Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40385478 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47 |
Контактна особа: |
Вдовиченко Олександр +380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 травня 2020 14:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 10 червня 2020 13:27 |
Очікувана вартість: | 760 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару. Для проведення оплати до рахунка додається накладна та/або акту приймання-передачі товару. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 травня 2020 14:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 травня 2020 14:26 |
Тендерна дрова 2020 зі змінами.docx | |
25 травня 2020 14:26 |
Перелік змін ДРОВА.docx | |
25 травня 2020 10:50 |
Тендерна дрова 2020.docx | |
25 травня 2020 09:41 |
Проєкт договору.docx |
25 травня 2020 14:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
25 травня 2020 14:26 |
Тендерна дрова 2020 зі змінами.docx
|
|||||||||
25 травня 2020 14:26 |
Перелік змін ДРОВА.docx
|
|||||||||
25 травня 2020 10:50 |
Тендерна дрова 2020.docx
|
|||||||||
25 травня 2020 09:41 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 20 червня 2020 17:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-14-000012 ● 1924d661010b43899bbee0158f815ba5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 серпня 2020 13:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.08.2020 №47
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.08.2020 №47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-05-22-004417-c 22.05.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-27 13:50:23
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі деревини (Дрова паливні твердих порід) (ДК 021:2015:03410000-7 - Деревина) проведеної відділом освіти Калинівської міської ради (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-05-22-004417-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав річний план закупівель, що оприлюднений в електронній системі закупівель за номером UA-P-2020-05-22-005055-c, не містить інформацію щодо місцезнаходження замовника та його категорії?
2. З яких підстав оголошення про відкриті торги на закупівлю деревини, що оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-05-22-004417-c не містить інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції?
3. З яких причин Замовник на вимогу про усунення порушення номер UA-2020-05-22-004417-c.c1, яка оприлюднена учасником ТОВ «ТЕД» в електронній системі закупівель 17 червня 2020 року, не оприлюднив відповідь у строк визначений законодавством?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-01 16:50:03
пояснення щодо запитань
Пояснення держаудитслужбі щодо заданих запитань
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-09-01 16:51:35
пояснення щодо запитань
Пояснення держаудитслужбі щодо запитань
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Враховуючи недоліки в майбутньому тендерний комітет відділу освіти Калинівської міської ради буде намагатися не допускати порушень закону та дотримуватися принципів при проведенні публічних закупівель.
2020-09-09 16:22:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (В порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону, річний план закупівель оприлюднений в електронній системі закупівель за номером UA-P-2020-05-22-005055-c не містить інформації про місцезнаходження замовника та його категорію; в порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів (UA-2020-05-22-004417-c) не містить інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Також, встановлено, що замовник на вимогу про усунення порушення, яка розміщена учасником ТОВ «ТЕД» в електронній системі закупівель 17 червня 2020 року, не оприлюднив відповідь протягом трьох робочих днів з дня її оприлюднення, чим порушив вимоги частини 1 статті 24 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 червня 2020 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Вінницький лісгосп |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
576 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕД" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
655 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТІМЧЕНКО ОЛЕГ ЛЕОНІДОВИЧ |
740 000,00
UAH з ПДВ
|
655 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Шепетівський військовий лісгосп |
728 000,00
UAH з ПДВ
|
655 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТОУН-ТРЕЙД» |
656 000,00
UAH з ПДВ
|
656 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП "БЕРДИЧІВСЬКЕ ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО" |
720 000,00
UAH з ПДВ
|
720 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Вінницький лісгосп #33315831 |
Переможець |
576 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 15:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 10:59
|
додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
22 липня 2020 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 10:49
|
Договір № 187.pdf | укладений |
22 липня 2020 10:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 187 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |