Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
451 230,00 UAH
UA-2020-05-22-005806-c b59c432d1ec746d7a275091c45a8d6f0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 21:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 15:34
Очікувана вартість: 451 230,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 256,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79053, Україна, Львівська область, Львів, вул. Володимира Великого, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт та виконавчих кошторисів, підписаних уповноваженими представниками Сторін та рахунків на оплату. Документи до оплати готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Замовник, при відсутності зауважень, підписує акти виконаних робіт в межах обсягу асигнувань. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 17:07
Проект договору.doc
05 червня 2020 17:07
НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.06.20 Тендерна документація+технічне завдання.doc
05 червня 2020 17:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 05.06.2020.docx
05 червня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 17:07
Проект договору.doc
22 травня 2020 17:26
Проект договору.doc
05 червня 2020 17:07
НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.06.20 Тендерна документація+технічне завдання.doc
22 травня 2020 17:26
Тендерна документація+технічне завдання (7).doc
05 червня 2020 17:07
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 05.06.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу
Дата подання: 23 травня 2020 12:50
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:20
В технічному завдані вказано: У разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. А також вказано, які розділи передбачити в Проекті: - технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; - проект виконання робіт, в тому числі: • тимчасову схему ОДР на час виконання підготовчих робіт; • тимчасову схему ОДР на час виконання будівельно-монтажних робіт; • постійну схему ОДР. - проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM (за потреби) з урахуванням вимог п. 2 Додатку 1; - проект технічного обладнання WIM, в тому числі: • опис обладнання WIM та алгоритмів роботи; • робочі креслення розташування та монтажу обладнання; • схеми розведення кабелів; • інструкції користувача та обслуговування; кошторисна документація Просимо надати роз’яснення: 1. Що означає фраза: «забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу» при розробці робочого проекту ? 2. При необхідності включити в робочий проект розділ з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, чи враховано ці роботи в очікуваній вартості вартості закупки ? Щодо неоднозначності трактування вимог тендеру, просимо внести зміни в документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У разі, якщо під час проведення інженерних вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
2) Очікувана вартість цієї закупівлі повністю відповідає Технічному завданню на цю закупівлю.
ТОЧКА ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ
Дата подання: 23 травня 2020 12:51
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:21
В технічному завдані вказано, що в робочому проекті необхідно визначити розташування точки підключення до електроживлення. Вказані вимоги не визначають необхідності розробки робочого проекту із: - підключення електроживлення об’єкту до існуючого КТП та необхідністю збільшення дозволеної потужності споживання цього КТП - встановлення нових КТП Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме уточнити технічне завдання щодо проектування підключення до мережі електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Точки підключення до електроживлення та ліній оптоволоконного зв’язку повинні бути визначені під час вишукувань, згідно з п.10 Технічного завдання. Потреба у розробленні проектних рішень на збільшення дозволеної потужності існуючого КТП або будівництва нового КТП встановлюється на підставі звіту про вишукування за погодженням із Замовником.
Щодо напрямку руху
Дата подання: 23 травня 2020 18:19
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:21
В тендерній документації відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання на цю закупівлю: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Щодо визначення місця встановлення системи WIM
Дата подання: 23 травня 2020 18:20
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:22
В додатку №3 «Технічне завдання» тендерної документації, а також в предметі закупівлі в графі «Назва та місце розташування об'єкта» вказано ділянка шляху: км 429+900 до км 431+500, що складає 1600 метрів загальної довжини ділянки для можливого встановлення системи WIM. В графі «Інженерні вишукування» зазначено, що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, на ділянці довжиною 200 м до початку ділянки вимірювання, на ділянці вимірювання та 25 м після кінця ділянки вимірювання для кожного з напрямків руху необхідно передбачати: - інструментальне визначення рівності (показник IRI, м/км) для послідовних 10-метрових відрізків; - інструментальне визначення колійності (просвіти під 3-метровою рейкою) через кожні 20 м; - інструментальне визначення прогину статичного для 13-тонної вісі; - інструментальне визначення прогину динамічного для 5-тонного вантажу; - визначення розташування та власників підземних комунікацій в межах смуги відведення. Тим часом в графі: «Потужність або характеристика об’єкта, виробнича програма» (додаток №3 «Технічне завдання»), вказано, що остаточні характеристики та місце спорудження майданчика системи зважування в русі (далі – майданчика WIM) повинні бути вибрані згідно з вимогами Постанови КМУ від 27 грудня 2019 р. № 1174 та у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Тобто остаточне місце встановлення системи WIM визначається на підставі аналізу інженерних вишукувань, отриманих з ділянки що складає близько 450 метрів (враховуючи кожен напрямок руху), що не покриває весь проміжок а/д для можливого встановлення системи WIM, що в свою чергу у разі невідповідності параметрам вимогам п. 1 Додатку 1 призведе до необхідності перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічним завданням на цю закупівлю передбачається, що Підрядник на вказаній ділянці дороги, за результатами комплексних топографо-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань, повинен обрати таку точку (місце) встановлення системи WIM, яка задовольнятиме всі вимоги Технічного завдання. Обсяг та черговість проведення таких вишукувань встановлюється Підрядником самостійно.
У разі, якщо під час проведення вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, Підряднику необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Щодо підключення електроживлення
Дата подання: 23 травня 2020 18:20
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:25
Враховуючи питанння щодо визначення місця встановлення системи WIM, також просимо зазначити, що при визначенні точки підключення до електроживлення, необхідно керуватись загальними правилами приєднання до електромереж та правил улаштування електроустановок, в яких вказані 2 способи підключення: 1. Стандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що не перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. 2. Нестандартне - приєднання електроустановки замовника до діючих мереж оператора системи розподілу на відстань, що перевищує 300 метрів по прямій лінії від місця забезпечення потужності до місця приєднання. У разі нестандартного приєднання, необхідно враховувати витрати щодо розробки проектної документації на нестандартне приєднання до електромереж. Чи була врахована дана ситуація при формуванні очікуваної вартості? Враховуючи вище сказане, просимо Замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так. Попередній відбір ділянок для встановлення системи WIM був проведений з урахуванням існуючих точок підключення до електромережі так, щоб досягти мінімальних витрат на підключення.
Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет
Дата подання: 23 травня 2020 18:21
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:26
Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість проектування системи WIM із більш широким вибором обладнання та каналів зв»язку. Просимо замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання на цю закупівлю викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Стосовно працівників
Дата подання: 24 травня 2020 10:38
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:27
Згідно технічних вимог тендерної документації планується до закупки послуги з розробки робочого проекту майданчику WIM Система автоматичного зважування в русі - Weigh-in-Motion ). В переліку розділів робочого проекту відсутній розділ шодо влаштування дорожнього одягу. Такі роботи проектуються лише у випадку якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань (див. п. 10), не відповідають вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Технічним завданням передбачено розробка проект опорної конструкції для монтажу обладнання WIM та технічний звіт з виконання комплексу інженерно-геодезичних та інженерно-геологічних вишукувань; При цьому питома вага таких робіт з проектування не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Згідно вимог тендерної документації Замовник вимагає підтвердження Учасником наявністі у нього працівників відповідної кваліфікації у визначеній кількості: Інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа; Інженер-проектувальник із забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа; Інженер-проектувальник на обєкт будівництва– 1 особа; Просимо надати роз’яснення щодо необхідності підтвердження вказаних працівників, які будуть залучатися Учасником віл субпідрядних організацій у обсязі що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання на цю закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації на цю закупівлю та чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Учасник також має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений чинним законодавством спосіб.
Освітлення проїзної частини
Дата подання: 24 травня 2020 11:40
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:27
Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На зазначеній у цій закупівлі ділянці дороги відсутнє існуюче освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 25 травня 2020 17:43
Дата відповіді: 28 травня 2020 09:41
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху та/або влаштування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення ПДР, укладений протягом останніх 3-х років. Враховуючи той факт, що згідно з технічним завданням основною метою є проектування систем габаритно-вагового контролю та супутніх електричних комплексів просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
Щодо строку надання послуг
Дата подання: 25 травня 2020 17:45
Дата відповіді: 28 травня 2020 09:41
У тендерній документації зазначено, що строк надання послуг – до 31.07.2020. Враховуючи можливий орієнтовний строк укладання контракту, фактично на надання послуг залишається приблизно 1 місяць. Разом з тим згідно з технічним завданням виконавець повинен розробити робочий проект, погодити основні проектні рішення з усіма відповідними заінтересованими органами та пройти експертизу, що фактично неможливо зробити за 1 календарний місяць. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк надання послуг щонайменше 90 календарних днів з дня укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для надання послуг, передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладення договору, строк надання послуг може бути переглянутий.
Уточнення щодо досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 26 травня 2020 16:01
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:30
Чи буде відхилена пропозиція, якщо Учасник надасть аналогічний договір на проектування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення правил дорожнього руху?
Відповідь: Замовником не буде відхилено тендерну пропозицію учасника, якщо учасником буде надано аналогічний договір відповідно до вимог, зазначених у п.2 Додатку №1 тендерної документації на цю закупівлю.
Уточнення щодо аналогічних договорів Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:31
У тендерній документації зазначена вимога щодо аналогічних договорів, а саме: «договора на розробку проектів систем, в яких присутні засоби вимірювання електричних величин (проектування вимірювальних систем та/або комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення), в складі яких присутні розділи з розробки зовнішнього освітлення, чи дорожніх метеостанцій чи систем автономного освітлення». Просимо Замовника уточнити, Учасник має надати один аналогічний договір в якому будуть наявні всі вищенаведені вимоги чи може надати декілька різних договорів, в яких будуть присутні дані розділи чи були предметом договору для підтвердження кваліфікаційних вимог?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Прохання уважно вивчати вимоги тендерної документації. Тендерна документація на цю закупівлю не містить вимоги зазначеного вами змісту.
Уточнення щодо працівників Учасника
Дата подання: 26 травня 2020 16:02
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:32
Чи може Учасник працівників, що зазначені у тендерній документації (інженер-проектувальник автомобільних доріг, інженер-проектувальник із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженер із забезпечення механічного опору та стійкості, інженер-проектувальник з кошторисної документації) залучити за рахунок лише субпідрядних організацій, у разі якщо у нього в штаті немає вищезазначених спеціалістів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник залучає субпідрядників/співвиконавців відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації на цю закупівлю. Учасник, для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним критеріям, може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Уточнення щодо працівників
Дата подання: 26 травня 2020 16:03
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:33
У тендерній документації Замовника вимагається наявність в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг – 1 особа. У технічному завданні зазначено, що у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань не відповідатимуть вимогам, наведеним в п. 1 Додатку 1 до Технічного завдання, в зоні проведення вимірювань та на ділянках довжиною 50 м до та 25 м після зони вимірювання забезпечити перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу. Однак, якщо параметри покриття після проведення інженерних вишукувань будуть відповідати вимогам до стану покриття, перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу, наявність такого інженера в Учасника або субпідрядника буде не потрібно. А тому, вимога Замовника щодо обов’язкової наявності в Учасника Інженера-проектувальника автомобільних доріг є необґрунтованою. Вважаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності Інженера-проектувальника автомобільних доріг звужує коло Учасників процедури закупівлі. Просимо переглянути кваліфікаційні вимоги та внести зміни до тендерної документації для приведення її до вимог законодавства про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання на цю закупівлю, відповідно до вимог Тендерної документації на цю закупівлю та чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Учасник також має право залучати додаткових працівників, у разі потреби, у визначений чинним законодавством спосіб.
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 16:04
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:34
У тендерній документації Замовника, зокрема у Технічному завданні відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо Замовника уточнити дану інформацію та внести відповідні зміни до ТД для правильного розуміння потенційними Учасниками обсягу надання послуг та формування ціни тендерної пропозиції.
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання на цю закупівлю: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Внесення змін у технічне завдання
Дата подання: 26 травня 2020 16:04
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:35
У Технічному завданні зазначена вимога: «визначити розташування точки підключення до мережі Інтернет». Дана вимога Замовника звужує коло потенційних Учасників, оскільки виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як: радіо, GSM та інші, що не потребують Інтернет з’єднання. Для дотримання принципів публічних закупівель, просимо Замовника внести відповідні зміни до Технічного завдання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.3.9 Додатка 1 до Технічного завдання на цю закупівлю викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобiв криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Стосовно строків виконання
Дата подання: 26 травня 2020 19:53
Дата відповіді: 28 травня 2020 09:41
У тендерній документації Замовника (строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) зазначено з дати укладання договору до 30.07.2020 р. Однак, протягом місяця неможливо виконати проектну документацію з вимогами, що зазначені у технічному завданні, оскільки для її розробки необхідно буде провести топографо-геодезичні, інженерно-геодезичні та інженерно-геологічні вишукування. Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, змінивши строки надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для надання послуг, передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладення договору, строк надання послуг може бути переглянутий.
Стосовно субпідрядника
Дата подання: 26 травня 2020 19:54
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:36
Яким документом Учасник має підтвердити відносини з субпідрядником/співвиконавцем?
Відповідь: Учасник залучає субпідрядників/співвиконавців відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації на цю закупівлю.
Стосовно працівників
Дата подання: 26 травня 2020 19:54
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:36
Якщо в Учасника немає у штаті: інженера-проектувальника автомобільних доріг, інженера-проектувальника із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, інженера із забезпечення механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника з кошторисної документації, але вони є у субпідрядника, яким чином Учасник має заповнити таблицю про наявність працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасники зазначають у Довідці працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі згідно вимог тендерної документації на цю закупівлю. Учасники, для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію, можуть залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку, учасник в будь-якому разі зазначає таких працівників із приміткою, що такі працівники залучаються у суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Мінімальний перелік працівників
Дата подання: 29 травня 2020 10:06
Дата відповіді: 01 червня 2020 11:47
У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібник Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може надати 2 сертифікати на одну особу, якщо такі наявні.
Підтвердження відповідності Субпідрядника
Дата подання: 29 травня 2020 11:20
Дата відповіді: 01 червня 2020 12:11
Яким чином Учасник може підтвердити відповідність Субпідрядника ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо у даній статті написано про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю? Просимо уточнити Замовника, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі" чи має надати просто загальну довідку, що Субпідрядник не має підстав передбачених у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога тендерної документації встановлена Замовником на виконання вимоги ч.7 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон): "У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті." Відповідно, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17, у випадку передбаченому ч.7 ст.17 Закону.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-005806-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 27 травня 2020 11:30
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
У п.5. 9 Розділу 3 та Додатку №1 Тендерної документації згідно п. 1 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 10:44
Зазначена вимога тендерної документації Замовника на цю закупівлю не є дискримінаційною, так як для розробки проектної документації, що є предметом цієї закупівлі, передбачається складання кошторисної частини сертифікованим інженером-кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином, ця вимога не суперечить чинному законодавству,а дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника на цю закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-005806-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:37
Вимога щодо внесення змін у тендерну документацію щодо аналогічних договорів.
У тендерній документації зазначено, що аналогічними договорами вважаються договори на розробку проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху та/або влаштування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення ПДР, укладений протягом останніх 3-х років. Враховуючи той факт, що згідно з технічним завданням основною метою є проектування систем габаритно-вагового контролю та супутніх електричних комплексів просимо внести зміни до тендерної документації, в яких передбачити, що аналогічнім договором вважається повністю виконаний протягом останніх 3 років договір з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект") в складі якої присутні розділи з розроблення зовнішнього освітлення, дорожніх метеостанцій, систем автономного освітлення, майданчиків для влаштування пунктів габаритно-вагового контролю, або з розроблення вимірювальних систем, комплексів, трансформаторних підстанцій, щитового обладнання, електричних розподільчих пристроїв, систем обліку електроенергії, систем безперебійного і автономного електроживлення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 09:40
Замовником буде внесено зміни до тендерної документації у цій частині.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-005806-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Проектдормісттехнологія", Код ЄДРПОУ:34867256
Дата подання: 27 травня 2020 11:39
Щодо внесення змін до строку надання послуг.
У тендерній документації зазначено, що строк надання послуг – до 30.07.2020 р. Враховуючи можливий орієнтовний строк укладання контракту, фактично на надання послуг залишається приблизно 1 місяць. Разом з тим згідно з технічним завданням виконавець повинен отримати технічні умови (офіційний розгляд та видача яких становить 10 робочих днів), провести інженерно-геодезичні, інженерно-геологічні та інструментальні вишукування, розробити робочий проект, погодити основні проектні рішення з усіма відповідними зацікавленими органами (розгляд яких також може становити не менше 10 робочих днів) та пройти експертизу (орієнтовний термін якої буде становити до 30 календарних днів), що фактично неможливо зробити за 1 календарний місяць. У зв’язку з цим просимо внести зміни до тендерної документації та встановити строк надання послуг щонайменше 90 календарних днів з дня укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 09:42
Замовник вважає, що 30 календарних днів достатньо для надання послуг, передбачених технічним завданням. У разі ненадання технічних умов замовником на дату укладення договору, строк надання послуг може бути переглянутий.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-005806-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 27 травня 2020 11:40
Трудові книжки
Відповідно до Додатку №1 Тендерної документації в п. 1. зазначено, що наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції наступними документами:
- сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). Дана вимога є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним (ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Як наслідок, пропозиція такого учасника буде несправедливо відхилена замовником через формальну невідповідність умовам тендерної документації, а інші учасники, яким така згода надана була, будуть мати перевагу перед іншими учасниками, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників. Також слід врахувати те що Замовник вимагає скан-копію всіх сторінок трудових книжок, відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Варто зауважити, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»). Однак якщо процедури обробки персональних даних працівника виходять за межі дозволу, наданого володільцеві відповідно до трудового законодавства лише для здійснення його повноважень, тоді потрібно отримати згоду від працівника. Отже роботодавець, який є володільцем персональних даних не може надати без згоди працівників скан-копії всіх сторінок трудових книжок. Таким чином, сформувавши вимоги Тендерної документації, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть надати вище зазначені документи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї такі положення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 11:26

Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації Замовника на цю закупівлю відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). Як вбачається із зазначеного вище, Замовником не встановлено обов’язкової вимоги щодо надання учасником виключно сканкопії всіх сторінок трудових книжок. Учасником може бути надано або трудові книжки або накази про призначення на посаду або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Документально підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить Замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію. Щодо захисту персональних даних, то обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п.5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель. При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику. Відповідно, замовник жодним чином не обмежив коло учасників процедури закупівлі, оскільки, учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та повинен документально підтвердити наявність таких працівників згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-22-005806-c.a5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка", Код ЄДРПОУ:38013959
Дата подання: 30 червня 2020 16:53
Скарга на рішення Замовника
Скарга, що стосується прийнятого рішення Замовника щодо оцінки тендерної пропозиції ТОВ "Сеа Електротехніка"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 липня 2020 16:51

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000101 ● 179b8baa03754d65ba2eb3798ec45bdf
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
12.08.2020 49

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.08.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу

1UA-2020-05-22-005806-с 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Задоянчук А. З.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-08-17 12:33:28

Пояснення з власної ініціативи



ПОЯСНЕННЯ
Замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)»
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-05-22-005806-c


Відповідно до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 12.08.2020 №49 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-22-005806-c.
Відповідно до Інформації про моніторинг за № UA-M-2020-07-23-000101 підставою для прийняття рішення про початок моніторингу слугували дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1, а саме: Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги».

У відповідності з ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надаємо наступні пояснення.

Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» 15.06.2020 відбувся електронний аукціон.

Згідно з ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
В межах строку розгляду, 22.06.2020 протокольним рішенням №338 тендерний комітет Замовника відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СЕА Електротехніка» відповідно до абз.1 п.1 ч.1 ст. 31 та абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч.11 ст.29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Відповідно, 25.06.2020 протокольним рішенням №351 тендерний комітет Замовника відхилив наступну тендерну пропозицію, а саме пропозицію Учасника ТОВ «ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Керуючись нормою ч.11 ст.29 Закону, Замовник приступив до розгляду наступної тендерної пропозиції, а саме пропозиції Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». Проте, на 2-й робочий день оцінки, а саме 30.06.2020 Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка» було подано Скаргу, що стосувалася прийнятого рішення Замовника щодо оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СЕА Електротехніка».

Відповідно до абз.2 ч.8 ст. 18 Закону Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до абз. 2 ч.17 ст. 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не може вчиняти жодних дій щодо процедури закупівлі, ані здійснити оцінку, ані продовжити її термін до моменту оприлюднення повного тексту рішення
З аналізу вищезазначених норм Закону, а також з принципів функціонування системи електронних закупівель вбачається відсутність, як законної, так і технічної можливості для Замовника вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі під час її оскарження до моменту оприлюднення повного тексту рішення Органом оскарження (до цього моменту система є заблокованою, відповідно, Замовник технічно не має можливості оприлюднювати жодних рішень).

Також повідомляємо, що Органом оскарження було прийнято рішення щодо призначення розгляду скарги 15.07.2020 о 11:00. Повний текст рішення про відмову в задоволенні скарги було оприлюднено в системі електронних закупівель 20.07.2020 о 20:42. Відповідно, 21.07.2020 протокольним рішенням №390 тендерний комітет Замовника визначив переможця за процедурою даної закупівлі, а саме Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». Також, Замовником було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020 №04-3583/11-02.
Варто зазначити, що переможцем торгів Державним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, на виконання вимог тендерної документації, не оприлюднено у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, сканкопію оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої уповноваженим на це органом, чинної станом на дату подання документа, що вимагалися Замовником у тендерній документації. Відповідно, не виконано вказані вимоги, не підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у Додатку №2 до тендерної документації на цю закупівлю. Відповідно, переможця Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” було відхилено Замовником відповідно до абз.2 п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол від 07.08.2020 №424).

Відповідно до ч.11 ст.29 Закону, Замовник приступив до розгляду наступної тендерної пропозиції, а саме пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС». Станом на момент Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (12.08.2020) Замовник здійснював розгляд саме пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», чим не порушував строк розгляду тендерної пропозиції, визначений ч.10 ст.29 Закону.

Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при дотриманні строків розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги» жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель немає.
Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" 404 855,51
UAH з ПДВ
358 693,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" 360 984,00
UAH з ПДВ
358 727,85
UAH з ПДВ
Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 415 000,00
UAH з ПДВ
415 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" 446 830,00
UAH з ПДВ
439 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 441 000,00
UAH з ПДВ
441 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІА ДОРБУД" 451 230,00
UAH з ПДВ
451 230,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 16:57
Електронний підпис
19 червня 2020 16:49
Електронний підпис
19 червня 2020 16:47
Електронний підпис
19 червня 2020 16:45
Електронний підпис
12 червня 2020 20:41
Електронний підпис
12 червня 2020 17:29
11. Кошторис.PDF
12 червня 2020 17:19
11.Кошторис.PDF
12 червня 2020 17:17
11. Кошторис.PDF
12 червня 2020 10:47
Електронний підпис
11 червня 2020 18:58
11.Кошторис.PDF
11 червня 2020 18:58
3.Ст.17.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 19:55
Електронний підпис
13 червня 2020 19:51
Файли з ЕЦП.rar
13 червня 2020 19:51
13. Повноваження.pdf
13 червня 2020 19:51
5. ТЗ.pdf
13 червня 2020 19:51
14. Статут.pdf
13 червня 2020 19:51
18. Виписка.pdf
13 червня 2020 19:51
11. Проект Договору.pdf
13 червня 2020 19:51
17. Довідки з банку.pdf
13 червня 2020 19:51
15. Витяг ПДВ.pdf
13 червня 2020 19:51
10. Наявність Досвіду.pdf
13 червня 2020 19:51
2. Відповідність ст 17.pdf
13 червня 2020 19:51
4. Згода Додаток 6.pdf

Публічні документи

03 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:34
Електронний підпис
03 серпня 2020 16:33
public_doc (3).p7s
03 серпня 2020 16:33
public_doc (2).pdf
31 липня 2020 23:24
Електронний підпис
31 липня 2020 23:23
Е-кабінет скрін.pdf
31 липня 2020 10:53
Електронний підпис
30 липня 2020 17:59
Електронний підпис
29 липня 2020 09:46
Електронний підпис
29 липня 2020 09:42
Dovidka_20192340150850357365.pdf
29 липня 2020 09:42
Dovidka_20192340150850357365.pdf.p7s
28 липня 2020 17:10
Електронний підпис
12 червня 2020 17:39
Електронний підпис
12 червня 2020 17:38
Технічний опис.7z
12 червня 2020 17:38
Стаття 17.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 14:56
Електронний підпис
11 серпня 2020 14:54
Лист-пояснення.pdf
12 червня 2020 19:25
Електронний підпис
12 червня 2020 19:24
Персон.дані.pdf
12 червня 2020 19:24
Витяг ПДВ оригінал.pdf
12 червня 2020 19:24
Уповноважена особа.pdf
12 червня 2020 19:24
ч.2 ст.44 ЗУ Про ТОВ _ТДВ.pdf
12 червня 2020 19:23
щодо субпідрядника.pdf
12 червня 2020 19:23
Гар.листи Додатку №4.pdf
12 червня 2020 19:23
ст. 17.pdf
12 червня 2020 19:23
Аналог.договір.pdf
12 червня 2020 19:23
Працівники.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 11:33
Електронний підпис
11 червня 2020 11:32
Реєстр_відповідність.pdf
11 червня 2020 11:32
Відповідність.pdf
11 червня 2020 11:32
Реєстр_кваліфікація.pdf
11 червня 2020 11:32
Кваліфікація.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 11:47
Електронний підпис
11 червня 2020 11:46
14.Витяг ПДВ ВІА ДОРБУД.pdf
11 червня 2020 11:46
13. Статут оригІнал.pdf
11 червня 2020 11:46
12. ТЗ.pdf
11 червня 2020 11:46
8. Г.л. відповідності ТЗ.pdf
11 червня 2020 11:46
7. Г.л. захист довкілля.pdf
11 червня 2020 11:46
4. Г.л. весь обсяг робіт.pdf
11 червня 2020 11:46
3. Г.л. підпис ТП.pdf
11 червня 2020 11:46
2.Ст17.pdf
11 червня 2020 11:46
1. Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

ТОВ "ВІА ДОРБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка"
#38013959
Відхилено 358 693,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 18:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 18:16
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
#37334664
Відхилено 358 727,85
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:55
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Рішення скасоване 415 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:49
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 415 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 15:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС"
#37851081
Відхилено 439 800,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 17:34
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Відхилено 441 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 13:46
ТОВ "ВІА ДОРБУД"
#35589783
Відхилено 451 230,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 16:39

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «СЕА Електротехніка», поданій на торги «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №214/2 від 04.06.2020 р., у якій серед іншого зазначено договір № 24 від 12.04.2019 р. «Розробка проектно-кошторисної документації по будівництву WIM системи шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу (Пілотний проект з впровадження) в Україні». Окрім цього, серед інших документів, Учасником надано Лист-відгук № 315 від 05.06.2020 р. У стовпці 4 наданої Довідки по цьому договору Учасником зазначено наступну інформацію: сума договору – 2 056 477,24 грн. з ПДВ; сума виконання договору – 2 284 974,69 грн. з ПДВ. Однак, згідно додаткової угоди №1 до цього договору від 07.12.2019 ціна цього Договору становить 2 284 974,69 грн. з ПДВ. Зважаючи на наведене вище, Учасником невірно зазначено суму договору у Довідці. У наданому по цьому ж договорі листі-відгуку також зазначено суму договору – 2 056 477,24 грн. з ПДВ. Відповідно, Учаснику необхідно привести інформацію, зазначену у Довідці та у листі-відгуку, у відповідність до наданих документів. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації № 214/1 від 04.06.2020 р., у якій не заповнено стовпець 2 по працівниках за №7-16, з чого Замовнику незрозуміло чи наявні в Учасника всі ті працівники, які вимагалися Замовником. Окрім цього, Учасником не надано сканкопії кваліфікаційних сертифікатів на інженерів-проектувальників, які зазначені у Довідці за №2, №3, №4, №10, в той час, як Замовником вимагалося подання сканкопій кваліфікаційних сертифікатів на всіх інженерів, зазначених Учасником в Довідці. Учасником також надано сканкопію кваліфікаційного сертифікату на Кравченя Валентин Миколайович, яка сканована з копії неналежним чином засвідченої, що вбачається з того, що така копія містить лише позначку «Копія вірна» та печатку, в той час, як згідно вимог тендерної документації усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Подані учасниками належним чином засвідченї копії документів повинні містити власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми, у стовпці 4 якої необхідно зазначити суму договору та суму виконання договору. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції документами, серед яких: - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: номер, дату та предмет укладеного договору, сума договору, iнформацiя про якiсть наданих послуг, дотримання термінів надання послуг, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). 2) Відповідно до п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми, у стовпці 2 якої необхідно зазначити посаду працівників Учасника. *Учасники зазначають у Довідці працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3), серед яких обов’язково: - інженер-проектувальник автомобільних доріг – 1 особа; - інженер проектувальник із забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму – 1 особа; - інженер із забезпечення механічного опору та стійкості – 1 особа; - інженер-проектувальник з кошторисної документації – 1 особа; На всіх інженерів, зазначених учасником в довідці, учасники подають сканкопію(ї) кваліфікаційного(их) сертифікату(ів) дійсного(их) на момент подачі та протягом усього строку виконання договору. 3) Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів у вигляді сканкопій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі сканкопії. Подані учасниками належним чином засвідченї копії документів повинні містити власноручний підпис керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції із зазначенням прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та містити надпис «Згідно з оригіналом», «З оригіналом згідно», «Копія» або «Копія вірна». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – відкоригувати у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів №214/2 від 04.06.2020 р. та у листі-відгуку № 315 від 05.06.2020 р. суму Договору № 24 від 12.04.2019 р. «Розробка проектно-кошторисної документації по будівництву WIM системи шести майданчиків зважування у русі на дорогах навколо Києва та допоміжного офісу (Пілотний проект з впровадження) в Україні». 2) На виконання вимог п.1 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – дозаповнити стовпець 1 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації № 214/1 від 04.06.2020 р. та надати кваліфікаційні сертифікати на усіх інженерів, зазначених Учасником у цій Довідці. 3) На виконання вимог п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» – надати оригінал або належним чином засвідчену копію кваліфікаційного сертифікату Кравченя Валентина Миколайовича.

Документи

25 червня 2020 17:54
Електронний підпис

Документи

07 серпня 2020 15:50
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», поданій на торги «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих. №265 від 05.06.2020. У наданій Довідці зазначено договір підряду на виконання проектних робіт №21 від 04.04.2018 року: Проектні роботи «Реконструкція системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя за адресою: вул. Блакитна, 4 м. Запоріжжя» стадія «Проект», («П»), який не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника, згідно яких аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись повністю виконаний договір на розробку проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху та/або влаштування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення ПДР та/або договір** на розробку проектної документації, у складі якої присутні, зокрема, такі розділи: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, з розроблення вимірювальних систем, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем автономного освітлення, трансформаторних підстанцій, укладений протягом останніх 3-х років. ** Аналогічним вважатиметься договір, який відповідатиме зазначеним вище вимогам у рамках одного договору або сумарно декількох договорів. Як вбачається із зазначеного вище, договір на проектні роботи з реконструкції системи світлосигнального обладнання аеродрому Запоріжжя не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.2. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись повністю виконаний договір на розробку проектної документації з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху та/або влаштування системи динамічного габаритно-вагового контролю та/або будівництва транспортної інфраструктури (систем організації дорожнього руху) та/або систем відео та фото фіксації порушення ПДР та/або договір** на розробку проектної документації, у складі якої присутні, зокрема, такі розділи: дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, з розроблення вимірювальних систем, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем автономного освітлення, трансформаторних підстанцій, укладений протягом останніх 3-х років. ** Аналогічним вважатиметься договір, який відповідатиме зазначеним вище вимогам у рамках одного договору або сумарно декількох договорів. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати аналогічний договір та його документальне підтвердження згідно вимог тендерної документації Замовника на цю закупівлю.

Документи

14 серпня 2020 13:46
Електронний підпис
14 серпня 2020 13:45
Протокол 433 від 14.08.20.PDF

Документи

14 серпня 2020 16:38
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
14 серпня 2020 16:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі