Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)
Current average repair of the public highway of the local value О251509 Pryluky - Serhiivka - Biloshapky - Lynovytsia on the part km 0+000 - km 64+100 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»)
Очікувана вартість
25 817 008,00 UAH
UA-2020-05-22-005853-c fecbd6ddbaf544c1bacb30158b56b899
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артеменко Ірина Анатоліївна

+380462677467 ukb_ead1@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Вебсайт: http://ukb.cg.gov.ua/
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Контактна особа: Артеменко Ірина Анатоліївна
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
National ID: 04014246
Contact point: Artemenko Irina Anatolyevna
+380462677467
ukb_ead1@cg.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 06 липня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 15 вересня 2020 12:15
Очікувана вартість: 25 817 008,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 770000 UAH
Publication date: 22 травня 2020 17:43
Enquiries until: 06 липня 2020 19:00
Complaints submission until: до 12 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 липня 2020 19:00

Information

Estimated total value: 25 817 008 UAH including VAT
Minimal lowering step: 130 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). (Джерело фінансування закупівлі - субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах.)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17500, Україна, Чернігівська область, Прилуцький район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public highway of the local value О251509 Pryluky - Serhiivka - Biloshapky - Lynovytsia on the part km 0+000 - km 64+100 (DK 021:2015 – 45230000-8 «Construction of pipelines, communication and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces»). (Source of procurement financing - subvention from the state budget to local budgets for financial support of construction, reconstruction, repair and maintenance of public roads of local importance, streets and roads of communal property in settlements.)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку надання послуг може перерахувати Виконавцю аванс у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу послуг на строк не більше одного місяця. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Замовник проводить розрахунки за надані послуги на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання наданих будівельних послуг) та форми № КБ-3 (довідка про вартість наданих будівельних послуг та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником наданих Виконавцем послуг визначається відкладальною обставиною, а саме – після надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника за надані послуги, які є предметом даного Договору. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 липня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 липня 2020 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 липня 2020 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 червня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:35
ПЕРЕЛІК ЗМІН 6 Прилуки-Сергіївка.docx
09 липня 2020 17:35
ТД зі змінами 6 Прилуки-Сергіївка.doc
08 липня 2020 17:07
ТД зі змінами 5 Прилуки-Сергіївка.doc
02 липня 2020 16:51
ТД зі змінами 4 Прилуки-Сергіївка.doc
25 червня 2020 16:58
ТД зі змінами 3 Прилуки-Сергіївка.doc
18 червня 2020 18:12
ТД зі змінами 2 Прилуки-Сергіївка.doc
05 червня 2020 15:34
ТД зі змінами Прилуки-Сергіївка.doc
22 травня 2020 17:44
ТД Прилуки-Сергіївка.doc
08 липня 2020 17:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН 5 Прилуки-Сергіївка.docx
02 липня 2020 16:51
ПЕРЕЛІК ЗМІН 4 Прилуки-Сергіївка.docx
25 червня 2020 16:58
ПЕРЕЛІК ЗМІН 3 Прилуки-Сергіївка.docx
25 червня 2020 16:58
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом 120.docx
22 травня 2020 17:44
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ Поточний ремонт доріг з авансом.docx
18 червня 2020 18:12
ПЕРЕЛІК ЗМІН 2 Прилуки-Сергіївка.docx
05 червня 2020 15:34
Річний план Прилуки-Сергївка-Білошапки.pdf
05 червня 2020 15:34
ПЕРЕЛІК ЗМІН Прилуки-Сергіївка.docx
22 травня 2020 17:44
Схема Прилуки-Сергіївка.rar
22 травня 2020 17:44
ТЗ Прилуки-Сергіївка.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 04 червня 2020 13:02
Дата відповіді: 04 червня 2020 18:04
Шановний тендерний комітет чи передбачається в кошторисній документації коефіцієнт виконання будівельних робіт під постійним рухом (при виконанні робіт на одній половині проїждної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині)?
Відповідь: Коефіцієнт виконання будівельних робіт під постійним рухом (при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині) в кошторисній документації не передбачається.
уточнення
Дата подання: 04 червня 2020 13:04
Дата відповіді: 04 червня 2020 18:06
Шановний тендерний комітет уточніть одиниці вимірювання в пунктах 117 - 124 і чи відповідають ці одиниці виміру пунктам 115, 116?
Відповідь: Пункти 117-124 передбачають 10-кратну обертаємість тимчасових дорожніх знаків. Тобто загальна кількість знаків відповідає пунктам 115-116.
уточнення
Дата подання: 05 червня 2020 16:01
Дата відповіді: 09 червня 2020 12:01
Шановний тендерний комітет, Ваше роз'яснення, щодо десятикратної обертаємості щитків дорожніх знаків суперечить поясненню, яке вказано між пунктом 114 та 115 "10% вартості" в розділі "Встановлення дорожніх знаків", тому просимо уточнити одиниці виміру в пунктах 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124.
Відповідь: Одиниця виміру в пунктах 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 - 100 шт.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-005853-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:32731467
Дата подання: 21 липня 2020 18:45
Кваліфікація
Просимо надати Повідомлення з вимогою усунути невідповідності в електронній системі закупівель, оскільки вказані в рішенні Замовника невідповідності тендерної пропозиції Учасника стосуються підтвердження останнім кваліфікаційних критеріїв вимог статті 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.09.2019 р. № 114 - IX, тим самим виконавши вимоги пункту 16 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" в редакції від 19.09.2019 р. № 114 - IX.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 липня 2020 16:39
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019 р. № 114 - IX якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому відсутність документу, який вимагався тендерною документацією, не є невідповідністю в документах. У ситуації з ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" учасником не було підтверджено досвід виконання аналогічних договорів.
Так пунктом 3 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації визначено:
Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою:

Важливо! Документи, що надаються для підтвердження виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів), переліченого (-их) у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всі аналогічні за предметом закупівлі договори, що зазначені у довідці.
Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником, не менш ніж на 85%, договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, з обсягом надання послуг не менше 30 000,0 м2.

Учасником же надані договори поточного ремонту комунальних доріг, що не може розцінюватися як аналогічний предмет закупівлі. Зважаючи на це, Учасником не подано необхідних документів, які вимагалися на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних робіт, що не може розцінюватися як невідповідність у документах, тому підстав для публікацій вимоги про усунення невідповідностей у Замовника немає.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-005853-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:32731467
Дата подання: 10 вересня 2020 12:51
Неправомірне відхитення тендерної пропозиції
У відповідності до положень п.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-ІХ від 19 вересня 2019 року, який набув чинності з 19 квітня 2020 року) у випадку, якщо замовником під час розгляду пропозицій учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документи, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляд тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю;
Однак, замовник закупівлі, всупереч положенням Закону не надав учаснику закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які було ним встановлено за його суб’єктивною оцінкою, на прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД», як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Таким чином, Замовник закупівлі порушивши Закон в частині прийняття протиправного рішення, порушив і принцип недискримінації учасників закупівлі.
Вимагаємо скасувати протиправне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД» та надати можливість даному учаснику закупівлі усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону в установлені строки. Наразі, не лишнім зауважити, що учасник закупівлі ТОВ «Містобудування Інвест ЛТД» має необхідний для підтвердження досвід виконання аналогічних договорів для підтвердження кваліфікаційним критеріям з лише тільки одним замовником, яким є Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації у період 2018-2019 років, що міг би перевірити замовник і без інформації від замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 вересня 2020 14:02
Пунктом 3 Додатку 2 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону» тендерної документації визначено:
«Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасниками у складі тендерної пропозиції подається довідка на фірмовому бланку учасника про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), за наступною формою:

Важливо! Документи, що надаються для підтвердження виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів), переліченого (-их) у довідці, повинні бути розміщені у порядку їх зазначення у довідці. Підтвердження наявності повинно бути надано на всі аналогічні за предметом закупівлі договори, що зазначені у довідці.
Під аналогічним договором необхідно розуміти виконаний учасником, не менш ніж на 85%, договір з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування, з обсягом надання послуг не менше 30 000,0 м2.»

Учасником у порушення вказаного пункту ТД надані договори поточного ремонту комунальних доріг, що не може розцінюватися як аналогічний предмет закупівлі. Зважаючи на це, Учасником не подано необхідних документів, які вимагалися на підтвердження встановленого кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічних робіт, що не може розцінюватися як невідповідність у документах, виходячи з наступного.
У частині 16 статті 29 Закону вказано: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у своїй тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.»
Якщо тлумачити фразу «документи, подання яких вимагалось тендерною документацією» в контексті даної частини статті 29, то можливість публікації вимоги про усунення невідповідностей стосується випадку, коли виявлено саме НЕВІДПОВІДНІСТЬ у документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, але аж ніяк не передбачено ВІДСУТНІСТЬ таких документів.
Академічний тлумачний словник української мови наводить наступне тлумачення слова «невідповідний»:
«НЕВІДПОВІ́ДНИЙ, а, е.
1. Який не відповідає кому-, чому-небудь. Бувало й так, що дробовий набій [з дідової рушниці] мав наслідки цілком невідповідні... призначенню (Гнат Хоткевич, I, 1966, 85); Пісня журлива, за серце хапає, а обличчя тих, що співають, зовсім не сумні, на устах у молодиці навіть блукає невідповідна до пісні усмішка (Олесь Гончар, Тронка, 1963, 157).
2. Не такий, як треба, який повинен бути; неналежний. Цілий будинок покладений кепсько і на невідповіднім ґрунті (Іван Франко, XVI, 1955, 296); Заздрість була родинна, любовна, але це не зменшувало її гостроти, і вона часом набувала невідповідної форми (Юрій Яновський, II, 1954, 163).»
*Словник української мови: в 11 томах. — Том 5, 1974. — Стор. 263.

Натомість той же словник містить наступне тлумачення слова «відсутній»:
«ВІДСУ́ТНІЙ, я, є.
1. Який не перебуває в даному місці в певний час; протилежне присутній. Підвівся заступник голови суду товариш Ходжаєв і сказав, що підсудний Кравець тяжко захворів на шлунок і зараз відсутній. Його справу ухвалено виділити і розглянути, коли видужає (Іван Ле, Міжгір'я, 1953, 476); Почувши ім'я Леніна, Мічурін зняв капелюха і якусь мить був ніби відсутній (Олександр Довженко, I, 1958, 485);
// у знач. ім. відсутній, нього, чол. Той, хто не перебуває де-небудь у певний нас.
2. Якого немає, який не існує. Через брак.. відповідних матеріалів у словнику відсутня потрібна ілюстративна частина (Максим Рильський, III, 1956, 66); З'ясувалося, що в місячних морях немає води і що взагалі вода, як і повітря, практично на Місяці відсутні (Наука і життя, 9, 1965, 18); Докази відсутні.
Бути відсутнім: а) не перебувати в тому чи іншому місці в даний час; б) не бути, не існувати.»
*Словник української мови: в 11 томах. — Том 1, 1970. — Стор. 646.

Порівнюючи вказані визначення висновок, що слова «відсутній» (якого не існує) та «невідповідний» (не такий як треба) не можна вважати синонімами ні за яких умов, адже «не такий як треба» передбачає, що предмет наявний, але він не відповідає якимось вимогам (наприклад оформлений не на тому бланку, не по встановленій формі тощо), однак в жодному разі не є відсутнім взагалі, що унеможливлює факт встановлення його відповідності чи невідповідності встановленим вимогам (адже предмету немає в наявності як такого, він не перебуває у складі пропозиції на момент її подання).

Вважаємо, що такі висновки та тлумачення Замовника є такими, що відповідають дійсному змісту, який закладався законодавцем у нормі Закону, адже такі висновки знаходять своє підтвердження у інших нормах Закону, зокрема у частині дев’ятій статті 26 Закону, де чітко вказано, що «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Тобто зі змісту цієї статті випливає, що ДОЗАВАНТАЖЕННЯ НОВИХ ДОКУМЕНТІВ СТОСУЄТЬСЯ САМЕ ВИПРАВЛЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У ВЖЕ ПОДАНИХ ДОКУМЕНТАХ.
Звертаємо увагу на те, що частина дев’ята статті 26 Закону НЕ МІСТИТЬ фрази «документи, подання яких вимагалось тендерною документацією».
Зважаючи на викладене вище, наведені тлумачення термінів та аналіз положень ч. 9 ст. 26 та ч. 16 ст. 29 Закону вважаємо, що ДОЗАВАНТАЖЕННЯ ВІДСУТНІХ ДОКУМЕНТІВ ДІЮЧОЮ РЕДАКЦІЄЮ ЗАКОНУ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНЕ.
Оскільки Учасником було надано договори з іншим предметом закупівлі, який не є аналогічним тому, який вимагався документацією, таке порушення умов тендерної документації не можна вважати невідповідністю, а тому, враховуючи наведене вище трактування норм діючого законодавства в сфері публічних закупівель, підстав для публікації вимоги про усунення невідповідностей у Замовника немає.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-005853-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 24 липня 2020 16:07
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 11:34
рішення від 28.07.2020№14499+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 11:33
рішення від 20.08.2020№15870.pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 22:28
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник погоджується з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 09 вересня 2020 11:08

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

03 серпня 2020 18:44
Пояснення
03 серпня 2020 18:44
Пояснення1

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000012 ● 0050dec387e6455086a7b90f024420bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 13:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.05.2020 № 32

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 27.05.2020 № 32

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2020-05-22-005853-c 22.05.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області моніторингу процедури закупівлі UA-2020-05-22-005853-с: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-05-22-007010-с, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорія, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 № 114-IX (далі – Закон). Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, тендерний комітет Управління капітального будівництва облдержадміністрацій прийняв рішення про внесення змін до річного плану закупівель на 2020 рік (протокол від 04.06.2020 № 324). Проте, було встановлено, що після оголошення відповідної процедури закупівлі, технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель відсутня. У зв’язку з цим, було прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону, в рамках оголошення про проведення відповідної процедури закупівлі. 05.06.2020 до оголошення в розділ «Тендерна документація» з предмету закупівлі: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О251509 Прилуки - Сергіївка - Білошапки - Линовиця на ділянці км 0 + 000 - км 64 + 100 (ДК 021:2015 - 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»)» було завантажено окремий файл зі скан-копією річного плану закупівель, що містить всю інформацію передбачену ч. 2 ст. 4 Закону.

2020-06-10 15:40:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-11 11:28:53

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 вересня 2020
UA-2020-05-22-005853-cfecbd6ddbaf544c1bacb30158b56b899
Найменування: Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014246
Місцезнаходження: 14000, Україна, Чернігівська область обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, 11
Учасник Документи Рішення
ТОВ Данко Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:03
документи переможця 2
18 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:23
документи переможця
16 липня 2020 17:53
Електронний підпис
16 липня 2020 17:53
Електронний підпис
16 липня 2020 17:52
Технічна частина.rar
16 липня 2020 17:52
Комерційна частина.rar
16 липня 2020 17:51
Банківська гаранті.zip
08 липня 2020 13:37
Електронний підпис
08 липня 2020 13:37
Електронний підпис
08 липня 2020 13:35
Технічна частина.rar
08 липня 2020 13:35
Комерційна частина.rar
08 липня 2020 13:35
G7696.20-2.7z
02 липня 2020 13:55
Електронний підпис
02 липня 2020 13:55
Електронний підпис
02 липня 2020 13:50
Технічна частина.rar
02 липня 2020 13:50
Комерційна частина.rar
02 липня 2020 13:50
G7696.20-1.7z

Документи

16 липня 2020 19:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

16 липня 2020 16:25
Електронний підпис
16 липня 2020 16:25
Електронний підпис
16 липня 2020 16:24
36 щодо розрахунків.pdf
16 липня 2020 16:24
32 АБЗ лист Прилуки.pdf
16 липня 2020 16:23
29 АБЗ Атестат.pdf
16 липня 2020 16:23
29 АБЗ Атестат КОПІЯ.pdf
16 липня 2020 16:23
28 АБЗ Договір.pdf
16 липня 2020 16:23
27 довідка щодо АБЗ.pdf
16 липня 2020 16:23
26 лабораторія.pdf
16 липня 2020 16:23
25 довкілля.pdf
16 липня 2020 16:23
23 персональні дані.pdf
16 липня 2020 16:23
22 Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:23
21 згода договір.pdf
16 липня 2020 16:23
19 субпідрядники.pdf
16 липня 2020 16:23
17 стаття 17 Закону.pdf
16 липня 2020 16:23
12 досвід.pdf
16 липня 2020 16:23
16 Бух.звіти за 2019 рік.pdf
16 липня 2020 16:22
10 Працівники.pdf
16 липня 2020 16:22
9 Свідоцтва 08.07.7z
16 липня 2020 16:22
8 Обладнання.pdf

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:42
Електронний підпис
16 липня 2020 17:42
Електронний підпис
16 липня 2020 17:36
50 Лист про КЕП.PDF
16 липня 2020 17:36
49 Ліцензія.pdf
16 липня 2020 17:36
48 Довідка санкції.PDF
16 липня 2020 17:36
46 ISO 14001 (оригінал).PDF
16 липня 2020 17:36
45 Схема розміщення.PDF
16 липня 2020 17:36
30 Баланс 1-й кв. 2020.pdf
16 липня 2020 17:35
27 Проєкт договору.PDF
16 липня 2020 17:35
23 Довідки ст. 17.PDF
16 липня 2020 17:35
21 Відгук Н-09 22-32.pdf
16 липня 2020 17:35
16 Копії дипломів ІТП.rar
16 липня 2020 17:34
7 Копія Статуту.PDF
16 липня 2020 17:34
_Гарантія 770 000 (005853-c).zip

Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:26
Електронний підпис
16 липня 2020 18:24
грошове покриття.7z
16 липня 2020 18:21
право підпису.pdf
16 липня 2020 18:21
статут та витяг ПДВ.pdf
16 липня 2020 18:21
копія ліцензії.pdf
16 липня 2020 18:21
протокол.pdf
16 липня 2020 18:21
поставки асфальту.pdf
16 липня 2020 18:21
стаття 17.pdf
16 липня 2020 18:21
договір № 141.pdf
16 липня 2020 18:21
лабораторія.pdf
16 липня 2020 18:21
наявність техніки.pdf
16 липня 2020 18:21
договір № 63.pdf
16 липня 2020 18:21
договір № 191.pdf
16 липня 2020 18:21
договір № 64.pdf
16 липня 2020 18:20
договір № 54.pdf
16 липня 2020 18:20
договір № 03-24 19-144.pdf

Документи

16 липня 2020 19:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

16 липня 2020 18:57
Електронний підпис
16 липня 2020 18:56
Гарантія.zip
16 липня 2020 18:56
Установчі.pdf
16 липня 2020 18:56
Технічне завдання.pdf
16 липня 2020 18:56
Працівники.pdf
16 липня 2020 18:56
Працівники ч.2.pdf
16 липня 2020 18:56
МТБ.pdf
16 липня 2020 18:56
Аналогічний договір.pdf
16 липня 2020 18:56
АБЗ та ФЗ.pdf
16 липня 2020 18:56
2 Загальна частина 2.pdf
16 липня 2020 18:56
1 Загальна частина.pdf

Документи

09 вересня 2020 11:09
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:03
документи переможця 2
18 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:23
документи переможця
16 липня 2020 17:53
Електронний підпис
16 липня 2020 17:53
Електронний підпис
16 липня 2020 17:52
Технічна частина.rar
16 липня 2020 17:52
Комерційна частина.rar
16 липня 2020 17:51
Банківська гаранті.zip
08 липня 2020 13:37
Електронний підпис
08 липня 2020 13:37
Електронний підпис
08 липня 2020 13:35
Технічна частина.rar
08 липня 2020 13:35
Комерційна частина.rar
08 липня 2020 13:35
G7696.20-2.7z
02 липня 2020 13:55
Електронний підпис
02 липня 2020 13:55
Електронний підпис
02 липня 2020 13:50
Технічна частина.rar
02 липня 2020 13:50
Комерційна частина.rar
02 липня 2020 13:50
G7696.20-1.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВ "МІСТОБУДУВАННЯ ІНВЕСТ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лубенське шляхово-будівельне управління №9"

