Вершкове масло
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-05-22-005850-c e886f83cb4ac450fbb24dd053a6a0717
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Військова частина 3014 Національної гвардії України (м.Одеса)
Код ЄДРПОУ: 37760707
Вебсайт: https://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 65059, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Люстдорфська дорога, 7
Контактна особа: Каміла Сулейманова
+380688241101
3014tk@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 14:48
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Відповідно до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65059, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Люстдорфська дорога,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. Розрахунки за товар, що поставляються, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару (партію товару). Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання оригіналу документу, що підтверджує якість товару та відповідає законодавству України.
Дата подання: 28 травня 2020 13:18
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:41
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наше підприємство має намір взяти участь в оголошеній Закупівлі, але вважає, що Замовником в тендерній документації встановлені умови закупівлі, які штучно обмежують коло учасників (конкуренцію) при проведенні закупівлі та є дискримінаційними. Так, у п. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи на вимогу Замовника, зокрема: оригінал (або нотаріально завірена копія, або копія, завірена виробником продукції) декларації виробника або сертифікат якості на товар. Вимога щодо надання скан-копії оригіналу документу, що підтверджує якість товару та відповідає законодавству України є дискримінаційною, оскільки встановлення такої вимоги до документу, що посвідчує якість значно зменшує коло учасників (конкуренцію), адже оригінал документу, що посвідчує якість видає лише виробник продукції. Таким чином, жодний інший учасник, що не є зазначеним виробником, або здійснює власні закупівлі у територіальних або інших дистриб’юторів не має змоги прийняти участь у процедурі закупівлі, що порушує права, встановлені для нього нормами Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі викладеного, Тендерна документація підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України через усунення зазначених недоліків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та досвіду оцінки пропозицій учасників у інших процедурах закупівель. Замовник надає вибір для завантаження у складі пропозиції одного із багатьох варіантів, тим самим надає можливість Учаснику самостійно обирати найбільш прийнятний із запропонованих варіантів, а саме, або оригінал декларації, або нотаріально завірену копію декларації, або копію декрларації, завірену виробником продукції, або сертифікат якості на товар (оригінал, або нотаріально завірену копію, або копію, завірену виробником). Декларація виробника (або сертифікат якості) - це документ, що перебуває у вільному обігу та надається будь-яким виробником прямо або опосередковано будь-якому клієнту або кінцевому споживачу за запитом. У разі закупівлі товару предмету закупівлі Учасником у у територіальних або інших дистриб’юторів не має проблеми запросити електронний варіант оригіналу від виробника опосередковано через дистриб’ютора, термін подачі пропозиції дозволяє отримати цей документ та показати Замовнику серйозність намірів поставки оригінального товару, що гарантовано вироблений виробником та не є підробкою. Звертаємо увагу на те, що Декларація виробника є основним посвідченням державного регулювання безпечності та якості харчових продуктів, що засвідчує відповідність харчових продуктів, харчових добавок, ароматизаторів або допоміжних матеріалів для переробки вимогам, визначеним у декларації за умови, що вимоги, встановлені виробником, виконуються протягом подальших дій. Просимо зауважити, що Замовник не обмежує коло учасників, адже дана вимога є цілком законною та подана щодо публічного документу. Радимо дотримуватися вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Щодо кількості транспортних засобів
Дата подання: 28 травня 2020 13:22
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:13
У п. 1.2.1. Додатку № 2 до ТД встановлено, що учасник повинен надати відповідні документи, що підтверджують право користування (володіння/розпорядження) Учасником автотранспортом, що пристосований для перевезення предмету закупівлі, а саме: Довідку про транспортні засоби (далі ТЗ) учасника, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору (у кількості не менше трьох одиниць ТЗ). - У разі використання власних ТЗ Учасника - на підтвердження надати копії технічних паспортів ТЗ, в яких вказано Учасника як власника та зазначена наявність рефрижераторів. - У разі використання найманих чи орендованих ТЗ - надати оригінал або завірену власником ТЗ копію договору оренди ТЗ або копію договору про надання транспортних послуг (перевезень). Зазначений Договір (оренди ТЗ або надання транспортних послуг) має бути чинним мінімум до 31.12.2020 року, заключений між Учасником та власником ТЗ, що має право надавати ТЗ в оренду або здійснювати транспортні послуги (перевезення). В договорі (оренди ТЗ або надання транспортних послуг) має бути перелік ТЗ (марка, модель, номер державної реєстрації відповідно до технічного паспорту) обладнаних рефрижераторами. Також Учасник подає завірені власником ТЗ копії технічних паспортів ТЗ, в яких вказано сторону зазначеного Договору (оренди ТЗ або надання транспортних послуг)), а саме Орендодавця (або, відповідно, Перевізника) як власника та зазначена наявність рефрижераторів. Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. При цьому, Закон визначає саме необхідність наявності такого обладнання та матеріально-технічної бази для спроможності учасника виконати укладений за результатами процедури закупівлі договір у майбутньому. В той же час, наше підприємство має в розпорядженні та користуванні транспортні засоби у кількості двох одиниць, які пристосовані для перевезення продуктів харчування, але не може прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, оскільки Замовник безпідставно та не обґрунтовуючи жодним нормативно-правовим актом визначив необхідність наявності транспортних засобів у кількості трьох одиниць. Таким чином, наше підприємство, як і будь-які інші учасники, що мають менш ніж три одиниці автотранспорту не можуть прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Отже, визначення Замовником необхідності наявності транспортних засобів у кількості не менше трьох одиниць, штучно обмежує конкуренцію та є дискримінаційною умовою тендерної документації та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! На думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та досвіду результатів подолання порушень під час поставок товарів у минулих періодах, окрім того важливим фактором є терміни поставок товарів згідно проекту Договору, умови якого є незмінними. Замовник вважає необхідним залучення не менше 3-х автомобілів. У будь-якому разі, тендерна документація містить Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, де у п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції зазначено, що «Учасник не надає документи на підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Тендерним комітетом буде проаналізована подана інформація та, у разі, якщо вона буде вичерпною - пропозиція буде допущена до оцінки.
Радимо дотримуватися вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Щодо строку придатності товару.
Дата подання: 28 травня 2020 13:24
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:40
Пунктом 2.6. Проекту договору (Додаток № 5 до ТД) встановлено, що продавець зобов’язаний передавати Покупцю Товар, строк придатності якого повинен становити не менше 90% від загального терміну придатності, встановленого виробником. Вважаємо, що вимога, що міститься у Додатку № 5 до ТД, а саме: строк придатності товару повинен становити не менше 90% від загального терміну придатності є дискримінаційною, оскільки Замовник не визначив у тендерній документації чітку дату поставки товару або графік за яким буде здійснюватися постачання (п. 4.4.ТД до 31.12.2020), тобто впродовж року. Таким чином, на складі переможця вказаної закупівлі протягом 2020 року має постійно знаходиться продукція, строк придатності якої повинен складати більше 90%. Отже, виконати таку вимогу щодо строків придатності можливо тільки у випадку, якщо Замовником встановлений графік поставок товару або чіткі дати поставок товару. Однак, оскільки вказана інформація не визначена у ТД, то така вимога містить ознаки дискримінації, адже ні наше підприємство, як і будь-які інші учасники, не зможуть врахувати такий строк під час підготовки своєї пропозиції. На підставі викладеного, Тендерна документація підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України через усунення зазначених недоліків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Просимо уважно читати умови тендерної документації, у складі якої поданий проект договору поставок, де у п. 3. «УМОВИ ПОСТАВКИ ПРОДУКТІВ ХАРЧУВАННЯ» наведено детальні вимоги Замвоника.
Окрім того, на думку Замовника дана вимога не є дискримінаційною, адже Замовник висуває ті або інші вимоги виходячи із досвіду роботи та досвіду результатів подолання порушень під час поставок товарів у минулих періодах, окрім того важливим фактором є терміни поставок товарів згідно проекту Договору, умови якого є незмінними.
Також звертаємо увагу на те, що умови щодо терміну споживання товарів зумовлені необхідністю безперебійного харчування особового складу Військової частини 3014 Національної гвардії України, що перебуває на довольстві 24 години 7 діб на тиждень. Спроможність безперебійної поставки свіжих та якісних товарів є ключовим критерієм, що підтверджує кваліфікацію Учасника. Дана умова Договору є незмінною.
Радимо дотримуватись вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Щодо наявності санітарного паспорту на автотранспорт.
Дата подання: 28 травня 2020 13:26
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:42
Пунктом 3.10. Проекту договору (Додаток № 5 до ТД) встановлено, що автотранспорт «Продавця» (учасника) повинен мати санітарний паспорт, завірений санітарною службою, а супроводжуючі особи повинні мати медичний допуск у формі особистої медичної книжки (копії), які має право перевірити «Покупець» в особі уповноваженого працівника. Згідно з положеннями статей 43, 44 розділу VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», які, відповідно до прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо харчових продуктів», набрали чинності з 20.09.2016, встановлені гігієнічні вимоги до рухомого та/або тимчасових потужностей для торгівлі та транспортних засобів для перевезення харчових продуктів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Крім того, згідно з розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20.01.16 р № 94-Р «Про визнання такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, актів санітарного законодавства» з 01.01.2017 втратили чинність ряд санітарних правил, зокрема СанПин 42-123-5777-91 «Санитарные правила для предприятий общественного питания, включая кондитерские цехи и предприятия, вырабатывающие мягкое мороженое» та СанПин 5781-91 «Санитарные правила для предприятий продовольственной торговли», якими передбачалась необхідність отримання санітарних паспортів на автотранспорт, що здійснює перевезення харчових продуктів. Враховуючи вищезазначене, вимога пункту 3.10. Проекту договору (Додаток № 5 до ТД) щодо наявності у учасника-переможця вказаної закупівлі санітарного паспорту на транспортні засоби завіреного санітарною службою є незаконною та дискримінаційною, та повинна бути виключена з документації шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Просимо уважно читати умови тендерної документації! Тендерна документація не містить вимоги «щодо наявності у учасника-переможця вказаної закупівлі санітарного паспорту на транспортні засоби завіреного санітарною службою», проте містить наступну законну вимогу у додатку №2 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям «надати договір санітарної обробки, довідку (акт, інший документ) про санітарну обробку транспортного засобу, проведену у поточному місяці». Просимо зауважити, що будь-які неістотні умови проекту договору можуть бути відкоригованими під час підписання із переможцем процедури закупівлі. Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю, неведені у Розділі V. Тендерної документації «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», у п. 4. Радимо дотримуватись вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Щодо надання документів що посвідчують реєстрацію потужностей учасника як оператора ринку.
Дата подання: 28 травня 2020 13:29
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:43
У п. 1.2.3. Додатку № 2 до ТД встановлено, що учасник повинен надати відповідні документи, що підтверджують посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку - на складські (або виробничі) потужності та транспортні засоби. Відповідно ч. 1 ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» - не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність. Таким чином, наявність вимоги щодо надання учасниками документів що посвідчують реєстрацію потужностей учасника як оператора ринку окремо на складські (або виробничі) потужності та окремо на транспортні засоби, суперечить вимогам Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», є дискримінаційними та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Просимо розібратися із нормами Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», та, відповідно Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», Стаття 25 якого «Державна реєстрація потужностей» містить наспутну інформацію «Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу. Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.»
Таким чином йдеться про обов’язкову реєстрацію саме транспортних засобів як потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів, при цьому термін «кумулятивна державна реєстрація» стосується кількості транспортних засобів, що не мають бути зареєстрованими окремо, а на всі одиниці яких надається один дозвіл.
Окрім того, просимо уважно читати тендерну документацію, що не містить вимоги «щодо надання учасниками документів що посвідчують реєстрацію потужностей учасника як оператора ринку окремо на складські (або виробничі) потужності та окремо на транспортні засоби», проте має чітко сформульовану вимогу «Надати документи на посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку - на складські (або виробничі) потужності та транспортні засоби», це може бути один документ, проте він має містити інформацію і щодо реєстрації потужностей із зберігання/реалізації і транспортування. Радимо дотримуватись вимог ТД, адже неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕПЛАЙ" 230 400,00
UAH з ПДВ
186 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСІКС ГРУП" 236 970,00
UAH з ПДВ
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 207 450,00
UAH з ПДВ
199 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гончаренко Лариса Олександрівна 240 000,00
UAH з ПДВ
235 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 17:13
Статут
10 червня 2020 17:13
Оренда холод прим
10 червня 2020 17:13
ISO 9001
10 червня 2020 17:13
ISO 22000
10 червня 2020 17:13
Мед.книжка 1
10 червня 2020 17:13
Document_USR_1005294823
10 червня 2020 17:13
Договір транспорт
10 червня 2020 17:13
Ф2 Сеплай банк
10 червня 2020 17:13
Техпаспорт
10 червня 2020 17:13
Виписка ЄДР
10 червня 2020 17:13
Наказ на директора
10 червня 2020 17:13
Мед.книжка 2
10 червня 2020 17:13
Експл.доз.
10 червня 2020 17:13
Пропозиція
10 червня 2020 17:13
Договір та специфікація

Публічні документи

02 липня 2020 11:33
sign.p7s
02 липня 2020 11:32
Довідка-4.zip
02 липня 2020 11:32
Довідка-3.zip
02 липня 2020 11:32
public_doc-3.p7s
25 червня 2020 14:05
sign.p7s
10 червня 2020 17:34
sign.p7s
10 червня 2020 17:31
БГ 3643.zip
10 червня 2020 17:31
19_Рейтинг_Скан.pdf
10 червня 2020 17:31
18_Ліцензія.pdf
10 червня 2020 17:31
17_Довіреність_скан.pdf
10 червня 2020 17:31
12_СТАТУТ.pdf
10 червня 2020 17:31
11_Витяг ПДВ.pdf
10 червня 2020 17:31
6.3_Видаткові накладні.pdf
10 червня 2020 17:31
1_Додаток 7 Пропозиція.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 12:18
2 Документи Гончаренко.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕПЛАЙ"
#42398012
Відхилено 186 400,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 20:35
ТОВ "АСІКС ГРУП"
#41514045
Переможець 189 900,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 17:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 16:35

Документи

17 червня 2020 20:35
sign.p7s
17 червня 2020 20:35
Протокол 59- 17.06.2020.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду пропозиції виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що підлягають виправленню: 1. 1) Учасник подає документи у файлі із назвою «3.3_ Копії тех. паспортів завірені.pdf», де містяться завірені власником транспортних засобів (із яким надано договір) копії 3-х тех. паспортів на транспортні засоби, проте одна з копій (на автомобіль АА6935ХВ) обмежена у якості. Окрім того, надані у складі пропропозиції копії технічних поспортів (файл «3.3_ Копії тех. паспортів завірені.pdf») та Договір про надання транспортних послуг (файл 3.2_Договір про надання транс. послуг завірений.pdf) містять відтиск печатки та підпис особи без зазначення посади та даних особи, що цей підпис поставила (ПІБ). 2)У ДОДАТКУ №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям» наявна вимога « - У разі використання найманих чи орендованих ТЗ - надати оригінал або завірену власником ТЗ копію договору оренди ТЗ або копію договору про надання транспортних послуг (перевезень)……. — У разі використання власних ТЗ Учасника - на підтвердження надати копії технічних паспортів ТЗ, в яких вказано Учасника як власника та зазначена наявність рефрижераторів….. Також Учасник подає завірені власником ТЗ копії технічних паспортів ТЗ, в яких вказано сторону зазначеного Договору (оренди ТЗ або надання транспортних послуг)), а саме Орендодавця (або, відповідно, Перевізника) як власника та зазначена наявність рефрижераторів.» 3) Виправити невідповідність шляхом приведення наданих документів у відповідлність вимозі «Учасник подає завірені власником ТЗ копії технічних паспортів ТЗ», завантажити технічні паспорти згідно вимоги тендерної документації та у відповідній якості. А також виправити невідповідність шляхом приведення наданих документів у відповідлність вимозі «надати оригінал або завірену власником ТЗ копію договору оренди ТЗ або копію договору про надання транспортних послуг (перевезень)», завантажити Договір про надання транспортних послуг згідно вимоги тендерної документації. 2. 1) У складі пропозиції Учасником подана довідка про транспортні засоби, якими буде здійснюватися поставка товару, у файлі під назвою « 3.1_Довідка про наяв. транспорт.pdf», інформація щодо номеру Договору в якій не відповідає поданому у файлі «3.2_Договір про надання транс. послуг завірений.pdf» Договору про надання транспортрних послуг (перевезення). 2) У ДОДАТКУ №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям» у п. 1 «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» наявна вимога «1.2.1. Довідку про транспортні засоби (далі ТЗ) учасника, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору (у кількості не менше трьох одиниць ТЗ).» 3) Виправити невідповідність шляхом приведення наданих документів у відповідлність одне одному, завантажити виправлену довідку про транспортні засоби, якими буде здійснюватися поставка товару. 3. 1) У складі пропозиції Учасником поданий Договір суборенди приміщення у файлі «2_Договір суборенди складського приміщення Львів.pdf», щодо даного Договору відсутній у складі пропозиції акт прийому-передачі приміщення у користування, даний документ не зазначений Замовником у переліку документів, обов’язкових до подачі згідно тендерної документації та згідно Договору суборенди не є невід’ємною частиною Договору. Проте Замовник просить дозавантажити даний документ для отримання достовірної інформпаціх щодо наявності у Учасника обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді складських приміщень. 2) У ДОДАТКУ №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям» у п. 1 «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» наявна вимога «1.1. Оригінал документа, який підтверджує наявність в Учасника власного або орендованого приміщення для зберігання товару, який є предметом закупівлі, з дотриманням режиму температури у відповідності до діючих стандартів. Учасник надає оригінал(и) договору(ів) оренди або оригінал(и) акту(ів) на право постійного користування (свідоцтва на право власності)» 3)Виправити невідповідність шляхом дозавантаження акту прийому-передачі приміщення. 4. 1) У складі пропозиції Учасником поданий у файлі «2_Договір суборенди складського приміщення Львів.pdf» Договір суборенди приміщення та лист Згода на передачу приміщення в суборенду. У п. 1.3. Зазначена інформація щодо права власності на приміщення Орендодавцю ТОВ «СТАВРОЛІТ», проте відсутнє реальне документальне пмідтвердження права власності. 2)У ДОДАТКУ №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям» у п. 1 «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» наявна вимога «1.1. Оригінал документа, який підтверджує наявність в Учасника власного або орендованого приміщення для зберігання товару, який є предметом закупівлі, з дотриманням режиму температури у відповідності до діючих стандартів. Учасник надає оригінал(и) договору(ів) оренди або оригінал(и) акту(ів) на право постійного користування (свідоцтва на право власності)» 3)Виправити невідповідність шляхом дозавантаження документів на підтвердження права власності на приміщення. 5. 1) У складі пропозиції Учасником поданий у файлі «3.5_ФОП Вовк потужностіі транспорт.pdf» та «3.6_Експлуатаційний дозвіл.pdf», « 3.7_АКТ Держспоживслужби за 2020 рік.pdf,» проте дані документи подані або як незавірені чорно-білі копії або оригінали, підписані чорною ручкою. 2) У ДОДАТКУ №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям» у п. 1 «1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» наявна вимога «1.2.3. Надати документи на посвідчення реєстрації потужностей учасника як оператора ринку - на складські (або виробничі) потужності та транспортні засоби.» Та «1.2.4. Акт, виданий за результатами проведення у поточному році планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання оператоами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин.» 3)Замовником не визначено у тендерній документації вид подачі даних документів, тому дані невідповідністі не можуть слудити причиною відзилення, проте прохання Учаснику завантажити або належним чином завірені копії, або відскановані оригінали даного документа. 6. 1)У складі пропозиції Учасником подано у файлі «6.1_Довідка про аналогічні договори.pdf» зазначену довідку, що не відповідає вимозі, адже не містить «- ідентифікаційний код» контрагента. 2) У ДОДАТКУ №2 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію Учасників про відповідність їх таким критеріям» у п. 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» є вимога надати «Довідка у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про виконання аналогічного* договору (не менш одного), крім відомостей, що становлять комерційну таємницю, обов’язково вказати: -номер договору, - дату укладання договору, - найменування контрагента, - ідентифікаційний код; - контактну особу та номер телефону; - строк дії договору.» 3)Виправити невідповідність шляхом зміни та дозавантаження коректної довідки.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСІКС ГРУП"
#41514045
189 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку