Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт «Реконструкція ВРП-150 кВ ПС "М-1" з заміною ОВ (М-1, Л-28) на елегазові 150 кВ з установкою трансформаторів струму»
Очікувана вартість
8 508 396,00 UAH
UA-2020-05-22-004687-c 034088812f1a40a3a5f915fa12759b34
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дятченко Ганна Олександрівна

+380612253610 A.Djatchenko@zoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ Запоріжжяобленерго
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, 14
Контактна особа: Дятченко Ганна Олександрівна
+380612253610
A.Djatchenko@zoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:13
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 14:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:10
Очікувана вартість: 8 508 396,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85 083,96 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: Інвестиційна програма
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція ВРП-150 кВ ПС "М-1" з заміною ОВ (М-1, Л-28) на елегазові 150 кВ з установкою трансформаторів струму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Південне шосе 72, ПС «М-1»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата у розмірі 50 % від загальної вартості договору на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 10 банківських днів з дати отримання рахунка «Замовником». Аванс 10 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться «Замовником» протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:47
Зміни.docx
03 червня 2020 16:20
Зміни.docx
03 червня 2020 16:20
Локальний кошторис r_96459_ДЦ_ЛС1_4-1-7.docx
03 червня 2020 16:20
Локальний кошторис r_96459_ДЦ_ЛС2_4-1-5.docx
03 червня 2020 16:20
оголошення про проведення відкритих торгів нова редакція.doc
22 травня 2020 15:13
оголошення про проведення відкритих.doc
03 червня 2020 16:20
ТД роботи М-1 Нова редакція.docx
22 травня 2020 15:13
ТД роботи М-1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація / інформаційна модель
Дата подання: 25 травня 2020 11:04
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:46
Для можливості підготовки Цінової пропозиції, договірної ціни, локальних кошторисів, та інших розрахунків Договірної ціни з використанням програмного комплексу АВК, версії не нижче 3.4.2., як того вимагає Тендерна документація Замовника, просимо розмістити на майданчику відповідну інформаційну модель та повний пакет проектної документації (робочі проекти) на які є посилання в Тендерній документації і які необхідні для виконання всього комлексу робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для отримання проектно-кошторисної документації, необхідно вказати на веб-порталі Уповноваженого органу електрону адресу на яку необхідно направити документацію, або звернутися знеособлено (без ідентифікації Учасника) на електронну адресу Замовника A.Djatchenko@zoe.com.ua
Проектна документація
Дата подання: 25 травня 2020 11:42
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:47
Згідно технічного завдання щодо закупівлі робіт з «Реконструкції ВРП-150 кВ ПС "М-1"» з заміною ОВ (М-1, Л-28) на елегазові 150 кВ з установкою трансформаторів струму» вказано, що «Учасник повинен запропонувати обладнання та матеріали, що передбачені проектно-кошторисною документацією (далі – ПКД)». Виходячи з вищевикладеного просимо розмістити відповідну проектно-кошторисну документацію, а також інформаційну модель кошторисної документації в форматі «.ims» або «.imd» на файлообміннику та надіслати посилання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для отримання проектно-кошторисної документації, необхідно вказати на веб-порталі Уповноваженого органу електрону адресу на яку необхідно направити документацію, або звернутися знеособлено (без ідентифікації Учасника) на електронну адресу Замовника A.Djatchenko@zoe.com.ua
щодо рівня заробітної плати
Дата подання: 25 травня 2020 14:12
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:48
1. У відповідності до Наказу №196 від 27.07.2018р. МІНІСТЕРСТВА РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ Про внесення змін до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, «п. 5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва.». Вимога Замовника (п.2.2 розділ 2 проекту договору про закупівлю), щодо рівня заробітної плати не більше 8 284,00грн. є не правомірною. Просимо Вас виключити дану вимогу з документації конкурсних торгів, як таку, що суперечить законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - на засіданні Дирекції ПАТ “ЗОЕ” від 11.03.2020р. був ухвалений розмір кошторисної заробітної плати на 2020р у розмірі 8284 грн.
- замовник має право вказувати в інвесторській кошторисній документації орієнтовний розмір заробітної плати, з подальшим його уточненням при складанні договірної ціни.
- учасник має право визначити розмір кошторисної заробітної плати при складанні цінової пропозиції виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об'єкті будівництва.
Додатково повідомляємо, що найближчим часом до тендерної документації будуть внесені уточнення (зміни) в частині вимог щодо розрахунку договірної ціни.
ЗВВ
Дата подання: 25 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:50
Вимога Замовника (п.2.4 розділ 2 проекту договору про закупівлю), щодо урахування понижуючих коефіцієнтів К=0,4123, К=0,7821 до показників загальновиробничих витрат є не правомірною, та тако, що не відповідає діючим ДСТУ. Роз’яснення в «Ціноутворенні у будівництві» №1 за 2016 рік сторінка 59. Просимо Вас виключити дану вимогу з документації конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до роз'яснень в “Ціноутворенні у будівництві” №1 за 2016 рік:
- усереднені показники загально-виробничих витрат (ЗВВ) замовник має право врахувати при складанні інвесторської кошторисної документації;
- в складі ціни пропозиції учасника підрядник надає визначені розрахунково - аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення згідно аналізу цих витрат за попередній обліковий період по даним бухгалтерського обліку та загальній нормативно розрахунковій трудомісткості виконаних робіт по усім обєктам будівництва за той же період по актам приймання виконаних робіт (форма КБ-2в)
- показники для розрахування ЗВВ, розраховані в складі ціни пропозиції учасника погоджуються з Замовником і використовуються при проведенні взаємних розрахунків за виконані роботи.
Додатково повідомляємо, що найближчим часом до тендерної документації будуть внесені уточнення (зміни) в частині вимог щодо розрахунку договірної ціни.
щодо досвіду виконання робіт
Дата подання: 25 травня 2020 15:41
Дата відповіді: 28 травня 2020 16:51
Наше підприємство має значний досвід з будівництва, реконструкції електричних підстанцій класом напруги 110, 220, 330, 500, 750 кВ в тому числі монтажу елегазових вимикачів. Як приклал, договори із Замовником укладались в 2015, 2016, 2017 роках, а монтаж і налагоджування елегазових вимикачів 220, 330 кВ були здійснені лише в 2016 – 2018 роках, у зв’язку з тим, що за умовами укладених договорів підрядник виконував комплекс робіт по новому будівництву, реконструкції або технічному переоснащенню ПС в комплексі (землевпорядні роботи, розробка ПКД, проходження експертизи проекту, виконання будівельних робіт), а не лише роботи по монтажу і налагодженню вимикачів, і такі терміни виконання комплексу робіт складають від 1-го до 3-х років. Вважаємо, що вимога Замовника, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з монтажу та налагоджування елегазового вимикача тільки 150 кВ, який укладений лише не раніше 2018 року, звужує коло можливих учасників, що в свою чергу не буде сприяти добросовісній та належній конкуренції. З метою забезпечення прозорості (відкритості, та об’єктивності і неупередженості) та залучення досвідчених учасників до Закупівлі, пропонуємо Вам, внести зміни до вимог Тендерної Документації в частині підтвердження досвіду виконання робіт, а саме викласти п. 1 частини II Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Розділу І ДОДАТКУ № 1 Тендерної документації у наступній редакції: «1.1.Сканований оригінал (-и) або копія (-ї) аналогічного (-их)* договору (-ів) укладеного не раніше 2010 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. 1.2.Сканований оригінал (-и) відгуку (-ів), щодо виконання договору (-ів) наданого (-их) на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук (-и) повинен (-нні) бути складений (-і) не раніше 2010 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Якщо на відгук накладено ЕЦП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук або завірену учасником копію Акта виконаних робіт, щодо виконання монтажних робіт елегазових вимикачів класом напруги 150 кВ або вище. *Аналогічним буде вважатися договір, де в складі робіт буде монтаж та налагоджування елегазового вимикача 150 кВ та/або вище.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ПАТ “Запоріжжяобленерго”, як замовник, має право залучати до робіт лише того підрядника який має підтверджений досвід монтажу конкретного типу обладнання, а не лише дозвіл на виконання замовлених робіт. В даному випадку мова йде о монтажі та налагоджування елегазового вимикача 150 кВ, який має певні конструктивні відмінності з вимикачами на більшу напругу. Щодо звуження кола можливих учасників, то звертаємо увагу, що від учасників не вимагалося підтвердження досвіду монтажу конкретних елегазових вимикачів, які зазначені в проектній документації — LTВ 170D1 з приводом BKL-222 виробництва ABB, а лише встановлена вимога до класу напруги.
Щодо збільшення з 3 до 11 років періоду, в якому виконувались аналогічні роботи, то вважаємо це недоцільним. За цей час йде значна зміна як персоналу, так і технологічного оснащення, втрачаються навички, які були здобуті при виконанні робіт, тому досвід отриманий в 2010 році навряд чи можливо вважати актуальним в 2020 році.
Уточнення
Дата подання: 30 травня 2020 10:36
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:22
Технічним завданням щодо закупівлі робіт (Додаток № 6 до Тендерної документації) передбачено, що «придбання усіх необхідних матеріалів та устаткування (окрім спеціально обумовлених) здійснює Учасник». Просимо підтвердити, що Учасник здійснює придбання всього переліку матеріалів та обладнання, передбачених специфікаціями комплектів ПКД 306.13 та 382.01/2009.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підтверджуємо, що переможець у відкритих торгах по закупівлі робіт «Реконструкція ВРП-150 кВ ПС "М-1" з заміною ОВ (М-1, Л-28) на елегазові 150 кВ з установкою трансформаторів струму» буде здійснювати придбання всього переліку матеріалів та обладнання, передбачених специфікаціями комплектів ПКД 306.13 та 382.01/2009.
Щодо опитувальних листів
Дата подання: 30 травня 2020 10:42
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:23
Згідно з «Технічним завданням щодо закупівлі робіт» (Додаток № 6 до Тендерної документації), Учасник повинен запропонувати обладнання, що передбачено ПКД, але у складі комплекту ПКД 382.01/2009-ЭП відсутні «Опитувальні листи» та «Завдання заводу на виготовлення» з технічними характеристиками та вимогами до обладнання . Просимо викласти у складi тендерної документацiї «Опитувальні листи» з технічними характеристиками та вимогами до обладнання: - вимикач елегазовий LTB-170D1, з приводом BKL-222; - трансформатори струму ТФЗМ220Б; - розмикач триполюсний РД3-1- 220/2000УХЛ1; - шинні опори ШО-220У1; - ящик затискачів ЯЗ-60; придбання яких має здійснити Учасник, як це зроблено у комплекті ПКД 306.13-ЭП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформації, яка вказана у проекті стосовно обладнання достатньо для розрахунку кошторису та подальшої участі у тендері. Опитувальні листи будуть складені та надані переможцю відкритих торгів, на стадії укладення договору.
Уточнення щодо локальних кошторисів
Дата подання: 30 травня 2020 10:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:25
У локальному кошторисі № 4-1-5 на придбання обладнання для РЗА вимикача М-1 необхідно привести марку та технічні параметри вимикачів автоматичних – поз. 11, 12 , 13 – у відповідність зі специфікацією 382.01/2009-РЗА а саме: для поз. 11 - PL7-C2/2-DC 2А, 5-10 Ін; для поз. 12 - PL7-C6/2-DC 6А, 5-10 Ін; для поз. 13 - PL7-В10/2 10А, 3-5 Ін; Просимо підтвердити, що до локальних кошторисів у складі тендерної пропозиції мають бути включені вимикачі з параметрами згідно з специфікацією 382.01/2009-РЗА. Крім того, у специфікації 382.01/2009-РЗА на аркуші 11.2 присутній «ящик клемний ЯЗВ-1, ЯЗВ-60», а у локальному кошторисі № 4-1-5 він відсутній. Якщо це той самий ящик ЯЗ-60, що вказаний у специфікації 382.01/2009-ЭП.СО поз.3, підтвердіть, що це так, і придбати його за специфікацією 382.01/2009-РЗА не потрібно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Локальний кошторис 4-1-5 скорегований та приведений у відповідність зі специфікацією проекту 382.01/2009-РЗА й буде розміщений разом зі змінами до тендерної документації;
Ящик клемний ЯЗВ-1, ЯЗВ-60, відсутній у локальному кошторисі № 4-1-5, тому що він врахований у локальному кошторисі № 4-1-2 п.4.
щодо марки реле
Дата подання: 30 травня 2020 10:57
Дата відповіді: 03 червня 2020 16:26
У локальному кошторисі № 4-1-7 на Телемеханіку вимикача М-1 необхідно привести марку реле для поз. 2 та 3 – у відповідність зі специфікацією 382.01/2009-ТМ, а саме: для поз. 2 – реле R4-2014-23-1024 WTL; для поз. 3 – реле R4-2014-23-1220 WTL. Просимо підтвердити, що до локальних кошторисів у складі тендерної пропозиції мають бути включені реле з параметрами згідно з специфікацією 382.01/2009-ТМ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Локальний кошторис 4-1-7 скорегований та приведений у відповідність з специфікацією проекту 382.01/2009-ТМ та буде розміщений разом зі змінами до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ нмп енергосервіс 7 768 321,82
UAH з ПДВ
7 513 069,93
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ" 7 800 000,00
UAH з ПДВ
7 534 916,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ" 8 000 000,00
UAH з ПДВ
7 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕ ГРУП" 7 841 358,87
UAH з ПДВ
7 756 274,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 08:52
Комерційна частина.rar

Публічні документи

25 червня 2020 13:08
Електронний підпис
25 червня 2020 13:08
r_557_ДЦ_ЛС2_4-1-5.xls
25 червня 2020 13:08
r_557_ДЦ_ЛС1_4-1-7.xls
25 червня 2020 13:08
лист на ГУНП Він обл.pdf
25 червня 2020 13:08
Копія Статуту_compressed.pdf
25 червня 2020 13:08
Довідка.zip
25 червня 2020 13:08
Довідка (1).zip
25 червня 2020 13:08
558 Л28.zip
25 червня 2020 13:08
557 М1.zip
11 червня 2020 13:15
Електронний підпис
11 червня 2020 13:14
документи у форматі p7s.7z
11 червня 2020 13:14
Договірні ціни .pdf
11 червня 2020 13:14
r_553_ДЦ_ЛС2_4-1-5.xls
11 червня 2020 13:14
r_553_ДЦ_ЛС1_4-1-7.xls
11 червня 2020 13:14
554.zip
11 червня 2020 13:14
553.zip
11 червня 2020 13:14
Тендерна пропозиція.pdf
11 червня 2020 13:14
Технічне завдання.pdf
11 червня 2020 13:14
Перевірка ЄЦП.pdf
11 червня 2020 13:14
Ліцензія+дозвола.pdf
11 червня 2020 13:14
Довідка про п-во.pdf
11 червня 2020 13:14
Проект договору_compressed.pdf
11 червня 2020 13:14
Звіти.pdf
11 червня 2020 13:14
Дипломи працівників.pdf
11 червня 2020 13:14
Дипломи працівників (1).pdf
11 червня 2020 13:14
Рекомендаційний лист.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 11:58
Електронний підпис
11 червня 2020 11:58
16. Статут та опис..pdf.p7s.zip
11 червня 2020 11:58
10. Банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ нмп енергосервіс

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"

ТОВ "МБК СІНЕРГІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ нмп енергосервіс
#32729704
Відхилено 7 513 069,93
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 10:19
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"
#36830374
Переможець 7 534 916,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:18

Вимога про усунення невідповідностей

1. Вимоги тендерної документації: Сканований оригінал(-и) або копія(-ї) аналогічного(-их)* договору(-ів) укладеного не раніше 2018 року з усіма додатками що є невід’ємною частиною договору (у разі наявності). Допускається відсутність окремих сторінок договору та/або додатків до нього, у випадку якщо зміст відсутніх сторінок не впливає на можливість Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним. *Аналогічним буде вважатися договір, де в складі робіт буде монтаж та налагоджування елегазового вимикача 150 кВ. Посилання на вимоги тендерної документації: Додаток №1, Розділ I, частина ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п.п 1.1. Перелік виявлених невідповідностей: У предметі договору з ПрАТ «Бердянські жниварки» 12/18 від 18.06.2020 не конкретизований склад робіт; вказано, що обсяг робіт визначається проектним рішенням. З наданих першої та останньої сторінки не можливо упевнитися, що наданий договір є аналогічним Договір з ТОВ «Токмак Солар Енерджі» №15/17 від 21.04.2017 року, укладений раніше 2018 року, що не відповідає вимогам тендерної документації Додатку №1 п.1 пп.1.1. - відповідно не розглядався. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати повний текст договору та/або додатки до договору та/або інші документи в яких вказаний склад робіт (для можливості Замовника упевнитися, що наданий договір є аналогічним, а саме: в складі робіт є монтаж та налагоджування елегазового вимикача 150 кВ). Інформація про вартість і ціни може бути прихована. 2. Вимоги тендерної документації: Сканований оригінал(-и) відгуку (-ів), щодо виконання договору(-ів) наданого(-их) на виконання п.1.1 цього розділу. Відгук(-и) повинен (-нні) бути складений(-і) не раніше 2018 року із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків. Якщо на відгук накладено ЕЦП/КЕП, учасник або особа, яка видала відгук, обов’язково має зазначити порядок перевірки справжності електронного цифрового підпису особи, що підписала даний відгук. Посилання на вимоги тендерної документації: Додаток №1, Розділ I, частина ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» п.п 1.2 Перелік виявлених невідповідностей: На відгуку від ПрАТ «Бердянські жниварки» вих..№340 від 27.05.2020 проставлені чорний підпис надавача відгуку, а також міститься печатка та підпис Учасника, який зазвичай проставляють на копії. Надання копії відгуку, а не оригіналу, не відповідає вимогам Додатку №1, Розділу 1, п.п1.2 тендерної документації. Оскільки договір з ТОВ «Токмак Солар Енерджі» №15/17 від 21.04.2017 року не відповідає вимогам тендерної документації і не розглядався, відповідно не розглядається і відгук щодо цього договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: На підтвердження наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надати сканований оригінал відгуку щодо виконання договору з «ПАТ «Бердянські жниварки». 3. Вимоги тендерної документації: Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 3 тендерної документації До довідки додати скановані документи персоналу, який буде безпосередньо виконувати роботи: про освіту, професійне навчання, а також документи, які надають право на роботи з підвищеною небезпекою згідно передбачених проектом робіт (посвідчення про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації). Персонал повинен мати посвідчення про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації, мати групу по ЕБ не нижче ІІ для робітників, машиністів механізмів і водіїв та не нижче V для керівників робіт Посилання на вимоги тендерної документації: Додаток №1, Розділ I, частина ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Перелік виявлених невідповідностей: На персонал, який буде безпосередньо виконувати роботи не надано документи згідно Додатку №1, Розділ I, частина ІІ, а саме: - посвідчення про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації; - документи про освіту, професійне навчання. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: До довідки додати скановані документи персоналу, який буде безпосередньо виконувати роботи: - про освіту, професійне навчання, - документи, які надають право на роботи з підвищеною небезпекою згідно передбачених проектом робіт (посвідчення про перевірку знань з охорони праці, пожежної безпеки та технічної експлуатації). 4. Вимоги тендерної документації: Довідка згідно з вимогами та за формою, вказаними у додатку № 4 тендерної документації. Посилання на вимоги тендерної документації: Додаток №1, Розділ I, частина ІІ «Документи, які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям встановлені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»», пункт 3 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Перелік виявлених невідповідностей: В довідці вих..№2 від 01.06.2020р. про перелік (наявність) обов’язкового обладнання (власного чи орендованого) та МТБ, не зазначена модель, згідно колонки 4 таблиці Додатку 4, до машини бортової та автомашини для перевезення членів бригади, зазначені тільки марки: Газель, УАЗ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Доповнити довідку про перелік (наявність) обов’язкового обладнання (власного чи орендованого) та МТБ, інформацією щодо моделей машини бортової та автомашини для перевезення членів бригади.

Документи

19 червня 2020 14:58
Електронний підпис
19 червня 2020 14:56
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЕНЕРГОКОНСАЛТИНГ"
#36830374
7 534 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 квітня 2021 09:23
Звіт укладений
02 квітня 2021 09:21
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:51
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни до договору.docx зміни до договору
31 грудня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 15:38
ПОВІДОМЛЕННЯ про зміни до договору.docx зміни до договору
14 липня 2020 15:35
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 08:51
Договір укладений
08 липня 2020 08:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 490720
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 490720
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 7 428 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 238 000,00 UAH)