ТОВ Данко

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 вересня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 22 860 000,00
UAH з ПДВ
18 299 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ШБУ-77" 25 750 000,00
UAH з ПДВ
18 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14" 25 811 997,60
UAH з ПДВ
25 811 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 вересня 2020 14:15
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:03
документи переможця 2
18 вересня 2020 15:26
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:23
документи переможця
16 липня 2020 17:53
Електронний підпис
16 липня 2020 17:53
Електронний підпис
16 липня 2020 17:52
Технічна частина.rar
16 липня 2020 17:52
Комерційна частина.rar
16 липня 2020 17:51
Банківська гаранті.zip
08 липня 2020 13:37
Електронний підпис
08 липня 2020 13:37
Електронний підпис
08 липня 2020 13:35
Технічна частина.rar
08 липня 2020 13:35
Комерційна частина.rar
08 липня 2020 13:35
G7696.20-2.7z
02 липня 2020 13:55
Електронний підпис
02 липня 2020 13:55
Електронний підпис
02 липня 2020 13:50
Технічна частина.rar
02 липня 2020 13:50
Комерційна частина.rar
02 липня 2020 13:50
G7696.20-1.7z

Публічні документи

16 липня 2020 17:42
Електронний підпис
16 липня 2020 17:42
Електронний підпис
16 липня 2020 17:36
50 Лист про КЕП.PDF
16 липня 2020 17:36
49 Ліцензія.pdf
16 липня 2020 17:36
48 Довідка санкції.PDF
16 липня 2020 17:36
46 ISO 14001 (оригінал).PDF
16 липня 2020 17:36
45 Схема розміщення.PDF
16 липня 2020 17:36
30 Баланс 1-й кв. 2020.pdf
16 липня 2020 17:35
27 Проєкт договору.PDF
16 липня 2020 17:35
23 Довідки ст. 17.PDF
16 липня 2020 17:35
21 Відгук Н-09 22-32.pdf
16 липня 2020 17:35
16 Копії дипломів ІТП.rar
16 липня 2020 17:34
7 Копія Статуту.PDF
16 липня 2020 17:34
_Гарантія 770 000 (005853-c).zip

Публічні документи

16 липня 2020 16:25
Електронний підпис
16 липня 2020 16:25
Електронний підпис
16 липня 2020 16:24
36 щодо розрахунків.pdf
16 липня 2020 16:24
32 АБЗ лист Прилуки.pdf
16 липня 2020 16:23
29 АБЗ Атестат.pdf
16 липня 2020 16:23
29 АБЗ Атестат КОПІЯ.pdf
16 липня 2020 16:23
28 АБЗ Договір.pdf
16 липня 2020 16:23
27 довідка щодо АБЗ.pdf
16 липня 2020 16:23
26 лабораторія.pdf
16 липня 2020 16:23
25 довкілля.pdf
16 липня 2020 16:23
23 персональні дані.pdf
16 липня 2020 16:23
22 Проект договору.pdf
16 липня 2020 16:23
21 згода договір.pdf
16 липня 2020 16:23
19 субпідрядники.pdf
16 липня 2020 16:23
17 стаття 17 Закону.pdf
16 липня 2020 16:23
12 досвід.pdf
16 липня 2020 16:23
16 Бух.звіти за 2019 рік.pdf
16 липня 2020 16:22
10 Працівники.pdf
16 липня 2020 16:22
9 Свідоцтва 08.07.7z
16 липня 2020 16:22
8 Обладнання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "ШБУ-77"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Рішення скасоване 18 299 990,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:20
ТОВ Данко
#32727466
Відхилено 18 299 990,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:31
ТОВ "ШБУ-77"
#41412376
Відхилено 18 300 000,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 16:54
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЛЯХО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 14"
#30731879
Відхилено 25 811 997,60
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 17:06

Інформація про відміну

Дата відміни
09 жовтня 2020 17:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі