Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закладанки, папір та блоки клейкі
Очікувана вартість
2 005,56 UAH
UA-2020-05-22-004629-c 79d601a17dd84c849d9793eca79503e1
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ирина Панкратова

+380677709073
+380487058350
+380487250104
pio@opu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОДЕСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
Код ЄДРПОУ: 02071045
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., місто Одеса, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Ирина Панкратова
+380677709073,+380487058350,+380487250104
pio@opu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Якість постачаємого товару повинна відповідати нормативно-технічній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Закладанки 5 цв+25л BUROMAX JOBMAX BM 2302-98 прямокут кольорові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, проспект Шевченка ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
36 штуки
Блок липкий 76+51 BUROMAX 100 арк.(жовтий) ВМ.2311-99
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, проспект Шевченка ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 пачок
Папір А4 ZOOM 80 г/м2 500 арк (Фінляндія, фабрика StoraEnso)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, проспект Шевченка ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

22 травня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 2 005,56
UAH з ПДВ
22 травня 2020 15:10

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 травня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:15
дог. ГР-0044084.pdf укладений
22 травня 2020 15:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Закладанки 5 цв+25л BUROMAX JOBMAX BM 2302-98 прямокут кольорові 10 штуки 7,38
UAH з ПДВ
Блок липкий 76+51 BUROMAX 100 арк.(жовтий) ВМ.2311-99 36 штуки 4,26
UAH з ПДВ
Папір А4 ZOOM 80 г/м2 500 арк (Фінляндія, фабрика StoraEnso) 20 пачок 88,92
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність фінансування