Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція майданчика з влаштуванням спортивного майданчика з наливним покриттям по вул. Сонячна на території стадіону «Колос» в м.Радехів Львівської області
Очікувана вартість
2 350 682,00 UAH
UA-2020-05-22-005704-c ● 6fed29399d4e48549da69e76b66afb17
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РАДЕХІВСЬКА МІСЬКА РАДА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 26361149 |
Вебсайт: | http://radekhiv-miskrada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 80200, Україна , Львівська обл., Радехівський район місто Радехів, вул. ІВАНА ФРАНКА будинок 2 |
Контактна особа: |
Степан Коханчук +380974962726 radekhiv-miskrada@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 2 350 682,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 506,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція майданчика з влаштуванням спортивного майданчика з наливним покриттям по вул. Сонячна на території стадіону «Колос» в м.Радехів Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
80200, Україна, Львівська область, м. Радехів, вул. Соянічна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання не більше 30 % вартості річного обсягу робіт. Порядок здійснення розрахунків здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та у відповідності до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти Радехівської міської об’єднаної територіальної громади, затверджене розпорядженням Радехівського міського голови №35 від 14.02.2020р. Аванс перераховується Підряднику протягом 10-ти робочихх днів з дня виставлення рахунку Замовнику. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В, ф. КБ-3) протягом двох місяців з дня перерахування коштів. Джерело фінансування: місцевий бюджет (обласний бюджет та бюджет Радехівської міської об'єднаної територіальної громади) | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи по цьому Договору здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 10-ти робочих днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), відповідно до ст. 23 Бюджетного кодексу України Джерело фінансування: місцевий бюджет (обласний бюджет та бюджет Радехівської міської об'єднаної територіальної громади) | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 червня 2020 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 червня 2020 18:08 |
Перелік змін від 01.06.2020р..docx | |
01 червня 2020 18:07 |
ТД_Реконструкція майданчика.docx | |
01 червня 2020 18:07 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії та інші документи (зі змінами).docx | |
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 5_Лист -згода_персональні дані.docx | |
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx |
01 червня 2020 18:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 червня 2020 18:08 |
Перелік змін від 01.06.2020р..docx
|
|||
01 червня 2020 18:07 |
ТД_Реконструкція майданчика.docx
|
|||
01 червня 2020 18:07 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії та інші документи (зі змінами).docx
|
|||
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
|
|||
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 4 Проект договору.docx
|
|||
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 5_Лист -згода_персональні дані.docx
|
|||
22 травня 2020 17:00 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-22-005704-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕАМЕД", Код ЄДРПОУ:22778912
Дата подання: 15 червня 2020 18:39
ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації в порядку п. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Непогодження з рішенням тендерного комітету Радехівської міської ради Львівської області від 12 червня 2020 р.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 червня 2020 12:02
Шановний Учаснику!
Тендерний комітет Радехівської міської ради Львівської області відповідає за організацію та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності і неупередженості, на основі принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст.5 Закону. Тендерна документація по предмету закупівлі: «Реконструкція майданчика з влаштуванням спортивного майданчика з наливним покриттям по вул. Сонячна на території стадіону «Колос» в м.Радехів Львівської області» код класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи складена повністю відповідно до вимог ст.22 Закону. Під час періоду подання тендерних пропозицій та оскаржень умов тендеру жодних запитань, вимог чи скарг про те, що тендерна документація має дискримінаційних характер замовнику не надходило, в тому числі і від учасника – Приватного виробничо-комерційного підприємства «РЕАМЕД». Це свідчить про те, тендерна документація складена відповідно до Закону з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовником установлено кваліфікаційні критерії та повністю визначено спосіб їх документального підтвердження відповідно до ст.16 Закону. Тендерна пропозиція учасника - Приватного виробничо-комерційного підприємства «РЕАМЕД» відповідає встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, учасник подав документи, які це підтверджують.
Додаток 3 до тендерної документації. Технічна специфікація складений замовником відповідно до ст.23 Закону, а саме: технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Проте, учасник - Приватне виробничо-комерційне підприємство «РЕАМЕД» не подав у складі своєї пропозиції документи на підтвердження відповідності вимог технічної специфікації - Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
- лист-авторизацію від виробника поліуретанового покриття на продаж/реалізацію товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення даної закупівлі, завірений підписом та печаткою виробника;
- документ на гумову крихту СБР та ЕПДМ, який підтверджує відповідність санітарно-епідеміологічним нормам, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України, виданий Держпродспоживслужбою України або уповноваженим нею органом;
- документ, який підтверджує, що поліуретановий компонент Conipur 8150, який зазначений в технологічній карті відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, виданий Держпродспоживслужбою України або уповноваженим нею органом;
- сертифікат ЕN на систему CONISPUR SP «Спрей», яку пропонує Учасник згідно технічної карти покриття. Учасник подав сертифікат EN на систему CONISPURSW;
- копію звіту лабораторії щодо відповідності ЕПДМ DIN 18035-7.
Також відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерною документації.
Згідно ч.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до тендерної документації та Закону, документи, які учасник - Приватне виробничо-комерційне підприємство «РЕАМЕД» не подав у складі своєї пропозиції є документами та/або інформацією, які підтверджують відповідності вимог технічної специфікації, і не є документальним підтвердженням вимог ст. 16 Закону. Тому дані документи учасник не може виправити відповідно до ч.16 ст.29 Закону.
Тендерний комітет Радехівської міської ради Львівської області відповідає за організацію та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності і неупередженості, на основі принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників згідно ст.5 Закону. Тендерна документація по предмету закупівлі: «Реконструкція майданчика з влаштуванням спортивного майданчика з наливним покриттям по вул. Сонячна на території стадіону «Колос» в м.Радехів Львівської області» код класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи складена повністю відповідно до вимог ст.22 Закону. Під час періоду подання тендерних пропозицій та оскаржень умов тендеру жодних запитань, вимог чи скарг про те, що тендерна документація має дискримінаційних характер замовнику не надходило, в тому числі і від учасника – Приватного виробничо-комерційного підприємства «РЕАМЕД». Це свідчить про те, тендерна документація складена відповідно до Закону з дотриманням усіх принципів здійснення публічних закупівель.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовником установлено кваліфікаційні критерії та повністю визначено спосіб їх документального підтвердження відповідно до ст.16 Закону. Тендерна пропозиція учасника - Приватного виробничо-комерційного підприємства «РЕАМЕД» відповідає встановленим Замовником кваліфікаційним критеріям, учасник подав документи, які це підтверджують.
Додаток 3 до тендерної документації. Технічна специфікація складений замовником відповідно до ст.23 Закону, а саме: технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Проте, учасник - Приватне виробничо-комерційне підприємство «РЕАМЕД» не подав у складі своєї пропозиції документи на підтвердження відповідності вимог технічної специфікації - Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
- лист-авторизацію від виробника поліуретанового покриття на продаж/реалізацію товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення даної закупівлі, завірений підписом та печаткою виробника;
- документ на гумову крихту СБР та ЕПДМ, який підтверджує відповідність санітарно-епідеміологічним нормам, затвердженим Міністерством охорони здоров’я України, виданий Держпродспоживслужбою України або уповноваженим нею органом;
- документ, який підтверджує, що поліуретановий компонент Conipur 8150, який зазначений в технологічній карті відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, виданий Держпродспоживслужбою України або уповноваженим нею органом;
- сертифікат ЕN на систему CONISPUR SP «Спрей», яку пропонує Учасник згідно технічної карти покриття. Учасник подав сертифікат EN на систему CONISPURSW;
- копію звіту лабораторії щодо відповідності ЕПДМ DIN 18035-7.
Також відповідно до ч.3 ст.22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерною документації.
Згідно ч.16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Відповідно до тендерної документації та Закону, документи, які учасник - Приватне виробничо-комерційне підприємство «РЕАМЕД» не подав у складі своєї пропозиції є документами та/або інформацією, які підтверджують відповідності вимог технічної специфікації, і не є документальним підтвердженням вимог ст. 16 Закону. Тому дані документи учасник не може виправити відповідно до ч.16 ст.29 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕАМЕД" |
2 134 113,68
UAH з ПДВ
|
2 134 113,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" |
2 302 500,00
UAH з ПДВ
|
2 278 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРІМОВ ІГОР АНДРІЙОВИЧ" |
2 294 000,00
UAH з ПДВ
|
2 294 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕАМЕД" #22778912 |
Відхилено |
2 134 113,68
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 16:41
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "БУДСПОРТ" #41729921 |
Переможець |
2 278 500,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2022 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:08
|
Додаткова угода 8.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 лютого 2021 10:31
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
26 лютого 2021 10:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 18:14
|
Додаткова угода 7.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 18:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 17:20
|
Додаткова угода 6.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 17:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 10:38
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:16
|
Додаткова 4.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 19:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:54
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:59
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
22 жовтня 2020 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 17:12
|
Договірна ціна до Додаткової угоди.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 17:11
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 17:11
|
Додаток 1 до Додаткової угоди_графік.pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
30 червня 2020 17:05
|
Додаток 2_Графік.pdf | укладений |
30 червня 2020 17:04
|
Додаток 1_Договірна ціна.pdf | укладений |
30 червня 2020 17:04
|
Договір 189.pdf | укладений |
30 червня 2020 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в вартість робіт на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в вартість робіт на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна договірної ціни на 2020 рік та 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2020 рік та 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення договірної ціни на 2020 рік та 2021 рік, договірної ціни та графіку робіт |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2022 року та уточнення Договірної ціни на 2020, 2021, 2022 роки |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору до 31.12.2022 року та уточнення Договірної ціни на 2020, 2021, 2022 роки |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна договірної ціни на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 189 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |