Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів
Очікувана вартість
612 285,00 UAH
UA-2020-05-22-004650-c c2827e6a9e7949d8b3954600e29659d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Артамонова

+380532608193
+380509339903
pl.zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 13967927
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 66
Контактна особа: Олена Артамонова
+380532608193,+380509339903
pl.zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 09 червня 2020 11:23
Очікувана вартість: 612 285,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 061,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 послуга
Послуги із заправки та відновлення картриджів до лазерних принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за фактом наданих Послуг проводиться Замовником у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Актів приймання-передачі наданих Послуг протягом 5 (п'яти) банківських днів з дня підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих Послуг. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 травня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 15:11
Тендерна документація.doc
22 травня 2020 15:11
Додаток 3 - Проєкт договору.doc
22 травня 2020 15:10
Додаток 2 - Тендерна пропозиція.doc
22 травня 2020 15:10
Додаток 1 до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит стосовно необхідних кількісних характеристикик
Дата подання: 25 травня 2020 16:46
Дата відповіді: 27 травня 2020 15:34
Підкажіть будь ласка, в якому співвідношенні у вас представлені картриджі які вказані загальним числом в тендерній документації (Заправка 2 880 шт відновлення1 920 шт). Який процент з загальної кількості доводиться на кожен пункт: пункт 1 CANON пункт 2 HEWLET PACKARD пункт 3 SAMSUNG пункт 4 HEWLET PACKARD С8543Х пункт 5 XEROX пункт 6 XEROX пункт 7 BROTHER
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Головне управління надає на заправку/відновлення лише власні промарковані картриджі за фактом їх фактичного відпрацювання. В свою чергу стан відпрацювання залежить від навантаження на конкретний друкуючий пристрій, що використовує один із зазначених типів картриджів. Навантаження на друкуючий пристрій напряму залежить від поставлених завдань перед кожним структурним підрозділом окремо, які (підрозділи) розташовані на різних інформаційних площадках області. Кожна інформаційна площадка має різне навантаження, що залежить від чисельності працівників, та різну кількість друкуючих пристроїв, які вводились в експлуатацію у різний проміжок часу, а тому - мають різну працездатність. Таким чином, чітко розрахувати потребу у наданні послуг із заправки/
відновлення по конкретному типу картриджу не є можливим. Орієнтовний показник, що базується на усередненій кількості виконаних послуг за попередні періоди складає 2880 шт. –заправок та 1920 відновлень по 212 друкуючим пристроям, що і зазначене у тендерній документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-004650-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", Код ЄДРПОУ:41912883
Дата подання: 15 червня 2020 17:28
Щодо невідповідності тендерної документації
Учасник закупівлі ФОП Тимофеєв Д.О. порушив Розділ 3.«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до Тендерної документації» пункт 5.1. «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про (у вигляді довідки складеної у довільній формі);
Обґрунтування щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" 1 ФОП Тимофеєв Д.О. надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації де зазначено 1-го працівника а саме Керівника, але не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме відсутня інформація щодо наявності фахівців, та працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід забезпечення належної якості послуг з заправки/відновленню картриджів.
Відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до пункту 4.1 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1)учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону "Про публічні "закупівлі;
Вимагаємо відхилити учасника ФОП Тимофеєв Д.О за те що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленими Замовником в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 червня 2020 13:24
«Відповідно до пп. 5.1. п. 5 Розділу 3 тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовник, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, у т.ч.: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю (у вигляді довідки складеної у довільній формі).
Замовником не було конкретизовано вимоги щодо надання інформації про освіту, кваліфікацію, спеціальність, тощо.

На дану вимогу, ФОП Тимофеєв Д.О., у складі тендерної пропозиції, надав довідку довільної форми від 04.06.2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для належного виконання умов договору про закупівлю, зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, посаду та досвід роботи - 9 років.

Відповідно до ч. 1-2 ст. 50 гл. 5 розділу II Цивільного кодексу України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом.
Громадянин визнається субєктом господарювання (ч. 1 ст. 128 гл. 13 розділу II Господарського кодексу) у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до ст. 58 Господарського кодексу України.

Встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю поширюються не лише на працівників учасника закупівлі, але і на учасників — фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників та особисто беруть участь у виконанні договору.
Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє фізичним особам, незалежно від податкового статусу, реєстрації підприємницької чи професійної діяльності, країни резиденції чи громадянства, брати участь у публічних закупівлях, забороняючи при цьому будь-яку дискримінацію учасників (ст. 5 Закону), положення п. 2 ч. 2 ст. 16 цього Закону слід тлумачити широко, тобто як право вимагати від учасника доказів наявності трудових ресурсів відповідної кваліфікації, знань та досвіду, що охоплюють як самого учасника, так і за наявності його найманих працівників.
Заборона фізичним особам-підприємцям, що здійснюють свою діяльність самомтійно, зазначати себе як єдиного працівника, що має необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору, поставить таких фізичних осіб-підприємців в нерівне становище з іншими учасниками закупівлі, адже вони завідомо не зможуть виконати кваліфікаційні вимоги, а відтак втратять будь-які шанси на перемогу в тендері.
Отже, підтверджуючи свою відповідність кваліфікаційним критеріям у частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ст. 16 Закону), фізична особа-підприємець, як учасник процедури закупівлі, може зазначити у довідці виключно себе.

Таким чином, вимога подана ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» є необґрунтованою й дискримінаційною та підлягає відхиленню.»
Номер вимоги: UA-2020-05-22-004650-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ", Код ЄДРПОУ:41912883
Дата подання: 17 червня 2020 17:08
Вимога щодо відхилення переможця
асник закупівлі ФОП Тимофеєв Д.О. порушив Розділ 3.«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до Тендерної документації» пункт 5.1. «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про (у вигляді довідки складеної у довільній формі); Обґрунтування щодо невідповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації та вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" 1 ФОП Тимофеєв Д.О. надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації де зазначено 1-го працівника а саме Керівника, але не підтвердив наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме відсутня інформація щодо наявності фахівців, та працівників відповідної кваліфікації, які мають досвід забезпечення належної якості послуг з заправки/відновленню картриджів. Відповідно до Розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» до пункту 4.1 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо: 1)учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону "Про публічні "закупівлі; Вимагаємо відхилити учасника ФОП Тимофеєв Д.О за те що тендерна пропозиція не відповідає вимогам встановленими Замовником в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 13:57
«Відповідно до пп. 5.1. п. 5 Розділу 3 тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Замовник, відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) вимагав від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, у т.ч.: наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю (у вигляді довідки складеної у довільній формі). Замовником не було конкретизовано вимоги щодо надання інформації про освіту, кваліфікацію, спеціальність, тощо. На дану вимогу, ФОП Тимофеєв Д.О., у складі тендерної пропозиції, надав довідку довільної форми від 04.06.2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для належного виконання умов договору про закупівлю, зазначивши своє прізвище, ім’я, по батькові, посаду та досвід роботи - 9 років. Відповідно до ч. 1-2 ст. 50 гл. 5 розділу II Цивільного кодексу України право на здійснення підприємницької діяльності, яку не заборонено законом, має фізична особа з повною цивільною дієздатністю. Фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Громадянин визнається субєктом господарювання (ч. 1 ст. 128 гл. 13 розділу II Господарського кодексу) у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи відповідно до ст. 58 Господарського кодексу України. Встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю поширюються не лише на працівників учасника закупівлі, але і на учасників — фізичних осіб-підприємців, які не мають найманих працівників та особисто беруть участь у виконанні договору. Оскільки Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє фізичним особам, незалежно від податкового статусу, реєстрації підприємницької чи професійної діяльності, країни резиденції чи громадянства, брати участь у публічних закупівлях, забороняючи при цьому будь-яку дискримінацію учасників (ст. 5 Закону), положення п. 2 ч. 2 ст. 16 цього Закону слід тлумачити широко, тобто як право вимагати від учасника доказів наявності трудових ресурсів відповідної кваліфікації, знань та досвіду, що охоплюють як самого учасника, так і за наявності його найманих працівників. Заборона фізичним особам-підприємцям, що здійснюють свою діяльність самомтійно, зазначати себе як єдиного працівника, що має необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору, поставить таких фізичних осіб-підприємців в нерівне становище з іншими учасниками закупівлі, адже вони завідомо не зможуть виконати кваліфікаційні вимоги, а відтак втратять будь-які шанси на перемогу в тендері. Отже, підтверджуючи свою відповідність кваліфікаційним критеріям у частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ст. 16 Закону), фізична особа-підприємець, як учасник процедури закупівлі, може зазначити у довідці виключно себе. Таким чином, вимога подана ТОВ «МАЙСТЕР ПРИНТ» є необґрунтованою й дискримінаційною та підлягає відхиленню.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Тимофеєв Д.О. 364 800,00
UAH з ПДВ
209 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА 383 040,00
UAH з ПДВ
209 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 500 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТФС 552 960,00
UAH з ПДВ
236 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА 384 000,00
UAH з ПДВ
288 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 567 936,00
UAH з ПДВ
540 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 592 473,60
UAH з ПДВ
567 590,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 червня 2020 16:54
Електронний підпис
22 червня 2020 16:54
Інформаційна довідка.pdf
17 червня 2020 12:02
Електронний підпис
16 червня 2020 16:52
Електронний підпис
16 червня 2020 16:52
Dovidka_20161434540560270996.pdf
16 червня 2020 12:02
Електронний підпис
16 червня 2020 11:11
Електронний підпис
16 червня 2020 11:10
Проект договору.pdf
05 червня 2020 12:43
Електронний підпис
05 червня 2020 12:38
Свидетельство 2.jpg
05 червня 2020 12:38
Свидетельство 1.jpg
05 червня 2020 12:38
Проект договору.pdf
05 червня 2020 12:38
Паспорт.pdf
05 червня 2020 12:38
Код ИНН.pdf
05 червня 2020 12:38
Довідка про санкції.pdf
05 червня 2020 12:38
Гарантійний лист.pdf
05 червня 2020 12:38
витяг.pdf
05 червня 2020 12:38
Витяг з реэстру.pdf
05 червня 2020 12:38
4ОПП.jpg
05 червня 2020 12:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 12:22
Електронний підпис
04 червня 2020 12:22
Електронний підпис
04 червня 2020 12:12
Пропозиція.pdf
04 червня 2020 12:12
Лист-гарантія.jpg
04 червня 2020 12:12
Виписка.jpg
04 червня 2020 12:12
Виписка 2.jpg

Конфіденційні документи

04 червня 2020 12:12
паспорт (2)_LI.jpg

Обґрунтування конфіденційності

особисті документи (паспорт)

04 червня 2020 12:12
паспорт (1)_LI.jpg

Обґрунтування конфіденційності

особисті документи (паспорт)

04 червня 2020 12:12
КОД.jpg

Обґрунтування конфіденційності

особисті документи (індецікафійний код)

Публічні документи

04 червня 2020 16:34
Електронний підпис
01 червня 2020 15:08
Статья 17.pdf
01 червня 2020 15:08
статут с подписями.pdf
01 червня 2020 15:08
п5,6,12 і 13 ст 17.pdf
01 червня 2020 15:08
Витяг з РПЄП.pdf
01 червня 2020 15:08
ВИТЯГ 2020.pdf
01 червня 2020 15:08
Аналогічний договір.pdf
01 червня 2020 15:08
Статья 17.pdf
01 червня 2020 15:08
п5,6,12 і 13 ст 17.pdf
01 червня 2020 15:08
Витяг з РПЄП.pdf
01 червня 2020 15:08
ВИТЯГ 2020.pdf
01 червня 2020 15:08
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

07 червня 2020 12:04
Електронний підпис
07 червня 2020 11:26
Цінова пропозиція.pdf
07 червня 2020 11:26
Сертифікати.pdf
07 червня 2020 11:26
Проект договору.pdf
07 червня 2020 11:26
Згода на обробку.pdf
07 червня 2020 11:25
довідка про санкції.pdf
07 червня 2020 11:25
5.2_Наказ_директор.PDF
07 червня 2020 11:25
5.1_Протокол.PDF
07 червня 2020 11:25
2.2_Повний витяг з ЄДР.PDF

Публічні документи

05 червня 2020 16:45
Електронний підпис
05 червня 2020 16:40
Інші документи.pdf
05 червня 2020 16:40
Пропозиція.pdf

Публічні документи

07 червня 2020 02:18
Електронний підпис
07 червня 2020 02:15
Опис до статуту.pdf
07 червня 2020 02:15
Копія Статут.pdf
07 червня 2020 02:15
Копія Витяг ПДВ.pdf
07 червня 2020 02:15
Копія Витяг ЄДР 28.05.2020.pdf
07 червня 2020 02:15
Копія Виписка з ЄДР.pdf
07 червня 2020 02:15
Копія Баланс_2019.pdf
07 червня 2020 02:15
_78-54_акт_оригінал.pdf
07 червня 2020 02:14
_78-54_акт_копія.pdf
07 червня 2020 02:14
15. Проект договору.pdf
07 червня 2020 02:14
14. Субпідрядник.pdf
07 червня 2020 02:14
13. Відсутність підстав.pdf
07 червня 2020 02:14
12. Аналогічний договір.pdf
07 червня 2020 02:14
08. Тендерна пропозиція.pdf
07 червня 2020 02:14
07. Персональні дані.pdf
07 червня 2020 02:14
06. Санкції.pdf
07 червня 2020 02:14
03. Довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Тимофеєв Д.О.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУМЕНЮК КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

ТОВ ІТФС

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА

ТОВ СІНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Тимофеєв Д.О.
#3089724432
Переможець 209 760,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Тимофеєв Д.О.
#3089724432
209 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 08:39
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 12:43
Договір -заправка, відновлення картриджів.doc укладений
30 червня 2020 12:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 209 760,00
UAH