx | |
02 липня 2020 16:51 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4 Прилуки-Сергіївка.docx | |
25 червня 2020 16:58 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3 Прилуки-Сергіївка.docx | |
25 червня 2020 16:58 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом 120.docx | |
18 червня 2020 18:12 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Прилуки-Сергіївка.docx | |
05 червня 2020 15:34 |
Річний план Прилуки-Сергївка-Білошапки.pdf | |
05 червня 2020 15:34 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН Прилуки-Сергіївка.docx | |
22 травня 2020 17:44 |
Схема Прилуки-Сергіївка.rar | |
22 травня 2020 17:44 |
ТЗ Прилуки-Сергіївка.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
При цьому відсутність документу, який вимагався тендерною документацією, не є невідповідністю в документах. У ситуації з ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" учасником не було підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
Так пунктом 3 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації визначено:
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою:
…
Важливо! Документи, що надаються для підтвердження виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів), переліченого (-их) у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всі аналогічні за предметом закупівлі договори, що зазначені у довідці.
Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником, не менш ніж на 85%, договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, з обсягом надання послуг не менше 30 000,0 м2.
Учасником же надані договори поточного ремонту комунальних доріг, що не може розцінюватися як аналогічний предмет закупівлі. Зважаючи на це, Учасником не подано необхідних документів, які вимагалися на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних робіт, що не може розцінюватися як невідповідність у документах, тому підстав для публікацій вимоги про усунення невідповідностей у Замовника немає.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю;
Однак, замовник закупівлі, всупереч положенням Закону не надав учаснику закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було ним встановлено за його суб’єктивною оцінкою, на прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД», як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Таким чином, Замовник закупівлі порушивши Закон в частині прийняття протиправного рішення, порушив і принцип недискримінації учасників закупівлі.
Вимагаємо скасувати протиправне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД» та надати можливість даному учаснику закупівлі усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону в установлені строки. Наразі, не лишнім зауважити, що учасник закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД» має необхідний для підтвердження досвід виконання аналогічних договорів для підтвердження кваліфікаційним критеріям з лише тільки одним замовником, яким є Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації у період 2018-2019 років, що міг би перевірити замовник і без інформації від замовника.
«Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою:
…
Важливо! Документи, що надаються для підтвердження виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів), переліченого (-их) у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всі аналогічні за предметом закупівлі договори, що зазначені у довідці.
Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником, не менш ніж на 85%, договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, з обсягом надання послуг не менше 30 000,0 м2.»
Учасником у порушення вказаного пункту ТД надані договори поточного ремонту комунальних доріг, що не може розцінюватися як аналогічний предмет закупівлі. Зважаючи на це, Учасником не подано необхідних документів, які вимагалися на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних робіт, що не може розцінюватися як невідповідність у документах, виходячи з наступного.
У частині 16 статті 29 Закону вказано: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Якщо тлумачити фразу «документи, подання яких вимагалось тендерною документацією» в контексті даної частини статті 29, то можливість публікації вимоги про усунення невідповідностей стосується випадку, коли виявлено саме НЕВІДПОВІДНІСТЬ у документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, але аж ніяк не передбачено ВІДСУТНІСТЬ таких документів.
Академічний тлумачний словник української мови наводить наступне тлумачення слова «невідповідний»:
«НЕВІДПОВІ́ДНИЙ, а, е.
1. Який не відповідає кому-, чому-небудь. Бувало й так, що дробовий набій [з дідової рушниці] мав наслідки цілком невідповідні... призначенню (Гнат Хоткевич, I, 1966, 85); Пісня журлива, за серце хапає, а обличчя тих, що співають, зовсім не сумні, на устах у молодиці навіть блукає невідповідна до пісні усмішка (Олесь Гончар, Тронка, 1963, 157).
2. Не такий, як треба, який повинен бути; неналежний. Цілий будинок покладений кепсько і на невідповіднім ґрунті (Іван Франко, XVI, 1955, 296); Заздрість була родинна, любовна, але це не зменшувало її гостроти, і вона часом набувала невідповідної форми (Юрій Яновський, II, 1954, 163).»
*Словник української мови: в 11 томах. — Том 5, 1974. — Стор. 263.
Натомість той же словник містить наступне тлумачення слова «відсутній»:
«ВІДСУ́ТНІЙ, я, є.
1. Який не перебуває в даному місці в певний час; протилежне присутній. Підвівся заступник голови суду товариш Ходжаєв і сказав, що підсудний Кравець тяжко захворів на шлунок і зараз відсутній. Його справу ухвалено виділити і розглянути, коли видужає (Іван Ле, Міжгір'я, 1953, 476); Почувши ім'я Леніна, Мічурін зняв капелюха і якусь мить був ніби відсутній (Олександр Довженко, I, 1958, 485);
// у знач. ім. відсутній, нього, чол. Той, хто не перебуває де-небудь у певний нас.
2. Якого немає, який не існує. Через брак.. відповідних матеріалів у словнику відсутня потрібна ілюстративна частина (Максим Рильський, III, 1956, 66); З'ясувалося, що в місячних морях немає води і що взагалі вода, як і повітря, практично на Місяці відсутні (Наука і життя, 9, 1965, 18); Докази відсутні.
Бути відсутнім: а) не перебувати в тому чи іншому місці в даний час; б) не бути, не існувати.»
*Словник української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 646.
Порівнюючи вказані визначення висновок, що слова «відсутній» (якого не існує) та «невідповідний» (не такий як треба) не можна вважати синонімами ні за яких умов, адже «не такий як треба» передбачає, що предмет наявний, але він не відповідає якимось вимогам (наприклад оформлений не на тому бланку, не по встановленій формі тощо), однак в жодному разі не є відсутнім взагалі, що унеможливлює факт встановлення його відповідності чи невідповідності встановленим вимогам (адже предмету немає в наявності як такого, він не перебуває у складі пропозиції на момент її подання).
Вважаємо, що такі висновки та тлумачення Замовника є такими, що відповідають дійсному змісту, який закладався законодавцем у нормі Закону, адже такі висновки знаходять своє підтвердження у інших нормах Закону, зокрема у частині дев’ятій статті 26 Закону, де чітко вказано, що «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Тобто зі змісту цієї статті випливає, що ДОЗАВАНТАЖЕННЯ НОВИХ ДОКУМЕНТІВ СТОСУЄТЬСЯ САМЕ ВИПРАВЛЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У ВЖЕ ПОДАНИХ ДОКУМЕНТАХ.
Звертаємо увагу на те, що частина дев’ята статті 26 Закону НЕ МІСТИТЬ фрази «документи, подання яких вимагалось тендерною документацією».
Зважаючи на викладене вище, наведені тлумачення термінів та аналіз положень ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону вважаємо, що ДОЗАВАНТАЖЕННЯ ВІДСУТНІХ ДОКУМЕНТІВ ДІЮЧОЮ РЕДАКЦІЄЮ ЗАКОНУ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНЕ.
Оскільки Учасником було надано договори з іншим предметом закупівлі, який не є аналогічним тому, який вимагався документацією, таке порушення умов тендерної документації не можна вважати невідповідністю, а тому, враховуючи наведене вище трактування норм діючого законодавства в сфері публічних закупівель, підстав для публікації вимоги про усунення невідповідностей у Замовника немає.
Скарги до процедури
Дата подання: 24 липня 2020 16:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-28-000012 ● 0050dec387e6455086a7b90f024420bf
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2020 13:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.05.2020 № 32
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.05.2020 № 32
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2020-05-22-005853-c 22.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-22-005853-с: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-22-007010-с, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон). Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, тендерний комітет Управління капітального будівництва облдержадміністрацій прийняв рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2020 рік (протокол від 04.06.2020 № 324). Проте, було встановлено, що після оголошення відповідної процедури закупівлі, технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель відсутня. У зв’язку з цим, було прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону, в рамках оголошення про проведення відповідної процедури закупівлі. 05.06.2020 до оголошення в розділ «Тендерна документація» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було завантажено окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону.
2020-06-10 15:40:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2020-06-11 11:28:53
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04014246 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ Данко | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ШБУ-77" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
22 860 000,00
UAH з ПДВ
|
18 299 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
25 750 000,00
UAH з ПДВ
|
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" |
25 811 997,60
UAH з ПДВ
|
25 811 997,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Рішення скасоване |
18 299 990,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 16:20
|
ТОВ Данко #32727466 |
Відхилено |
18 299 990,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 16:31
|
ТОВ "ШБУ-77" #41412376 |
Відхилено |
18 300 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 16:54
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" #30731879 |
Відхилено |
25 811 997,60
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 17:06
|