Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів
Очікувана вартість
196 000,00 UAH
UA-2020-05-22-005756-c ● ad69e182a59c49a3ab5ab82fe761865a
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Олексій Лавров +380635351245 skalper.89@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 червня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 196 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 960,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 послуга
Послуги з монтажу та демонтажу кондиціонерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75, просп. Дмитра Яворницького, 75А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2020 17:14 |
04 Вимоги до кваліфікації.docx |
22 травня 2020 17:13 |
02 Технічні та якісні характеристики.docx |
22 травня 2020 17:13 |
05 Проект договору.docx |
22 травня 2020 17:13 |
03 Комерційна пропозиція.docx |
22 травня 2020 17:13 |
01 Оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-005756-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС", Код ЄДРПОУ:37062881
Дата подання: 03 червня 2020 22:33
про скасування результатів тендеру
Шановний Замовник. У кваліфікаційних вимогах прописано надання або технічного паспорта транспортного засобу (якщо воно знаходиться в собстенності), або договору оренди автовишки. Договір оренди транспортного засобу-автовишки був завантажений в числі інших документів. Прошу Вас переглянути уважно документи, скасувати рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 16:52
Розглянувши вищезазначену вимогу замовник дійшов наступних висновків.
Слід зазначити, що на ринку надання послуг непоодинокі випадки, коли учасники закупівлі надають договори оренди на певне обладнання чи автотранспортні засоби, проте сторона, яка безпосередньо має надавати таке обладнання при цьому не має його у власності. Подібна ситуація підштовхує замовника до певних кроків, за допомогою яких він зможе впевнитись у тому, що у разі виникнення необхідності використання цього обладнання, така можливість виникне невідкладно.
У пункті 1.8 Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі чітко зазначено, що учасник повинен надати в електронному вигляді на сторінку аукціону у складі своєї пропозиції документ, що засвідчує наявність автовишки. Для підтвердження учасник надає договір оренди на автовишку та документ, що засвідчує право власності, тобто учасник мав надати два документи, а не один.
Замовник звертає увагу на те, що в цьому пункті жодним чином не прописаний сполучник «або», тому вимога учасника стосовно неправомірності відхилення його пропозиції є безпідставною.
Слід зазначити, що на ринку надання послуг непоодинокі випадки, коли учасники закупівлі надають договори оренди на певне обладнання чи автотранспортні засоби, проте сторона, яка безпосередньо має надавати таке обладнання при цьому не має його у власності. Подібна ситуація підштовхує замовника до певних кроків, за допомогою яких він зможе впевнитись у тому, що у разі виникнення необхідності використання цього обладнання, така можливість виникне невідкладно.
У пункті 1.8 Додатку № 3 до Оголошення про проведення закупівлі чітко зазначено, що учасник повинен надати в електронному вигляді на сторінку аукціону у складі своєї пропозиції документ, що засвідчує наявність автовишки. Для підтвердження учасник надає договір оренди на автовишку та документ, що засвідчує право власності, тобто учасник мав надати два документи, а не один.
Замовник звертає увагу на те, що в цьому пункті жодним чином не прописаний сполучник «або», тому вимога учасника стосовно неправомірності відхилення його пропозиції є безпідставною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОНВЕКС" #37062881 |
Відхилено |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 14:48
|
ТОВ "ОВК-Солар" #41896516 |
Переможець |
186 900,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 17:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2021 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 липня 2020 17:02
|
ДУ 2 Д 103.PDF | зміни до договору |
01 липня 2020 17:01
|
ДУ 1 Д 103.PDF | зміни до договору |
22 червня 2020 16:35
|
Договір 103.PDF | укладений |
17 червня 2020 09:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 103 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |