Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Л.Бетховена у м.Чернівцях
Очікувана вартість
4 895 694,00 UAH
UA-2020-05-22-004848-c 9f77b6d9193146e1bea8ae81485c9efd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 15:34
Очікувана вартість: 4 895 694,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 478,47 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24478 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Л.Бетховена у м.Чернівцях (міський бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вулиця Л.Бетховена
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник зобов’язується протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державного казначейства України. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-004848-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ", Код ЄДРПОУ:39794680
Дата подання: 23 червня 2020 13:22
ВИМОГА щодо неправомірних дій Замовника
Вважаємо, що кваліфікувавши ПП "АЛЕКС ПРОМБУД", як переможця процедури закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт вулиці Л.Бетховена у м.Чернівцях», Замовник (Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради) порушив наші права та інтереси перспективного переможця процедури закупівлі, а також, чинне законодавство у сфері публічних закупівель, зокрема основні принципи їх здійснення: відкритість, прозорість та недискримінація на усіх стадіях закупівлі, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій учасників тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 09:47
Відповідь на вимогу учасника

На вимогу учасника ТОВ «Дор-Буд Інвест СВ», оприлюднену в електронній системі закупівель о 13.22 год. 23.06.2020р. (№UA-2020-05-22-004848-с.с1) надаємо відповідь.

1. Щодо забезпечення тендерної пропозиції ПП «Алекс Промбуд».
Відповідно до вимог розділу 3 тендерної документації встановлено умови надання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог статей 560-562 Цивільного кодексу України та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639), із зобов’язанням банку-гаранта у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок Замовника (бенефіціара) суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену в тендерній документації. При цьому додатково до банківської гарантії повинно бути надано банківську ліцензію та доручення (у разі наявності). У разі, якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії - учасник надає його разом із банківською гарантією. Не подання в електронну систему вищезазначених документів до банківської гарантії у термін до кінцевого строку подання пропозиції є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 24 478грн. (двадцять чотири тисячі чотириста сімдесят вісім гривень). Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Сума банківської гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (банківської гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерної пропозиції (не раніше ніж до 21.09.2020р.). Строк сплати за гарантією має становити 5(пять) банківських днів після одержання Гарантом письмової вимоги Бенефіціара. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Зокрема застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 Розділу3 тендерної документації. Тобто інформація щодо умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції є інформативна для учасників.
При цьому Тендерна документація не містить вимог щодо необхідності оформлення банківської гарантії саме із зазначенням умов повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції.
У складі документів тендерної пропозиції ПП «Алекс Промбуд» надано Банківську гарантію від 10 06.2020р, на суму 24 478 грн зі строком дії по 21.09.2020р включно та з усіма іншими умовами, що передбачені тендерною документацією. Також подано банківську ліцензію та доручення банку. Вказані документи відповідають вимогам тендерної документації в частині надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції.
Також, надана ПП «Алес Промбуд» електронна банківська гарантія за змістом в повному обсязі відповідає вимогам, які містяться в пункті 25 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004р. №639.


2. Щодо ліцензії ПП «Алекс Промбуд».
Відповідно до вимог Додатку 3 тендерної документації учасники подають інші документи, зокрема «п.3.5. Скан-копія ліцензії на будівництво об’єктів транспортної інфраструктури (доріг автомобільних) не нижче класу наслідків СС2 із наступними видами робіт:
2.02.01 водопостачання та водовідведення
3.02.00 будівництво доріг автомобільних»
У складі документів тендерної пропозиціїї ПП «Алекс Промбуд» подано ліцензію Державної архітектурно-будівельної інспекції Україи від 25 серпня 2016р № 31-Л.. Також подано лист-пояснення від 09 червня 2020р № 09-06/09 щодо терміну дії ліцензіїї. Згідно вказаних документів вбачається надання учасником ліцензіїї у відповідності до вимог тендерної документаціїї. Крім того, у листі ПП «Алекс Промбуд» зазначено посилання на відкрите джерело інформації, де можна перевірити достовірність вказаної ліцензіїї. Замовник під час вивчення Ліцензіїї перевірив наявність вказаної ліцензіїї.
Окремих вимог щодо необхідності подання учасниками листів в довільній формі щодо Ліцензіїї тендерною документацією не передбачено. Тому лист-пояснення ПП «Алекс Промбуд» є додатковим а не обов’язковим документом тендерної пропозиціїї.
Крім того, відповідно до ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» саме Переможець процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати, в тому числі копію ліцензіїї або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності у разі зазначення про це у тендерній документації.
Тобто Законом передбачено строки «на момент укладання договору» для надання Замовнику Ліцензії, яка передбачена тендерною документацією.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова 3 400 000,00
UAH з ПДВ
3 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД" 3 927 000,00
UAH з ПДВ
3 927 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 4 149 443,94
UAH з ПДВ
4 076 008,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ" 4 600 000,00
UAH з ПДВ
4 099 542,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1" 4 549 934,00
UAH з ПДВ
4 549 934,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 09:41
SCAN0065.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0064.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0063.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0062.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0061.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0060.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0059.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0058.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0057.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0056.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0055.PDF
11 червня 2020 09:41
довідка-відгук.pdf
11 червня 2020 09:41
SCAN0054.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0053.PDF
11 червня 2020 09:41
SCAN0052.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0069.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0051.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0068.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0050.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0049.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0067.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0066.PDF
11 червня 2020 09:40
SCAN0048.PDF

Публічні документи

22 червня 2020 17:24
Інформаційна довідка.PDF
10 червня 2020 17:22
Тендерна пропозиція.PDF
10 червня 2020 17:00
Тендерна пропозиція.PDF
10 червня 2020 17:00
15-1ДФ+Повідомлення.PDF
10 червня 2020 17:00
13-Лист-згода перс.дані.PDF
10 червня 2020 17:00
11-Довідка-Довкілля.PDF
10 червня 2020 17:00
8-Дозвіл.PDF
10 червня 2020 17:00
7-Сертифікат.PDF
10 червня 2020 17:00
5-Субпідряд.PDF
10 червня 2020 17:00
4-Інформація ст.17.PDF
10 червня 2020 17:00
3-Довідка Досвід.PDF
10 червня 2020 17:00
2-Довідка працівники.PDF
10 червня 2020 17:00
1-Підтвердження МТБ.pdf
10 червня 2020 17:00
1-Довідка МТБ.PDF

Публічні документи

10 червня 2020 15:36
Електронний підпис
10 червня 2020 15:36
Установчі документи.rar
10 червня 2020 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 15:36
Проект договору.pdf
10 червня 2020 15:36
Кошторис.rar
10 червня 2020 15:36
КК ст.16.rar
10 червня 2020 15:36
КК ст.16_2.rar
10 червня 2020 15:36
Інші документи.rar
10 червня 2020 15:36
Інші документи 2.rar
10 червня 2020 15:36
Гарантія Бетховена.zip

Публічні документи

10 червня 2020 17:27
13. Лист-зобовязання.PDF
10 червня 2020 17:27
11. ПАСПОРТ. КОД.PDF
10 червня 2020 17:27
9. Ліцензія.PDF
10 червня 2020 17:27
8. Дозвіл Держпраці.PDF
10 червня 2020 17:27
6.2 Відомість ресурсів.PDF
10 червня 2020 17:27
3.1 Додаток 1 Досвід.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 09:53
InformDovidka.pdf
11 червня 2020 09:45
Довідка.zip
10 червня 2020 18:26
довідки.pdf
10 червня 2020 18:26
виписка.pdf
10 червня 2020 18:26
витяг ЄП.pdf
10 червня 2020 18:26
пропозиція.pdf
10 червня 2020 18:26
статут.pdf
10 червня 2020 18:26
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 червня 2020 18:26
паспорт та ІПН.pdf
10 червня 2020 18:26
МТБ.pdf
10 червня 2020 18:26
кошторис.pdf
10 червня 2020 18:26
ІТР.pdf
10 червня 2020 18:26
згода з тех. завд..pdf
10 червня 2020 18:26
досвід роботи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Снятинбудіндустрія Нова

ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

ТОВ "ЛК МАШИНЕРІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРЕЯ 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Снятинбудіндустрія Нова
#33926268
Відхилено 3 400 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:39
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"
#39737643
Переможець 3 927 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

19 червня 2020 14:39
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "АЛЕКС ПРОМБУД" #39737643

№ рішення у справі

72/51-р/к

Дата рішення у справі

14.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/74-р/к

Дата рішення у справі

23.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"
#39737643
3 927 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:59
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2021 16:37
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
22 липня 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:09
ДД №2 до Договору №305.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:08
Електронний підпис зміни до договору
30 жовтня 2020 14:04
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
30 жовтня 2020 14:03
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 15:23
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
30 червня 2020 15:22
Договір 305 +забезпечення.pdf укладений
30 червня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору 305 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 305
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 305
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині ліміту асигнувань, продовження строку виконання робіт, а також доповнено пунктом 14.9
Номер договору про закупівлю: 305
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 927 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 654 500,00 UAH)