Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-05-22-005756-c ad69e182a59c49a3ab5ab82fe761865a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олексій Лавров

+380635351245 skalper.89@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34315660
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Олексій Лавров
+380635351245
skalper.89@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 11:01
Очікувана вартість: 196 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 960,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, просп. Дмитра Яворницького, 75А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-005756-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС", Код ЄДРПОУ:37062881
Дата подання: 03 червня 2020 22:33
про скасування результатів тендеру
Шановний Замовник. У кваліфікаційних вимогах прописано надання або технічного паспорта транспортного засобу (якщо воно знаходиться в собстенності), або договору оренди автовишки. Договір оренди транспортного засобу-автовишки був завантажений в числі інших документів. Прошу Вас переглянути уважно документи, скасувати рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 16:52
Розглянувши вищезазначену вимогу замовник дійшов наступних висновків.
Слід зазначити, що на ринку надання послуг непоодинокі випадки, коли учасники закупівлі надають договори оренди на певне обладнання чи автотранспортні засоби, проте сторона, яка безпосередньо має надавати таке обладнання при цьому не має його у власності. Подібна ситуація підштовхує замовника до певних кроків, за допомогою яких він зможе впевнитись у тому, що у разі виникнення необхідності використання цього обладнання, така можливість виникне невідкладно.
У пункті 1.8 Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі чітко зазначено, що учасник повинен надати в електронному вигляді на сторінку аукціону у складі своєї пропозиції документ, що засвідчує наявність автовишки. Для підтвердження учасник надає договір оренди на автовишку та документ, що засвідчує право власності, тобто учасник мав надати два документи, а не один.
Замовник звертає увагу на те, що в цьому пункті жодним чином не прописаний сполучник «або», тому вимога учасника стосовно неправомірності відхилення його пропозиції є безпідставною.

Документи подані скаржником

03 червня 2020 22:33
Договір автовишка.pdf

Документи

04 червня 2020 16:52
Протокол 13.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС" 168 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВК-Солар" 196 000,00
UAH з ПДВ
186 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 11:54
Електронний підпис
01 червня 2020 20:18
Електронний підпис
01 червня 2020 20:14
протокол висота.pdf
01 червня 2020 20:14
поосвідчення Пехов.pdf
01 червня 2020 20:14
накази працівники.pdf
01 червня 2020 20:14
посвідчення.pdf
01 червня 2020 20:14
протокол Демьяненко.pdf
01 червня 2020 20:14
Посвідчення вісота.pdf
01 червня 2020 20:14
статут.pdf
01 червня 2020 20:14
витяг з пдв.pdf
01 червня 2020 20:14
Договір автовишка.pdf
01 червня 2020 20:14
ВИТЯГ ЕДР.pdf
01 червня 2020 20:14
держпраця.pdf
01 червня 2020 20:14
ліцензія завірена.pdf
01 червня 2020 20:14
додаток1.pdf
01 червня 2020 20:14
Свідотство ПДВ.pdf
01 червня 2020 20:14
мат-тех база.pdf
01 червня 2020 20:14
Довідка аналогічні.pdf
01 червня 2020 20:14
працівникі.pdf
01 червня 2020 20:14
комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 09:17
Ком.пропозиція.jpg
01 червня 2020 08:21
Мерия монтаж.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС"

ТОВ "ОВК-Солар"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС"
#37062881
Відхилено 165 000,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 14:48
ТОВ "ОВК-Солар"
#41896516
Переможець 186 900,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 17:13

Документи

03 червня 2020 14:47
Протокол 12.PDF

Документи

04 червня 2020 17:13
Протокол 14.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОВК-Солар"
#41896516
186 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 червня 2020 17:13
Протокол 14.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:39
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2020 17:02
ДУ 2 Д 103.PDF зміни до договору
01 липня 2020 17:01
ДУ 1 Д 103.PDF зміни до договору
22 червня 2020 16:35
Договір 103.PDF укладений
17 червня 2020 09:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 103
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 186 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 150,00 UAH)