Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 17:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 червня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 червня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 15:34 |
Очікувана вартість: | 451 230,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 256,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах фактичного надходження бюджетних коштів, на підставі актів виконаних робіт та виконавчих кошторисів, підписаних уповноваженими представниками Сторін та рахунків на оплату. Документи до оплати готує Виконавець і передає для підписання уповноваженому представнику Замовника. Замовник, при відсутності зауважень, підписує акти виконаних робіт в межах обсягу асигнувань. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту фактичного надходження коштів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 17:07 |
Проект договору.doc | |
05 червня 2020 17:07 |
НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.06.20 Тендерна документація+технічне завдання.doc | |
05 червня 2020 17:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 05.06.2020.docx |
05 червня 2020 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2020 17:07 |
Проект договору.doc
|
|||
05 червня 2020 17:07 |
НОВА РЕДАКЦІЯ від 05.06.20 Тендерна документація+технічне завдання.doc
|
|||
05 червня 2020 17:07 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 05.06.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2) Очікувана вартість цієї закупівлі повністю відповідає Технічному завданню на цю закупівлю.
У разі, якщо під час проведення вишукувань на вибраній для встановлення системи WIM ділянці, згідно п.10 Технічного завдання, параметри стану покриття не відповідатимуть вимогам, викладеним в п.1 Додатка 1 до Технічного завдання, Підряднику необхідно буде передбачити в проекті обсяги робіт з перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього одягу в зоні вимірювання та на ділянках 50 м до та 25 м після зони вимірювання.
Вимоги про усунення порушення
- сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). Дана вимога є обмежуючою, оскільки відповідно ст. 32 Конституції України не допускається обробка даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією, без її згоди. Оскільки надання такої згоди є виключно добровільним (ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних»), учасник, якому такі особи не надали відповідну згоду, не зможе надати замовнику відповідні документи у складі своєї пропозиції з незалежних від нього причин. Як наслідок, пропозиція такого учасника буде несправедливо відхилена замовником через формальну невідповідність умовам тендерної документації, а інші учасники, яким така згода надана була, будуть мати перевагу перед іншими учасниками, що порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та недискримінацію учасників. Також слід врахувати те що Замовник вимагає скан-копію всіх сторінок трудових книжок, відповідно до ст. 24 Кодексу законів про працю, при укладенні трудового договору громадянин зобов'язаний подати в т.ч. трудову книжку, документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію). Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу. Сукупність вище перелічених даних складає базу персональних даних, володільцем якої є роботодавець, який визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедуру їх обробки. Варто зауважити, що обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч. 5 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних»). Однак якщо процедури обробки персональних даних працівника виходять за межі дозволу, наданого володільцеві відповідно до трудового законодавства лише для здійснення його повноважень, тоді потрібно отримати згоду від працівника. Отже роботодавець, який є володільцем персональних даних не може надати без згоди працівників скан-копії всіх сторінок трудових книжок. Таким чином, сформувавши вимоги Тендерної документації, Замовник обмежив коло учасників процедури закупівлі тільки тими, які зможуть надати вище зазначені документи. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, виключивши з неї такі положення
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, в т.ч. наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Цією ж статтею передбачено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Відповідно до змісту тендерної документації Замовника на цю закупівлю відповідність учасника такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). Як вбачається із зазначеного вище, Замовником не встановлено обов’язкової вимоги щодо надання учасником виключно сканкопії всіх сторінок трудових книжок. Учасником може бути надано або трудові книжки або накази про призначення на посаду або інші документи, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Документально підтвердити – означає надати докази. Саме надання вказаних документів дозволить Замовнику визначитися з відповідністю учасника встановленому кваліфікаційному критерію, а також наскільки такий учасник в змозі забезпечити якісне надання послуг. Підтверджувати документально знання та досвід працівників учасника шляхом подання інших документів, не є доцільним, оскільки саме вище перелічені документи містять необхідну для замовника інформацію. Щодо захисту персональних даних, то обслуговування електронної системи публічних закупівель здійснюється ДП «ПРОЗОРРО». Відповідно до п.5.1 Статуту ДП «ПРОЗОРРО», останнє наділене правом збирати, обробляти та розповсюджувати інформацію учасників процедур закупівель про заплановані закупівлі та торги, здійснювати обмін інформацією, надавати послуги доступу до центральної бази даних та інші послуги, пов’язані з роботою системи електронних закупівель. При цьому, жодним нормативним документом не передбачено обов’язку замовника здійснювати охорону персональних даних працівників учасника, які розміщені самим же учасником на електронному майданчику. Відповідно, замовник жодним чином не обмежив коло учасників процедури закупівлі, оскільки, учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та повинен документально підтвердити наявність таких працівників згідно вимог тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Дата подання: 30 червня 2020 16:53
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000101 ● 179b8baa03754d65ba2eb3798ec45bdf
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 серпня 2020 16:42 |
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.08.2020 49
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 12.08.2020 № 49
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1UA-2020-05-22-005806-с 22.05.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Задоянчук А. З.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-08-17 12:33:28
Пояснення з власної ініціативи
ПОЯСНЕННЯ
Замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області
щодо запиту у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)»
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-05-22-005806-c
Відповідно до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 12.08.2020 №49 розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-22-005806-c.
Відповідно до Інформації про моніторинг за № UA-M-2020-07-23-000101 підставою для прийняття рішення про початок моніторингу слугували дані автоматичних індикаторів ризиків RISK1-4_1, а саме: Перевищення строку розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги».
У відповідності з ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надаємо наступні пояснення.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі «Розробка проектної документації по поточному середньому ремонту з влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на км 429+900 – км 431+500 автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)» 15.06.2020 відбувся електронний аукціон.
Згідно з ч.10 ст.29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
В межах строку розгляду, 22.06.2020 протокольним рішенням №338 тендерний комітет Замовника відхилив тендерну пропозицію Учасника ТОВ «СЕА Електротехніка» відповідно до абз.1 п.1 ч.1 ст. 31 та абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з ч.11 ст.29 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Відповідно, 25.06.2020 протокольним рішенням №351 тендерний комітет Замовника відхилив наступну тендерну пропозицію, а саме пропозицію Учасника ТОВ «ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» відповідно до абз.1 п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись нормою ч.11 ст.29 Закону, Замовник приступив до розгляду наступної тендерної пропозиції, а саме пропозиції Державного підприємства – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». Проте, на 2-й робочий день оцінки, а саме 30.06.2020 Учасником ТОВ «СЕА Електротехніка» було подано Скаргу, що стосувалася прийнятого рішення Замовника щодо оцінки тендерної пропозиції ТОВ «СЕА Електротехніка».
Відповідно до абз.2 ч.8 ст. 18 Закону Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до абз. 2 ч.17 ст. 18 Закону Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не може вчиняти жодних дій щодо процедури закупівлі, ані здійснити оцінку, ані продовжити її термін до моменту оприлюднення повного тексту рішення
З аналізу вищезазначених норм Закону, а також з принципів функціонування системи електронних закупівель вбачається відсутність, як законної, так і технічної можливості для Замовника вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі під час її оскарження до моменту оприлюднення повного тексту рішення Органом оскарження (до цього моменту система є заблокованою, відповідно, Замовник технічно не має можливості оприлюднювати жодних рішень).
Також повідомляємо, що Органом оскарження було прийнято рішення щодо призначення розгляду скарги 15.07.2020 о 11:00. Повний текст рішення про відмову в задоволенні скарги було оприлюднено в системі електронних закупівель 20.07.2020 о 20:42. Відповідно, 21.07.2020 протокольним рішенням №390 тендерний комітет Замовника визначив переможця за процедурою даної закупівлі, а саме Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства «Укрдіпродор». Також, Замовником було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір від 21.07.2020 №04-3583/11-02.
Варто зазначити, що переможцем торгів Державним підприємством – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”, на виконання вимог тендерної документації, не оприлюднено у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, сканкопію оригіналу або нотаріально завіреної копії довідки щодо заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), виданої уповноваженим на це органом, чинної станом на дату подання документа, що вимагалися Замовником у тендерній документації. Відповідно, не виконано вказані вимоги, не підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону відповідно до вимог, зазначених у Додатку №2 до тендерної документації на цю закупівлю. Відповідно, переможця Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” було відхилено Замовником відповідно до абз.2 п.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (Протокол від 07.08.2020 №424).
Відповідно до ч.11 ст.29 Закону, Замовник приступив до розгляду наступної тендерної пропозиції, а саме пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС». Станом на момент Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі (12.08.2020) Замовник здійснював розгляд саме пропозиції ТОВ «ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС», чим не порушував строк розгляду тендерної пропозиції, визначений ч.10 ст.29 Закону.
Враховуючи вищезазначене, в діях Замовника при дотриманні строків розгляду тендерної пропозиції учасника, яка за результатами оцінювання визначена найбільш економічно вигідною за процедурою «відкриті торги» жодних порушень законодавства у сфері публічних закупівель немає.
Крім цього зазначаємо, що при проведенні процедур закупівель, тендерний комітет Замовника, неухильно дотримується вимог Закону, в тому числі і усіх принципів здійснення закупівель.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 червня 2020 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" |
404 855,51
UAH з ПДВ
|
358 693,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" |
360 984,00
UAH з ПДВ
|
358 727,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
415 000,00
UAH з ПДВ
|
415 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" |
446 830,00
UAH з ПДВ
|
439 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проектдормісттехнологія" |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
441 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІА ДОРБУД" |
451 230,00
UAH з ПДВ
|
451 230,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕА Електротехніка" #38013959 |
Відхилено |
358 693,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 18:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 червня 2020 18:16
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЕОІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ УКРАЇНИ" #37334664 |
Відхилено |
358 727,85
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:55
|
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Рішення скасоване |
415 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 15:49
|
|
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” #05416892 |
Відхилено |
415 000,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2020 15:50
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ СІСТЕМС" #37851081 |
Відхилено |
439 800,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 10:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 серпня 2020 17:34
|
ТОВ "Проектдормісттехнологія" #34867256 |
Відхилено |
441 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 13:46
|
|
ТОВ "ВІА ДОРБУД" #35589783 |
Відхилено |
451 230,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2020 16:39
|